Omdat ik de dupe ben? Nogmaals, het gaat niet over mij persoonlijk, het gaat over fokkers. Godstering, wat ben jij dom hey. Ik kan het niet meer aan. Dit is mijn laatste reactie op je waanzin.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:47 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Omdat jij dan de dupe bent en je gaat ergeren aan de user(s), ja dat snap ik.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:47 schreef GuyFawkes het volgende:
Mensen die de Bijbel een oorlogsboek/kutboek vinden, hebben hem óf nooit gelezen, of zijn meegegaan op de (moderne) anti-theïstische interpretatie. Ook niet-gelovigen kunnen er veel wijsheid uit halen. Het is jammer dat veel atheïsten er echter niet voor openstaan. Religie is immers altijd dogmatisch, niet waar?
Dankjewel. Wie kan ik hier nog meer voor uit z'n bed PM'en?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef Nobu het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Als TS een topic opent met de intentie om pure bagger aan te trekken, wie zijn wij dan om hem/haar teleur te stellen. Uiteraard hebben sommige individuen weleens wat moeite om tussen de regels van de OP door te lezen, vandaar dat ze het principe van baggeren wanneer het gepast is ook niet helemaal begrijpen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Dankjewel. Wie kan ik hier nog meer voor uit z'n bed PM'en?.
Doe maar. Kan je weer lekker trollen op topics die het wel waard zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef Biels het volgende:
Omdat ik de dupe ben? Nogmaals, het gaat niet over mij persoonlijk, het gaat over fokkers. Godstering, wat ben jij dom hey. Ik kan het niet meer aan. Dit is mijn laatste reactie op je waanzin.
quote:
Posts waardoor men de discussie op hierboven getoonde manier moet afkappen vind ik veel irritanter, eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat ik de dupe ben? Nogmaals, het gaat niet over mij persoonlijk, het gaat over fokkers. Godstering, wat ben jij dom hey. Ik kan het niet meer aan. Dit is mijn laatste reactie op je waanzin.
Hihihi.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
religie, kap er nou eens mee. en dan kan je nog steeds in een god geloven. leuk he?
lol. je bent een vermaeckelieck knaapchen. maar wel wat bezeten door god. zoek een balans.quote:
Ik denk dat hij het trollen niet begrijpt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Posts waardoor men de discussie op hierboven getoonde manier moet afkappen vind ik veel irritanter, eigenlijk.
Open dan godverdomme maar je eigen topic. Kutjoch.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Posts waardoor men de discussie op hierboven getoonde manier moet afkappen vind ik veel irritanter, eigenlijk.
Christenen die je aansprekenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
Terugkomend op de OP.
Bij veel topics ligt het er gewoon te dik bovenop dat het allemaal verzonnen. Neem dit topic
Christenen die je aanspreken
TS heeft net zijn favoriete metalliedje geluisterd over brandende christenen en besluit maar een situatie te verzinnen in de verwachting dat iedereen hem complimenteerd met zijn bazenactie. Ieder weldenkend mens weet daarentegen dat het niet waargebeurd is.
Ik noem dit het Jehova-effect. Er zijn regelmatig van die topics waar mensen claimen dat ze een bezoekende Jehova-getuige die God/het geloof komt brengen hebben meegedeeld deze in de schuur te zetten. Vervolgens zette de Jehova zijn voet tussen de deur en drong aan. TS zet de Jehova natuurlijk op alle mogelijke en zeer orginele manieren voor schut. Ieder normaal mens weet natuurlijk dat de TS bij het aanschouwen van de Jehova enkel een schuchter "ik heb geen interesse" kon uitbrengen en uiteindelijk toch maar een foldertje aannam om er vanaf te zijn.
Dit zie je terug in verschillende varianten. Als in werkelijkheid het gesprek met dat meisje in de kroeg doodliep en TS afdroop wordt hier de volgende dag een topic over geopend waar TS het geile smatje in no-time hosselde. Nu heeft hij immers een nacht kunnen nadenken hoe de situatie idealiter zou verlopen. Een normaal mens prikt hier natuurlijk doorheen.
Zeker. Ik ontken ook niet dat er wel verzonnen topics voorkomen in KLB, sommige vermakelijk, sommige ronduit kut. Maar om nou bij de dingen die ook best waar kunnen zijn, als voorbeeld de relatie van een bepaalde TS, meteen hoax te gaan roepen is weer het andere uiterste. En daar gaat mijn klacht over.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
Terugkomend op de OP.
Bij veel topics ligt het er gewoon te dik bovenop dat het allemaal verzonnen. Neem dit topic
Christenen die je aanspreken
TS heeft net zijn favoriete metalliedje geluisterd over brandende christenen en besluit maar een situatie te verzinnen in de verwachting dat iedereen hem complimenteerd met zijn bazenactie. Ieder weldenkend mens weet daarentegen dat het niet waargebeurd is.
Ik noem dit het Jehova-effect. Er zijn regelmatig van die topics waar mensen claimen dat ze een bezoekende Jehova-getuige die God/het geloof komt brengen hebben meegedeeld deze in de schuur te zetten. Vervolgens zette de Jehova zijn voet tussen de deur en drong aan. TS zet de Jehova natuurlijk op alle mogelijke en zeer orginele manieren voor schut. Ieder normaal mens weet natuurlijk dat de TS bij het aanschouwen van de Jehova enkel een schuchter "ik heb geen interesse" kon uitbrengen en uiteindelijk toch maar een foldertje aannam om er vanaf te zijn.
Dit zie je terug in verschillende varianten. Als in werkelijkheid het gesprek met dat meisje in de kroeg doodliep en TS afdroop wordt hier de volgende dag een topic over geopend waar TS het geile smatje in no-time hosselde. Nu heeft hij immers een nacht kunnen nadenken hoe de situatie idealiter zou verlopen. Een normaal mens prikt hier natuurlijk doorheen.
Nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:00 schreef snakelady het volgende:
Dat is toch heel de definitie van Klaagbaak, gewoon onzin, bashen en trollen?
Zeg overigens niet dat ik het ermee eens ben maar de meeste wel gok ik aangezien ieder topic op een bash topic uitloopt.
Klaagbaak en Onzin kunnen zo gefuseerd worden.
satanisten. oh my fucking god.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:42 schreef Ritmo het volgende:
Koningdavid hoeft z'n kop ook maar te laten zien in een topic en wordt direct door 3 schuimbekkende satanisten besprongen. Heerlijk.
sommigen geven een shit. anderen niet, zoals ik. jammer maar lekker verder in een woestijn. want daar komt al die idiote monotheïstische religie van vandaag namelijk vandaan. europa heeft in wezen niks met monotheïsme te maken. laten we dat aub zo houden, geloof maar lekker in je eigen god of je naaste. dat is europa.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
satanisten. oh my fucking god.
ga lekker naar je ohzo gave eo-kampje. met al die mensen die zich verheven voelen. ontzettende metroseksueel. verberg dat maar eens in je christengezin.
maar niet voor metroseksueel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
Eerste keer in m'n leven dat ik voor Christen wordt uitgemaakt.
En misschien moet jij er niet zo serieus op ingaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien ook de eerste keer dat je je in een gesprek wierp en zo ontieglijk dom zat te lullen?![]()
![]()
Uhuh. Als jij nu in die tijd gedropt zou worden zou je jankend om hulp schreeuwen kerel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:17 schreef Heathen. het volgende:
Europa was inderdaad beter in haar polytheïstische tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |