abonnement Unibet Coolblue
pi_71174177

De Asielactie die momenteel in FOK! Flora & Fauna wordt gehouden en pas 4 dagen bezig is, is nu al een groot succes. Nooit eerder kwam er zo snel al zoveel geld binnen voor de jaarlijkse Asielactie. Na 4 dagen al meer dan 1.250,- binnen.

Dit jaar wordt deze actie gehouden voor Stichting Dierenthuis, een permanente opvang voor kansarme asieldieren, die vaak verwaarloosd en mishandeld binnen zijn gebracht. Hier kunnen zij genieten van een meer dan welkom pensioen in een warme en veilige omgeving, een leven zonder zorgen, honger, hokken en tralies.

Voor een klein bedrag steun je deze geweldige stichting en krijg je indien gewenst een hip groen kleurtje en tagje tot 12 september, de dag dat de cheque en de spullen aan Stichting Dierenthuis worden overhandigd.

Help jij mee FOK! nog wat GROENER te kleuren??

Voor meer informatie kijk in dit topic of mail naar asielactie@fok.nl

Piet Pootje is de mascotte van deze actie


[ Bericht 3% gewijzigd door NanKing op 22-07-2009 15:23:54 ]
ijs_beer fan!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 21 juli 2009 @ 12:13:59 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71175421
Echt goed,
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_71175614
Asiels sponsoren om de mensen die hun dieren achter laten of te gehaast kopen nog steeds de mogelijkheid te geven dit dier weg te doen.
symptoombestrijding?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 21 juli 2009 @ 12:21:56 #4
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71175654
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef cresto69 het volgende:
Asiels sponsoren om de mensen die hun dieren achter laten of te gehaast kopen nog steeds de mogelijkheid te geven dit dier weg te doen.
symptoombestrijding?
.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_71175663
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef cresto69 het volgende:
Asiels sponsoren om de mensen die hun dieren achter laten of te gehaast kopen nog steeds de mogelijkheid te geven dit dier weg te doen.
symptoombestrijding?
Tja, we kunnen die mensen wel preventief gaan ruimen, maar ook dan hebben de beestjes nog steeds een plekkie nodig...
pi_71175810
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:22 schreef anboni het volgende:

[..]

Tja, we kunnen die mensen wel preventief gaan ruimen, maar ook dan hebben de beestjes nog steeds een plekkie nodig...
ik wil best storten voor preventief ruimen hoor
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:31:35 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71175989
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef cresto69 het volgende:
Asiels sponsoren om de mensen die hun dieren achter laten of te gehaast kopen nog steeds de mogelijkheid te geven dit dier weg te doen.
symptoombestrijding?
tja, of je leest even wat beter en verdiept je er wat in.

Wat had je dan willen doen? Die beesten afmaken? laten we dat dan ook maar doen met alle baby's die worden afgestaan, en alle kinderen die uit huis geplaatst worden.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71176003
Zeer goede actie!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:32:43 #9
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_71176027
Geen partytent nodig dit jaar?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:33:25 #10
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_71176057
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Echt goed, [ afbeelding ]
Yep
Mij mag je er voor wakker maken.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:47:23 #11
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71176508
Voor de diertjes
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_71176608
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

tja, of je leest even wat beter en verdiept je er wat in.

Wat had je dan willen doen? Die beesten afmaken? laten we dat dan ook maar doen met alle baby's die worden afgestaan, en alle kinderen die uit huis geplaatst worden.
De reactie van Anboni en jou maken wel duidelijk dat jullie er wellicht niet over nagedacht hebben, en dat zou ik eens gaan doen.
Het was de bedoeling dat ik toch even de discussie wilde of symptoombestrijding wel de juiste oplossing is.
Gelukkig duurde het niet lang of de reacties die ik verwachtte kwamen.
Overwin je emoties even en denk dan een aan hoe het verder moet als het huis dadelijk vol is en er geen dieren meer opgenomen kunnen worden.
Denk dan gelijk ook even aan een manier hoe je dit proces van verwaarloosde dieren die gedumpt worden kan stoppen.
Dan ben je bezig om het probleem op te lossen en niet de symptomen te bestrijden.
Ik heb niet gezegd dat ik dieren wil af laten maken, maar ik snap dat je emoties je voor dit moment kortzichtig maakte.
Met alleen het opvangen van deze dieren los je het totale probleem niet op, maar slechts de problemen van een aantal dieren namelijk de maximale capaciteit van deze opvang.
Als je nu gaat vertellen dat er nog veel meer vestigingen geopend kunnen worden, dan geef ik het op om serieus met je over dit onderwerp na te laten denken.
Deze actie zou veel beter zou in conjunctie met een plan om een voorstel te sturen naar de partij voor de dieren om te voorkomen dat mensen de kans krijgen dieren aan te schaffen en dan weer weg te doen.
Ik ben niet tegen die actie, maar ik vind het jammer als er tevens niet gewerkt wordt aan een oplossing.
Kan je je daar een voorstelling van maken?
ik zou iedereen willen adviseren een donatie te doen en jou het advies geven om er echt over na te denken.
pi_71176755
Jij hebt wel makkelijk praten hč?

Kom dan zelf met een actie. Je lijkt geert wilders wel. Allemaal lovende woorden over hoe het dan wel moet. Maar ondertussen blijf jij wel lekker op je PC zitten. Als je er niet mee eens bent, prima! Maar andere mensen ondernemen tenminste wel actie. Iets wat jij niet kan zeggen.

Kom nu eens met oplossingen dan als je er "zo over nagedacht hebt" wat jij beweert?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:56:00 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71176768
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:50 schreef cresto69 het volgende:

[..]

De reactie van Anboni en jou maken wel duidelijk dat jullie er wellicht niet over nagedacht hebben, en dat zou ik eens gaan doen.
Het was de bedoeling dat ik toch even de discussie wilde of symptoombestrijding wel de juiste oplossing is.
Gelukkig duurde het niet lang of de reacties die ik verwachtte kwamen.
Overwin je emoties even en denk dan een aan hoe het verder moet als het huis dadelijk vol is en er geen dieren meer opgenomen moeten worden.
Vol? Dan kun je lang wachten weet je hoe groot die locatie is? En ze gaan binnenkort omdat ze moeten van de gemeente weg daar, ze gaan naast stichting aap wonen in Almeren. Die locatie wordt nog groter dan de huidige.
quote:
Denk dan gelijk ook even aan een manier hoe je dit proces van verwaarloosde dieren die gedumpt worden kan stoppen.
Dan ben je bezig om het probleem op te lossen en niet de symptomen te bestrijden.
Ik heb niet gezegd dat ik dieren wil af laten maken, maar ik snap dat je emoties je voor dit moment kortzichtig maakte.
Met alleen het opvangen van deze dieren los je het totale probleem niet op, maar slechts de problemen van een aantal dieren namelijk de maximale capaciteit van deze opvang.
Je gaat dit probleem sowieso niet oplossen. Wat had jij in gedachten? Alle mensen die hun dieren dumpen en of mishandelen een nekschot te doen? Ik ben voor hoor, daar niet van. Maar helaas leven we in NL, en is dat jammer genoeg niet haalbaar
quote:
Als je nu gaat vertellen dat er nog veel meer vestigingen geopend kunnen worden, dan geef ik het op om je serieus over dit onderwerp na te laten denken.
Deze actie zou veel beter zou in conjunctie met een plan om een voorstel te sturen naar de partij voor de dieren om te voorkomen dat mensen de kans krijgen dieren aan te schaffen en dan weer weg te doen.
Ik ben niet tegen die actie, maar ik vind het jammer als er tevens niet gewerkt wordt aan een oplossing.
Kan je je daar een voorstelling van maken?
ik zou iedereen willen adviseren een donatie te doen en jou het advies geven om er echt over na te denken.
Tuurlijk kan ik me daar een voorstelling van maken. En met de R.A.D wijziging (weet niet of je dat hebt meegekregen?) hebben ik en andere fokkers ook een mail en een brief naar zowel de PVDD als naar de Minster van Landbouw gedaan, om te zorgen dat dieren niet zomaar aangeschaft kunnen worden. In zo'n brief heb ik zelfs gepleit voor een cursus en een soort van "rijbewijs" voordat je een hond mag nemen, om 10000% zeker te weten dat je geschikt bent. Met daarin zelfs een plan, dat als het dier toch agressief wordt gemaakt (of wordt gedumpt want dat had ik er ook maar gelijk in verwerkt) dat daar een zeer hoge straf op zou moeten komen te staan.

Denk je nou echt dat de PVDD daar iets om geeft? Ze waren te laks om een mailtje te sturen dat ze mn brief gekregen hadden. Ik heb er nooit iets van weer gehoord.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71177188
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:50 schreef cresto69 het volgende:
De reactie van Anboni en jou maken wel duidelijk dat jullie er wellicht niet over nagedacht hebben, en dat zou ik eens gaan doen.
Het was de bedoeling dat ik toch even de discussie wilde of symptoombestrijding wel de juiste oplossing is.
Gelukkig duurde het niet lang of de reacties die ik verwachtte kwamen.
Er is genoeg over nagedacht en er zijn ook al genoeg initiatieven aan de gang om te proberen wat meer verantwoordelijkheidsgevoel bij potentiele dierenkopers te brengen. Daar gaat deze actie helemaal niet om, deze actie is er om te zorgen dat de slachtoffers opgevangen worden, want die zijn er al en zelfs als iedereen vanaf vandaag een voorbeeldige dierenverzorger wordt verander je niets aan dat feit (en ja, dat kun je symptoombestrijding noemen.)

Overiges, misschien dat jij je ook nog een beetje moet verdiepen in wat Dierenthuis allemaal doet, want daar komen dus niet alleen slachtoffers terecht van mensen die ondoordacht een huisdier nemen (sterker nog, ik denk dat dat de minderheid is wat hier zit). De meeste gevallen zijn de beestjes die helemaal geen kans meer maken in een normaal gezin terecht te komen om medische of gedragsredenen.
pi_71177195
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:55 schreef mafkees01 het volgende:
Jij hebt wel makkelijk praten hč?

Kom dan zelf met een actie. Je lijkt geert wilders wel. Allemaal lovende woorden over hoe het dan wel moet. Maar ondertussen blijf jij wel lekker op je PC zitten. Als je er niet mee eens bent, prima! Maar andere mensen ondernemen tenminste wel actie. Iets wat jij niet kan zeggen.

Kom nu eens met oplossingen dan als je er "zo over nagedacht hebt" wat jij beweert?
het is altijd prettig te weten dat je je gekozen nickname eer aan doet, jij lijkt met je post er zeker goed aan gedaan te hebben.
Voor jouw kennisgeving:
-Ik lijk niet op Wilders
-Tevens heb ik geen lovende woorden geuit over hoe het dan wel moet
-Ik zit niet op mijn pc
-ik heb niet gezegd dat ik het er niet mee eens ben, maar vind het jammer dat het alleen symptoombestrijding is
-ook heb ik niet beweert dat ik er "zo over nagedacht hebt"

De post onder jouw post laat zien dat Q wel aktie heeft ondernomen om het onderliggende probleem op te lossen en dat vind ik prettig om te weten.

En over die oplossing ben ik zo bereid dit aan te kaarten om te beginnen op gemeentelijk niveau (je moet ergens beginnen)
Dus ik bied me bij deze aan om een plan te schrijven wat ingediend kan worden bij verschillende gemeentes.
Als er dan een gemeente is die positief reageert kan er vandaar uit verder gebouwd worden.
pi_71177304
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Vol? Dan kun je lang wachten weet je hoe groot die locatie is? En ze gaan binnenkort omdat ze moeten van de gemeente weg daar, ze gaan naast stichting aap wonen in Almeren. Die locatie wordt nog groter dan de huidige.
[..]

Je gaat dit probleem sowieso niet oplossen. Wat had jij in gedachten? Alle mensen die hun dieren dumpen en of mishandelen een nekschot te doen? Ik ben voor hoor, daar niet van. Maar helaas leven we in NL, en is dat jammer genoeg niet haalbaar
[..]

Tuurlijk kan ik me daar een voorstelling van maken. En met de R.A.D wijziging (weet niet of je dat hebt meegekregen?) hebben ik en andere fokkers ook een mail en een brief naar zowel de PVDD als naar de Minster van Landbouw gedaan, om te zorgen dat dieren niet zomaar aangeschaft kunnen worden. In zo'n brief heb ik zelfs gepleit voor een cursus en een soort van "rijbewijs" voordat je een hond mag nemen, om 10000% zeker te weten dat je geschikt bent. Met daarin zelfs een plan, dat als het dier toch agressief wordt gemaakt (of wordt gedumpt want dat had ik er ook maar gelijk in verwerkt) dat daar een zeer hoge straf op zou moeten komen te staan.

Denk je nou echt dat de PVDD daar iets om geeft? Ze waren te laks om een mailtje te sturen dat ze mn brief gekregen hadden. Ik heb er nooit iets van weer gehoord.
prettig om te weten dat je toch iets hebt ondernomen om het probleem aan te pakken, alleen is je insteek wellicht niet de juiste geweest om dit landelijk te doen, zie mijn reactie op de post van "mafkees"
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:13:06 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71177349
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:08 schreef cresto69 het volgende:

[..]

het is altijd prettig te weten dat je je gekozen nickname eer aan doet, jij lijkt met je post er zeker goed aan gedaan te hebben.
Voor jouw kennisgeving:
-Ik lijk niet op Wilders
-Tevens heb ik geen lovende woorden geuit over hoe het dan wel moet
-Ik zit niet op mijn pc
-ik heb niet gezegd dat ik het er niet mee eens ben, maar vind het jammer dat het alleen symptoombestrijding is
-ook heb ik niet beweert dat ik er "zo over nagedacht hebt"

De post onder jouw post laat zien dat Q wel aktie heeft ondernomen om het onderliggende probleem op te lossen en dat vind ik prettig om te weten.

En over die oplossing ben ik zo bereid dit aan te kaarten om te beginnen op gemeentelijk niveau (je moet ergens beginnen)
Dus ik bied me bij deze aan om een plan te schrijven wat ingediend kan worden bij verschillende gemeentes.
Als er dan een gemeente is die positief reageert kan er vandaar uit verder gebouwd worden.
Als jij echt serieus bent, dan wil ik je graag aan dit voorstel houden. Nog een voorbeeldje ; mijn DA vangt katten op die bv daar komen, waar kanker geconstateerd is, of een poot verbrijzeld is, en waarvoor een operatie nodig is. Baasjes willen geen geld voor hun huisdier uitgeven, dus vragen ze om een spuitje. Zij weigert echter om die beesten een spuitje te geven, vraagt om een afstands verklaring, vangt ze op, lapt ze op, en ze kunnen gratis (met een bijzonder streng screenings proces) geadopteerd worden.

Ik zou graag zien, dat zulke mensen aangepakt worden. En ook mensen die hun dieren mishandelen. En ik wil me daar ook best voor inzitten bij de gemeente.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71177355
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:08 schreef anboni het volgende:

[..]

Er is genoeg over nagedacht en er zijn ook al genoeg initiatieven aan de gang om te proberen wat meer verantwoordelijkheidsgevoel bij potentiele dierenkopers te brengen. Daar gaat deze actie helemaal niet om, deze actie is er om te zorgen dat de slachtoffers opgevangen worden, want die zijn er al en zelfs als iedereen vanaf vandaag een voorbeeldige dierenverzorger wordt verander je niets aan dat feit (en ja, dat kun je symptoombestrijding noemen.)

Overiges, misschien dat jij je ook nog een beetje moet verdiepen in wat Dierenthuis allemaal doet, want daar komen dus niet alleen slachtoffers terecht van mensen die ondoordacht een huisdier nemen (sterker nog, ik denk dat dat de minderheid is wat hier zit). De meeste gevallen zijn de beestjes die helemaal geen kans meer maken in een normaal gezin terecht te komen om medische of gedragsredenen.
juist die dierenkopers zijn het probleem dus daar zul je bot vangen, zie mijn reactie op de post van mafkees voor mijn aanbod.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:15:34 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71177436
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:08 schreef anboni het volgende:

[..]

Er is genoeg over nagedacht en er zijn ook al genoeg initiatieven aan de gang om te proberen wat meer verantwoordelijkheidsgevoel bij potentiele dierenkopers te brengen. Daar gaat deze actie helemaal niet om, deze actie is er om te zorgen dat de slachtoffers opgevangen worden, want die zijn er al en zelfs als iedereen vanaf vandaag een voorbeeldige dierenverzorger wordt verander je niets aan dat feit (en ja, dat kun je symptoombestrijding noemen.)

Overiges, misschien dat jij je ook nog een beetje moet verdiepen in wat Dierenthuis allemaal doet, want daar komen dus niet alleen slachtoffers terecht van mensen die ondoordacht een huisdier nemen (sterker nog, ik denk dat dat de minderheid is wat hier zit). De meeste gevallen zijn de beestjes die helemaal geen kans meer maken in een normaal gezin terecht te komen om medische of gedragsredenen.
Klopt. Een hondje met kanker, ga je niet herplaatsen. Niemand die dat hondje wil. Of zoals de katten met aids die daar zitten ; http://www.fiv-felv.nl/
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71177459
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Als jij echt serieus bent, dan wil ik je graag aan dit voorstel houden. Nog een voorbeeldje ; mijn DA vangt katten op die bv daar komen, waar kanker geconstateerd is, of een poot verbrijzeld is, en waarvoor een operatie nodig is. Baasjes willen geen geld voor hun huisdier uitgeven, dus vragen ze om een spuitje. Zij weigert echter om die beesten een spuitje te geven, vraagt om een afstands verklaring, vangt ze op, lapt ze op, en ze kunnen gratis (met een bijzonder streng screenings proces) geadopteerd worden.

Ik zou graag zien, dat zulke mensen aangepakt worden. En ook mensen die hun dieren mishandelen. En ik wil me daar ook best voor inzitten bij de gemeente.
ik heb wel wat informatie nodig, maar natuurlijk ben ik serieus.
juist daarom heb ik mijn opmerking geplaatst, niet omdat het me koud laat.
ik zal je pm-en met mijn email adres zodat er wat informatie uitgewisseld kan worden
pi_71177461
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:08 schreef cresto69 het volgende:

[..]

het is altijd prettig te weten dat je je gekozen nickname eer aan doet, jij lijkt met je post er zeker goed aan gedaan te hebben.
Voor jouw kennisgeving:
-Ik lijk niet op Wilders
-Tevens heb ik geen lovende woorden geuit over hoe het dan wel moet
-Ik zit niet op mijn pc
-ik heb niet gezegd dat ik het er niet mee eens ben, maar vind het jammer dat het alleen symptoombestrijding is
-ook heb ik niet beweert dat ik er "zo over nagedacht hebt"

De post onder jouw post laat zien dat Q wel aktie heeft ondernomen om het onderliggende probleem op te lossen en dat vind ik prettig om te weten.

En over die oplossing ben ik zo bereid dit aan te kaarten om te beginnen op gemeentelijk niveau (je moet ergens beginnen)
Dus ik bied me bij deze aan om een plan te schrijven wat ingediend kan worden bij verschillende gemeentes.
Als er dan een gemeente is die positief reageert kan er vandaar uit verder gebouwd worden.
Nou, ik zal het topic inhoudelijk niet verder verzieken hier.

Maar een plan schrijven vind ik prima. Als jij denkt dat het nut heeft, waar je over nagedacht heb neem ik aan, dan vind ik dat een goed initiatief. Als Q hier ook wat in ziet, dan kun je hem bij Q inleveren.

Daarnaast werkt mij vader bij de gemeente, nu als hoofd concernstaf, voorheen als gemeentesecretaris dus ik kan wellicht zorgen dat er serieus naar gekeken wordt...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:18:52 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71177565
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:16 schreef cresto69 het volgende:

[..]

ik heb wel wat informatie nodig, maar natuurlijk ben ik serieus.
juist daarom heb ik mijn opmerking geplaatst, niet omdat het me koud laat.
ik zal je pm-en met mijn email adres zodat er wat informatie uitgewisseld kan worden
graag
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:19:53 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71177601
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:16 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Nou, ik zal het topic inhoudelijk niet verder verzieken hier.

Maar een plan schrijven vind ik prima. Als jij denkt dat het nut heeft, waar je over nagedacht heb neem ik aan, dan vind ik dat een goed initiatief. Als Q hier ook wat in ziet, dan kun je hem bij Q inleveren.

Daarnaast werkt mij vader bij de gemeente, nu als hoofd concernstaf, voorheen als gemeentesecretaris dus ik kan wellicht zorgen dat er serieus naar gekeken wordt...
dat zou tof zijn. Want hij heeft wel een punt deels. Hartstikke fijn dat die lieverds van beestjes opgevangen worden, maar het zou nog mooier zijn als dat niet eens nodig was
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71177650
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

graag
done
  † In Memoriam † dinsdag 21 juli 2009 @ 14:21:42 #26
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71179599
Komen ze naar Almere toe? Da's kei dichtbij .
Oh en ik vind het een onwijs toffe actie, de beestjes verdienen het fijn te hebben. Als ik al zie hoe fijn mijn eigen katten het hebben als ze goed te eten krijgen en lekker geknuffeld worden wil je eigenlijk niet weten hoe het is voor al die dieren die eigenlijk geen baasje hebben.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:23:15 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71179651
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:21 schreef Skaai het volgende:
Komen ze naar Almere toe? Da's kei dichtbij .
Oh en ik vind het een onwijs toffe actie, de beestjes verdienen het fijn te hebben. Als ik al zie hoe fijn mijn eigen katten het hebben als ze goed te eten krijgen en lekker geknuffeld worden wil je eigenlijk niet weten hoe het is voor al die dieren die eigenlijk geen baasje hebben.
Uiteindelijk

Ze pasten niet in het bestemmingsplan van aarle rixtel en mensen die 2km verderop wonen hebben lopen klagen over het bang zijn voor ziektes en stank overlast

Nu gaan ze naast stichting aap wonen ergens volgend jaar

Kijk anders ff in het F&F topic
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:46:32 #28
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71180414
Ik zie liever het geld verdwijnen in diertjes die in een situatie zitten waar ze zelf niets aan kunnen doen, veelal door toedoen van mensen dan in asielzoekers
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:49:55 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71180537
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zie liever het geld verdwijnen in diertjes die in een situatie zitten waar ze zelf niets aan kunnen doen, veelal door toedoen van mensen dan in asielzoekers
Hallo
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71181843
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Uiteindelijk

Ze pasten niet in het bestemmingsplan van aarle rixtel en mensen die 2km verderop wonen hebben lopen klagen over het bang zijn voor ziektes en stank overlast

Nu gaan ze naast stichting aap wonen ergens volgend jaar

Kijk anders ff in het F&F topic
die klagende mensen mogen ze van mij ook een spuitje geven.
Freie Fahrt für freie Bürger
pi_71182133
mag ik de dames even tussen door feliciteren! en bedanken voor hun geweldige inzet!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:34:27 #32
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_71182243
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:31 schreef draculettetje het volgende:
mag ik de dames even tussen door feliciteren! en bedanken voor hun geweldige inzet!
Draakje, je bent me net een slag voor.
Mij mag je er voor wakker maken.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:34:34 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71182250
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:36:40 #34
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_71182328
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:23 schreef Heil-Schnitzel het volgende:

[..]

die klagende mensen mogen ze van mij ook een spuitje geven.
En mensen die nog niet groen zijn ook
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_71183161
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:36 schreef minkuukel het volgende:

[..]

En mensen die nog niet groen zijn ook
wat heb jij gestort dan? 2 euro?
ik ga van de week gerust storten en het zal zeer zeker een hoger bedrag zijn dan wat jij hebt overgemaakt
Freie Fahrt für freie Bürger
pi_71184925
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:00 schreef Heil-Schnitzel het volgende:

[..]

wat heb jij gestort dan? 2 euro?
ik ga van de week gerust storten en het zal zeer zeker een hoger bedrag zijn dan wat jij hebt overgemaakt
Ik weet uit betrouwbare bron dat het in ieder geval 100 euro was..

Dus jij moet tenminste 100,01 euro overmaken..
Er gaat niets boven Groningen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:44:06 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71184946
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:43 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik weet uit betrouwbare bron dat het in ieder geval 100 euro was..

Dus jij moet tenminste 100,01 euro overmaken..
Volgens mij was het 250, maar pin me er niet op vast
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71185293
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Volgens mij was het 250, maar pin me er niet op vast
Hmm.. kan best.. dan was ik in de war met iemand anders.
Er gaat niets boven Groningen
pi_71189064
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:00 schreef Heil-Schnitzel het volgende:

[..]

wat heb jij gestort dan? 2 euro?
ik ga van de week gerust storten en het zal zeer zeker een hoger bedrag zijn dan wat jij hebt overgemaakt

Lijkt mij erom gaan dat je overmaakt wat je kunt missen, maar als jullie er een overtroevingsactie van willen maken... Zullen ze daar vast heel blij mee zijn
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:47:03 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71189079
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:52 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Hmm.. kan best.. dan was ik in de war met iemand anders.
Ik loog.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † dinsdag 21 juli 2009 @ 19:44:09 #41
137949 Disana
pi_71190837
Ik moet hier dus ook even melden dat ik meedoe (10 euro)? Email is verstuurd.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:45:04 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71190874
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:44 schreef Disana het volgende:
Ik moet hier dus ook even melden dat ik meedoe (10 euro)? Email is verstuurd.
Lieverd, er is een sticky topic in F&F

Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #8

ik ga je terug mailen! dank je wel
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71191728
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:50 schreef cresto69 het volgende:

[..]

De reactie van Anboni en jou maken wel duidelijk dat jullie er wellicht niet over nagedacht hebben, en dat zou ik eens gaan doen.
Het was de bedoeling dat ik toch even de discussie wilde of symptoombestrijding wel de juiste oplossing is.
Gelukkig duurde het niet lang of de reacties die ik verwachtte kwamen.
Overwin je emoties even en denk dan een aan hoe het verder moet als het huis dadelijk vol is en er geen dieren meer opgenomen kunnen worden.
Denk dan gelijk ook even aan een manier hoe je dit proces van verwaarloosde dieren die gedumpt worden kan stoppen.
Dan ben je bezig om het probleem op te lossen en niet de symptomen te bestrijden.
Ik heb niet gezegd dat ik dieren wil af laten maken, maar ik snap dat je emoties je voor dit moment kortzichtig maakte.
Met alleen het opvangen van deze dieren los je het totale probleem niet op, maar slechts de problemen van een aantal dieren namelijk de maximale capaciteit van deze opvang.
Als je nu gaat vertellen dat er nog veel meer vestigingen geopend kunnen worden, dan geef ik het op om serieus met je over dit onderwerp na te laten denken.
Deze actie zou veel beter zou in conjunctie met een plan om een voorstel te sturen naar de partij voor de dieren om te voorkomen dat mensen de kans krijgen dieren aan te schaffen en dan weer weg te doen.
Ik ben niet tegen die actie, maar ik vind het jammer als er tevens niet gewerkt wordt aan een oplossing.
Kan je je daar een voorstelling van maken?
ik zou iedereen willen adviseren een donatie te doen en jou het advies geven om er echt over na te denken.
Je hebt best een punt hoor. Het is best iets om over na te denken. Ik zie in mijn omgeving zo vaak dat mensen veel te makkelijk een dier in huis nemen zonder over de consequenties na te denken en er dan makkelijk afstand van doen. Dan moet je dus iets doen aan bewustmaking van de mensen. Ik probeer dat in mijn omgeving te doen, maar het is vaak vechten tegen de bierkaai, want er zijn echt heel erg veel domme mensen die niet zien wat ze niet zo goed uitkomt. Maar Dierenthuis zorgt juist voor de dieren die hiervan het slachtoffer zijn en juist onze donatie kan helpen om meer dieren te helpen. Niet op meer locaties, maar juist op de nieuwe locatie waar ze nu heen gaan waar ze ook echt kunnen blijven (aangezien die kale kak in Aarle Rixtel vond dat de waarde van hun onroerend goed ermee achteruit ging en dergelijke redenen. perfect voorbeeld van egotrippende mensen).

ik had dus niet het heeeeele topic doorgelezen

[ Bericht 2% gewijzigd door nokwanda op 21-07-2009 20:13:04 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_71191809
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zie liever het geld verdwijnen in diertjes die in een situatie zitten waar ze zelf niets aan kunnen doen, veelal door toedoen van mensen dan in asielzoekers
Liever en/en. Je kunt ook gewoon een hart voor mens en dier hebben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:12:36 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71191913
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Je hebt best een punt hoor. Het is best iets om over na te denken. Ik zie in mijn omgeving zo vaak dat mensen veel te makkelijk een dier in huis nemen zonder over de consequenties na te denken en er dan makkelijk afstand van doen. Dan moet je dus iets doen aan bewustmaking van de mensen. Ik probeer dat in mijn omgeving te doen, maar het is vaak vechten tegen de bierkaai, want er zijn echt heel erg veel domme mensen die niet zien wat ze niet zo goed uitkomt. Maar Dierenthuis zorgt juist voor de dieren die hiervan het slachtoffer zijn en juist onze donatie kan helpen om meer dieren te helpen. Niet op meer locaties, maar juist op de nieuwe locatie waar ze nu heen gaan waar ze ook echt kunnen blijven (aangezien die kale kak in Aarle Rixtel vond dat de waarde van hun onroerend goed ermee achteruit ging en dergelijke redenen. perfect voorbeeld van egotrippende mensen).
Natuurlijk heeft ie een punt, dat zullen weinig ontkennen. Het liefst zie ik ook dat zulke mensen gewoon geen dier aanschaffen, maar daar ben je niet zo maar even. En hell, waarschijnlijk komen we daar nooit.
Ik vind het altijd behoorlijk flauw dat dat aangehaald moet worden, want veel meer dan dat ik, en vele anderen met mij hoogstwaarschijnlijk, al doen kunnen we gewoonweg niet.

Heeft weinig zin om daar dan over te gaan schreeuwen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71192090
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft ie een punt, dat zullen weinig ontkennen. Het liefst zie ik ook dat zulke mensen gewoon geen dier aanschaffen, maar daar ben je niet zo maar even. En hell, waarschijnlijk komen we daar nooit.
Ik vind het altijd behoorlijk flauw dat dat aangehaald moet worden, want veel meer dan dat ik, en vele anderen met mij hoogstwaarschijnlijk, al doen kunnen we gewoonweg niet.

Heeft weinig zin om daar dan over te gaan schreeuwen.
Is ook zo. En daarom steunen wij het doel wel en doen we ook wat we kunnen voor asiels.
Maar ik vind het echt niet zo fout om tenminste voor mezelf na te denken en te filosoferen over realistische oplossingen. Het heeft natuurlijk ook veel te maken met menselijke psychologie. In de loop der jaren zijn mensen en masse over een groot aantal zaken anders gaan denken. Dat nam dan een paar tientallen jaren in beslag om die omslag te maken. Hoe werken die processen en wat moet je dan doen om dat voor elkaar te krijgen. En ook : wat zijn dan de mogelijke gevolgen in zowel positieve als negatieve zin.
Dat zijn ansich geen foute vraagstellingen, lijkt me.

Maar dat neemt niet weg dat het helemaal super is dat er zoveel mensen zijn die Dierenthuis een warm hart toedragen en ook nog financieel willen steunen. Ben trots op jullie allemaal.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:11:41 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_71194221
Topdoel! Iedereen die zijn/haar bijdrage levert is lievv!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:12:12 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71196628
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:11 schreef shiznuts het volgende:
Topdoel! Iedereen die zijn/haar bijdrage levert is lievv!
precies!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:15:46 #49
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71196779
Ik wil even doorgeven dat onze donatie ook is overgemaakt
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:16:43 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71196814
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71196949
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:21:54 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71197025
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:15 schreef Guess. het volgende:
Ik wil even doorgeven dat onze donatie ook is overgemaakt
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71197099
Heej groene
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71197362
hadden jullie deze start ooit kunnen geloven?!
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 juli 2009 @ 23:27:38 #55
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_71199604
Komt er eigenlijk ook een asielactie meet?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_71200978
Top! na 4 dagen al zoveel geld
Prima actie, mocht ik voor September nog internetbankieren hebben, zal ik eraan denken nog wat te doneren
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:14:54 #57
251975 kissaa
fka: kissa
pi_71201237
Ik doe mee!

Graag een pm waar ik mijn bijdrage kan doneren
pi_71201392
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Komt er eigenlijk ook een asielactie meet?
Dat nemen we ons na iedere actie opnieuw voor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:21:38 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71201455
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef kissaa het volgende:
Ik doe mee!

Graag een pm waar ik mijn bijdrage kan doneren
PM gestuurd.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71202191
Ja gevonden
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:54:59 #61
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71202317
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 22 juli 2009 @ 00:57:16 #62
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_71202349
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat nemen we ons na iedere actie opnieuw voor
Nou dan moeten we niet zeuren maar het gewoon een keer doen

Vogeltjesdans wel zin heeft in een gezellige middag met bier
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_71202605
Ik doe hier niet aan mee.
Ik was verleden jaar Donateur van Dierenthuis.
Ik kon de bijdrage door omstandigheid niet meer leveren.
Heeft me heel wat moeite gekost om het lidmaatschap op te zeggen.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 22 juli 2009 @ 01:54:58 #65
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_71203137
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:13 schreef vronie het volgende:
Ik doe hier niet aan mee.
Ik was verleden jaar Donateur van Dierenthuis.
Ik kon de bijdrage door omstandigheid niet meer leveren.
Heeft me heel wat moeite gekost om het lidmaatschap op te zeggen.
Ik snap het niet? Je doneert in dit geval toch aan een rekeningnummer dat iemand van fok ter beschikking stelt? Dan is er toch geen sprake van een lidmaatschap?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_71205185
Het gaat nog steeds erg hard met de centjes
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:42:09 #67
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_71205780
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:15 schreef Guess. het volgende:
Ik wil even doorgeven dat onze donatie ook is overgemaakt
hier ook
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_71208618
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou dan moeten we niet zeuren maar het gewoon een keer doen

Vogeltjesdans wel zin heeft in een gezellige middag met bier
heeeelemaal mee eens (hoewel ik niet zo'n bierliefhebber ben)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_71209970
Mijn vriendin en ik doneren 2 middelgrote benches.... Email verstuurd

[ Bericht 18% gewijzigd door tijmen_4real op 22-07-2009 12:48:10 ]
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:14:30 #70
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71210128
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zie liever het geld verdwijnen in diertjes die in een situatie zitten waar ze zelf niets aan kunnen doen, veelal door toedoen van mensen dan in asielzoekers
Oh bah wat een nare instelling.
Maar voor de toffe actie en de tomeloze inzet hier verders
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71212393
hallo

ik ben nog niet groen en wel overgemaakt
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:29:13 #72
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71212542
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:14 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh bah wat een nare instelling.
Maar voor de toffe actie en de tomeloze inzet hier verders
omdat ik niets heb met gelukszoekers?
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_71212545
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:33:09 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71212686
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:54 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik snap het niet? Je doneert in dit geval toch aan een rekeningnummer dat iemand van fok ter beschikking stelt? Dan is er toch geen sprake van een lidmaatschap?
Dat dus
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:44:05 #75
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71213119
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:29 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

omdat ik niets heb met gelukszoekers?
Dat ja, superkortzichtig, bovendien vind ik het hele ik geef mijn gelf liever aan dieren dan aan mensen uit andere landen totaal overbodig, gewoon een onnodige uitspraak , waarmee je een negatief tintje aan iets heel positiefs weet te geven.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71213126
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:13 schreef vronie het volgende:
Ik doe hier niet aan mee.
Ik was verleden jaar Donateur van Dierenthuis.
Ik kon de bijdrage door omstandigheid niet meer leveren.
Heeft me heel wat moeite gekost om het lidmaatschap op te zeggen.
Volgens mij bedoelt ze dat ze rechtstreeks donateur was van Dierenthuis (die zullen ook een eigen programma hebben) en dat ze dat heel moeilijk op kon zeggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:47:00 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71213220
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat ja, superkortzichtig, bovendien vind ik het hele ik geef mijn gelf liever aan dieren dan aan mensen uit andere landen totaal overbodig, gewoon een onnodige uitspraak , waarmee je een negatief tintje aan iets heel positiefs weet te geven.
Nee hoor. Je hebt zeker de hele discussie op de FP gemist hierover?

Hij geeft zn mening, daar is een forum voor
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:47:25 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71213229
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt ze dat ze rechtstreeks donateur was van Dierenthuis (die zullen ook een eigen programma hebben) en dat ze dat heel moeilijk op kon zeggen.
ja, dat snap ik. Maar wat heeft dat met deze actie te maken?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:51:13 #79
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71213387
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat ja, superkortzichtig, bovendien vind ik het hele ik geef mijn gelf liever aan dieren dan aan mensen uit andere landen totaal overbodig, gewoon een onnodige uitspraak , waarmee je een negatief tintje aan iets heel positiefs weet te geven.
Mjah, het was op de FP waarin men in ene begon te flippen omdat wij fokkers wel geld inzamelden voor dieren maar stampij maakten over een Belgisch Generaal Pardon.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:56:54 #80
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71213587
Nee dat heb ik wel gelezen, ik heb daar niet gereageerd en vind het jammer dat het nu in dit topic dus weer naar boven gebracht moet worden, maar goed, whatever hoor.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 22 juli 2009 @ 14:04:26 #81
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_71213807
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat ja, superkortzichtig, bovendien vind ik het hele ik geef mijn gelf liever aan dieren dan aan mensen uit andere landen totaal overbodig, gewoon een onnodige uitspraak , waarmee je een negatief tintje aan iets heel positiefs weet te geven.
Laten we het even ontopic houden, dat is wel zo leuk voor de katjes en de hondjes

Dus verder over poezen en dergelijke graag!



"Ik rijd voor stichting dierenthuis de spulletjes rond!"
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:05:43 #82
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71213858
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Laten we het even ontopic houden, dat is wel zo leuk voor de katjes en de hondjes

Dus verder over poezen en dergelijke graag!
ik zie nog zwarte users in dit topic. Das niet zo'n goeie zaak...
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 22 juli 2009 @ 14:08:02 #83
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_71213945
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik zie nog zwarte users in dit topic. Das niet zo'n goeie zaak...
Je brengt het wel subtiel, nadat we het over asielzoekers gehad hebben he?

"Zwarte" users
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 22 juli 2009 @ 14:11:45 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71214048
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Laten we het even ontopic houden, dat is wel zo leuk voor de katjes en de hondjes

Dus verder over poezen en dergelijke graag!

[ afbeelding ]

"Ik rijd voor stichting dierenthuis de spulletjes rond!"
Hihi Die foto.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:16:26 #85
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_71214223
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik zie nog zwarte users in dit topic. Das niet zo'n goeie zaak...
Weekban.
Dat zal ze leren
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:18:45 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71214299
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je brengt het wel subtiel, nadat we het over asielzoekers gehad hebben he?

"Zwarte" users
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71214335
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

ja, dat snap ik. Maar wat heeft dat met deze actie te maken?
Lijkt me duidelijk, toch?
Ik kan niet voor die user spreken maar als ik een slechte ervaring had (hier blijkbaar gedoe bij het opzeggen van donatie) dan zou ik ook niet meteen meedoen met een actie voor dat goede doel. En ik denk dat dat is wat ze/hij wilde aangeven.

Maar dat is gespeculeer, laten we het over lieve beestjes hebben!

Zoals deze:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 22 juli 2009 @ 14:20:35 #88
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_71214368
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:18 schreef Qwea het volgende:

[..]


Voor straf een liedje zingen!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:21:11 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71214390
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk, toch?
Ik kan niet voor die user spreken maar als ik een slechte ervaring had (hier blijkbaar gedoe bij het opzeggen van donatie) dan zou ik ook niet meteen meedoen met een actie voor dat goede doel. En ik denk dat dat is wat ze/hij wilde aangeven.

Maar dat is gespeculeer, laten we het over lieve beestjes hebben!
Wat een onzin? Dit is toch heel anders dan aan een lidmaatschap vastzitten. Dit is een eenmalige donatie.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:22:46 #90
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71214463
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Voor straf een liedje zingen!
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
*Stemvork*

*pinggggg*

In een groen groen groen groen dierenledikant
Daar ligt Piet Pootje heel charmant
Met zijn brokjes en zijn verse schotel melk
Dat kan hem wel bekoren

In F&F daar zijn we zeer begaan
Met Piet en al zijn vrienden
De asielactie is nu voor Dierenthuis
Omdat ze het verdienden
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:22:54 #91
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71214469
Nou ik snap het wel, zij heeft gewoon een slechte ervaring met deze stichting en dus geen zin om nog meer geld aan ze te geven dan ze al gedaan heeft, das toch niet heel erg raar????
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71214585
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik snap het wel, zij heeft gewoon een slechte ervaring met deze stichting en dus geen zin om nog meer geld aan ze te geven dan ze al gedaan heeft, das toch niet heel erg raar????
Dankjewel oh-oh, ik dacht al dat ik een andere taal sprak of zo.

Qwae, ik weet echt niet hoe ik het je moet uitleggen anders.
Het gaat niet om de eenmaligheid versus het vastzitten aan een donatie, maar de manier waarop zij blijkbaar vorig jaar door de stichting behandeld is. Als een organisatie het mij moeilijk maakt dan zou ik ook zeggen en zoek het in het vervolg zelf maar uit.

Heul zwartwit, maar anders kan ik het blijkbaar niet overbrengen bij je.

En waar hebben we het eigenlijk over? Dit gaat niet om mij, maar om iemand anders, dat die het maar komt toelichten als ze daar behoefte aan heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:27:36 #93
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_71214626
Ik wil ook graag meedoen! Kan ik het nr ook in mn PM krijgen??
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 22 juli 2009 @ 14:29:06 #94
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71214683
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:27 schreef Qebbel het volgende:
Ik wil ook graag meedoen! Kan ik het nr ook in mn PM krijgen??
Ik denk dat je misschien dat even beter hier kan zeggen.
Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #10
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:31:18 #95
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_71214760
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik denk dat je misschien dat even beter hier kan zeggen.
Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #10
Oh hihi. Thnx!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:36:44 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71214944
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik snap het wel, zij heeft gewoon een slechte ervaring met deze stichting en dus geen zin om nog meer geld aan ze te geven dan ze al gedaan heeft, das toch niet heel erg raar????
nee, dat snap ik wel. Maar het kwam er een beetje krom uit, alsof je met onze actie er ook elke maand aan vast zit

Snap je?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:37:08 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71214957
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik denk dat je misschien dat even beter hier kan zeggen.
Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #10
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:19:21 #98
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_71229030
Edit: Doe even normaal

[ Bericht 87% gewijzigd door senesta op 23-07-2009 13:28:01 ]
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:20:53 #99
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_71229087
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 23 juli 2009 @ 00:32:00 #100
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_71236698
Edit: Reactie op verwijderd bericht.

[ Bericht 46% gewijzigd door senesta op 23-07-2009 13:28:44 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_71248388
tvp voor eventuele donatie omdat katten zijn.
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:38:16 #102
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71248909
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef NoelGallagher het volgende:
tvp voor eventuele donatie omdat katten zijn.
www.asielactie.nl kom je in het goede topic uit

Of zal ik je een PM doen met de gegevens?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71249133
kan je mbv paypal doneren?
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:46:44 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71249184
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:45 schreef athlonkmf het volgende:
kan je mbv paypal doneren?
Jazekers!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 23 juli 2009 @ 13:47:07 #105
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_71249199
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:45 schreef athlonkmf het volgende:
kan je mbv paypal doneren?
Daar waren wat problemen mee geloof ik, ik weet niet of die al opgelost zijn.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:47:54 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71249227
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Daar waren wat problemen mee geloof ik, ik weet niet of die al opgelost zijn.
allang



Via paypal doneren kan gewoon weer. No problemo
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71249292
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

www.asielactie.nl kom je in het goede topic uit

Of zal ik je een PM doen met de gegevens?
Ik heb een pmban Maar ik kom er zo wel uit hoor, thanks
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:50:05 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71249316
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ik heb een pmban Maar ik kom er zo wel uit hoor, thanks
je kan dan mailen naar asielactie@gmail.com voor het rekening nummer als je wilt doneren
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71249408
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jazekers!
stuur dan maar wat info door.
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:54:04 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71249450
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:52 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

stuur dan maar wat info door.
Zie je pm

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:49:31 #111
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_71251244
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:58:50 #112
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_71251597
Die teller gaat maar door
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:09:07 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71251930
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:58 schreef Prowl het volgende:
Die teller gaat maar door
das toch positief?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:13:04 #114
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_71252049
DUH!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:13:46 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71252071
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef Prowl het volgende:
DUH!


Op naar de 3500
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71252423
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:49 schreef DABAMaster het volgende:
[ afbeelding ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 28 november 2009 @ 08:40:28 #117
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_75078834
Mijn groene kleurtje is weg
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_75080887
kutkick
  zaterdag 28 november 2009 @ 12:02:51 #119
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_75081081
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_75089792
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 12:02 schreef waterkip het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaat niets boven Groningen
  maandag 30 november 2009 @ 14:51:27 #121
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_75143646
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 08:40 schreef eNaSnI het volgende:
Mijn groene kleurtje is weg
Eensch
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_75204910
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:51 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Eensch
Scherp. Het is pas sinds 2 maanden weg of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 2 december 2009 @ 19:15:16 #123
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_75221962
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Scherp. Het is pas sinds 2 maanden weg of zo.
En het blijft zonde. Wanneer is de volgende actie?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')