True. Het ligt gewoon lekker centraal.quote:
Doménique gaat deze keer gewoon.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
"Hmmm, ik denk dat ik wel even langs kom."
-weg-
Jep. Er is vaak discussie over geweest, maar de feiten van Stairway spreken voor zich:quote:
Vorige keer ging die ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Doménique gaat deze keer gewoon.
En anders gaan we weer naar hem toe.
vergeet die 20 keer daarvoor nietquote:
Gast, ga jij nooit uit in Utrecht of zo? Facking meesterlijk daar ouwe gekquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
stappen in utrecht...... verder dan the stairway en kafe belgie kom je niet
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
stappen in utrecht...... verder dan the stairway en kafe belgie kom je niet
True.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, ga jij nooit uit in Utrecht of zo? Facking meesterlijk daar ouwe gek
Uit in utrecht..... Neequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, ga jij nooit uit in Utrecht of zo? Facking meesterlijk daar ouwe gek
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vergeet die 20 keer daarvoor niet
Filemon, De Beurs, Poema, Wooloomooloo (alleen studenten), Het Pakhuis (alleen studenten), Tivoli, Monza en 't Gras.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Uit in utrecht..... Nee![]()
noem eens een tent dan
van al die namen ga ik achteruit lopenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Filemon, De Beurs, Poema, Wooloomooloo (alleen studenten), Het Pakhuis (alleen studenten), Tivoli, Monza en 't Gras.
Omdat je na al dat bier niet meer weet wat vooruit lopen is, jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van al die namen ga ik achteruit lopen
hollyquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat je na al dat bier niet meer weet wat vooruit lopen is, jaWaar wil je uit dan? Holly?
Anders ga je even in een normale stad wonen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:29 schreef Anywhere het volgende:
Ik zie net dat het vanaf hier erg kut is om met de trein te gaan
Of ik moet al om 23:38 in de trein terug zitten of ik ben pas na 7:00 thuis
Dat moet toch ook anders kunnen
Woonde ik maar in de stadquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Anders ga je even in een normale stad wonen.
Ik kom je uit je huis slepen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:49 schreef blckbb het volgende:
Ik zou niet weten of ik op die vrijdagen werken mot,
dus mijn ja heb je onder voorwaarden
quote:
Werken op de vrijdag is kut!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mag.
Meld me dan wel even ziek bij de Albert Heijn
Van 08:00 tot 16:30 werkenquote:
Ja dat is niet kut, maar 's avonds werken wel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Van 08:00 tot 16:30 werken
Meneer is een mod en meneer gaat dingen eisen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 21:01 schreef nijnja het volgende:
Ik wil het trouwens wel 2 weken van te voren horen, anders kan ik geen vrij meer regelen aars. gijnlijk.
Ik wil fristi!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Meneer is een mod en meneer gaat dingen eisen.
Dus als iedereen zegt dat het ze niet uitmaakt en de gekozen data zijn allemaal gelijk, dan is er alsnog een probleem?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:54 schreef Tijgertje. het volgende:
Daarom hebben we dus ook een poll.
Zodat we gezamelijk een datum kunnen kiezen.![]()
Als iedereen dus even meewerkt is het mogelijk om over een weekje een datum te prikken.
Fiets komtquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maakt mij niet uit, als ik zin heb kom ik.
Nee, dan gaan we achterhalen wie wat heeft gestemd (die wel een datum heeft gekozen), en dan gaan we de leukste kiezenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus als iedereen zegt dat het ze niet uitmaakt en de gekozen data zijn allemaal gelijk, dan is er alsnog een probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we achterhalen wie wat heeft gestemd (die wel een datum heeft gekozen), en dan gaan we de leukste kiezenIk ben voor Lauriëtte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Haphaphapquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 22:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wil fristi!
Nee hoor, ik eis helemaal niets, maar als ik het geen 2 weken van te voren hoor kan ik geen vrij meer regelen, vandaar
. Dus, als jullie mij er niet bij willen hebben weten jullie wat je te doen staat!
Eerder van, Ik verduidelijk het even voor jequote:
Ja, want ik ben dom.quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Eerder van, Ik verduidelijk het even voor je
Haphaphapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
HaphaphapSense of sarcasm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\
0.
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Laten we vooral even ontopic blijven.
ONTOPIC NU JA, dat doe ik ook namelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Laten we vooral even ontopic blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |