Ik weet van achter de schermen dat het nog bij iemand is gebeurd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat's goed, maarrr
[..]
Dat vind ik wel een tof plan
Kan degene die dat wilt doen zijn adresgegevens PM'en?
Snap ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe mij 1 plezier, stop dat geld niet zomaar in een envalop. Doe het in een kaartje ofzo
Tof, dan kun je een fles bleek meenemen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef Muis006 het volgende:
Is het in Aarle-Rixtel? Dat is fietsbaar voor mij
Dat heb ik ook net verbeterd!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik stond wel op de lijst zonder streepje
En op mijn bankafschrift stond er automatic~ dacht ik (die _ is een ~ geworden)
Komt voor de bakker!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tof, dan kun je een fles bleek meenemen!
Haha, maakt niet uit! Ik denk idd dat hij (bij mij, rabobank) de _ vervangen heeft door die ~quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ook net verbeterd!
Er stond echt geen underscore bij het bankafschrift maar dat kan geloof ik ook niet daar.
Ik heb je groen alsnog aangevraagd en excuses voor de vertraging!
Zie PMquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Snap ik
Als iemand bereid is om 't opgestuurde geld te storten zou dat wel tof zijn
Ja vind ik ook! Maar misschien kom ik met de auto (dan komt Mr.Muis ook mee, ik heb mijn rijbewijs niet) met een batch groene cupcakesquote:
Wat een leuk idee!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook! Maar misschien kom ik met de auto (dan komt Mr.Muis ook mee, ik heb mijn rijbewijs niet) met een batch groene cupcakes [ afbeelding ]
Neem je tijd, de actie loopt nog even!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:10 schreef blckbb het volgende:
Hmm balen, niemand hier in huis heeft een briefje van 5, anders kon ik 't nog wel op de 19.00 post gooien bij 't postkantoor. Wordt dus hopelijk morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |