En dat!quote:
Naar Dierenthuis, om het te brengen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:37 schreef P.F het volgende:
Als ik het goed begrijp gaan de mensen die spullen hebben gekocht op 12 september ergens heenrijden, maar waar dan heen?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je wat we doen? Omdat je intentie goed is, ga ik je groen laten maken.
Zodat je mensen uit andere topics kunt trekken die jou dan met je mooie kleurtje zien.
Deal?
Ja dat snapte ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar Dierenthuis, om het te brengen!![]()
In Aarle-Rixtel.
En je bent de ENIGE uitzondering bij wie dit gebeurt.quote:
Het is ook ver als je niet je verjaardag viert heurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:39 schreef P.F het volgende:
Want dan vier ik m'n verjaardag en dat is dan wel heel ver om te rijden..
Nee dan is het gewoon een leuk tochtjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is ook ver als je niet je verjaardag viert heur
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef PretKroket het volgende:
hoi ik ben ook groen
ik heb van p.f. gehoord dat ik nu een xbox krijg, jwz, aight!
Helemaal nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef PretKroket het volgende:
hoi ik ben ook groen
Omdat jij voor P.F hebt gestortquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef PretKroket het volgende:
hoi ik ben ook groen
Ik wil een nieuwe kat, maar we hebben nog een kat en die vond het niet zo leuk dat we twee tot drie jaar geleden een andere kat namen, toen werd hij een beetje emo. Maar plotseling raakte de jongste kat vermist, en toen knapte de oude weer op...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:46 schreef PretKroket het volgende:
p.f. maakte me vanochtend wakker omdat ze heul hard muziek ging draaienom 12:30 ofzo
Dat klinkt alsof jullie kat het idd niet zo fijn zou vinden als er weer een nieuwe zou komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe kat, maar we hebben nog een kat en die vond het niet zo leuk dat we twee tot drie jaar geleden een andere kat namen, toen werd hij een beetje emo. Maar plotseling raakte de jongste kat vermist, en toen knapte de oude weer op...
Dat's goed, maarrrquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
En je bent de ENIGE uitzondering bij wie dit gebeurt.
Want anders krijg ik op mijn donder!
Dat vind ik wel een tof planquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat!
Of in een envelopje naar een van ons sturen zodat wij het kunnen storten
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja! Okee speciaal voor jou dan![]()
*schraapt keel*
*stemvork*
*pinggggggg*
Van je 1..2..3..
In een Groen Groen Groen Groen legerledikant
daar lagen 2 Marva's, heel parmant
En de een die had geen slipje slipje aan
en de ander geen behaatje
Daar kwam opeens een mariniertje aan
en die is erop gekropen
En toen is hij naar de legerarts gegaan
om een druiper te ontlopen
*buigt*
Heb je niemand in je omgeving die kan internetbankieren?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat's goed, maarrr
[..]
Dat vind ik wel een tof plan
Kan degene die dat wilt doen zijn adresgegevens PM'en?
Doe mij 1 plezier, stop dat geld niet zomaar in een envalop. Doe het in een kaartje ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat's goed, maarrr
[..]
Ik stond wel op de lijst zonder streepjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik jou ook al niet groen geschilderd?
Of was dat automatic zonder streepje er achter?
Dit las ik te laat, hahaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Oh ja zie je! Bij de bankoverschrijving stond geen underscore er bij! Ik heb het net nagekeken, sorry!
Dus ik heb een automatic zonder underscore laten groen maken
Ik ga je direct groen laten kliederen, met excuses!
Nee volgens mij niet. Alleen mijn zus, daar is ook altijd alles van d'r rekening afquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je niemand in je omgeving die kan internetbankieren?
Ik weet van achter de schermen dat het nog bij iemand is gebeurd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat's goed, maarrr
[..]
Snap ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe mij 1 plezier, stop dat geld niet zomaar in een envalop. Doe het in een kaartje ofzo
Tof, dan kun je een fles bleek meenemen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef Muis006 het volgende:
Is het in Aarle-Rixtel? Dat is fietsbaar voor mij
Dat heb ik ook net verbeterd!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik stond wel op de lijst zonder streepje
En op mijn bankafschrift stond er automatic~ dacht ik (die _ is een ~ geworden)
Komt voor de bakker!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tof, dan kun je een fles bleek meenemen!
Haha, maakt niet uit! Ik denk idd dat hij (bij mij, rabobank) de _ vervangen heeft door die ~quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ook net verbeterd!
Er stond echt geen underscore bij het bankafschrift maar dat kan geloof ik ook niet daar.
Ik heb je groen alsnog aangevraagd en excuses voor de vertraging!
Zie PMquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Snap ik
Als iemand bereid is om 't opgestuurde geld te storten zou dat wel tof zijn
Ja vind ik ook! Maar misschien kom ik met de auto (dan komt Mr.Muis ook mee, ik heb mijn rijbewijs niet) met een batch groene cupcakesquote:
Wat een leuk idee!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook! Maar misschien kom ik met de auto (dan komt Mr.Muis ook mee, ik heb mijn rijbewijs niet) met een batch groene cupcakes [ afbeelding ]
Neem je tijd, de actie loopt nog even!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:10 schreef blckbb het volgende:
Hmm balen, niemand hier in huis heeft een briefje van 5, anders kon ik 't nog wel op de 19.00 post gooien bij 't postkantoor. Wordt dus hopelijk morgen
Binnen niet al te lange tijd als het goed is, want ik heb het zojuist voor je aangevraagdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:42 schreef Hukkie het volgende:
Heb net een donatie gedaan op het gegeven rekening nummer, even afwachten wanneer ik groen word.
Dat is snel, hebben jullie het geld al binnen dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Binnen niet al te lange tijd als het goed is, want ik heb het zojuist voor je aangevraagd
Inderdaad!quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:38 schreef PretKroket het volgende:
Professionele foto's van mijn sexattributen
ik klikte
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
OMFG...![]()
![]()
![]()
1815 euro nu!
![]()
![]()
![]()
1555 ing rekening plus 260 paypal maakt toch écht 1815 he?
Ik ga de donateurslijst in de fipo zo weer even bijwerken!
Nee, denk het niet (heb je je nick er bij gezet?) maar ik vertrouw er op dat je het overgemaakt hebtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:49 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat is snel, hebben jullie het geld al binnen dan?
Jawel, het geld gaat prima op die rekening terecht komen. Dank voor het snelle groen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, denk het niet (heb je je nick er bij gezet?) maar ik vertrouw er op dat je het overgemaakt hebt
Ik was je al kwijtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:00 schreef TheYoung1 het volgende:
sorry dat ik even afwazig ben, mn pc heeft heel nare en gemene kuren
under repair
Holy Shit!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
OMFG...![]()
![]()
![]()
1815 euro nu!
![]()
![]()
![]()
1555 ing rekening plus 260 paypal maakt toch écht 1815 he?
Ik ga de donateurslijst in de fipo zo weer even bijwerken!
Geweldig!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:10 schreef tonja het volgende:
Hoi, ik doe dit jaar ook weer mee met pakket B
Ik heb gemaildquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geweldig!
Wil je een PM of stuur je een mail?
neh. Gewoon naar asielactie@gmail.com doneren en even je nick vermelden!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:12 schreef sweetlady-o het volgende:
Moet je ook een mail sturen als je paypall wilt doneren?
Nee hoor, gooi maar over de centjes naar asielactie@gmail.comquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:12 schreef sweetlady-o het volgende:
Moet je ook een mail sturen als je paypall wilt doneren?
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:14 schreef Qwea het volgende:
Greys? Wil je mij een plezier doen? GA JE ZO FF ETEN?!
Gisteren heb je ook al niet gegeten
Jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:14 schreef Qwea het volgende:
Greys? Wil je mij een plezier doen? GA JE ZO FF ETEN?!
Gisteren heb je ook al niet gegeten
EN DAN ETEN!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Groen worden zo:
Olep
tonja
sweetlady-o
[..]
Ja![]()
Eerst nog even in concepten de tagjes aanvragen bijwerken
Ja, en dan krijg je allemaalquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga NU wat eten maken
Tot zo!
(Ik ben gewoon zo bang dat ik iemand mis he, om groen te maken of ergens te noteren ofzo)
zeik niet, eten!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga NU wat eten maken
Tot zo!
(Ik ben gewoon zo bang dat ik iemand mis he, om groen te maken of ergens te noteren ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |