abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71266922
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:05 schreef Virmes het volgende:
Dat is waarschijnlijk niet zozeer hard afmaken, maar kan ook te maken hebben met scheve afmaakhoogtes, ongelijke druk op je bladen of één van de andere miljoen dingen die je niet gewend bent als eerstejaars boordroeier.
Gij zult een coach regelen!
Haha, die coach heb ik al, en volgens mij nog best een goede! Maar dan wel voor 1x in de week in de 2x. Skiffen doe ik gewoon om alle puntjes die ik toen heb meegekregen nog even solo na te lopen en te proberen te verbeteren.. Ik moet zeggen, op eigen tempo roeien is ook wel lekker..
Heb zin in zondag! Lekker los in de acht..!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_71267722
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:16 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Schrijf je eens in zou ik zeggen, 50K is een stukje verder dan 40

Waar is die Brok trouwens als ik 's ochtends vertrek? zeker nog bier aan het hakken in de stad?
Er wordt me weer eens een reputatie toegeschreven hoor! Heb me gister niet tot de start vol laten lopen, was duidelijk nog naar de klote van dinsdagnacht. Toen heb ik tot 9 uur gezeten ofzo. Na een paar uurtjes slaap is dan de volgende dag niet zo relax. Morgen zit ik op de Annastraat 120, met bbq! Dus kom maar even hoi zeggen als je bijna binnen bent! (ben enorm goed herkenbaar door een blauwe mitella, die hebben niet zoveel mensen )
Succes met lopen en roeien allemaal
pi_71268518
Succes met alles inderdaad! Ik ben de komende twee weken in het verre zonnige Hongarije dus allemaal een virtueel vakantiekaartje
pi_71277327
de nachtmerrie van iedere materiaalcommissaris: http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-79129.html
pi_71277655
Damn, wat een ravage man. Echt pech voor de mensen die daar in moesten roeien.
pi_71279703
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:24 schreef Bellah het volgende:
Succes met alles inderdaad! Ik ben de komende twee weken in het verre zonnige Hongarije dus allemaal een virtueel vakantiekaartje
Ga je de Budapes-Baja roeien?
Staat ook nog steeds op mijn lijstje...
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_71285787
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:13 schreef SkollZwaar09 het volgende:
de nachtmerrie van iedere materiaalcommissaris: http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-79129.html
Een nachtmerrie voor een coach en een ploeg, die tijdens het toernooi van boot moeten gaan wisselen. De materiaal commissaris zal hier geen slapeloze nacht van hebben als de verzekering in orde is.....
pi_71301754
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:24 schreef Bellah het volgende:
En ook van mij een virtueel vakantiekaartje! Vanuit de mooie Franse mediterranee een zomerse groet! Nog een weekje mooi hier zeilen en dan door naar de Nederlandse wateren: Sneekweek!

Think outside the box, collapse the box, and take a fucking sharp knife to it. -Banksy
pi_71336140
Wat is het stil hier! Roeien jullie niet meer?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_71336236
Je kan niet tegelijk roeien en internetten.
pi_71336594
nou je kan ook een tempoteller op je iphone plaatsen toch dus wie weet binnenkort
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_71336880
Oké, als je het strikt genomen bekijkt kan het wel, maar het is niet praktisch. Sowieso, je bent dan toch bezig met roeien?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 26 juli 2009 @ 16:51:49 #88
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_71342323
Neuh lekker even niet roeien.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_71344465
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Neuh lekker even niet roeien.
idd, ben echt gesloopt van die vierdaagse. Ga rond de intro wel weer een keer in een boot stappen
pi_71350312
Vandaag ge 2x'd met een andere roeier dan mijn ploeggenoot.. Ging behoorlijk lekker, behalve dan al die &^% plezierbootjes die niet begrijpen welke wal ze moeten houden..!
pi_71350639
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:02 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Vandaag ge 2x'd met een andere roeier dan mijn ploeggenoot.. Ging behoorlijk lekker, behalve dan al die &^% plezierbootjes die niet begrijpen welke wal ze moeten houden..!
Dat weten ze nooit, ook niet in twente.
Morgen weer in de 2-
Lachen, Gieren, Brullen
pi_71354621
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:02 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ach ja weekend dagen op de Amstel is gewoon horror, morgen om 10 uur zal het wel weer meevallen. Vrees alleen dat er dan ook toch wel weer iets aan gleuventrekker zal varen...
pi_71359807
De Amstel heeft toch mooie golfdempende oevers? Op de Vliet staan dinsdag nog golven heen en weer te kaatsen die het weekend ervoor zijn veroorzaakt.
pi_71368858
zo, vandaag voor 't eerst 2 baantjes gedaan in de skiff (10.3km), dat was wel lekker, alleen iets te weinig gegeten, dus het hele eerste baantje voelde ik me ontzettend hongerig en moe, toen ik daar eenmaal doorheen was, merkte ik daar niets meer van op het tweede baantje, en kon ik lekker doorvaren.

gewoon lekker een uur en een kwartier op hartslag 160-170 gevaren, met een paar kleine opzetjes.juj, eindelijk weer eens blaren. best wel heerlijk zo, vooral met dit weer.

tevens verkapte tvp...
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_71369336
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:26 schreef SeanFerdi het volgende:
zo, vandaag voor 't eerst 2 baantjes gedaan in de skiff (10.3km), dat was wel lekker, alleen iets te weinig gegeten, dus het hele eerste baantje voelde ik me ontzettend hongerig en moe, toen ik daar eenmaal doorheen was, merkte ik daar niets meer van op het tweede baantje, en kon ik lekker doorvaren.

gewoon lekker een uur en een kwartier op hartslag 160-170 gevaren, met een paar kleine opzetjes.juj, eindelijk weer eens blaren. best wel heerlijk zo, vooral met dit weer.

tevens verkapte tvp...

Heb jij ooit een coach bij je? ik denk dat het wel nuttig kan zijn voor je roeien eigenlijk.
pi_71369803
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:43 schreef ocf81 het volgende:

[..]

Heb jij ooit een coach bij je? ik denk dat het wel nuttig kan zijn voor je roeien eigenlijk.
zag het er zo slecht uit dan?

nah, het is meer dat ik vaak een beetje op het laatste moment in de nacht ervoor, of de dag zelf zoiets heb van "oeh, ik heb eigenlijk best weer trek om te gaan skiffen", en heb dan weinig zin in gedoe met het zoeken van coaches op het laatste moment.

plus, ik zie zelf ook nog genoeg dingen die beter kunnen.

maar ik moet inderdaad maar weer eens een keertje een coach mee laten gaan.
pi_71369846
Niet slecht, maar ik zag wel wat verbeterpuntjes en dan denk ik: "Die jongen heeft een coach nodig".
pi_71370004
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:00 schreef ocf81 het volgende:
Niet slecht, maar ik zag wel wat verbeterpuntjes en dan denk ik: "Die jongen heeft een coach nodig".
nah, heb je toevallig vrijdag tijd? (voorspelling zegt dat het mooi weer wordt!)

dan zal ik net weer een beetje hersteld zijn van de krachttraining morgen, (misschien dat ik woensdag ook nog in een boot stap, maar dan heb ik overal spierpijn, dus komt er niet al te veel van techniek)
pi_71371848
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:06 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

nah, heb je toevallig vrijdag tijd? (voorspelling zegt dat het mooi weer wordt!)

dan zal ik net weer een beetje hersteld zijn van de krachttraining morgen, (misschien dat ik woensdag ook nog in een boot stap, maar dan heb ik overal spierpijn, dus komt er niet al te veel van techniek)
Doe eens PMS aanzetten.
pi_71380009
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:19 schreef ocf81 het volgende:

[..]

Doe eens PMS aanzetten.
oh wacht ja, sinds dat nieuwe account staat 'ie natuurlijk nog niet aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')