Popcorn en garderobe zit normaal niet inbegrepen, ik weet niet welke Pathé jij gewend bent...quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:30 schreef karr-1 het volgende:
Naar aanleiding van dit bericht
http://www.ad.nl/filmwere(...)stige_filmavond.html
Moet je tegenwoordig al extra betalen voor iets wat eigenlijk normaal zou moeten zijn? Ik vond Pathe altijd al een ballentent, maar nu is het nog erger geworden.
Je moet dus een toeslag betalen omdat zij niet in staat zijn het bezoek in de bioscoopzalen onder controle te houden.
Klacht : Extra betalen om stil een film te kunnen zien.
De prijs van een bak popcorn en wat garderobegeld. En 2 cent om er een medewerker bij te laten zitten.quote:
Hij die niets verwacht, raakt nooit teleurgesteld.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:45 schreef Cybey het volgende:
Voor het geld wat een kaartje kost mag je toch sowieso verwachten dat je gewoon rustig een flimpje kan kijken?
Als je dat bericht leest lijkt het toch vooral Pathe zelf te zijn die vind dat bioscoopbezoekers steeds meer overlast veroorzaken. Misschien is dat in Rotterdam inderdaad ook wel zoquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:46 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik weet trouwens niet naar welke films TS gaat, maar ik heb nooit last van overlast. Volgens mij is het typisch iets wat mensen die niet eens naar de bios gaan elkaar aanpraten, en daarvoor een excuus zoeken.
Wat een diepzinnigheid zo op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij die niets verwacht, raakt nooit teleurgesteld.
Een gsm-stoorzender in de zaal zou zo'n makkelijke oplossing zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Pathe moet zich schamen! Een van de redenen dat ik er vrijwel nooit meer kom, is dat er altijd wel iemand (in een onverstaanbaar taaltje) zit te bellen. En daarna de volgende, en de volgende...
Klopt. Maar helaas illegaal in Nederland.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een gsm-stoorzender in de zaal zou zo'n makkelijke oplossing zijn.
Als je in Schubbekutteveen gaat, is dat ook wel anders dan wanneer je in een grote stad bent.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:46 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik weet trouwens niet naar welke films TS gaat, maar ik heb nooit last van overlast. Volgens mij is het typisch iets wat mensen die niet eens naar de bios gaan elkaar aanpraten, en daarvoor een excuus zoeken.
Dat dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:45 schreef Cybey het volgende:
Voor het geld wat een kaartje kost mag je toch sowieso verwachten dat je gewoon rustig een flimpje kan kijken?
Dan mag je volgens dit bericht gewoon naar binnen, de leeftijdsgrens is alleen als een hele groep scholieren in een keer op komt dagen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:00 schreef wapwip het volgende:
Wat nou als je jonger bent dan 30 en toch rustig de film wilt kijken?
Terecht. Er zijn voldoende situaties te bedenken om mensen altijd bereikbaar te houden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Klopt. Maar helaas illegaal in Nederland.
Er zit bijna altijd een Hi-reclame voor die zegt dat de telefoontjes op stil moeten, omdat 'de telefoons van Hi nooit uitgaan', ofzoquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:07 schreef aussieaussie het volgende:
Die SMS alert moest ik nog het hardst om lachen. Moet een telefoon niet uit tijdens een film? Ik vindt het licht van een telefoon van iemand die vlak voor me zit altijd knetter irritant.
Rotterdam en Amsterdam zijn inderdaad maar dorpen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je in Schubbekutteveen gaat, is dat ook wel anders dan wanneer je in een grote stad bent.
Dat is dus 3,70 voor garderobe, popcorn en een drankje. Kan aan mij liggen, maar ik vind dat al een redelijke prijs.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:08 schreef De_Hertog het volgende:
De tickets kosten overigens 12,50, inclusief garderobe, popcorn, en drankje achteraf bij de Baja Beach Club. Normale tickets op zondag rond die tijd zijn 8,80.
Inderdaad, want vragen of de boodschappen al in huis zijn of hoe je werkdag was is inderdaad vitale info die tijdens een film via een mobieltje gedeeld dient te worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:11 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Terecht. Er zijn voldoende situaties te bedenken om mensen altijd bereikbaar te houden.
De prijs is inderdaad wel redelijk, mits je popcorn wilt, en mits je na de film wat gaan drinken in de Bajaquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat is dus 3,70 voor garderobe, popcorn en een drankje. Kan aan mij liggen, maar ik vind dat al een redelijke prijs.
Dat er dan ook nog een medewerker bij komt is alleen maar mooi meegenomen.
Je kunt toch je telefoon op stil zetten? (Zoals in de Hi reclame aan de film vooraf ook gezegd wordt.) Mocht je dan zien dat iemand belt, druk je die weg. Als die persoon 4x belt of een sms stuurt weet je dat er iets aan de hand is, en kun je de zaal uitlopen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, want vragen of de boodschappen al in huis zijn of hoe je werkdag was is inderdaad vitale info die tijdens een film over een mobieltje gedeeld dient te worden.
Ik snap je wel hoor, maar dat is waar 99.99% van de gesprekken over gaan.
Ik vind het van Pathe eigenlijk helemaal niet zo belachelijk, wat belachelijk is dat mensen zelf niet meer het fatsoen hebben om gewoon hun smoel te houden tijdens een film.
Ik ga vrij regelmatig naar de bioscoop en ik heb er niet altijd last van, maar toch vrij regelmatig. Mensen die bellen, luidruchtig eten of kleppen tijdens een film. Je gaat toch niet naar een bioscoop om een telefoongesprek te voeren of je liefdesleven met je vriendinnen te bespreken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:46 schreef Bowlingbal het volgende:
Valt inderdaad wel mee. Maar ik denk eerder dat mensen er over vallen dat zoiets uberhaupt nodig is. Want: betekent dit dan dat als ik NIET op zondagavond Harry Potter wil gaan kijken, geen popcorn wil en niet naar die club hoef, dat ik dan niet kan rekenen op een rustig avondje film?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat is dus 3,70 voor garderobe, popcorn en een drankje. Kan aan mij liggen, maar ik vind dat al een redelijke prijs.
Dat er dan ook nog een medewerker bij komt is alleen maar mooi meegenomen.
voor het eerst dat we het eens zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:30 schreef karr-1 het volgende:
Naar aanleiding van dit bericht
http://www.ad.nl/filmwere(...)stige_filmavond.html
Moet je tegenwoordig al extra betalen voor iets wat eigenlijk normaal zou moeten zijn? Ik vond Pathe altijd al een ballentent, maar nu is het nog erger geworden.
Je moet dus een toeslag betalen omdat zij niet in staat zijn het bezoek in de bioscoopzalen onder controle te houden.
Klacht : Extra betalen om stil een film te kunnen zien.
Helemaal mee eens. Het merendeel van de gesprekken gaat echt nergens over en is van het niveau " Waar zit je? Ik in de bioscoop." etcquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, want vragen of de boodschappen al in huis zijn of hoe je werkdag was is inderdaad vitale info die tijdens een film via een mobieltje gedeeld dient te worden.
Ik snap je wel hoor, maar dat is waar 99.99% van de gesprekken over gaan.
Ik vind het van Pathe eigenlijk helemaal niet zo belachelijk, wat belachelijk is dat mensen zelf niet meer het fatsoen hebben om gewoon hun smoel te houden tijdens een film.
Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor het eerst dat we het eens zijn![]()
dude
schrijf het in je dagboek!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor het eerst dat we het eens zijn![]()
dude
Dat kan zeker, net als dat mensen gewoon stil kunnen zijn of zich kunnen gedragen, echter doet een groot aantal dat gewoon niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:18 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Je kunt toch je telefoon op stil zetten?
Mensen hebben het zichzelf aangeleerd dat je altijd bereikbaar moet zijn. Bullshit je hoeft helemaal niet altijd bereikbaar te zijn, dat was je voor het mobieltje ook niet. Mijn mobiel gaat dan ook echt helemaal uit als ik bv naar de bios ga. Eventuele noodgevallen zie ik wel als ik weer buiten sta.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan zeker, net als dat mensen gewoon stil kunnen zijn of zich kunnen gedragen, echter doet een groot aantal dat gewoon niet.
Daarbij zijn er genoeg plaatsen waar je ook niet bereikbaar bent of kunt zijn (bijv. ziekenhuis). Ik vraag me soms toch echt af hoe we jaren zonder mobieltje hebben kunnen leven als het al een probleem is om anderhalf tot 2 uur niet bereikbaar kunnen zijn.Wat een bullshit.
Mag je dat wel zo zeggen, ook al is het de waarheid?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:22 schreef karr-1 het volgende:
Het gaat dan ook meestal om bioscopen in de grotere steden en waar overmatig veel allochtonen komen.
Misschien niet, maar dan heb ik het maar uitgesproken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag je dat wel zo zeggen, ook al is het de waarheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |