Bij de audiciën kun je gewoon oordoppen op maat laten maken. Bijv bij Beter Horen. Je hebt ze voorgevormd voor 15 euro en op maat voor circa 100 euro meerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:43 schreef Paul het volgende:
Kut zeg, ik moet ook echt oppassen hoor met m'n oren
Maar sneeeeeel oordopjes aanmeten. Nog tips voor merk/winkel?
En je kunt ook niet liplezen zeker?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:42 schreef Prosac het volgende:
Heel simpel, op verjaardagen kan ik geen enkel gesprek volgen als er meerdere aan de gang zijn, ik hoor gewoon niks meer. Moet me echt superconcentreren om iemand te horen die dan rechtsstreeks tegen mij praat.
In een kroeg is het dan helemaal drama.
Qua spraak niet nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je kunt ook niet liplezen zeker?.
Ik moest even nadenken...quote:
Ik heb Exinore voor musici op maat laten maken. 20dB verlaging, hoor alles hetzelfde, alleen zachter. Bijkomend voordeel is dat mijn lawaaidoofheid verdwenen is en dat ik mensen dicht bij mij wel versta. In die mate dat ik zelfs gesprekken verderop kan horen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:50 schreef Paul het volgende:
Die Filterz lijken me wel wat voor uitgaan
[ afbeelding ]
Ja, daar heb ik ook wel last van...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:42 schreef Prosac het volgende:
Heel simpel, op verjaardagen kan ik geen enkel gesprek volgen als er meerdere aan de gang zijn, ik hoor gewoon niks meer. Moet me echt superconcentreren om iemand te horen die dan rechtsstreeks tegen mij praat.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:04 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Zal wel een PR-stunt zijn van de oordopjesindustrie.
24 en bij mij is het gelukkig nog maar zo licht dat het de hele tijd lijkt alsof de tv functieloos aan staat (je kent het wel, die piep als je tv aan staat, maar niet op stand-by, maar een inactief videokanaal o.i.d. )quote:Op maandag 27 juli 2009 21:16 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk, de mensen met die aandoening of hoe je het ook mag noemen?
Ik ben er aardig aan gewend geraakt(moet wel slapen met tv aan). Maar ik hoor het eigenlijk alleen als ik me er op concentreer, net als bij een klok zeg maar. Maar denk er laatste tijd nooit meer aan!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
24 en bij mij is het gelukkig nog maar zo licht dat het de hele tijd lijkt alsof de tv functieloos aan staat (je kent het wel, die piep als je tv aan staat, maar niet op stand-by, maar een inactief videokanaal o.i.d. )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |