wtf is dat, een beugel?quote:
Ik zou haar gevenquote:
Aan mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:55 schreef aardbeien1 het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig TOPIC DITT!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Die linker foto stond bij ons op de kalender op de basisschool, toen ging zo'n meisje huilen omdat ze hem eng vondquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:36 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Ik heb 'm voor je gefixt.
[ afbeelding ]
Jong geleerd, oud gedaan....quote:
quote:this is a hardcore video, WTF? I know this sick video has been popular around various sites, but, I just had to post the craziness. Yikes. Here’s the not so sick news, I hear this poor fool actually lived after this crazy crash. I have no idea how someone can survive that crazy shit, but I sure feel better watching the video knowing that he did… I think.
Omg. ik krijg flashbacks van 'from dusk til dawn'.quote:
Het verbaast me niks dat het een audi is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:32 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is altijd zoooo leuk om te doen![]()
Die auto hangt wel behoorlijk de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:32 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is altijd zoooo leuk om te doen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ay, Fai Tang Bradda!"
Post dan een werkend plaatje gvd! BLOEDHOND!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:20 schreef geelkuikentje het volgende:
Post dan een echte dans:
[ afbeelding ]
iets met Fox?quote:
he die 11k is gevonden??quote:
quote:
quote:
quote:
We wantz ze manny Lebowski!quote:
Zou dat ook een willekeurig kruis zijn?quote:
Is het een rood kruisje?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Zou dat ook een willekeurig kruis zijn?
Ik denk die ene van 2009 jaar geleden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Zou dat ook een willekeurig kruis zijn?
Is dit dat ding uit Southpark ontworpen door Miss Garrison?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:36 schreef Quara het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, dat plaatje van Amy Winehouse... Is die serieus
Geen ideequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Is dit dat ding uit Southpark ontworpen door Miss Garrison?
Topic begint overigens wel goed ranzig te worden.
Ik denk deze want hij is zwanger.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Quara het volgende:
[..]
Geen idee
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is hij homo, wie zal het vrouwtje zijn in de relatie?
Getverpielekes.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:36 schreef Quara het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, dat plaatje van Amy Winehouse... Is die serieus
wehehe "When you see it, you'll shit bricks... "quote:
Lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KPD Picture
[ Bericht 50% gewijzigd door murp op 04-08-2009 21:35:42 ]Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
Kom je 72 cm te kort!quote:
quote:
Aaaah Beugelbekkiequote:
quote:
Originéééél.quote:
Lijkt meer op Brundlefly.quote:
What in the fuck is dat echt ?quote:
Ik heb het gedownload, mooi programma!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |