Skelanimals!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:09 schreef PluisigNijntje het volgende:
Sorry voor de vage foto =)
[ afbeelding ]
Dat grijze!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh okee, dat wist ik niet!
Vandaag:
[ afbeelding ]
Je ziet toch dat er mouwen aanzitten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:39 schreef booo het volgende:
[..]
Dat grijze!Is het een sjaal of heeft ie ook mouwen?
Ik zoek namelijk nog steeds zoiets met mouwen
Hij kan ook gewoon om dr arm zitten, toch? Ik wist het in ieder geval niet zeker, anders had ik het niet gevraagd!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je ziet toch dat er mouwen aanzitten?
fixedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
haha een neverfull ga ik ook nog kopen gaan mijn ouders ook nog kopenen ik zou het gewoon doen, echt. ik heb ook zo lang lopen twijfelen, maar toen ik in parijs was, dacht ik gewoon niet na en heb ik hebben mijn ouders hem gewoon gekocht. ben er nu ook echt blij mee
Hij mist gewoon een klein beetje swagger ;-)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:38 schreef nandoR het volgende:
omg laat die nike sneaker + ultrahip tshirt - hype over zijn echt...
Word.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:00 schreef nandoR het volgende:
en de kleding klopt imo niet bij de persoon. Correct me if i'm wrong, maar je ziet eruit alsof je tot anderhalf jaar geleden gewoon in doorsnee kleding liep en sindsdien lekker meelift op de felgekleurde sneaker + tee hype.
My sentiments exactlyquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:00 schreef nandoR het volgende:
en de kleding klopt imo niet bij de persoon. Correct me if i'm wrong, maar je ziet eruit alsof je tot anderhalf jaar geleden gewoon in doorsnee kleding liep en sindsdien lekker meelift op de felgekleurde sneaker + tee hype.
Ik draag gewoon wat ik leuk vind, als een ander mij een meelifter vind omdat zulke kleding een hype is... boeiendquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:00 schreef nandoR het volgende:
kusje?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
Altijd dat gezeur over meeloopgedraglekker posten, niet zeiken.
Hij lijkt op die van H&M maar ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:49 schreef booo het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon om dr arm zitten, toch? Ik wist het in ieder geval niet zeker, anders had ik het niet gevraagd!
Maar zo ja, mag ik weten welk merk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |