Kinderen afpakken als ze die hebben en naar een weeshuis......quote:
Ik heb net mijn door genetische redenen met een slecht gebit uitgevoerde oude Noorse Boskatten weer laten helpen bij de dierenarts en geloof me dat kost zoveel dat je inderdaad heel veel moet inleveren een aantal maanden maar ik doe het met liefde. Ik heb die dieren hier in huis gehaald en dat ze door een genetisch foutje al jaren behept zijn met een slecht gebitje wat pas naar boven komt als ze ouder worden daar kunnen zij niets aan doen dus gewoon behandelen. Ze gaan hier pas de deur weer uit als ze het tijdelijke voor het eeuwige moeten wisselen. Ik wil en kan mensen niet snappen die hun dieren dumpen zodra ze geld gaan kosten bij de dierenarts, laat staan als je vindt dat het eten voor ze al te duur wordt. Klojo's zijn het.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:54 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Kinderen afpakken als ze die hebben en naar een weeshuis......
beetje het zelfde. Maar dan harder.
Zou eerder zelf minder eten dan mijn kat weg doen, daarin tegen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb net mijn door genetische redenen met een slecht gebit uitgevoerde oude Noorse Boskatten weer laten helpen bij de dierenarts en geloof me dat kost zoveel dat je inderdaad heel veel moet inleveren een aantal maanden maar ik doe het met liefde. Ik heb die dieren hier in huis gehaald en dat ze door een genetisch foutje al jaren behept zijn met een slecht gebitje wat pas naar boven komt als ze ouder worden daar kunnen zij niets aan doen dus gewoon behandelen. Ze gaan hier pas de deur weer uit als ze het tijdelijke voor het eeuwige moeten wisselen. Ik wil en kan mensen niet snappen die hun dieren dumpen zodra ze geld gaan kosten bij de dierenarts, laat staan als je vind dat het eten voor ze al te duur wordt. Klojo's zijn het.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef trovey het volgende:
Noorse Boskatten
en jij denkt dat alle NL'ers op fok zitten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
Ik vraag me altijd af wie dit soort mensen zijn.
Iedereen is hier tegen, ook alle mensen hier op FOK. En toch gebeurt het blijkbaar massaal.
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik vraag me alleen altijd af wie nou die mensen zijn. Kent iemand dat soort mensen. Niemand zal toch hardop zeggen dat ie zo iets doet? En toch gebeurt het massaal. Dat vind ik zo raar. We moeten dus allemaal wel via via dat soort mensen kennen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
en jij denkt dat alle NL'ers op fok zitten?
Mensen die dit doen gaan dat natuurlijk niet trots melden op een forum.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
Ik vraag me altijd af wie dit soort mensen zijn.
Iedereen is hier tegen, ook alle mensen hier op FOK. En toch gebeurt het blijkbaar massaal.
Daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:21 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Mensen die dit doen gaan dat natuurlijk niet trots melden op een forum.
True, truequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik vraag me alleen altijd af wie nou die mensen zijn. Kent iemand dat soort mensen. Niemand zal toch hardop zeggen dat ie zo iets doet? En toch gebeurt het massaal. Dat vind ik zo raar. We moeten dus allemaal wel via via dat soort mensen kennen.
Same herequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:21 schreef beelz het volgende:
Pfff moet er niet aan denken mijn Optimus ergens achter te laten. Mensen die dat soort dingen doen mogen wat mij betreft opgeknoopt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |