True. Het ligt gewoon lekker centraal.quote:
Doménique gaat deze keer gewoon.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
"Hmmm, ik denk dat ik wel even langs kom."
-weg-
Jep. Er is vaak discussie over geweest, maar de feiten van Stairway spreken voor zich:quote:
Vorige keer ging die ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Doménique gaat deze keer gewoon.
En anders gaan we weer naar hem toe.
vergeet die 20 keer daarvoor nietquote:
Gast, ga jij nooit uit in Utrecht of zo? Facking meesterlijk daar ouwe gekquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
stappen in utrecht...... verder dan the stairway en kafe belgie kom je niet
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
stappen in utrecht...... verder dan the stairway en kafe belgie kom je niet
True.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, ga jij nooit uit in Utrecht of zo? Facking meesterlijk daar ouwe gek
Uit in utrecht..... Neequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, ga jij nooit uit in Utrecht of zo? Facking meesterlijk daar ouwe gek
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vergeet die 20 keer daarvoor niet
Filemon, De Beurs, Poema, Wooloomooloo (alleen studenten), Het Pakhuis (alleen studenten), Tivoli, Monza en 't Gras.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Uit in utrecht..... Nee![]()
noem eens een tent dan
van al die namen ga ik achteruit lopenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Filemon, De Beurs, Poema, Wooloomooloo (alleen studenten), Het Pakhuis (alleen studenten), Tivoli, Monza en 't Gras.
Omdat je na al dat bier niet meer weet wat vooruit lopen is, jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van al die namen ga ik achteruit lopen
hollyquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat je na al dat bier niet meer weet wat vooruit lopen is, jaWaar wil je uit dan? Holly?
Anders ga je even in een normale stad wonen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:29 schreef Anywhere het volgende:
Ik zie net dat het vanaf hier erg kut is om met de trein te gaan
Of ik moet al om 23:38 in de trein terug zitten of ik ben pas na 7:00 thuis
Dat moet toch ook anders kunnen
Woonde ik maar in de stadquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Anders ga je even in een normale stad wonen.
Ik kom je uit je huis slepen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:49 schreef blckbb het volgende:
Ik zou niet weten of ik op die vrijdagen werken mot,
dus mijn ja heb je onder voorwaarden
quote:
Werken op de vrijdag is kut!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mag.
Meld me dan wel even ziek bij de Albert Heijn
Van 08:00 tot 16:30 werkenquote:
Ja dat is niet kut, maar 's avonds werken wel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Van 08:00 tot 16:30 werken
Meneer is een mod en meneer gaat dingen eisen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 21:01 schreef nijnja het volgende:
Ik wil het trouwens wel 2 weken van te voren horen, anders kan ik geen vrij meer regelen aars. gijnlijk.
Ik wil fristi!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Meneer is een mod en meneer gaat dingen eisen.
Dus als iedereen zegt dat het ze niet uitmaakt en de gekozen data zijn allemaal gelijk, dan is er alsnog een probleem?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:54 schreef Tijgertje. het volgende:
Daarom hebben we dus ook een poll.
Zodat we gezamelijk een datum kunnen kiezen.![]()
Als iedereen dus even meewerkt is het mogelijk om over een weekje een datum te prikken.
Fiets komtquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maakt mij niet uit, als ik zin heb kom ik.
Nee, dan gaan we achterhalen wie wat heeft gestemd (die wel een datum heeft gekozen), en dan gaan we de leukste kiezenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus als iedereen zegt dat het ze niet uitmaakt en de gekozen data zijn allemaal gelijk, dan is er alsnog een probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we achterhalen wie wat heeft gestemd (die wel een datum heeft gekozen), en dan gaan we de leukste kiezenIk ben voor Lauriëtte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Haphaphapquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 22:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wil fristi!
Nee hoor, ik eis helemaal niets, maar als ik het geen 2 weken van te voren hoor kan ik geen vrij meer regelen, vandaar
. Dus, als jullie mij er niet bij willen hebben weten jullie wat je te doen staat!
Eerder van, Ik verduidelijk het even voor jequote:
Ja, want ik ben dom.quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Eerder van, Ik verduidelijk het even voor je
Haphaphapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
HaphaphapSense of sarcasm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\
0.
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Laten we vooral even ontopic blijven.
ONTOPIC NU JA, dat doe ik ook namelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Zegt queen of bagger.quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Ram gelijk je kop in d'r kont andersquote:
Wheheeeequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ram gelijk je kop in d'r kont anders![]()
meets vooraf plannen25 september
zien we dan wel hoe en wat
Witte wijn en wat tequila schijnt goed te helpen.quote:
Zoete witte wijn met ijs hèquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Witte wijn en wat tequila schijnt goed te helpen.![]()
Stairway maar weer doen dus?
True, ik weet na al die jaren dat ik hier zit (quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:36 schreef Blaxje het volgende:
De optie "alle dagen zijn goed" is bij nader inzien stom.
NOORTJE JE MOET KOMEN.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:31 schreef Noortje. het volgende:
DAN KRIJG IK EEN CADEAUTJE WANT WANT IK BEN ROND DIE TIJD JARIG!!!!
September/begin oktober noem ik geen herfst trouwens. Als het herfstvakantie is, dan is het herfst. En dan is mijn verjaardag. En Green Day. En dan kom ik dus niet. Maar dan istie niet, dus misschien kom ik wel.
Ja maar, nu zeg ik het ook.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zei je vorige keer ook en het bleek zo te zijn dat ik helemaal niets moet.
Jij zou de vorige keer ook komen...quote:
Volgens mij was dat in het dropping topic.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:45 schreef jortkeldert het volgende:
Ik had gepost dat ik meewilde maar die is verwijderd ofzo??
Lijkt me wel leuk om de gezichten achter de nicknames in het echt te zien
Kan me inderdaad nog een keer herinneren dat je op een soortgelijke wijze als deze (quote:
Het was echt een droom van mij om die meet mee te maken. Waarom was ik daar niet bijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:55 schreef lauwert het volgende:
[..]
Kan me inderdaad nog een keer herinneren dat je op een soortgelijke wijze als deze () neer ging in holly..,
iddquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:55 schreef lauwert het volgende:
[..]
Kan me inderdaad nog een keer herinneren dat je op een soortgelijke wijze als deze () neer ging in holly..,
Omdat ik al naast Lis sliep, dohquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het was echt een droom van mij om die meet mee te maken. Waarom was ik daar niet bij
Prima!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:04 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik zeg 2 Oktober.
Dan heeft iedereen genoeg tijd om vrij te krijgen van zijn of haar werk.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:40 schreef Tijgertje. het volgende:
De Bedoeling
Het plan is om ergens gezellig wat te gaan drinken, en later met een groep mensen die daar interesse in hebben te gaan stappen in Utrecht.
Waar?
Het plan is om te starten in de Stairway rond een uur of 20:00 en vanuit daar te beslissen waar we de rest van de nacht zullen doorbrengen.
Mooi, eens kijken naar de komers lijstquote:
JA.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:30 schreef Blaxje het volgende:
Gaan we dan ook met z'n allen een Frappuccino halen bij de Starbucks?
Hihi. Dan kom ik je vast heel vaak tegenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
JA.
Serieus. Zodra mijn OV weer geldig is zit ik daar minimaal 1x per week.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hihi. Dan kom ik je vast heel vaak tegen
Nee, ik ben op dieetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:30 schreef Blaxje het volgende:
Gaan we dan ook met z'n allen een Frappuccino halen bij de Starbucks?
Ik ook though. Maar starbucks is een uitzondering.quote:
Ben ik mee bezig, was even alle posts aan het nalezen als in komers/misschienersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef Tijgertje. het volgende:
Nijn. Kan je ook even de OP aanpassen qua datum enzo?
Held.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, was even alle posts aan het nalezen als in komers/misschieners
Gedaan, het is nog een beetje mager, maar als iedereen terug komt van vakantie komt het vast goed. Misschien ook juist dat het nog zo mager is dat sommige nieuwerds ook wel zeggen van, JOH LATEN WE KOMENquote:
Idd, mn BMI komt boven de 16quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:18 schreef Noortje. het volgende:
Als ik niet moet werken kom ik misschien wel.
Schaam je. & Deal.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:20 schreef Noortje. het volgende:
En ik ben nog nooit bij Starbucks geweest dus beter gaan we daar dan heen.
Punt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:07 schreef Tijgertje. het volgende:
Kan je niet gewoon die hele poll weg halen?
Op een kassa op fok?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:24 schreef Noortje. het volgende:
En ik zit nu op werk en heb geen leestekens op de kassa afgezien van een punt en een sterretje.
En ja *komma* deal *uitroepteken*
quote:
Deal.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we het over de meet hebben.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:52 schreef RenRen- het volgende:
Nijnja, flikker mij ook even bij de Misschieners.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:01 schreef lauwert het volgende:
Ag weetje wat, ik kom ook wel..
Helaas wel weer de laatste trein terug omdat er zaterdag gewerkt moet worden
Naar amsterdam toch? dan trein ik meequote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:01 schreef lauwert het volgende:
Ag weetje wat, ik kom ook wel..
Helaas wel weer de laatste trein terug omdat er zaterdag gewerkt moet worden
Ik zou willen dat ik eindelijk een huisje in Amsterdam had.. Dan wordt het elke keer party hardy in dansco JEWEETZ..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naar amsterdam toch? dan trein ik mee
Ga je via amsterdam dan? wel toch? Ik moet dan ook nog verder namenlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef lauwert het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik eindelijk een huisje in Amsterdam had.. Dan wordt het elke keer party hardy in dansco JEWEETZ..
Maar nee, Almere dus
Een zaterdag zou helemaal perfect zijn. Hoewel je dan treintje moet betalen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:11 schreef Hyman het volgende:
Op een vrijdag dus?
ligt eraan, dan moet ik de laatste trein naar huis nemen.
òf we doen het op zaterdag avond, dan kan ik na 21:00.
Dan doen we een zaterdag. Kan tenminste niemand zeuren dat ze de dag erna moeten werkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Een zaterdag zou helemaal perfect zijn. Hoewel je dan treintje moet betalen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dan doen we een zaterdag. Kan tenminste niemand zeuren dat ze de dag erna moeten werkenDie paar euro's die je voor de trein moet dokken kan ook best.
Ik ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef nijnja het volgende:
Anders doen we 2 èn 3 oktober.
Ik crash bij mstr!![]()
Goed plan!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef nijnja het volgende:
Anders doen we 2 èn 3 oktober.
Ik crash bij mstr!![]()
Whehe, goeiequote:
Dit dusquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe, goeie[[url=http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/
]afbeelding[/url]]
100 euro erop dat jij sowieso niet aanwezig bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kom gewoon met mn auto gescheurd.
"Neeee, ik kom eeecht"quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
100 euro erop dat jij sowieso niet aanwezig bent
quote:
Oké.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
100 euro erop dat jij sowieso niet aanwezig bent
Ik waarschijnlijk ook. Of ik blijf bij m'n tante en 'r vriend crashen in Ijsselstein.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kom gewoon met mn auto gescheurd.
Misschien kan ik beter met de fiets komen als ik ook nog wat wil gaan drinkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook. Of ik blijf bij m'n tante en 'r vriend crashen in Ijsselstein.
Als ik bij m'n tante kan crashen dan bestel ik vanaf daar een taxi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien kan ik beter met de fiets komen als ik ook nog wat wil gaan drinken
Ook nog een idee jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ik bij m'n tante kan crashen dan bestel ik vanaf daar een taxi.
in mijn ouders bedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik al naast Lis sliep, doh
Wtfquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:42 schreef Tijgertje. het volgende:
Oké. Dan blijft het Vrijdag 2 Oktober.
die in beesel, roermond, of wageningenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:10 schreef Jotcha het volgende:
Mensen in de buurt van leeuwen die toevallig ook gaan?
Beneden leeuwen. Dat ligt naast boven leeuwen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die in beesel, roermond, of wageningen
als ik ga is t vanaf nijmegen, jij ook gok ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Beneden leeuwen. Dat ligt naast boven leeuwen.
Of tiel of den bosch. Tiel is het meest logisch *denk ik*quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als ik ga is t vanaf nijmegen, jij ook gok ik
Weet niet hoe het allemaal rijdt richting utrecht, maar dat had ik me al bedacht. Voor mijn gevoel is nijmegen wel eerst een heel tyfuseind met de bus naar de ene kant, en vervolgens terug, richting utrecht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:19 schreef swarmahoer het volgende:
denbosch zou ik sowieso niet doen
Moet ik wel nog iemand vinden want ze laten me niet alleen gaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
vanuit tiel kan je rechtstreeks naar utrecht, zou dat gewoon doen
Hmmm zeg 't maar als je met de trein komt... dan stap ik in bij Culemborg als jij me niet een vreselijk irritant klotejong vind.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Weet niet hoe het allemaal rijdt richting utrecht, maar dat had ik me al bedacht. Voor mijn gevoel is nijmegen wel eerst een heel tyfuseind met de bus naar de ene kant, en vervolgens terug, richting utrecht.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moet ik wel nog iemand vinden want ze laten me niet alleen gaan
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hmmm zeg 't maar als je met de trein komt... dan stap ik in bij Culemborg als jij me niet een vreselijk irritant klotejong vind.
Whehe..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze deden al moeilijk toen ik naar de minimeet in nijmegen ging. Laat staan utrecht
ben je in nijmegen geweestquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze deden al moeilijk toen ik naar de minimeet in nijmegen ging. Laat staan utrecht
Vierdaagsefeesten (was ik overigens niet bijquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben je in nijmegen geweestwat voor meet dan
Vierdaagsefeestenminimeet. Nieuw woord voor in de van Dalequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben je in nijmegen geweestwat voor meet dan
ITB. Wie er waren:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
ow toen was ik toch keihard aan t werkvanuit wie was die meet dan georganiseerd, en wie waren er ?
zelfs nijnja, en hij heeft t me niet laten wetenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
ITB. Wie er waren:
ITB,
Nijnja,
Xalo,
D_C
-SG- + maat.
2 meisjes die ik had uitgenodigd,
Heimen,
En dan vergeet ik vast wel iemand
Whehe, en zijn nootboekjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zelfs nijnja, en hij heeft t me niet laten weten
sureeeequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
racerDKB en ik komen!!!!!
en jij komt zeker op de fietsquote:
inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en jij komt zeker op de fiets
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik kreeg ook geen kadotjes op de pub meet, toen was ik jarig.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
als ik kom, krijg ik dan kadotjes?(bijna jarig dan)
maik?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:45 schreef Juicyhil het volgende:
Ohja, ik kijk het even aan of ik kom.
Ligt eraan wie er komt.![]()
En als Maik komt kom ik sowieso niet.
ImTheBasequote:
daar was ik niet bij denk ik, anders had je ook een fristi gehadquote:Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kreeg ook geen kadotjes op de pub meet, toen was ik jarig.![]()
Op een Fristi van Leon na, maar das enkelvoud.
Ging jij op je verjaardag naar een pubmeet?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kreeg ook geen kadotjes op de pub meet, toen was ik jarig.![]()
Op een Fristi van Leon na, maar das enkelvoud.
Jeweettoch.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ging jij op je verjaardag naar een pubmeet?
Daar sta je toch ook nu, bij misschien?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:18 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik had misschien
De vorige keer was wel leuk maar ik ga me nog niet vastleggen.
powerabuse!quote:Op woensdag 2 september 2009 17:55 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb mezelf bij waarschijnlijk gezet
zie waarschijnlijk als 60% en misschien als 40%quote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef -SG- het volgende:
Wat is het verschil tussen waarschijnlijk en misschien?
Waarom houden we het niet gewoon op één kopje met 50%?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie waarschijnlijk als 60% en misschien als 40%
En zijn er mensen die via Tiel gaan?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef -SG- het volgende:
Zijn er ergens slaapplekken vrij? Of is er een plan om station te hangen?
als auto dan jaquote:Op woensdag 2 september 2009 23:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En zijn er mensen die via Tiel gaan?
Ik bedoelde met de trein. En de auto komt zeker niet langs beneden leeuwen?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als auto dan jaow toch niet zie ik
Wat als ik blijf hangen?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:11 schreef nijnja het volgende:
Ik ga met trein.En ik zie wel wie er blijft hangen, anders gaat mn laatste trein om half 12 ofzo ...
Dan blijf jij hangen.quote:
En ik mn ninja edit broek niet...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
hihi sorry ik heb mijn lolbroek niet aan.
Dan blijf ik denk ik ook wel hangen, dit betekent dus dat je komt?quote:
Nouja ik begin wel te twijfelen ja! zal eens fftjes kijken in de loop van deze maandquote:Op woensdag 2 september 2009 23:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan blijf ik denk ik ook wel hangen, dit betekent dus dat je komt?
Ik denk dat mijn laatste trein voor 10:00 gaat, zal weinig anders opzittenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef -SG- het volgende:
als er mensen op het station blijven hangen is het de moeite waard om erover na te denken om te gaan 14.gif
De Bedoelingquote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef -SG- het volgende:
Zijn er ergens slaapplekken vrij? Of is er een plan om station te hangen?
Dit ken ik van de vorige paar keren. Iemand drinkt teveel en we zitten vanaf half 2 op het stationquote:Op donderdag 3 september 2009 12:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
De Bedoeling
Het plan is om ergens gezellig wat te gaan drinken, en later met een groep mensen die daar interesse in hebben te gaan stappen in Utrecht.
Je kan ook gewoon mee gaan stappen inplaats van op het station te gaan hangen.
Doel je nu op mij?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dit ken ik van de vorige paar keren. Iemand drinkt teveel en we zitten vanaf half 2 op het station
Hihi nee hoor, we kunnen stappen, maar ook even bij mstr op bezoek!
Ja de cafe's zullen ook wel een keer gaan sluiten denk ik zo. Ik denk niet dat ik dan meteen een aansluiting heb qua treinen. Maar het zou kunnen idd.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
De Bedoeling
Je kan ook gewoon mee gaan stappen inplaats van op het station te gaan hangen.
Ohja. Goed punt. Maar dat is dan maar 1 of 2 uur.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja de cafe's zullen ook wel een keer gaan sluiten denk ik zo. Ik denk niet dat ik dan meteen een aansluiting heb qua treinen. Maar het zou kunnen idd.
Oh daar had ik niet aan gedacht, ik denk niet dat ik dan kom want dan moet ik drie à vier uur op mijn trein wachten.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Goed punt. Maar dat is dan maar 1 of 2 uur.
Huh. Ik volg je niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh daar had ik niet aan gedacht, ik denk niet dat ik dan kom want dan moet ik drie à vier uur op mijn trein wachten.
Nou cafés gaan rond 3/4 uur dicht meestal (in Arnhem althans) en mijn trein gaat pas om acht uur, dus dan moet ik vier uur gaan wachten, heb ik niet zo'n zin in.quote:
Mja. Weet niet hoe dat in Utrecht zit.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou cafés gaan rond 3/4 uur dicht meestal (in Arnhem althans) en mijn trein gaat pas om acht uur, dus dan moet ik vier uur gaan wachten, heb ik niet zo'n zin in.
Ik denk ik niet..quote:Op donderdag 3 september 2009 14:09 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb nog steeds geen vrij gevraagd, eens even kijken hoe laat mijn eerste trein gaat, moet ook werken de volgende dag (en die avond dus ook)..
Ik moet de trein van 07:23 terug, gaan er meer mensen richting Zutphen en blijven er überhaupt mensen tot zo vroeg?
Mijn trein gaat om 9 of 11 voor 7, dus dan ga je met mij mee? Dan stap je in Deventer op de trein naar Zutphenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou cafés gaan rond 3/4 uur dicht meestal (in Arnhem althans) en mijn trein gaat pas om acht uur, dus dan moet ik vier uur gaan wachten, heb ik niet zo'n zin in.
Als je er maar bentquote:Op donderdag 3 september 2009 16:17 schreef livalo het volgende:
Hhm.. Ik moet de volgende dag gewoon werken, dus ik denk dat ik de laatste trein terug moet nemen, en die gaat al om 10 voor half 12. Ik ben er dus niet lang.
woon je in arnhem danquote:Op donderdag 3 september 2009 15:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
ah to bad, anders had ik je wel mee terug kunnen nemenquote:Op donderdag 3 september 2009 17:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, maar daar ga ik nog wel eens uit.
Ja moet kunnen, maar reken nog nergens op want ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn trein gaat om 9 of 11 voor 7, dus dan ga je met mij mee? Dan stap je in Deventer op de trein naar Zutphen
Ik reis wel via Arnhem!quote:Op donderdag 3 september 2009 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah to bad, anders had ik je wel mee terug kunnen nemen
Ik weet ook niet of ik ga bankhangen, maar als ik mijn laatste trein pak kan ik je wel naar huis brengen als er niets meer naar Zutphen gaat, zo ver is het niet rijdenquote:Op donderdag 3 september 2009 17:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja moet kunnen, maar reken nog nergens op want ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb.
waar moet je naartoe, ik ga van utrecht naar nijmegen iigquote:
Zutphen.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar moet je naartoe, ik ga van utrecht naar nijmegen iigmocht ik de auto hebben
Maar jouw laatste trein gaat ook om 23:50 en dan ben ik er net, dus lief aangeboden maar dat heeft ook niet zoveel zin.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik ga bankhangen, maar als ik mijn laatste trein pak kan ik je wel naar huis brengen als er niets meer naar Zutphen gaat, zo ver is het niet rijden.
alleen voor mensen waarbij de notes niet voor meer dan 50% uit klb reacties bestaanquote:
Kunnen we mooi samen treinenquote:
En zonder dinges... Uh.... Noujaquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:13 schreef bierbart het volgende:
[..]
Kunnen we mooi samen treinenmet snoepjes en chocomel
En met fristi !quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
En zonder dinges... Uh.... Nouja![]()
hihi
Uiteraard, maar niet in de treinquote:
Sorryquote:
watquote:
Die had geen fristi meerquote:
HA! Die kennen wequote:Op zondag 6 september 2009 19:42 schreef mstr het volgende:
I'll be there.
Zet mij er ook maar bij dan.quote:Op zondag 6 september 2009 19:39 schreef swarmahoer het volgende:
welke lui moeten er nog eten? laten we om 5 uur afspreken op t station, gaan we ergens wat eten en dan om 8 uur voegen we ons bij de rest van het feestgedruis in de stairway
eters:
swarma
nijntje
myraela
Vet!quote:
Oh wachtquote:Op zondag 6 september 2009 20:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vet!
Ik doe wel in de OP zetten even!
ik ga iig vanuit school door naar utrechtquote:Op zondag 6 september 2009 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh wachtHet is wel afhankelijk van of en waar ik dan stage loop, anders red ik 5 uur niet
Maar zet me er toch maar bij
Jaquote:
Die eis ik dan alvast op, aangezien hij wel komtquote:Op zondag 6 september 2009 20:16 schreef Blaxje het volgende:
Zullen we een pot maken waarin we geld doen dat we wedden op dat Do niet komt?Ik leg 10 euro in!
En als ik wel kom?quote:Op zondag 6 september 2009 20:16 schreef Blaxje het volgende:
Zullen we een pot maken waarin we geld doen dat we wedden op dat Do niet komt?Ik leg 10 euro in!
Mja, ik heb sowieso stage tot 5, dus dan ben ik pas rond 7 in Utrecht, maargoed, dat zien we tzt wel weer.quote:Op zondag 6 september 2009 20:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ga iig vanuit school door naar utrechtmaar gok dat 5 uur wel lukt
Dat wordt 'm niet.quote:Op zondag 6 september 2009 20:19 schreef Blaxje het volgende:
n
[..]
Dan mag jij van de helft van het ingelegde geld bier drinken. Alleen bier. Geen cola.
AHAHAHHA "TONGZOEN TERUG"!! HAHAHAHAquote:Op zondag 6 september 2009 20:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik heb sowieso stage tot 5, dus dan ben ik pas rond 7 in Utrecht, maargoed, dat zien we tzt wel weer.
Hé, niet zo hèquote:Op zondag 6 september 2009 20:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
AHAHAHHA "TONGZOEN TERUG"!! HAHAHAHA....
Dan kom ik toch niet.quote:Op zondag 6 september 2009 20:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Als je geen bier gaat drinken kun je beter wegblijven.
Oh niet?quote:
Lekker aardig ben je weerquote:Op zondag 6 september 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
Ja. Jezus. Als ik om 5 uur met jullie ga eten zit ik in het ergste geval minimaal 12 uur met jullie opgescheept.
Ik kijk het nog even aan.
Ligt eraan of ik moet werken.
je wisselt af, de eters gaan ook vroeger weg, vandaar het etenquote:Op zondag 6 september 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
Ja. Jezus. Als ik om 5 uur met jullie ga eten zit ik in het ergste geval minimaal 12 uur met jullie opgescheept.
Ik ga tegen 10 uur weg, maarja aan 2 uur nijn zal jij ongetwijfeld genoeg hebbenquote:Op zondag 6 september 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
quote:
Goed punt.quote:Op zondag 6 september 2009 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je wisselt af, de eters gaan ook vroeger weg, vandaar het eten
Waarom zo vroeg Leon.quote:Op zondag 6 september 2009 21:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ga tegen 10 uur weg, maarja aan 2 uur nijn zal jij ongetwijfeld genoeg hebben
12 uur met mij verveelt niet.quote:Op zondag 6 september 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
Omdat ik van stationhangen helemaal stuk ga (misschien doe ik het dus wel weerquote:Op zondag 6 september 2009 21:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Goed punt.
[..]
Waarom zo vroeg Leon.
Dus ...quote:Op donderdag 10 september 2009 17:34 schreef Noortje. het volgende:
Ik bedenk me net dat ik als ik een keer zou gaan meeten allemaal mensen kusjes ging geven omdat er ooit een SC vóór 0.00u dicht was.
prima, ik ben waarschijnlijk toch in pakquote:Op donderdag 10 september 2009 17:43 schreef Blaxje het volgende:
Ik vind dat iedereen een voorwerp moet meenemen. Of er moet een dresscode zijn. Iets vernieuwends.
Dat wordt lachenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
prima, ik ben waarschijnlijk toch in pak
waarom preciesquote:
Omdat je dan de enige in pak bentquote:
niet als dat de dresscode isquote:Op donderdag 10 september 2009 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je dan de enige in pak bent
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet als dat de dresscode isdaar ging t toch over
Die staatquote:Op donderdag 10 september 2009 19:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sluit ik me bij aan, rellen in pub is n beetje overbodig
kom maar naar de meet, drinken we n biertje
whehe ik ben lekker 21 dagen ouder dan jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |