Ben op vakantie, dus moet het met weinig doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Leuk. Maar ik mis een ketting.
shirt looks young bquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef Grimbert het volgende:
Vandaag een nieuwe broek aan.
[ afbeelding ]
dat welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:39 schreef Mylene het volgende:
Die Louis Vuitton tas is tof en staat haar in het geheel prima.
Eindelijk een look zonder die te lange vestjes en jasjes; die maken dat het je vaak oubollig staat, vind ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal simpel. ik haat vakantie
Ik ben op vakantie. Ik heb maar een tasquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:21 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Eindelijk een look zonder die te lange vestjes en jasjes; die maken dat het je vaak oubollig staat, vind ik.
Dit staat je erg leuk!
Verder zou ik die LV-tas niet overal te pas en te onpas bij dragen; het moet een beetje qua kleur passen hè...
Okee, da's te begrijpen dan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie. Ik heb maar een tas
Nee maar het komt een beetje bij elkaar gegraaid over, qua stijlen en kleuren.quote:En tsja qua kleur passen, ik mix niet alle kleuren van de regenboog ofzo
quote:
Volgens mij heb je alsnog de 20 kilo wel aangetikt met je kofferquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ben op vakantie, dus moet het met weinig doen![]()
En dankje @ de rest
Huh die had ik er niet snel bij aangetrokken? die droeg ik de hele dag, had die legging er snel bij aangetrokken, had een maillot aan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:16 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Okee, da's te begrijpen dan.
[..]
Nee maar het komt een beetje bij elkaar gegraaid over, qua stijlen en kleuren.
Zoals hier, toen je snel even die rok erbij aan had getrokken:
[..]
ik ga het denk ik ook gewoon doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
haha een neverfull ga ik ook nog kopenen ik zou het gewoon doen, echt. ik heb ook zo lang lopen twijfelen, maar toen ik in parijs was, dacht ik gewoon niet na en heb ik hem gewoon gekocht. ben er nu ook echt blij mee
wow wat heb jij lang haarquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:30 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
met mn costumized giletje
en ik had geen zin om mn haar te stijlen dus heb ik er maar een strik in gemaakt ofzo
hmm dit vind ik aanzienlijk minder..quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
wow wat heb jij lang haar![]()
vandaag lekker simpel want het is te warm:
[ afbeelding ]
mooi!quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:30 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
met mn costumized giletje
en ik had geen zin om mn haar te stijlen dus heb ik er maar een strik in gemaakt ofzo
Mwah, ik vind je zo een beetje op een halve kerel lijken om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sexy! Leuk overhemdquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |