Popcorn en garderobe zit normaal niet inbegrepen, ik weet niet welke Pathé jij gewend bent...quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:30 schreef karr-1 het volgende:
Naar aanleiding van dit bericht
http://www.ad.nl/filmwere(...)stige_filmavond.html
Moet je tegenwoordig al extra betalen voor iets wat eigenlijk normaal zou moeten zijn? Ik vond Pathe altijd al een ballentent, maar nu is het nog erger geworden.
Je moet dus een toeslag betalen omdat zij niet in staat zijn het bezoek in de bioscoopzalen onder controle te houden.
Klacht : Extra betalen om stil een film te kunnen zien.
De prijs van een bak popcorn en wat garderobegeld. En 2 cent om er een medewerker bij te laten zitten.quote:
Hij die niets verwacht, raakt nooit teleurgesteld.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:45 schreef Cybey het volgende:
Voor het geld wat een kaartje kost mag je toch sowieso verwachten dat je gewoon rustig een flimpje kan kijken?
Als je dat bericht leest lijkt het toch vooral Pathe zelf te zijn die vind dat bioscoopbezoekers steeds meer overlast veroorzaken. Misschien is dat in Rotterdam inderdaad ook wel zoquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:46 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik weet trouwens niet naar welke films TS gaat, maar ik heb nooit last van overlast. Volgens mij is het typisch iets wat mensen die niet eens naar de bios gaan elkaar aanpraten, en daarvoor een excuus zoeken.
Wat een diepzinnigheid zo op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij die niets verwacht, raakt nooit teleurgesteld.
Een gsm-stoorzender in de zaal zou zo'n makkelijke oplossing zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Pathe moet zich schamen! Een van de redenen dat ik er vrijwel nooit meer kom, is dat er altijd wel iemand (in een onverstaanbaar taaltje) zit te bellen. En daarna de volgende, en de volgende...
Klopt. Maar helaas illegaal in Nederland.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een gsm-stoorzender in de zaal zou zo'n makkelijke oplossing zijn.
Als je in Schubbekutteveen gaat, is dat ook wel anders dan wanneer je in een grote stad bent.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:46 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik weet trouwens niet naar welke films TS gaat, maar ik heb nooit last van overlast. Volgens mij is het typisch iets wat mensen die niet eens naar de bios gaan elkaar aanpraten, en daarvoor een excuus zoeken.
Dat dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:45 schreef Cybey het volgende:
Voor het geld wat een kaartje kost mag je toch sowieso verwachten dat je gewoon rustig een flimpje kan kijken?
Dan mag je volgens dit bericht gewoon naar binnen, de leeftijdsgrens is alleen als een hele groep scholieren in een keer op komt dagen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:00 schreef wapwip het volgende:
Wat nou als je jonger bent dan 30 en toch rustig de film wilt kijken?
Terecht. Er zijn voldoende situaties te bedenken om mensen altijd bereikbaar te houden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Klopt. Maar helaas illegaal in Nederland.
Er zit bijna altijd een Hi-reclame voor die zegt dat de telefoontjes op stil moeten, omdat 'de telefoons van Hi nooit uitgaan', ofzoquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:07 schreef aussieaussie het volgende:
Die SMS alert moest ik nog het hardst om lachen. Moet een telefoon niet uit tijdens een film? Ik vindt het licht van een telefoon van iemand die vlak voor me zit altijd knetter irritant.
Rotterdam en Amsterdam zijn inderdaad maar dorpen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je in Schubbekutteveen gaat, is dat ook wel anders dan wanneer je in een grote stad bent.
Dat is dus 3,70 voor garderobe, popcorn en een drankje. Kan aan mij liggen, maar ik vind dat al een redelijke prijs.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:08 schreef De_Hertog het volgende:
De tickets kosten overigens 12,50, inclusief garderobe, popcorn, en drankje achteraf bij de Baja Beach Club. Normale tickets op zondag rond die tijd zijn 8,80.
Inderdaad, want vragen of de boodschappen al in huis zijn of hoe je werkdag was is inderdaad vitale info die tijdens een film via een mobieltje gedeeld dient te worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:11 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Terecht. Er zijn voldoende situaties te bedenken om mensen altijd bereikbaar te houden.
De prijs is inderdaad wel redelijk, mits je popcorn wilt, en mits je na de film wat gaan drinken in de Bajaquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat is dus 3,70 voor garderobe, popcorn en een drankje. Kan aan mij liggen, maar ik vind dat al een redelijke prijs.
Dat er dan ook nog een medewerker bij komt is alleen maar mooi meegenomen.
Je kunt toch je telefoon op stil zetten? (Zoals in de Hi reclame aan de film vooraf ook gezegd wordt.) Mocht je dan zien dat iemand belt, druk je die weg. Als die persoon 4x belt of een sms stuurt weet je dat er iets aan de hand is, en kun je de zaal uitlopen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, want vragen of de boodschappen al in huis zijn of hoe je werkdag was is inderdaad vitale info die tijdens een film over een mobieltje gedeeld dient te worden.
Ik snap je wel hoor, maar dat is waar 99.99% van de gesprekken over gaan.
Ik vind het van Pathe eigenlijk helemaal niet zo belachelijk, wat belachelijk is dat mensen zelf niet meer het fatsoen hebben om gewoon hun smoel te houden tijdens een film.
Ik ga vrij regelmatig naar de bioscoop en ik heb er niet altijd last van, maar toch vrij regelmatig. Mensen die bellen, luidruchtig eten of kleppen tijdens een film. Je gaat toch niet naar een bioscoop om een telefoongesprek te voeren of je liefdesleven met je vriendinnen te bespreken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:46 schreef Bowlingbal het volgende:
Valt inderdaad wel mee. Maar ik denk eerder dat mensen er over vallen dat zoiets uberhaupt nodig is. Want: betekent dit dan dat als ik NIET op zondagavond Harry Potter wil gaan kijken, geen popcorn wil en niet naar die club hoef, dat ik dan niet kan rekenen op een rustig avondje film?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat is dus 3,70 voor garderobe, popcorn en een drankje. Kan aan mij liggen, maar ik vind dat al een redelijke prijs.
Dat er dan ook nog een medewerker bij komt is alleen maar mooi meegenomen.
voor het eerst dat we het eens zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:30 schreef karr-1 het volgende:
Naar aanleiding van dit bericht
http://www.ad.nl/filmwere(...)stige_filmavond.html
Moet je tegenwoordig al extra betalen voor iets wat eigenlijk normaal zou moeten zijn? Ik vond Pathe altijd al een ballentent, maar nu is het nog erger geworden.
Je moet dus een toeslag betalen omdat zij niet in staat zijn het bezoek in de bioscoopzalen onder controle te houden.
Klacht : Extra betalen om stil een film te kunnen zien.
Helemaal mee eens. Het merendeel van de gesprekken gaat echt nergens over en is van het niveau " Waar zit je? Ik in de bioscoop." etcquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, want vragen of de boodschappen al in huis zijn of hoe je werkdag was is inderdaad vitale info die tijdens een film via een mobieltje gedeeld dient te worden.
Ik snap je wel hoor, maar dat is waar 99.99% van de gesprekken over gaan.
Ik vind het van Pathe eigenlijk helemaal niet zo belachelijk, wat belachelijk is dat mensen zelf niet meer het fatsoen hebben om gewoon hun smoel te houden tijdens een film.
Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor het eerst dat we het eens zijn![]()
dude
schrijf het in je dagboek!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor het eerst dat we het eens zijn![]()
dude
Dat kan zeker, net als dat mensen gewoon stil kunnen zijn of zich kunnen gedragen, echter doet een groot aantal dat gewoon niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:18 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Je kunt toch je telefoon op stil zetten?
Mensen hebben het zichzelf aangeleerd dat je altijd bereikbaar moet zijn. Bullshit je hoeft helemaal niet altijd bereikbaar te zijn, dat was je voor het mobieltje ook niet. Mijn mobiel gaat dan ook echt helemaal uit als ik bv naar de bios ga. Eventuele noodgevallen zie ik wel als ik weer buiten sta.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan zeker, net als dat mensen gewoon stil kunnen zijn of zich kunnen gedragen, echter doet een groot aantal dat gewoon niet.
Daarbij zijn er genoeg plaatsen waar je ook niet bereikbaar bent of kunt zijn (bijv. ziekenhuis). Ik vraag me soms toch echt af hoe we jaren zonder mobieltje hebben kunnen leven als het al een probleem is om anderhalf tot 2 uur niet bereikbaar kunnen zijn.Wat een bullshit.
Mag je dat wel zo zeggen, ook al is het de waarheid?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:22 schreef karr-1 het volgende:
Het gaat dan ook meestal om bioscopen in de grotere steden en waar overmatig veel allochtonen komen.
Misschien niet, maar dan heb ik het maar uitgesproken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag je dat wel zo zeggen, ook al is het de waarheid?
Het is in ieder geval fijn om te zien dat er nog mensen zijn met fatsoen. Helaas zullen we die over 10 jaar enkel nog in een museum voor zeldzame wezens kunnen vinden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mensen hebben het zichzelf aangeleerd dat je altijd bereikbaar moet zijn. Bullshit je hoeft helemaal niet altijd bereikbaar te zijn, dat was je voor het mobieltje ook niet. Mijn mobiel gaat dan ook echt helemaal uit als ik bv naar de bios ga. Eventuele noodgevallen zie ik wel als ik weer buiten sta.
Dat ben ik met je eens, maar blijkbaar zijn mensen niet in staat om zich te gedragen zonder controle.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:27 schreef Lastpost het volgende:
Wel triest dat het nodig is om personeel in de zaal te moeten hebben die de overlastgevende eruit halen trouwens.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:27 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik vraag me af hoe al die mensen die roepen dat de bereikbaarheid belangrijk is precies denken. 15 jaar geleden had je nog zo goed als geen mobiele telefoons. God, wat was de wereld toen een moeilijke plek. En de meeste gesprekken gaan tegenwoordig nergens over. En ja, hoe weet je dat, nou, blijkbaar is het hard nodig om zo hard mogelijk tegen je mobiel te schreeuwen tegenwoordig... paupervolk dat stoer moet doen met hun mobieltje... ik hoop dat over vijf jaar toch het grote nieuws komt dat je door veel mobiel bellen 100% kans op een hersentumor hebt.... (al ben ik dan ook het bokje, maar dat is alleen maar werk. Privé heb ik de schurft aan mobieltjes)
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is in ieder geval fijn om te zien dat er nog mensen zijn met fatsoen. Helaas zullen we die over 10 jaar enkel nog in een museum voor zeldzame wezens kunnen vinden.
Dat altijd maar bereikbaar (willen) zijn komt me zo langzamerhand echt de strot uit.Helemaal als je met iemand staat te praten en ze nemen gewoon doodleuk de telefoon op.
Hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:27 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik vraag me af hoe al die mensen die roepen dat de bereikbaarheid belangrijk is precies denken. 15 jaar geleden had je nog zo goed als geen mobiele telefoons. God, wat was de wereld toen een moeilijke plek. En de meeste gesprekken gaan tegenwoordig nergens over. En ja, hoe weet je dat, nou, blijkbaar is het hard nodig om zo hard mogelijk tegen je mobiel te schreeuwen tegenwoordig... paupervolk dat stoer moet doen met hun mobieltje... ik hoop dat over vijf jaar toch het grote nieuws komt dat je door veel mobiel bellen 100% kans op een hersentumor hebt.... (al ben ik dan ook het bokje, maar dat is alleen maar werk. Privé heb ik de schurft aan mobieltjes)
Inderdaad, straks na de verbannen website www.onbewustasociaal.nl komt de website www.bewustsociaaluitgestorven.nl...quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is in ieder geval fijn om te zien dat er nog mensen zijn met fatsoen. Helaas zullen we die over 10 jaar enkel nog in een museum voor zeldzame wezens kunnen vinden.
Dat altijd maar bereikbaar (willen) zijn komt me zo langzamerhand echt de strot uit.Helemaal als je met iemand staat te praten en ze nemen gewoon doodleuk de telefoon op.
Kan weer een leuke campagne wordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:30 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Inderdaad, straks na de verbannen website www.onbewustasociaal.nl komt de website www.bewustsociaaluitgestorven.nl...
De betutteling waar Nederland zo veel over klaagt hebben we zelf in de hand, maar is blijkbaar nodig omdat men zelf niet meer na kan denken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar blijkbaar zijn mensen niet in staat om zich te gedragen zonder controle.
In Metropolis Antwerpen nooit last van allochtonen.. dat zal het verschil zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:22 schreef karr-1 het volgende:
Het gaat dan ook meestal om bioscopen in de grotere steden en waar overmatig veel allochtonen komen. Pathe Arena of Schouwburgplein zijn goede voorbeelden.
Exact. Iedereen is tegen betutteling maar we hebben het keer op keer nodig blijkbaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De betutteling waar Nederland zo veel over klaagt hebben we zelf in de hand, maar is blijkbaar nodig omdat men zelf niet meer na kan denken.
Daar ben ik nog nooit geweest, maar ik hoor er wel goede verhalen over.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:31 schreef Walter81 het volgende:
[..]
In Metropolis Antwerpen nooit last van allochtonen.. dat zal het verschil zijn.
Dat blijkt wel, vroegáh toen kindjes ook nog gewoon samen naar het zwembad gingen en daarna naar de bios had je weleens van die grappenmakers van een jaar of 12 die constant moesten giegelen of met zo'n geweldig laserlampje gingen schijnen maar dan kon je dan nog oplossen met een tik op de schouder en wat vriendelijke woorden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar blijkbaar zijn mensen niet in staat om zich te gedragen zonder controle.
Huldequote:Op woensdag 22 juli 2009 09:27 schreef AlphaOmega het volgende:
tijdens de reclame mag je praten, bij de trailers en de film hou je je mond. Simpel zat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:34 schreef Telecaster het volgende:
Een belachelijk plan - dat er tijdens de reclames nog wordt gepraat, soit, die mojitoreclame heeft elke vaste bioscoopbezoeker al honderden keren gezien, maar zodra het licht uitgaat en de trailers beginnen moet iedereen z'n / haar bek dichthouden. Elementaire beleefdheid, waarvan het standaard zou moeten zijn dat een bioscoopexploitant daar ook op toeziet.
En ik vind popcorn niet te vreten en m'n jas hou ik ook wel gewoon bij me. Dat geld geef ik liever uit aan een lekker biertje na de film.
Precies dat dus. Het wordt steeds asocialer tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, vroegáh toen kindjes ook nog gewoon samen naar het zwembad gingen en daarna naar de bios had je weleens van die grappenmakers van een jaar of 12 die constant moesten giegelen of met zo'n geweldig laserlampje gingen schijnen maar dan kon je dan nog oplossen met een tik op de schouder en wat vriendelijke woorden.
Moet je tegenwoordig eens proberen, krijg je nog een grote bek terug of ze hangen gelijk aan de lijn om je buiten op te wachten.![]()
Ik weiger er dan ook aan mee te doen. Soms heb ik geen zin om op te nemen en dan doe ik het ook niet.quote:En die bereikbaarheid is helemaal ziekmakend, iedere dag spreek ik wel weer iemand die loopt te ouwehoeren over de bereikbaarheid van mij.
"Waarom nam je niet op?", "Ik stuurde een sms-je", "Had je je krabbel nog gelezen", "Ik kon je de hele middag niet bereiken" ... zal dan wel een reden voor zijn hé heldere lichtjes.
Sommige mensen willen gewoon af en toe hun rust of zitten in situaties waarbij het niet echt normaal is (dient te zijn) om je telefoon aan te hebben, danwel op te nemen.
Sterker nog - de mensheid bestaat al miljoenen jaren, en we hebben dat allemaal overleefd zonder altijd en overal bereikbaar te moeten zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:27 schreef AlphaOmega het volgende:
15 jaar geleden had je nog zo goed als geen mobiele telefoons.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sterker nog - de mensheid bestaat al miljoenen jaren, en we hebben dat allemaal overleefd zonder altijd en overal bereikbaar te moeten zijn.
Los daarvan: het schijnt dat vrouwen vallen op onbereikbare mannen. ;-)
Amen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
tijdens de reclame mag je praten, bij de trailers en de film hou je je mond. Simpel zat.
Nou, niet overdrijven, we bestaan pas zo'n 200.000 jaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sterker nog - de mensheid bestaat al miljoenen jaren, en we hebben dat allemaal overleefd zonder altijd en overal bereikbaar te moeten zijn.
Los daarvan: het schijnt dat vrouwen vallen op onbereikbare mannen. ;-)
Als je echt zo enorm graag bereikbaar wil zijn voor dringende noodgevallen, moet je misschien niet naar de bios gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:18 schreef Bowlingbal het volgende:
Inderdaad, 90% van de gevallen zal niemand de zaal uit hoeven lopen voor een noodgeval. Maar voor die ene keer zou ik graag willen dat mensen bereikbaar zijn als ze dat willen. Een gsm-stoorzendergeval vind ik een buitensporige oplossing.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:41 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Amen.
Maar helaas is dit niet voor iedereen meer vanzelfsprekend... laatst zat iemand echt de halve film enorm hard te kraken met z'n zak chips, en toen iemand hem erop aansprak reageerde hij "MAAR IK MOET TOCH ETEN?"
't Is een bioscoop, lamlul - geen restaurant.
Sja. Ik heb een mobieltje, maar alleen eentje van 't werk, en dat neem ik buiten werktijd echt niet overal mee naar toe. Ik had een keer mot met m'n vorige vriendinnetje "omdat ze me de hele avond niet kon bereiken..." nee muts, ik zat dan ook met m'n vrienden in de kroeg en dan hoef ik niet de hele tijd gebeld te worden.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je echt zo enorm graag bereikbaar wil zijn voor dringende noodgevallen, moet je misschien niet naar de bios gaan.
Dat soort mensen zijn vreselijk inderdaad. Die echt om de 5 minuten bellen met onzinnige dingen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:43 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Ik heb een mobieltje, maar alleen eentje van 't werk, en dat neem ik buiten werktijd echt niet overal mee naar toe. Ik had een keer mot met m'n vorige vriendinnetje "omdat ze me de hele avond niet kon bereiken..." nee muts, ik zat dan ook met m'n vrienden in de kroeg en dan hoef ik niet de hele tijd gebeld te worden.
Argh.
Sja. Op popcorn, chips etc. maken ze meer winst dan op de film... dus ze kijken wel link uit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet dat ze in de bioscoop dingen verkopen in ritselende zakken. Kunnen ze dat niet verbieden?
Ha ha precies, ik hoor ook wel eens van die dingen door de zaal naar voren rollen....quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:45 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Op popcorn, chips etc. maken ze meer winst dan op de film... dus ze kijken wel link uit.
Al was de keer dat iemand achterin de zaal een zak M&M's, Malthesers of wat dan ook iets te enthousiast openscheurde waarop al die dingen helemaal naar voren in de zaal rolde ook wel weer hilarisch, moet ik toegeven.
Herkenbaar. "Eh, ja, wat is er?" "Ooooh.... niiiieeeets... ik wilde je stem even horen..."quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn vreselijk inderdaad. Die echt om de 5 minuten bellen met onzinnige dingen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:46 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Herkenbaar. "Eh, ja, wat is er?" "Ooooh.... niiiieeeets... ik wilde je stem even horen..."
...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:33 schreef Lastpost het volgende:
En die bereikbaarheid is helemaal ziekmakend, iedere dag spreek ik wel weer iemand die loopt te ouwehoeren over de bereikbaarheid van mij.
"Waarom nam je niet op?", "Ik stuurde een sms-je", "Had je je krabbel nog gelezen", "Ik kon je de hele middag niet bereiken" ... zal dan wel een reden voor zijn hé heldere lichtjes.
Sommige mensen willen gewoon af en toe hun rust of zitten in situaties waarbij het niet echt normaal is (dient te zijn) om je telefoon aan te hebben, danwel op te nemen.
Nee, zo werkt dat niet natuurlijk. Alle andere dingen moeten wel gewoon door kunnen gaan. Dat anderen er last van hebben is niet belangrijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je echt zo enorm graag bereikbaar wil zijn voor dringende noodgevallen, moet je misschien niet naar de bios gaan.
In dat soort gevallen gewoon antwoorden "Oh, in de slaapkamer, ik neuk je zus even in d'r reet".quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Daar had ik met mijn ex ook altijd ruzie over. " waar ben je nu? Met wie dan? Wat doe je daar dan?"
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:56 schreef Telecaster het volgende:
[..]
In dat soort gevallen gewoon antwoorden "Oh, in de slaapkamer, ik neuk je zus even in d'r reet".
Helpt geheid. ;-)
Ik ga dan ook vrijwel nooit bij de premiere of in de eerste week of zo. Dan heb je de grootste mensenmassa wel gehad.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:57 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ach na 3 weken draaien zit er doorgaans nog 10 man in de zaal. Dan is het tof film kijken
Jammer genoeg klopt dit wel. Net als dat er waarschuwingen uit gaan rondom het Suikerfeest dat je maar beter de bios kan mijdenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:22 schreef karr-1 het volgende:
Het gaat dan ook meestal om bioscopen in de grotere steden en waar overmatig veel allochtonen komen. Pathe Arena of Schouwburgplein zijn goede voorbeelden.
Doet er Uw voordeel mee - ik zie m'n royalties vanzelf wel binnenkomen. ;-)quote:
Gewoon de film rond 16u pakken. Is het ook altijd rustig, ook een keer gehad dat ze speciaal voor ons (3 man) de film moesten opstarten. En dan kan je schreeuwen/bellen wat je maar wilt als je daar behoefte aan hebt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ga dan ook vrijwel nooit bij de premiere of in de eerste week of zo. Dan heb je de grootste mensenmassa wel gehad.
Niet noodzakelijk maar vaak zijn ze wel de aanleiding van de problemen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:00 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jammer genoeg klopt dit wel. Net als dat er waarschuwingen uit gaan rondom het Suikerfeest dat je maar beter de bios kan mijden![]()
(Ik zag dat er een soort van algemeen consensus werd bereikt, wat natuurlijk niet de bedoeling is van dit topic. Er moeten hier allochtonen worden gebashed.)
Ik vrees van wel ja. Al heb ik er thuis ook een bloedhekel aan als iemand door een film heen ouwehoert. Als ik hem al 100 keer gezien hebt maakt me dat niet uit, maar bij een nieuwe film wil ik alles wel goed volgen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Doet er Uw voordeel mee - ik zie m'n royalties vanzelf wel binnenkomen. ;-)
Maar om weer terug OT te gaan - ik denk ook dat de beroerde houding van veel bioscoopbezoelers komt doordat men gewend is thuis op de bank een dvd'tje te kijken, maar meer om er gezellig bij te keuvelen en wat bij te snacken dan dat het echt om de film gaat, en dan denkt dat de bios net zoiets is.
Ik weet idd niet wat erger is meer betalen voor een film of als dertiger naar een kinderfilm gaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:50 schreef Adfundum het volgende:
"De zogenaamde 30+ Vip Movie, inclusief popcorn en garderobe, vindt vooralsnog alleen plaats in de vestiging op het Rotterdamse Schouwburgplein. De nieuwe avond is er nu al een succesnummer: zondag was de zaal met vijfhonderd bezoekers en Harry Potter op het witte doek uitverkocht. "
Dat overkwam me eens met een lege beugelflesquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:46 schreef karr-1 het volgende:
Ha ha precies, ik hoor ook wel eens van die dingen door de zaal naar voren rollen....
Herkenbaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]Of van die mensen die je gaan bellen: "Ja, ik heb je net een mailtje gestuurd". Ja, en?
_!
Waarom moeten mensen toch altijd van elkaar weten waar ze zijn. Ik ken mensen die al boos worden als ik niet opneem omdat ik op de plee zit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Herkenbaar.
M'n vriendin heeft er ook een grafhekel aan als ik m'n mobiel niet mee neem of gewoon niet opneem terwijl ze weet dat ik hem bij me heb.
Als ik zeg dat ik voor m'n rust naar een park ga om een boek te lezen wil ik dus niet ieder half uur sms geluidjes horen met de vraag wat ik aan het doen ben en of ik het wel naar me zin heb.
Nee, ik kijk liever TV maar ga uit ergernis een half uur fietsen en dan geïrriteerd een boek lezen op een plek waar ik niet wil zijn.
Fok is mijn dagboekquote:
aidsquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:52 schreef Heider00sje het volgende:
Ik lust geen popcorn, vind het heel vies. Krijg je dan iets anders?
Uiteraard. Al hangt het ook een beetje van de film af - bij een serieuze film geldt dat inderdaad, maar bij een erg slechte horror- of scififilm ben ik iets toleranter.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik vrees van wel ja. Al heb ik er thuis ook een bloedhekel aan als iemand door een film heen ouwehoert. Als ik hem al 100 keer gezien hebt maakt me dat niet uit, maar bij een nieuwe film wil ik alles wel goed volgen.
me tooquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Uiteraard. Al hangt het ook een beetje van de film af - bij een serieuze film geldt dat inderdaad, maar bij een erg slechte horror- of scififilm ben ik iets toleranter.
Iets.
Het scheelt ook weer een hoop gewaad door op de grond liggende kilo's popcorn bij het weer verlaten van de zaal.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:53 schreef Karina het volgende:
Ik lust geen popcorn en de lucht ervan vind ik ook vies, mag ik een popcornvrije voorstelling?
Ik ben ook geen popcornfan. Al die plakkerige zooi op de grond....quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:56 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Het scheelt ook weer een hoop gewaad door op de grond liggende kilo's popcorn bij het weer verlaten van de zaal.
Bij de bios waar ik 't vaakst heenga zit de popcornbalie meteen bij de ingang - je moet je soms echt een weg banen door die vettge walm. Yuck.
Sja. Ik begrijp dat het niet te vreten is, maar bestel het dan ook gewoon niet...quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen popcornfan. Al die plakkerige zooi op de grond....
Ah, jij zit duidelijk midden in de puberteit!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:11 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik weet idd niet wat erger is meer betalen voor een film of als dertiger naar een kinderfilm gaan
Pathe heeft inderdaad geen pauze, dat is ook verschrikkelijk. Ik krijg altijd kramp bij een lange film.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:59 schreef Prosac het volgende:
Sowieso mijd ik Pathé sinds het openen van Mustsee in Groningen. Goedkoper, betere zitplaatsen en pauze tijdens film. 14.gif.
Zeker bij de lange films erg fijn.
Nou, zowel bij Pathé als bij Mustsee heb je altijd het gevoel dat je op de glijbaan zit, dus betere zitplaatsen, mjah, dat is maar net hoe je het ervaart...quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:59 schreef Prosac het volgende:
Sowieso mijd ik Pathé sinds het openen van Mustsee in Groningen. Goedkoper, betere zitplaatsen en pauze tijdens film. 14.gif.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik hou er wel van een beetje te ouwehoeren tijdens het filmkijken.
Ik ook, maar dan wel thuis met vrienden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik hou er wel van een beetje te ouwehoeren tijdens het filmkijken.
Ik vind pauzes tijdens een film just vrij irritant. Bovendien, ik rook niet en heb de blaas van een gietijzeren olifant. ;-)quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:59 schreef Prosac het volgende:
niks meer aan toe te voegen -_-'quote:
In een noodgeval is er dus iemand in nood. En de kans is heeeeeel klein dat je een noodgeval vanuit de bioscoopzaal telefonisch op kunt lossen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:18 schreef Bowlingbal het volgende:
Inderdaad, 90% van de gevallen zal niemand de zaal uit hoeven lopen voor een noodgeval.
Als je nou snel naar huis moet voor iets onverwachts? Zolang je je tel maar op stil hebt. Of als iemand iets dringends zou moeten vragen, zodat diegene die NIET in de bios is wat eraan kan doen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:27 schreef zovty het volgende:
[..]
In een noodgeval is er dus iemand in nood. En de kans is heeeeeel klein dat je een noodgeval vanuit de bioscoopzaal telefonisch op kunt lossen.
Tenzij je er een andere definitie van noodgeval op na houd.
Hoeveel mensen zitten op een vrije avond in de bioscoop en moeten perse dan iets dringends vragen wat niet op een ander tijdstip kan? Mensen voelen zich belangrijker dan ze zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je nou snel naar huis moet voor iets onverwachts? Zolang je je tel maar op stil hebt. Of als iemand iets dringends zou moeten vragen, zodat diegene die NIET in de bios is wat eraan kan doen?
Zo'n stoorzender
Als mensen het fatsoen gebruiken dat we al willen gaan ze dus niet bellen midden in de zaal.
Inderdaad. Zolang je geen dokter, politieagent of brandweerman bent of iets anders waar je levensbedreigende situaties mee kan voorkomen is er geen reden om te bellen in een bioscoopzaal.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitten op een vrije avond in de bioscoop en moeten perse dan iets dringends vragen wat niet op een ander tijdstip kan? Mensen voelen zich belangrijker dan ze zijn.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Zolang je geen dokter, politieagent of brandweerman bent of iets anders waar je levensbedreigende situaties mee kan voorkomen is er geen reden om te bellen in een bioscoopzaal.
Ik wou dat ik zo stoer als jij was en dat ook durfdequote:Op woensdag 22 juli 2009 09:38 schreef karr-1 het volgende:
Soms heb ik geen zin om op te nemen en dan doe ik het ook niet.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo stoer als jij was en dat ook durfde.
Rebel van me.
Heb je misschien tips zodat ik dat ook ooit kan?quote:
Leer eens lezen. 73% vindt het belachelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:14 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik vind het wel tof dat de kinders dan buiten de deur worden gehouden. Beetje een voorstation van de 65+ pas.
En datzelfde beeld laat de stemming op de AD site ook zien. 72% is het ermee eens, dus er is ook vraag. Dan hoeft er ook niet over gezeken te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |