Welkom in het U2-topic!quote:Dan is Bono weer te oud, dan is de rest dat opeens ook, dan zijn het opeens een stel hypocriete Ieren die vrede en saamhorigheid prediken, maar ondertussen wel even met een milieuvervuilend vliegtuig op-en-neer vliegen om een paar liedjes op te nemen. Dan is het weer zo dat ze zo monotoom zijn en nooit origineel, dat ze nooit vernieuwend zijn en ons altijd weer "verrassen" met dezelfde hapklare brokken, slechts veranderd middels een ander piepje of bliepje. Dan is het weer zo dat ze te veel op Coldplay willen lijken om het jonge publiek te bereiken of dat ze Mary J. Blidge of hoe je die naam ook moet schrijven en/of uitspreken nodig hebben om hun uitgeleefde lijven en geesten eigentijds te doen laten lijken. En dan hebben we het nog niet eens over die tenenkrommende bijnamen, daar zou je een heel nieuwe topicreeks aan kunnen wijden!
Niets van dat alles, al die meningen van cultuurbarbaren, van wereldvreemden en neurotische zuurpruimen. In de bijna dertig jaar dat de band bestaat, is het uitgegroeid tot een begrip. U2 is een grote inspiratiebron, een band met een eigen geluid dat keer op keer weer terugkeert in hun muziek. Gelukkig smaken verschillen altijd, ook onder de fans. En zeg nou zelf: ook Renault brengt wel eens modellen op de markt waar niet iedereen voor valt.
I second that.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:43 schreef Zeroku het volgende:
Met dat scherm was echt prachtig om te zien!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:56 schreef LeNeHe het volgende:
Wauw, heb jij die gemaakt Roel? Mooi zijn ze.
onderstaande setlist was uitgelekt en lijkt dus te kloppen. Waarom UF & UC eruit??? Veel beter was COBL/Vertigo eruitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:29 schreef LeonH het volgende:
Lekker veel variatie er in vandaag, damn!!
Breathe
No Line on the horizon
Magnificent
Get on your boots
Beautiful day
Elevation
Desire/Billie Jean/Don't stop...
Stuck in a moment
One
Damn... Desire, Until the end, bad.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
onderstaande setlist was uitgelekt en lijkt dus te kloppen. Waarom UF & UC eruit??? Veel beter was COBL/Vertigo eruit
breathe
no line
boots
mgnificient
beautiful day
elevation
desire
stuck
one
until the end
city
vertigo
crazy
sunday
pride
mlk
walk on
streets
bad
ultra violet
wowy
moment of surrender
Mwoah, alle faciliteiten waren er om in de rondte hun ding te doen, maar ze zijn welgeteld 20 seconden aan de achterste helft toegekomen. Vond ik bijzonder magertjes.quote:
Kan je weten als je in een gebied met 10.000 mensen zit en 50.000 mensen aan de andere kant staan of zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:40 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, alle faciliteiten waren er om in de rondte hun ding te doen, maar ze zijn welgeteld 20 seconden aan de achterste helft toegekomen. Vond ik bijzonder magertjes.
Gelukkig stond ik aan de goeie kantquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:40 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, alle faciliteiten waren er om in de rondte hun ding te doen, maar ze zijn welgeteld 20 seconden aan de achterste helft toegekomen. Vond ik bijzonder magertjes.
Ik denk zoiets van we moeten oorlog maken met de arabieren hahaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
Kan je weten als je in een gebied met 10.000 mensen zit en 50.000 mensen aan de andere kant staan of zitten
Waarom was er trouwens een arabische (of wat het ook was) tekst te lezen tijdens Sunday Bloody Sunday? Vond ik eerlijk gezegd een heel klein minpuntje en er weinig mee te maken hebben... Zal vast wel weer een gedachte achter hebben gezeten...
Second thatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
Damn... Desire, Until the end, bad.
Volgende keer ga ik alle dagen
Ik ook niet.quote:
Iran. Green revolution. Dat was toch wel heel duidelijk dacht ik??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:51 schreef LeonH het volgende:
Waarom was er trouwens een arabische (of wat het ook was) tekst te lezen tijdens Sunday Bloody Sunday? Vond ik eerlijk gezegd een heel klein minpuntje en er weinig mee te maken hebben... Zal vast wel weer een gedachte achter hebben gezeten...
I'll second that.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef Q. het volgende:
Ik vond het geluid achterin anders vele malen beter dan bij mijn vorige arena-bezoeken.
Die slogan gebruikte U2 bij haar vorige tour, is dus niet zo opmerkelijk dat er iemand met zo'n tattoo loopt bij een U2-concert.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:14 schreef Nanook24 het volgende:
CoExist kan het zijn dat ik jou heb zien lopen bij de Arena vandaag? Ik zag tenminste iemand met een tattoo die verdomd veel overeenkomsten had met jouw usericon.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:40 schreef freud het volgende:
[..]
Jij stond goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:21 schreef CoExist het volgende:
Zoals gevraagd nog een keer filmpjes van gisteravond!
Ik heb geen goede nieuwsserver, hoop op een torrent...quote:
Ik zat op 6 rijen na bovenin van 428quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het was vet! Ik heb me goed vermaakt.
We zaten achterin in vak 427.![]()
Echt geweldig was het! Wat een prachtige variatie op de set van gisteren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:33 schreef Murray het volgende:
Bad! +O / Until the End of the World/ Elevation
/ Stuck In A Moment!
Wat een superconcert!!!
Nee joh, zo'n concert is natuurlijk dagelijkse kost voor een muziekbeest als jijquote:Op woensdag 22 juli 2009 03:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nou, ik heb me prima vermaakt, maar geen seconde het idee gehad naar de grootste band ter wereld te kijken. Zo spannend was het nou ook weer niet.
Sorry mensen, ik ook niet (ben de eerste avond geweest). Heerlijke muziek, fijne band, hartstikke genoten, maar ik heb wel eens meegemaakt dat ik helemaal over de rooie terugging naar huis omdat het zó fantastisch was. Dat had ik nu gewoon niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 03:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nou, ik heb me prima vermaakt, maar geen seconde het idee gehad naar de grootste band ter wereld te kijken. Zo spannend was het nou ook weer niet.
Dat dusquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:33 schreef Murray het volgende:
Bad! +O / Until the End of the World/ Elevation
/ Stuck In A Moment!
Wat een superconcert!!!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zat op 6 rijen na bovenin van 428
Hahah NEEN!quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:14 schreef Nanook24 het volgende:
CoExist kan het zijn dat ik jou heb zien lopen bij de Arena vandaag? Ik zag tenminste iemand met een tattoo die verdomd veel overeenkomsten had met jouw usericon.
Nicequote:Op woensdag 22 juli 2009 10:11 schreef Ternerito het volgende:
[ afbeelding ]
Foto genomen afgelopen maandagheb nog een hele reeks van dit soort foto's
Mooie foto, stiekem nog foto's van Adam gemaakt ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:11 schreef Ternerito het volgende:
[ afbeelding ]
Foto genomen afgelopen maandagheb nog een hele reeks van dit soort foto's
Die gast was ik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:32 schreef Sonja27 het volgende:
Wie was ook alweer die gast die gisteren hier schreef niet naar de 2e show te gaan omdat die 1e wat tegenviel? Die zal balen
Nee hoor. Ver van mijn bed show dus weinig van meegemaakt of van gelezen... Ik ga naar een concert om me te ontspannen en niet om me zorgen te maken om wereldproblemen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:30 schreef Jordi1978 het volgende:
Net thuis. Speechless. Wat een show. Enige jammere: geen Mysterious Ways, juist een nummer dat heerlijk klinkt live. De 'Arabische teksten' bij Sunday Bloody Sunday waren idd gerelateerd aan de Green Revolution in Iran, mensen die dit niet snappen.... onder een steen geleefd lately??
Ik zag de 20ste in de hallen voor de vakken wel iemand lopen met een shirt met dat logoquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:01 schreef CoExist het volgende:
[..]
Hahah NEEN!
Ik was er gister niet bij... wel op de 20e.
Heb dan ook geen tattoo met het "CoeXisT" logo...
Nou ja ik vind het leuk dat het je het zo brengt, maar adoratie kan ook te ver gaan he. U2 nummers zijn niet moeilijk. Waaorm niet? Omdat het zelf nou niet direct topmuzikanten zijn. Je moet ff het kneepje weten, waar The Edge zijn delays gebruikt. Het fijne is dat ie dat zelf ook niet weet. Daar heeft ie z'n mannetjes voor. Bono is geen geweldige zanger, Adam een beperkte bassist. En Larry durf ik eigenlijk niets over te zeggen. Maar goed, punt is, U2 nummers zijn niet moeilijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:00 schreef Roland1981 het volgende:
PS aan de mensen die het niet zo vonden, om wat voor reden dan ook of dat er "genoeg andere" bandjes zijn die ook wel goed zijn: probeer maar eens voor 60.000 man, elk (behoorlijk moeilijk) nummer live achter elkaar te gaan spelen, aan een stuk door. Petje af hoor!
quote:Nou, ik heb me prima vermaakt, maar geen seconde het idee gehad naar de grootste band ter wereld te kijken. Zo spannend was het nou ook weer niet.
Ik ben het wel met je eens.. Ook wat betreft delay, dat klopt zeker. Ook de hoeveelheid reverb over de stem van Bono maakt het dan ook weer mooier. Misschien kan ik beter zeggen dat je zeker wel je hoofd erbij moet houden om dit zo te kunnen spelen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:20 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Waah ik stond vlak achter je, denk ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een willekeurige selectie:
[
Bijna 70 foto's van gisteravond staan hier.
Lachen, ook fokkers bedoel je? Wat was er veel ruimte daar zegquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Al meer reacties gehad van mensen die daar in de buurt stonden
.
In eerder topic reageerde ook al iemand die daar in de buurt wasquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:52 schreef Mone het volgende:
[..]
Lachen, ook fokkers bedoel je? Wat was er veel ruimte daar zeg. Gewoon relaxt kunnen dansen.
HaHa ik zie nu pas dat jij de 20e bent geweestquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In eerder topic reageerde ook al iemand die daar in de buurt was.
En idd, had ruimte genoeg. Vóór het optreden was er wel wat weinig ruimte om goed te zitten, maar daar zijn we wel overheen gekomen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:03 schreef Mone het volgende:
[..]
HaHa ik zie nu pas dat jij de 20e ben geweest. Foutje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |