Volgens mij bedoelt ze dat ze rechtstreeks donateur was van Dierenthuis (die zullen ook een eigen programma hebben) en dat ze dat heel moeilijk op kon zeggen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:13 schreef vronie het volgende:
Ik doe hier niet aan mee.
Ik was verleden jaar Donateur van Dierenthuis.
Ik kon de bijdrage door omstandigheid niet meer leveren.
Heeft me heel wat moeite gekost om het lidmaatschap op te zeggen.
Nee hoor. Je hebt zeker de hele discussie op de FP gemist hierover?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat ja, superkortzichtig, bovendien vind ik het hele ik geef mijn gelf liever aan dieren dan aan mensen uit andere landen totaal overbodig, gewoon een onnodige uitspraak , waarmee je een negatief tintje aan iets heel positiefs weet te geven.
ja, dat snap ik. Maar wat heeft dat met deze actie te maken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze rechtstreeks donateur was van Dierenthuis (die zullen ook een eigen programma hebben) en dat ze dat heel moeilijk op kon zeggen.
Mjah, het was op de FP waarin men in ene begon te flippen omdat wij fokkers wel geld inzamelden voor dieren maar stampij maakten over een Belgisch Generaal Pardon.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat ja, superkortzichtig, bovendien vind ik het hele ik geef mijn gelf liever aan dieren dan aan mensen uit andere landen totaal overbodig, gewoon een onnodige uitspraak , waarmee je een negatief tintje aan iets heel positiefs weet te geven.
Laten we het even ontopic houden, dat is wel zo leuk voor de katjes en de hondjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ik zie nog zwarte users in dit topic. Das niet zo'n goeie zaak...quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laten we het even ontopic houden, dat is wel zo leuk voor de katjes en de hondjes![]()
Dus verder over poezen en dergelijke graag!
Je brengt het wel subtiel, nadat we het over asielzoekers gehad hebben he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zie nog zwarte users in dit topic. Das niet zo'n goeie zaak...
Hihiquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laten we het even ontopic houden, dat is wel zo leuk voor de katjes en de hondjes![]()
Dus verder over poezen en dergelijke graag!
[ afbeelding ]
"Ik rijd voor stichting dierenthuis de spulletjes rond!"
Weekban.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zie nog zwarte users in dit topic. Das niet zo'n goeie zaak...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je brengt het wel subtiel, nadat we het over asielzoekers gehad hebben he?![]()
"Zwarte" users
Lijkt me duidelijk, toch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, dat snap ik. Maar wat heeft dat met deze actie te maken?
Voor straf een liedje zingen!quote:
Wat een onzin? Dit is toch heel anders dan aan een lidmaatschap vastzitten. Dit is een eenmalige donatie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, toch?
Ik kan niet voor die user spreken maar als ik een slechte ervaring had (hier blijkbaar gedoe bij het opzeggen van donatie) dan zou ik ook niet meteen meedoen met een actie voor dat goede doel. En ik denk dat dat is wat ze/hij wilde aangeven.
Maar dat is gespeculeer, laten we het over lieve beestjes hebben!
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
*Stemvork*
*pinggggg*
In een groen groen groen groen dierenledikant
Daar ligt Piet Pootje heel charmant
Met zijn brokjes en zijn verse schotel melk
Dat kan hem wel bekoren
In F&F daar zijn we zeer begaan
Met Piet en al zijn vrienden
De asielactie is nu voor Dierenthuis
Omdat ze het verdienden
Dankjewel oh-oh, ik dacht al dat ik een andere taal sprak of zo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik snap het wel, zij heeft gewoon een slechte ervaring met deze stichting en dus geen zin om nog meer geld aan ze te geven dan ze al gedaan heeft, das toch niet heel erg raar????
Ik denk dat je misschien dat even beter hier kan zeggen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:27 schreef Qebbel het volgende:
Ik wil ook graag meedoen! Kan ik het nr ook in mn PM krijgen??
Ohquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat je misschien dat even beter hier kan zeggen.
Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #10
nee, dat snap ik wel. Maar het kwam er een beetje krom uit, alsof je met onze actie er ook elke maand aan vast zitquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik snap het wel, zij heeft gewoon een slechte ervaring met deze stichting en dus geen zin om nog meer geld aan ze te geven dan ze al gedaan heeft, das toch niet heel erg raar????
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat je misschien dat even beter hier kan zeggen.
Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #10
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |