Kinderen afpakken als ze die hebben en naar een weeshuis......quote:
Ik heb net mijn door genetische redenen met een slecht gebit uitgevoerde oude Noorse Boskatten weer laten helpen bij de dierenarts en geloof me dat kost zoveel dat je inderdaad heel veel moet inleveren een aantal maanden maar ik doe het met liefde. Ik heb die dieren hier in huis gehaald en dat ze door een genetisch foutje al jaren behept zijn met een slecht gebitje wat pas naar boven komt als ze ouder worden daar kunnen zij niets aan doen dus gewoon behandelen. Ze gaan hier pas de deur weer uit als ze het tijdelijke voor het eeuwige moeten wisselen. Ik wil en kan mensen niet snappen die hun dieren dumpen zodra ze geld gaan kosten bij de dierenarts, laat staan als je vindt dat het eten voor ze al te duur wordt. Klojo's zijn het.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:54 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Kinderen afpakken als ze die hebben en naar een weeshuis......
beetje het zelfde. Maar dan harder.
Zou eerder zelf minder eten dan mijn kat weg doen, daarin tegen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb net mijn door genetische redenen met een slecht gebit uitgevoerde oude Noorse Boskatten weer laten helpen bij de dierenarts en geloof me dat kost zoveel dat je inderdaad heel veel moet inleveren een aantal maanden maar ik doe het met liefde. Ik heb die dieren hier in huis gehaald en dat ze door een genetisch foutje al jaren behept zijn met een slecht gebitje wat pas naar boven komt als ze ouder worden daar kunnen zij niets aan doen dus gewoon behandelen. Ze gaan hier pas de deur weer uit als ze het tijdelijke voor het eeuwige moeten wisselen. Ik wil en kan mensen niet snappen die hun dieren dumpen zodra ze geld gaan kosten bij de dierenarts, laat staan als je vind dat het eten voor ze al te duur wordt. Klojo's zijn het.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef trovey het volgende:
Noorse Boskatten
en jij denkt dat alle NL'ers op fok zitten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
Ik vraag me altijd af wie dit soort mensen zijn.
Iedereen is hier tegen, ook alle mensen hier op FOK. En toch gebeurt het blijkbaar massaal.
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik vraag me alleen altijd af wie nou die mensen zijn. Kent iemand dat soort mensen. Niemand zal toch hardop zeggen dat ie zo iets doet? En toch gebeurt het massaal. Dat vind ik zo raar. We moeten dus allemaal wel via via dat soort mensen kennen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
en jij denkt dat alle NL'ers op fok zitten?
Mensen die dit doen gaan dat natuurlijk niet trots melden op een forum.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
Ik vraag me altijd af wie dit soort mensen zijn.
Iedereen is hier tegen, ook alle mensen hier op FOK. En toch gebeurt het blijkbaar massaal.
Daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:21 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Mensen die dit doen gaan dat natuurlijk niet trots melden op een forum.
True, truequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik vraag me alleen altijd af wie nou die mensen zijn. Kent iemand dat soort mensen. Niemand zal toch hardop zeggen dat ie zo iets doet? En toch gebeurt het massaal. Dat vind ik zo raar. We moeten dus allemaal wel via via dat soort mensen kennen.
Same herequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:21 schreef beelz het volgende:
Pfff moet er niet aan denken mijn Optimus ergens achter te laten. Mensen die dat soort dingen doen mogen wat mij betreft opgeknoopt worden.
Nou, dat ook weer niet. Maar ze horen geen huisdieren meer te krijgen. Ik vraag me echt af hoe je dat over je hart verkrijgt, maar ik ben dan ook een enorm weekdieren als het om huisdieren (vooral poezen) gaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:21 schreef beelz het volgende:
Pfff moet er niet aan denken mijn Optimus ergens achter te laten. Mensen die dat soort dingen doen mogen wat mij betreft opgeknoopt worden.
Ik heb sowieso over het algemeen meer met dieren dan met mensen dus als ik moet kiezen tussen een dier redden of een mens opknopen doe ik allebeiquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, dat ook weer niet. Maar ze horen geen huisdieren meer te krijgen. Ik vraag me echt af hoe je dat over je hart verkrijgt, maar ik ben dan ook een enorm weekdieren als het om huisdieren (vooral poezen) gaat.
Die mensen hebben geen hart, ze zien dieren als gebruiksvoorwerp om stoer te doen bij hun vrienden. Ik durf te wedden dat de dieren die in de steek gelaten zijn mooi zijn. Misschien hadden ze ooit een spierwitte vacht, of zijn het van die schattige kleine honden. Zo'n persoon neemt zo'n hond ( of kat) omdat het leuk bij hun meubels staat, en als die dieren ze op een gegeven moment tot last zijn ( of als ze er toch niet uit komen te zien als men verwachte) omdat ze die dieren zelf nooit hebben opgevoed, doen ze die dieren weg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, dat ook weer niet. Maar ze horen geen huisdieren meer te krijgen. Ik vraag me echt af hoe je dat over je hart verkrijgt, maar ik ben dan ook een enorm weekdieren als het om huisdieren (vooral poezen) gaat.
Ik meld me hierbij vast aan... ik hou wel van een potje knokken en als het ook nog eens voor het goede doel isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:35 schreef eleusis het volgende:
Tijd voor een FOK! knokploeg!
Dat zijn alleen de dieren die gevonden worden. En wat dacht je van nestjes... het asiel in Zuidwolde bijvoorbeeld heeft meer dan 80 gedumpte/afgestane kittens (dus de oudere katten blijven voorlopig zitten).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:10 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Nou, nou.. Massale dumping, zeg...
Van de pakweg 4 miljoen huisdieren die Nederland telt, worden er 111 ergens aan een boom geknoopt door crisisklanten, meelijkwekkend plaatje van een zielige hond erbij plakken en de (Landelijke Inspectiedienst) Dierenbescherming kan weer wat donaties tegemoet zien. En natuurlijk dieren slijten aan naïeve lui die ze waarschijnlijk volgend jaar juli weer ergens aan een boom vastbinden. Maar dat maakt niks, want dan kan de LID volgend jaar op nóg meewarigere toon melden dat er "ook dit jaar weer een schrikbarend aantal huisdieren gedumpt is, nog meer dan vorig jaar". Geeft gul allen.
Mocht ik er achter komen dat zo'n persoon in m'n kennissen/vriendenkring heb wordt diegene meteen geschrapt van de kerstkaartenlijst zeg maar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik vraag me alleen altijd af wie nou die mensen zijn. Kent iemand dat soort mensen. Niemand zal toch hardop zeggen dat ie zo iets doet? En toch gebeurt het massaal. Dat vind ik zo raar. We moeten dus allemaal wel via via dat soort mensen kennen.
Mocht ik er achter komen dat zo'n persoon in m'n kennissen/vriendenkring heb wordt diegene meteen geschrapt van de kerstkaartenlijstquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mocht ik er achter komen dat zo'n persoon in m'n kennissen/vriendenkring heb wordt diegene meteen geschrapt van de kerstkaartenlijst zeg maar.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:54 schreef Hardrebel het volgende:
Ik snap niet dat mensen beesten huisdieren zomaar dumpen
Vind je 111 niet veel dan? Ik vwel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:10 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Nou, nou.. Massale dumping, zeg...
Van de pakweg 4 miljoen huisdieren die Nederland telt, worden er 111 ergens aan een boom geknoopt door crisisklanten, meelijkwekkend plaatje van een zielige hond erbij plakken en de (Landelijke Inspectiedienst) Dierenbescherming kan weer wat donaties tegemoet zien. En natuurlijk dieren slijten aan naïeve lui die ze waarschijnlijk volgend jaar juli weer ergens aan een boom vastbinden. Maar dat maakt niks, want dan kan de LID volgend jaar op nóg meewarigere toon melden dat er "ook dit jaar weer een schrikbarend aantal huisdieren gedumpt is, nog meer dan vorig jaar". Geeft gul allen.
Mooi naam voor een ???quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:21 schreef beelz het volgende:
invasion of the neger bunniesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:08 schreef trovey het volgende:
resultaat, alle wilde konijnen voornamelijk zwart (met een incidentele wildkleurige en witte ertussen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |