quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:36 schreef Heathen. het volgende:
Over een aantal posts komen de baggerusers er vanzelf wel op af als je niet iets raaks hebt gepost.
Zou het veel slechter zijn als 300 tot 400 jaar na christus?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uhuh. Als jij nu in die tijd gedropt zou worden zou je jankend om hulp schreeuwen kerel.
Zie ik jou niet wel eens in een topic over vrouwen beargumenteren dat we die ook moeten respecteren en dat schuren daar geen teken van is? Of ben ik nu in de war?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef servus_universitas het volgende:
Mensen die FOK! (KLB in het bijzonder) serieus nemen.
Wtf?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef servus_universitas het volgende:
Mensen die FOK! (KLB in het bijzonder) serieus nemen.
Mwah, iets slechter wel denk ik hoor. Al was de 4e, 5e eeuw ook niet bepaald florrisant.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zou het veel slechter zijn als 300 tot 400 jaar na christus?
Ja, dat klopt, maar ik heb niet meer de hoop dat het zoden aan de dijk zet. Zoals ik mijn opmerking maakte was het waarschijnlijk ook iets te misplaatst. Zeker diequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Zie ik jou niet wel eens in een topic over vrouwen beargumenteren dat we die ook moeten respecteren en dat schuren daar geen teken van is? Of ben ik nu in de war?
Nah, als je in die tijd christelijk was zal het wel te doen zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah, iets slechter wel denk ik hoor. Al was de 4e, 5e eeuw ook niet bepaald florrisant.
Bepalen delen van FOK! zijn zeker serieus te nemen, maar toch niet KLB?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wtf?Als ik die opmerking van 1 iemand niet verwacht had, ben jij het wel.
Ja, ik kom hier wel vaker en ik weet hoe het werkt. Maar toch mag ik hier graag even over klagen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar ik heb niet meer de hoop dat het zoden aan de dijk zet. Zoals ik mijn opmerking maakte was het waarschijnlijk ook iets te misplaatst. Zeker dieerbij. Daarvoor bied ik je mijn welgemeende excuses aan. Maar feit blijft nu wel dat je het denk ik niet al te serieus moet nemen. Mensen vinden het hier leuk om anderen af te zeiken (zeker een TS). Daar is het ze om te doen.
Wie zegt dat ik in die tijd wil leven? Het zijn de fundamenten van Europa, daar gaat het om. Zonder dat was Europa nooit zoiets prachtigs geworden als nu.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uhuh. Als jij nu in die tijd gedropt zou worden zou je jankend om hulp schreeuwen kerel.
Daar heb je gelijk in, ik ben het alleen niet met je eens dat de tijd van het polytheïsme beter was. Dan heb je nogal een overgeromantiseerd beeld van die tijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in die tijd wil leven? Het zijn de fundamenten van Europa, daar gaat het om. Zonder dat was Europa nooit zoiets prachtigs geworden als nu.
Nee ik had het niet zozeer over religies zelf, alleen over wat het heeft voortgebracht. Als je dan moet kiezen tussen een van die twee gaat mijn voorkeur daar naar uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik ben het alleen niet met je eens dat de tijd van het polytheïsme beter was. Dan heb je nogal een overgeromantiseerd beeld van die tijd.
Man, jij bezet de hele top 10 meest serieuze KLB-posts ooit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Bepalen delen van FOK! zijn zeker serieus te nemen, maar toch niet KLB?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:53 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ja, die kant gaat het wel op denk ik. Het maakt dezelfde ontwikkeling door als de mobiele telefoon. Wie tegenwoordig geen mobiele telefoon heeft staat buiten de maatschappij. Zo zal dat ook met Hyves gaan. Maar dat is in principe nooit anders geweest. Hetzelfde geldt naast de mobiele telefoon ook voor de televisie, de auto, de vaste telefoon, op vakantie gaan etc.
De mijn merken van Hyves is een directe weerspiegeling van waar de moderne westerse samenleving voor staat, het consumentisme. Het wezen van het individu wordt uitgedrukt in merken. Wie ben je? Wat ben je? Wat wil je? De merken geven de antwoorden. Sommigen vinden het een verrijking, ik vind het verarming.
Ik zou je willen vragen wat het dan heeft voortgebracht, maar we gaan offtopic.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:55 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee ik had het niet zozeer over religies zelf, alleen over wat het heeft voortgebracht. Als je dan moet kiezen tussen een van die twee gaat mijn voorkeur daar naar uit.
Mythes, sages, monumenten, bouwstijlen, type gebouw, infrastructuur, verschillende politieke stelsels, sport, etcquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zou je willen vragen wat het dan heeft voortgebracht, maar we gaan offtopic.
De vraag is hoeveel daarvan echt uit die religies voortkomt, maar a la.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:02 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Mythes, sages, monumenten, bouwstijlen, type gebouw, infrastructuur, verschillende politieke stelsels, sport, etc
Lang leve de Germanen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in die tijd wil leven? Het zijn de fundamenten van Europa, daar gaat het om. Zonder dat was Europa nooit zoiets prachtigs geworden als nu.
precies. laten we geen hoeren met koeienbellen vergelijken. laten we het hele theïsme afschaffen. of rustig afbouwen/sterven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik ben het alleen niet met je eens dat de tijd van het polytheïsme beter was. Dan heb je nogal een overgeromantiseerd beeld van die tijd.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. laten we geen hoeren met koeienbellen vergelijken. laten we het hele theïsme afschaffen. of rustig afbouwen/sterven.
jammer dat je juist hem kiest als spiegel voor mijn betoogje. maar je zet mijn punt daardoor juist wel kracht bij. dus eigenlijk komt ook deze scheet weer keihard in je neus terug. gekke godsdienstwaanzinnige.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is trots op je.
Ik had ook Mao kunnen kiezen. Of Pol Pot. Of Cauecescu. Of Kim Jong Il.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jammer dat je juist hem kiest als spiegel voor mijn betoogje.
Scheer je weg satanist.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jammer dat je juist hem kiest als spiegel voor mijn betoogje. maar je zet mijn punt daardoor juist wel kracht bij. dus eigenlijk komt ook deze scheet weer keihard in je neus terug. gekke godsdienstwaanzinnige.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |