SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:29 schreef Qwea het volgende:
wie haalt de kruimels bij mn tieten vandaan?
*Pulkt*quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:29 schreef Qwea het volgende:
wie haalt de kruimels bij mn tieten vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
Flora & Fauna, welke kleur past daar beter bij dan groen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:34 schreef Xebber het volgende:
Waarom is d'r eigenlijk voor groen gekozen, en niet voor adminrood?
Ik wil geen Danny zijn, mijn haar is wel 4 millimeter langer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Flora & Fauna, welke kleur past daar beter bij dan groen?
En anders worden we allemaal aangezien voor Danny's
Het gaat heul snelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:37 schreef Xummon het volgende:
dam topic 8 alweer, gister zat ik nog in 5
Er is idd niet tegenop te tvp'en.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:37 schreef Xummon het volgende:
dam topic 8 alweer, gister zat ik nog in 5
das alleen maar goed tochquote:
die met je brokjesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb er nog 1
Even zoeken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die met je brokjes![]()
had net al in andere topic gezet dat ronja ook wat van d'r brokjes had afgestaan, ze vond het zo'n goed idee van baloe
Nu kijkt ie veel zieliger.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb er nog 1
Even zoeken![]()
[ afbeelding ]
nou, hier hing een koekje voor zn neusquote:
Niet pesten hè!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, hier hing een koekje voor zn neusdaar wastie erg op gefocust
Ik moest even mijn aandacht op iets anders richten maar in mijn achterhoofd ben ik steeds bij jullie hoor!quote:
ach die poesjesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:47 schreef Greys het volgende:
Deze zat vorig jaar nog in Asiel Zwolle, waar we toen de actie voor deden.
En nu woont ie in Bleiswijk bij mij!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bij Bink en heer G. En ik kom af en toe knuffelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brois is de bestequote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
ach die poesjes
maar mijn poesje is liever
Wat heeft ie gebetenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:50 schreef Qwea het volgende:
triest nieuws. Het hondje van mn zus moet weg
Hij heeft gebeten.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:47 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ziggy!![]()
Ik ga Borie Blèr met zijn arrogante hoofd even spammen in het kattentopic![]()
Met een subtiel tekstje er bij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ziggy!![]()
[ afbeelding ]
Graag gedaan hoorquote:
Helpt het?quote:
Heeft die niet een T te veel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ziggy!![]()
[ afbeelding ]
wat een vreselijk mooie kater!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ziggy!![]()
[ afbeelding ]
Voor mij niet, ik haat katten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Helpt het?
Wil je ook groen worden?![]()
(Of had je al meegedaan en ben ik je vergeten te schilderen?)
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik haat katten.
Maar ik heb vandaag al een donatie op de post gedaan.
Huuuu? Ze staat in het PMlijstjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Donatie voor iets anders, toch?
Of begrijp ik het nou verkeerd?
Kijk eens goed?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:13 schreef loowie het volgende:
Ik heb 5 euro overgemaakt. Word ik groen als het ontvangen is?
Edit. Ik ben het al. Dat is snel![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:43 schreef anboni het volgende:
Zouden we trouwens ook wat vleesverwerkende bedrijven kunnen benaderen? Die hebben ongetwijfeld wel eens wat stukken vlees die net niet geschikt zijn voor menselijke consumptie maar prima zijn voor kat of hond. Of zou Dierenthuis daar zelf al contacten mee hebben?
Ik kwam in ieder geval dit lijstje tegen: http://www.cov.nl/cms/publish/content/showpage.asp?themeid=295
Wat is het toch een beauty! Ik ben straalverliefd op dat beest!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ziggy!![]()
[ afbeelding ]
Yeps, gebiedende wijs he Greijs!quote:
Hoho, wanneer Greys sterft gaat ie naar mijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is het toch een beauty! Ik ben straalverliefd op dat beest!
Greys het is:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ziggy!![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaaa, je wilde het me gewoon nog even inwrijven dat ik ook eens een taalfout maak!quote:
Lekker he?quote:
Ah fijn, dan ligt het gewoon aan mijn antiekheid!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij was gebiedende wijs vruugah wel met t, dus je was gewoon nog niet up to date
En hij weet het... da's het erge!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is het toch een beauty! Ik ben straalverliefd op dat beest!
Iets over een knollenknollenland?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik ken nog wel een Groen liedje maar het is niet zo'n net liedje
Haha, leuk gedaan!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ziggy!![]()
[ afbeelding ]
Ja! Okee speciaal voor jou danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets over een knollenknollenland?
Gooi hem er maar in, ik ben dol op jouw liedjes!
Had ik jou ook al niet groen geschilderd?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, leuk gedaan!
Ik hoop dat ik ook snel groen ben![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja! Okee speciaal voor jou dan![]()
*schraapt keel*
*stemvork*
*pinggggggg*
Van je 1..2..3..
In een Groen Groen Groen Groen legerledikant
daar lagen 2 Marva's, heel parmant
En de een die had geen slipje slipje aan
en de ander geen behaatje
Daar kwam opeens een mariniertje aan
en die is erop gekropen
En toen is hij naar de legerarts gegaan
om een druiper te ontlopen
*buigt*
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Oh ja zie je! Bij de bankoverschrijving stond geen underscore er bij! Ik heb het net nagekeken, sorry!
Dus ik heb een automatic zonder underscore laten groen maken
Ik ga je direct groen laten kliederen, met excuses!
Weet je wat we doen? Omdat je intentie goed is, ga ik je groen laten maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:28 schreef blckbb het volgende:
Jammer dat ik geen geld op mijn rekening heb..
Alleen maar contant, heb je weinig aan
+ geen internetbankieren
contant kun je op je rek stortenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:28 schreef blckbb het volgende:
Jammer dat ik geen geld op mijn rekening heb..
Alleen maar contant, heb je weinig aan
+ geen internetbankieren
En dat!quote:
Naar Dierenthuis, om het te brengen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:37 schreef P.F het volgende:
Als ik het goed begrijp gaan de mensen die spullen hebben gekocht op 12 september ergens heenrijden, maar waar dan heen?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je wat we doen? Omdat je intentie goed is, ga ik je groen laten maken.
Zodat je mensen uit andere topics kunt trekken die jou dan met je mooie kleurtje zien.
Deal?
Ja dat snapte ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar Dierenthuis, om het te brengen!![]()
In Aarle-Rixtel.
En je bent de ENIGE uitzondering bij wie dit gebeurt.quote:
Het is ook ver als je niet je verjaardag viert heurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef P.F het volgende:
Want dan vier ik m'n verjaardag en dat is dan wel heel ver om te rijden..
Nee dan is het gewoon een leuk tochtjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is ook ver als je niet je verjaardag viert heur
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef PretKroket het volgende:
hoi ik ben ook groen
ik heb van p.f. gehoord dat ik nu een xbox krijg, jwz, aight!
Helemaal nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef PretKroket het volgende:
hoi ik ben ook groen
Omdat jij voor P.F hebt gestortquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef PretKroket het volgende:
hoi ik ben ook groen
Ik wil een nieuwe kat, maar we hebben nog een kat en die vond het niet zo leuk dat we twee tot drie jaar geleden een andere kat namen, toen werd hij een beetje emo. Maar plotseling raakte de jongste kat vermist, en toen knapte de oude weer op...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:46 schreef PretKroket het volgende:
p.f. maakte me vanochtend wakker omdat ze heul hard muziek ging draaienom 12:30 ofzo
Dat klinkt alsof jullie kat het idd niet zo fijn zou vinden als er weer een nieuwe zou komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe kat, maar we hebben nog een kat en die vond het niet zo leuk dat we twee tot drie jaar geleden een andere kat namen, toen werd hij een beetje emo. Maar plotseling raakte de jongste kat vermist, en toen knapte de oude weer op...
Dat's goed, maarrrquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
En je bent de ENIGE uitzondering bij wie dit gebeurt.
Want anders krijg ik op mijn donder!
Dat vind ik wel een tof planquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat!
Of in een envelopje naar een van ons sturen zodat wij het kunnen storten
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja! Okee speciaal voor jou dan![]()
*schraapt keel*
*stemvork*
*pinggggggg*
Van je 1..2..3..
In een Groen Groen Groen Groen legerledikant
daar lagen 2 Marva's, heel parmant
En de een die had geen slipje slipje aan
en de ander geen behaatje
Daar kwam opeens een mariniertje aan
en die is erop gekropen
En toen is hij naar de legerarts gegaan
om een druiper te ontlopen
*buigt*
Heb je niemand in je omgeving die kan internetbankieren?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat's goed, maarrr
[..]
Dat vind ik wel een tof plan
Kan degene die dat wilt doen zijn adresgegevens PM'en?
Doe mij 1 plezier, stop dat geld niet zomaar in een envalop. Doe het in een kaartje ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat's goed, maarrr
[..]
Ik stond wel op de lijst zonder streepjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik jou ook al niet groen geschilderd?
Of was dat automatic zonder streepje er achter?
Dit las ik te laat, hahaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Oh ja zie je! Bij de bankoverschrijving stond geen underscore er bij! Ik heb het net nagekeken, sorry!
Dus ik heb een automatic zonder underscore laten groen maken
Ik ga je direct groen laten kliederen, met excuses!
Nee volgens mij niet. Alleen mijn zus, daar is ook altijd alles van d'r rekening afquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je niemand in je omgeving die kan internetbankieren?
Ik weet van achter de schermen dat het nog bij iemand is gebeurd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat's goed, maarrr
[..]
Snap ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe mij 1 plezier, stop dat geld niet zomaar in een envalop. Doe het in een kaartje ofzo
Tof, dan kun je een fles bleek meenemen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef Muis006 het volgende:
Is het in Aarle-Rixtel? Dat is fietsbaar voor mij
Dat heb ik ook net verbeterd!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik stond wel op de lijst zonder streepje
En op mijn bankafschrift stond er automatic~ dacht ik (die _ is een ~ geworden)
Komt voor de bakker!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tof, dan kun je een fles bleek meenemen!
Haha, maakt niet uit! Ik denk idd dat hij (bij mij, rabobank) de _ vervangen heeft door die ~quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ook net verbeterd!
Er stond echt geen underscore bij het bankafschrift maar dat kan geloof ik ook niet daar.
Ik heb je groen alsnog aangevraagd en excuses voor de vertraging!
Zie PMquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Snap ik
Als iemand bereid is om 't opgestuurde geld te storten zou dat wel tof zijn
Ja vind ik ook! Maar misschien kom ik met de auto (dan komt Mr.Muis ook mee, ik heb mijn rijbewijs niet) met een batch groene cupcakesquote:
Wat een leuk idee!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook! Maar misschien kom ik met de auto (dan komt Mr.Muis ook mee, ik heb mijn rijbewijs niet) met een batch groene cupcakes [ afbeelding ]
Neem je tijd, de actie loopt nog even!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:10 schreef blckbb het volgende:
Hmm balen, niemand hier in huis heeft een briefje van 5, anders kon ik 't nog wel op de 19.00 post gooien bij 't postkantoor. Wordt dus hopelijk morgen
Binnen niet al te lange tijd als het goed is, want ik heb het zojuist voor je aangevraagdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:42 schreef Hukkie het volgende:
Heb net een donatie gedaan op het gegeven rekening nummer, even afwachten wanneer ik groen word.
Dat is snel, hebben jullie het geld al binnen dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Binnen niet al te lange tijd als het goed is, want ik heb het zojuist voor je aangevraagd
Inderdaad!quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:38 schreef PretKroket het volgende:
Professionele foto's van mijn sexattributen
ik klikte
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
OMFG...![]()
![]()
![]()
1815 euro nu!
![]()
![]()
![]()
1555 ing rekening plus 260 paypal maakt toch écht 1815 he?
Ik ga de donateurslijst in de fipo zo weer even bijwerken!
Nee, denk het niet (heb je je nick er bij gezet?) maar ik vertrouw er op dat je het overgemaakt hebtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:49 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat is snel, hebben jullie het geld al binnen dan?
Jawel, het geld gaat prima op die rekening terecht komen. Dank voor het snelle groen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, denk het niet (heb je je nick er bij gezet?) maar ik vertrouw er op dat je het overgemaakt hebt
Ik was je al kwijtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:00 schreef TheYoung1 het volgende:
sorry dat ik even afwazig ben, mn pc heeft heel nare en gemene kuren
under repair
Holy Shit!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
OMFG...![]()
![]()
![]()
1815 euro nu!
![]()
![]()
![]()
1555 ing rekening plus 260 paypal maakt toch écht 1815 he?
Ik ga de donateurslijst in de fipo zo weer even bijwerken!
Geweldig!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:10 schreef tonja het volgende:
Hoi, ik doe dit jaar ook weer mee met pakket B
Ik heb gemaildquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geweldig!
Wil je een PM of stuur je een mail?
neh. Gewoon naar asielactie@gmail.com doneren en even je nick vermelden!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:12 schreef sweetlady-o het volgende:
Moet je ook een mail sturen als je paypall wilt doneren?
Nee hoor, gooi maar over de centjes naar asielactie@gmail.comquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:12 schreef sweetlady-o het volgende:
Moet je ook een mail sturen als je paypall wilt doneren?
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:14 schreef Qwea het volgende:
Greys? Wil je mij een plezier doen? GA JE ZO FF ETEN?!
Gisteren heb je ook al niet gegeten
Jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:14 schreef Qwea het volgende:
Greys? Wil je mij een plezier doen? GA JE ZO FF ETEN?!
Gisteren heb je ook al niet gegeten
EN DAN ETEN!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Groen worden zo:
Olep
tonja
sweetlady-o
[..]
Ja![]()
Eerst nog even in concepten de tagjes aanvragen bijwerken
Ja, en dan krijg je allemaalquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga NU wat eten maken
Tot zo!
(Ik ben gewoon zo bang dat ik iemand mis he, om groen te maken of ergens te noteren ofzo)
zeik niet, eten!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga NU wat eten maken
Tot zo!
(Ik ben gewoon zo bang dat ik iemand mis he, om groen te maken of ergens te noteren ofzo)
Hallo SCHquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:20 schreef SCH het volgende:
even doorlezen, waarom weet ik dit nog niet
Dat moet even in overleg allemaal, ik heb achter de schermen contact met Iteejer, meerdere malen per dag, hieroverquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:21 schreef Hukkie het volgende:
Hoe gaat dat aanbieden eigenlijk in zn werk? Gaat iedereen daarheen om zn spulletjes af te geven en dat was het, of komt er een officiele presentatie met alle toeters en bellen?
Als dat het geval is dan is het misschien een idee om bijvoorbeeld dierenspeciaalzaken aan te bieden om ook iets te doneren (bijvoorbeeld in de vorm van spullen) in ruil voor iets van reclame ofzo. Heb ook begrepen dat Timur (?) van 3FM hier ook op het forum zit, en dat Chiel Beelen ook niet vies is van ludieke acties.
Wil je een PM of mail je?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:21 schreef SCH het volgende:
Ik geef pakket B.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo SCHje kwam hier vanuit het NWS topic over de gedumpte honden he?
Nu al? ik heb het net pas overgemaakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Groen worden zo:
Olep
tonja
sweetlady-o
[..]
Ja![]()
Eerst nog even in concepten de tagjes aanvragen bijwerken
Mail terug. Greys? SCH wil GEEN groen tagje volgens de mailquote:
Ik heb er 7 en je hebt mijn adresquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:50 schreef Maes het volgende:
[..]
En bij Bink en heer G. En ik kom af en toe knuffelen.![]()
Ik heb namelijk zelf een kat die helemaal niet wil knuffelen
Het gaat hier zo hard dat je meer opvalt als je gewoon zwart blijftquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mail terug. Greys? SCH wil GEEN groen tagje volgens de mail
Komt eraan!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:26 schreef TheYoung1 het volgende:
Doe mij anders ff een pm-ekke aub. Kan voorlopig ff niet i-net bankieren, mot het met reguliere overschrijvingsdingkaartenzooi doen![]()
dat dat nog bestond wist ik niet eens!!
Ik deed het ook. Als mensen als SCH en ik er op klikken weet je zeker dat het werkt.quote:
Hey, ze moet. Hara heeft alles in de mail onder controlequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:27 schreef TheYoung1 het volgende:
En laat Greys nou eens ff happiehappie doen ja!!! Het arm kind....
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik deed het ook. Als mensen als SCH en ik er op klikken weet je zeker dat het werkt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
Ik vulde het gironummer eerst bij het bedrag in, dan hadden er 60.000 piet pootjes gered kunnen worden(alhoewel ik helaas niet dat bedrag op mijn rekening heb)
Ik hou niet zo van al die kleurtjes en tagjes en zo. Ik ben ook een zeer beSCHeiden mens natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het gaat hier zo hard dat je meer opvalt als je gewoon zwart blijft
Maar zo'n tagje is wel reclame!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van al die kleurtjes en tagjes en zo. Ik ben ook een zeer beSCHeiden mens natuurlijk
Ik vulde het gironummer eerst bij het bedrag in, dan hadden er 60.000 piet pootjes gered kunnen worden(alhoewel ik helaas niet dat bedrag op mijn rekening heb)
Oke dan, misschien kan ik dan ook nog wel iets daaraan bijdragen, ik werk bij een grote muziekwinkelketen en misschien dat ik mijn werk warm kan maken voor iets leuks. Iets in de trend van: 'doneer en ontvang en mooie dieren- dvd' of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet even in overleg allemaal, ik heb achter de schermen contact met Iteejer, meerdere malen per dag, hieroverWe zijn al met e.e.a. bezig en dat zal hier gemeld worden!
ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh maar ik wil het linkje wel onderaan zetten.
Heyquote:
De pakketten zijn deels symbolisch. Wat jij wil dus. Wil je een PM of stuur je een mailtje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:33 schreef Davita het volgende:
Ik heb hier zeker wel een tientje voor over! Wat een geweldige actie!
Wat hebben jullie liever? 1x pakket B of 2 keer pakket A?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Oke dan, misschien kan ik dan ook nog wel iets daaraan bijdragen, ik werk bij een grote muziekwinkelketen en misschien dat ik mijn werk warm kan maken voor iets leuks. Iets in de trend van: 'doneer en ontvang en mooie dieren- dvd' of iets dergelijks.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:37 schreef Susi het volgende:
Ik wilde zowat al een nieuw topic openen, zag pas laat dat jullie hier door waren gegaan. Ik maak nu ook wat over, zal mijn username er bij zetten
Zoiets ja, of een grote 'cheque' met de namen en logo's van bedrijven die meegeholpen hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hmmmm...Ik werk in een drukkerij met een printafdeling...Als iemand mij een bestandje met een zeg A4 postertje kan aanleveren, kan ik mss ook nog wat regelen om op zn minst hier in de omgeving wat flyers op te hangen.
Of gaat dat te ver?
Mail terugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:37 schreef Susi het volgende:
Ik wilde zowat al een nieuw topic openen, zag pas laat dat jullie hier door waren gegaan. Ik maak nu ook wat over, zal mijn username er bij zetten
Laten we het maar even rustig aan doen allemaalquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:42 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Zoiets ja, of een grote 'cheque' met de namen en logo's van bedrijven die meegeholpen hebben.
Echt hè!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Present!![]()
En gofferdegoffel.....wat een bedrag al!![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:44 schreef minkuukel het volgende:
Ik ga mama Kuuk ff bewerken voor wat centjes.![]()
Oh, en mochten jullie mail kwijt zijn...quote:
1800 nog wat. bijna 2000 euro iigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:45 schreef tonja het volgende:
Hoeveel is het nu? Ik heb geen zin het hele topic door te spitten
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, en mochten jullie mail kwijt zijn...
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik al "wtf
hier stonden echt net 4 mailtjes!"
En toen ik naar het IP ging kijken wat actief was dacht ik "oooh, ing is bezig"
En terug!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef Disana het volgende:
Ik ga voor pakket B. Email is al verstuurd.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef Disana het volgende:
quote:
Ik ook, was ik er vergeten bij te meldenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef Disana het volgende:
Die doet hara alquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Oke, ik ga ff bijwerken, jij mag reply doen
Als jij ff laat weten waar je bent gebleven met aanvragen, dan gooi ik de rek. en de mail open en opschonen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]![]()
!
En nog steeds niet gegeten, zussie beldeMaar nu even over and out en eten. Ing en Q en Hara, houden jullie even voor me bij wie er straks groen mogen?
![]()
Wat doet Hara?quote:
ng steedsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
Mocht ik eindelijk bij daglicht mailen
Zal eens een balletje opgooien bij ons. Kijken waar het heen stuit met een beetje dwangquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:42 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Zoiets ja, of een grote 'cheque' met de namen en logo's van bedrijven die meegeholpen hebben.
keejquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys --> ETEN
Hara--> reply mail
Q --> PM's
Ik --> bijwerken
Keetnxbai
Zeker, maar ik heb begrepen dat we mss iets te hard van stapel lopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zal eens een balletje opgooien bij ons. Kijken waar het heen stuit met een beetje dwang![]()
Maar een bestandje op een cdeetje of zelfs een floppy, dan heb ik al wat "aas" om de lui bij mij om te halen.
We zien wel. Alles wat kan en mogelijk is, is meegenomen. Toch?
Staat altijd in de fipoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:45 schreef tonja het volgende:
Hoeveel is het nu? Ik heb geen zin het hele topic door te spitten
Ik ben bij tm Hukkie en Dutchsannie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als jij ff laat weten waar je bent gebleven met aanvragen, dan gooi ik de rek. en de mail open en opschonen.
Was ik al een beetje bang voor ook ja...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb begrepen dat we mss iets te hard van stapel lopen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Pakket A voor ons van de hondjes mail komt er aan.
photoshoppers zat. Mocht de meneer van Ing hem niet kunnen maken, dan kan mijn meneer het welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Was ik al een beetje bang voor ook ja...
Voor de cheque weet ik niet of of die weer gemaakt kan/gaat worden door dezelfde persoon als afgelopen editie van de actie.
Ik zal gewoon eens een beetje vragen bij mn collega's. Mocht het van pas komen en kunnen, zit het iig onder de hoed.
Mail terug ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:16 schreef Clesar03 het volgende:
Pakket A gaat het worden, mail is al verstuurd
Hara heeft je mail terug gedaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:16 schreef Clesar03 het volgende:
Pakket A gaat het worden, mail is al verstuurd
Oh! Dat 'Tingelingeling Bananenbol' kan je dan echt purrrr-féct zingen op deze melodie!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
Geheel offtopic trouwens, maar mijn zus heeft 2 ratjes (zijn nu een paar maanden oud) en ze heeft daar van de week een bol voor gekocht waar je stukjes eten op kan prikken. Alleen zit er een belletje in dat ding dus ze wordt nu gek van het "tingelingelingelingeling" omdat de ratjes steeds kijken of er nieuwe banaan op die bol zit. Dus het is omgedoopt tot de Tingelingeling Bananenbol
Geniaalquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Dat 'Tingelingeling Bananenbol' kan je dan echt purrrr-féct zingen op deze melodie!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Die ratjes zijn trouwens helemaal gestoord. Het zijn twee broers en de ene sloopt het loopwiel altijd en propt het dan vol met zaagsel. De ander gapt al het eten, verstopt dat achter de poepbak en gaat er dan in liggen
Greys heeft de cashewnoten allaaaaang op!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
Je hoort het Greys, schuif je bord aan de kant.
komt eranquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Groen zijn aangevraagd:
Verita
Dinooo
Jetje86
Biancavia
Clesar03
Disana
Dus even een momentje tot Iteejer ook weer op zijn plekkie zit a.u.b.
Wie zet het nieuwe topic klaar? Ik sla even een rondje over, moet nog even iets doen...
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys heeft de cashewnoten allaaaaang op!![]()
We zitten momenteel heeeeeeeeeeeeel dicht bij de 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |