En terug!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef Disana het volgende:
Ik ga voor pakket B. Email is al verstuurd.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
Ik vulde het gironummer eerst bij het bedrag in, dan hadden er 60.000 piet pootjes gered kunnen worden(alhoewel ik helaas niet dat bedrag op mijn rekening heb)
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef Disana het volgende:
quote:
Ik ook, was ik er vergeten bij te meldenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:47 schreef Disana het volgende:
Die doet hara alquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Oke, ik ga ff bijwerken, jij mag reply doen
Als jij ff laat weten waar je bent gebleven met aanvragen, dan gooi ik de rek. en de mail open en opschonen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]![]()
!
En nog steeds niet gegeten, zussie beldeMaar nu even over and out en eten. Ing en Q en Hara, houden jullie even voor me bij wie er straks groen mogen?
![]()
Wat doet Hara?quote:
ng steedsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
Mocht ik eindelijk bij daglicht mailen
Zal eens een balletje opgooien bij ons. Kijken waar het heen stuit met een beetje dwangquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:42 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Zoiets ja, of een grote 'cheque' met de namen en logo's van bedrijven die meegeholpen hebben.
keejquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys --> ETEN
Hara--> reply mail
Q --> PM's
Ik --> bijwerken
Keetnxbai
Zeker, maar ik heb begrepen dat we mss iets te hard van stapel lopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zal eens een balletje opgooien bij ons. Kijken waar het heen stuit met een beetje dwang![]()
Maar een bestandje op een cdeetje of zelfs een floppy, dan heb ik al wat "aas" om de lui bij mij om te halen.
We zien wel. Alles wat kan en mogelijk is, is meegenomen. Toch?
Staat altijd in de fipoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:45 schreef tonja het volgende:
Hoeveel is het nu? Ik heb geen zin het hele topic door te spitten
Ik ben bij tm Hukkie en Dutchsannie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als jij ff laat weten waar je bent gebleven met aanvragen, dan gooi ik de rek. en de mail open en opschonen.
Was ik al een beetje bang voor ook ja...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb begrepen dat we mss iets te hard van stapel lopen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Pakket A voor ons van de hondjes mail komt er aan.
photoshoppers zat. Mocht de meneer van Ing hem niet kunnen maken, dan kan mijn meneer het welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Was ik al een beetje bang voor ook ja...
Voor de cheque weet ik niet of of die weer gemaakt kan/gaat worden door dezelfde persoon als afgelopen editie van de actie.
Ik zal gewoon eens een beetje vragen bij mn collega's. Mocht het van pas komen en kunnen, zit het iig onder de hoed.
Mail terug ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:16 schreef Clesar03 het volgende:
Pakket A gaat het worden, mail is al verstuurd
Hara heeft je mail terug gedaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:16 schreef Clesar03 het volgende:
Pakket A gaat het worden, mail is al verstuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |