abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71175411
Chan
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:15:05 #103
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71175458
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:08 schreef Chan het volgende:
Zo ik ben weer terug van de echo en waar ik eerst dacht het niet zo erg te vinden dat ik morgen pas naar de gyn kan, vind ik het nu helemaal niet leuk Babylief is namelijk helemaal niet echt veel/goed gegroeid ten opzichte van de vorige groeiecho en nu moet ik nog tot morgen wachten om te horen wat de gyn er van zegt.. En misschien zegt hij juist wel dat het allemaal reuze meevalt maar ik maak me nu wel zorgen
ahw get het zit jullie ook niet mee zeg
was er helemaal geen enkele andere gyn of echoscopiste die iets geruststellends kon zeggen over de echo? Groeide hij ook niet op zijn eigen lijntje goed verder?

Bluh, stom zulke dingen hoe laat hoor je morgen iets?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71175548
Een verklaring is er niet echt tot nu toe voor zover ik weet, want de doorbloeding van de navelstreng is elke keer prima dus hij krijgt voedsel genoeg. Het was in eerste instantie puur de buikomvang die zo achter bleef en dan zou een niet goed werkende placenta dus een verklaring kunnen zijn, maar dat was ook niet het geval. Maar het hoofd groeit nu ook al amper meer.. In theorie dus wel op zn eigen lijntje, maar dat lijntje is nu al een hele tijd bijna horizontaal ipv elke keer een beetje hoger... En dat is het laatste wat stopt met groeien als de placenta het minder zou gaan doen, dus hoe dat dan weer komt, geen idee. De bovenbeenlengte is elke keer perfect, dat dan weer wel.. Op welk gewicht ze m nu schatten weet ik niet, zegt ze er niet bij..
Nou ja, ik ga maar even slapen of zo, dan is het eerder morgen.. Moet er om een uur of 2 zijn morgen dacht ik..
pi_71175774
Chan
Hopelijk kunnen ze je morgen meer vertellen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:26:22 #106
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71175807
Bah vervelend zeg Chan. Sterkte morgen dan ik denk aan je en ik hoop dat het meevalt allemaal.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:27:46 #107
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71175854
Chan wat vervelend zeg, heel veel succes morgen!
Make love, not war ☮
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:29:36 #108
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71175912
chan
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71176456
Chan sterkte meid. Hoe ver ben je eigenlijk zwanger inmiddels? (je ticker doet het niet meer)

Linda en Huup, bedankt voor de tips. Blijkbaar heb ik dus een miskoop gedaan met die broek. Nou ja, aan de shop dan maar! (vervelend zeg )
Ik wilde nog even zeggen dat het echt niet zo is dat ik mezelf nu te dik vind ofzo. Sterker nog, ik word aan alle kanten dunner, behalve natuurlijk die buik. Het is gewoon gek als vreemden ineens gaan vragen hoe lang je nog moet, in plaats van hoe ver je bent. En toen was ook nog ineens zo'n stomme broek te klein geworden. Zullen wel hormonen zijn
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:50:42 #110
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71176614
@Chan, wat vervelend zeg...
en kan me voorstellen dat een dag wachten nu ineens veeeeel langer lijkt...

Ik hoop dat het allemaal goed is, en dat de gyn. je morgen gaat geruststellen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  † In Memoriam † dinsdag 21 juli 2009 @ 12:59:03 #111
43556 miss_dynastie
pi_71176852
He bah Chan.... hoop dat er morgen meer duidelijkheid komt. Sterkte met afwachten
pi_71177207
Oh Chan wat naar! Ik kan me heel goed indenken dat je bezorgd bent hoor! Hopelijk is het voor niets...
Ben heel benieuwd wat de gyn morgen zegt. Voor de tussentijd.
#geen
pi_71177258
Edit

[ Bericht 98% gewijzigd door ymme op 21-07-2009 13:58:26 ]
pi_71177282
Senna is geboren , gefeliciteerd Miss en Schaap! geniet van jullie kleine mooie meisje!

Chan

Hier vanmorgen voor de ontbijttest geweest, 2 keer bloedprikken.... en nu is het afwachten op de uitslag, die ik waarschijnlijk pas bij de volgende controle krijg bij de VK (11 aug). In het uur tussen de 2 prikbeurten even bij Hema geweest en een mooie witte badcape, sokjes en kleding hangertjes gehaald. Net nog ff langs de kapper geweest, dus voel me weer helemaal happy
pi_71177399
Chan, wat naar! Hopelijk kun je morgen wat meer info en duidelijheid krijgen bij de gyn.

BJ, ik snap inderdaad dat het heel anders is, maar ik probeerde op mijn eigen, niet handige manier een positief woord voor jou eruit te brengen/hart onder riem/ roosvicee te doen...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:27:40 #116
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71177852
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:14 schreef Lijnloos het volgende:
Chan, wat naar! Hopelijk kun je morgen wat meer info en duidelijheid krijgen bij de gyn.

BJ, ik snap inderdaad dat het heel anders is, maar ik probeerde op mijn eigen, niet handige manier een positief woord voor jou eruit te brengen/hart onder riem/ roosvicee te doen...
en dat is dan weer heeeeeeeel lief van jou

nog ff wat leuks, gister ging ik naar de behangwinkel, bleek ie dicht...
vandaag weer naar de behangwinkel;
is het boek wat ik wilde al uitgeleend.....
maaaaaar
ze hebben het boek gereserveerd en hij komt ws vandaag weer terug
pi_71177913
Chan, wat rot dat je je nu zorgen maakt. Ik hoop dat je morgen wel gerustgesteld wordt.

Ymme, ik heb hetzelfde. Ben nu bijna 10+5 weken en mijn gewone broeken zitten niet lekker meer (snijden in mijn buik). Ik ben zelfs 2,5 kilo afgevallen, maar dat komt ook een beetje vanwege het feit dat ik vorige week weinig gegeten heb toen ik zo'n buikpijn had. Ik ben ontzettend blij dat ik een hele krat vol met passende positiekleding heb gekregen van een vriendinnetje, want die zachte elastieken om mijn buik zijn veel beter te verdragen.
Het aanbod aan positiekleding in de stad hier valt me echt ontzettend tegen trouwens

Voelde me vanochtend trouwens weer eens zo oververmoeid en misselijk en duizelig dat ik maar thuis en gebleven. Ben eigenlijk pas net uit bed en merk dat ik me nog als een vaatdoek voel Ik hoop echt dat dit nog over gaat binnenkort, want ik voel me bezwaard dat ik me zo vaak ziek moet melden op werk. Dat de zwangerschap zo'n impact zou hebben (zo vroeg) op mijn lijf had ik echt nooit verwacht van te voren.
pi_71178029
Chan wat naar dat de echo zo tegenviel zeg. Hier bleef juist het hoofdje achter op de buik en de beentjes. Nog wel binnen het gemiddelde. Maar toch gek hoe beebjes groeien dan. Ik hoop dat je morgen wat meer uitsluitsel krijg.

Hier loop ik trouwens tegenwoordig in zo'n lange oma pyjama/soepjurk of Hubbie's trainingspak. He He.
Niet veel positiekleding past nog. En ik had al een maat groter gekocht qua broeken waardoor ik de pijpen moet omslaan.
Vanaaf naar de VK. Moet ik me weer ergens in zien te wurmen. Godzijdank heb ik nog een tuniek met zo'n legginggeval eronder waarin ik me niet een rollade voel.

Ik ga zo effe rondje wandelen. Heb ik ineens zo zin in.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:39:10 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71178232
Chan, dat is niet leuk! Hopelijk valt het morgen mee...

En al die rommelende dames, spannend hoor!

ymme, ik ben nu bijna 10 weken en ik pas nog maar 2 van mijn eigen broeken (die van tevoren wat ruim zaten). Ik ga dit weekend positiekleding halen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:40:12 #120
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71178268
Octopussy rustig aan hoor vervelend dat je zo moe en misselijk bent.

Urla gelijk gebruik van maken die wandelzin

Ik pas al mn positiekleding nog prima en ook wat gewone shirts draag ik nog regelmatig. Gek is dat toch hoe ontzettend veel dat kan schelen in omvang, op welke manier je "draagt" zeg maar.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71178276
EDIT

[ Bericht 100% gewijzigd door ymme op 21-07-2009 13:57:13 ]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:52:58 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71178688
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:10 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist een foto gemaakt van mijn buik.
Tjeeeee

(zal ik hem hier ook neer spammen?)
Ja welja joh! 2 topics is niet genoeg hoor, stel je voor dat iemand hem niet ziet...

En zie hierboven de reden dat ik minder post de laatste dagen.
Niet Ymme specifiek trouwens hoor, voor iemand dat gaat denken, maar ik ben zo snel aangebrand en geprikkeld.
Zou dat nog een teken of mijlpaal kunnen zijn?
pi_71178751
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Niet Ymme specifiek trouwens hoor, voor iemand dat gaat denken, maar ik ben zo snel aangebrand en geprikkeld.

het is ook allemaal onbelangrijk natuurlijk maar wel echt vrouwenpraat
pi_71178807
Chan, dat zorgen maken komt me bekend voor.
Hopenlijk is er niks aan de hand en ben je morgen weer heerlijk gerustgesteld.
pi_71178813
quote:

[..]

Ja welja joh! 2 topics is niet genoeg hoor, stel je voor dat iemand hem niet ziet...

Haal 't wel weer weg hoor.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:04:08 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71179030
meiden....

ff een vraagje; ik voel ineens iets onder in mijn buik...
het is net of er iets trilt... of zoals ik hier eerder las, of je een vlinder in je hand houdt..
en het zit helemaal onderin mijn buik,
alleen wel een beetje aan 1 kant...

is dit wat ik denk dat het is?? en zo ja, is het wel vaker dat het zich aan 1 kant centraliseert???

.....

pi_71179054
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
meiden....

het is net of er iets trilt... of zoals ik hier eerder las, of je een vlinder in je hand houdt..

is dit wat ik denk dat het is?? en zo ja, is het wel vaker dat het zich aan 1 kant centraliseert???

.....

Je hebt je kind voor het eerst gevoeld...

pi_71179065
BE Gij hormonster
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:06:58 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71179122
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:56 schreef ymme het volgende:

[..]

Haal 't wel weer weg hoor.
Nee joh, niet voor mij doen... ik ben maar 1 user he... niet de enige!
En dan zou ik hem nog eerder uit de SC halen dan hier. Hier is het nog enigszins on-topic. Maar nogmaals, niet alleen voor mij doen...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:08:38 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71179173
zou het???

*durf het nog niet echt te geloven....*
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:10:01 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71179212
ik denk ook dat je misschien je kindje wel gevoeld hebt BJ
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:13:57 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71179335
-knip-

[ Bericht 95% gewijzigd door Burdie op 21-07-2009 14:20:30 ]
KuikenGuppy
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:15:10 #133
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71179368
Jemig Chan, wat sneu dat je je nu zo'n zorgen zit te maken. Waardeloos dat er geen enkele arts beschikbaar was om de resultaten van de echo met je te bespreken. Hopelijk is het voor jou snel morgen (lekker veel idd) en zul je gerustgesteld kunnen worden

Davinia toch.., zo'n rugpijn. En echt veel hoop dat het overgaat zit er niet in begrijp ik, aaangezien dat de vorige keer ook niet was? Ook voor jou een . En misschien maakt de blije doos je wel weer blij

BE, ik begrijp wel wat je bedoelt. Waar ik irl ook gauw overal bovenop spring probeer ik het nu langs me heen te laten gaan omdat ik anders vrees voor een uitbarsting waar ik later natuurlijk enorm spijt van krijg. Bovendien kan ik mijn energie wel beter gebruiken op het moment, alles kost veel meer moeite en kracht. Online heb ik vanwege gebrek aan tijd - en (vooruit, daar issie weer:) energie 9 van de 10 keer ook niet de puf en zin om ergens op in te gaan, ook niet op iets waar ik me normaal gesproken aan rot zou ergeren. Ik ben nu zoveel milder
Maar ja, ik ben jou niet en al helemaal geen mod. Vergelijking slaat dus eigenlijk nergens op
Anyway......ben je al naar de kapper geweest???
Ik wel, het is nu roodachtig,
Dit keer ga ik met verzorgd haar met mijn pasgeboren baby op de foto
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:16:46 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71179431
BJ, dat klinkt helemaal echt
Gaaf he?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:18:59 #135
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71179498
denken jullie het ook echt....

wat een bijzonder gevoel zeg... een soort van gekriebel... en dan in mijn onderbuik...
lag rustig op de bank een boek te lezen.. en toen voelde ik het ineens...
.. heel bijzonder...

en dat het een beetje aan 1 kant is, das dus niet vreemd???
pi_71179503
BJ voelt BJ-beeb Leuk hah?

En nee, het is niet raar dat je het aan 1 kant voelt. Je beebje is nu nog zo klein in verhouding met later. Als de mijne zich nu beweegt, voel ik het overal, omdat ze zichzelf dan aan de kant drukt zeg maar. Bij jouw beebje is dat nog niet, die heeft genoeg plek.

Het kan wel zo zijn dat je het morgen of vanavond ofzo op een andere plek voelt. Maar ik voelde het in het begin eigenlijk altijd op ongeveer dezelfde plek. Daar lag ze blijkbaar het lekkerst
Lotte!
Noah!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:20:47 #137
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71179566
Nee meid, jij hebt kennis gemaakt met baby in je buik
en dat gevoel word alleen maar zuiverder en sterker.

@ kersjes altijd fijn fris gekapt op de foto met je pasgeborene
pi_71179580
BJ! Hoera! Leuk he!
En ja, dat het aan een kant is kan wel kloppen, ten eerste is je kindje nog heel klein, en beslaat het nog niet je hele buik zeg maar. en zelfs nu voel ik het nog aan 1 kant hoor, het heeft immers niet als een inktvis overal armen en benen.

BE, niks hormonaals aan lijkt me, jij zegt gewoon wat anderen denken. Best fijn soms!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:22:44 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71179633
ben helemaal nu....

(zak zo lekker weer op de bank met mijn boekje...)...
pi_71179672
Wij gaan straks de verf halen voor de kinderkamer
Een hele mooie kleur groen (niet fel maar ook niet heel licht) en pocorn (beigé achtig).
Gipsplaten voor 't plafon... En dan kan het beginnen.

We moeten dan alleen nog een vloer uitzoeken (zeil) dit vind ik het moeilijkste.
Waarschijnlijk is de kamer hier al klaar voor de 20ste week
pi_71179703
Ietwat laat in dit topic misschien, maar, miss_sly en schaap gefeliciteerd met jullie dochtertje Senna!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:26:37 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71179755
Ik ben nu veel feller dan de vorige keer bij Sasha Kersjes, de hele zwangerschap al, dus ik vind het wel wennen. Meestal ga ik op mijn handjes zitten, maar soms kan ik het even niet laten. Sorry Ymme!

Haha, jij hebt ook daad bij kappers-woord gevoegd dus? Ik ook. Het is hier kort en ik twijfel nog even over wel of niet kleuren. Er zit een flinke uitgroei nu, maar ik weet niet goed wat voor kleur ik dan zou willen. Lichtbruin of toch rood of... of... dus ik wacht nog maar even. Ik ben al zo ontzettend blij met hoe het nu zit.

BJ, wat gaaf he! Toch weer net een tikkie echter zo!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:27:15 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71179771
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:23 schreef ymme het volgende:
Wij gaan straks de verf halen voor de kinderkamer
Een hele mooie kleur groen (niet fel maar ook niet heel licht) en pocorn (beigé achtig).
Gipsplaten voor 't plafon... En dan kan het beginnen.

We moeten dan alleen nog een vloer uitzoeken (zeil) dit vind ik het moeilijkste.
Waarschijnlijk is de kamer hier al klaar voor de 20ste week
heb je ook al meubeltjes enzo???

wij hebben de kamer besteld, en we zijn dus ook al bijna zeker over ons behang..
(alleen de kleur nog niet)...
in onze vakantie, of net erna, willen we gaan klussen aan ons kamertje....
(dus over zo'n 6 weken ongeveer).
heb er nu al zin in

@BE; het voelt inderdaad ineens heel echt... heel bijzonder om dit te voelen..
en ik ken dat sneller geirriteerd zijn, of sneller wat kattig zijn wel een beetje... heb me al een paar keer op mijn werk moeten inhouden en me niet van mijn liefste kant laten zien....
pi_71179799
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
ben helemaal nu....

(zak zo lekker weer op de bank met mijn boekje...)...
Kan het me voorstellen dat je helemaal gelukkig bent enzo.
Je eerst keer, leven voelen in je buik. Lijkt zo super gewoon.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:30:11 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71179864
kun je geen mooi zomerse kleur aan je haar toevoegen Be?
Blonde lokken ofzoiets,noem ook maar wat hoor.

Hier heb ik m'n haar laten knippen het laatste weekend van juni, en eigenlijk zou ik het nu weer moeten laten knippen.
Heb echt het gevoel dat m'n haar nu veel sneller groeid, en ook is het dikker dan normaal.
ga dat nog missen straks
pi_71179932
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:27 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

heb je ook al meubeltjes enzo???

wij hebben de kamer besteld, en we zijn dus ook al bijna zeker over ons behang..
(alleen de kleur nog niet)...
in onze vakantie, of net erna, willen we gaan klussen aan ons kamertje....
(dus over zo'n 6 weken ongeveer).
heb er nu al zin in

@BE; het voelt inderdaad ineens heel echt... heel bijzonder om dit te voelen..
en ik ken dat sneller geirriteerd zijn, of sneller wat kattig zijn wel een beetje... heb me al een paar keer op mijn werk moeten inhouden en me niet van mijn liefste kant laten zien....
Ja.
We hebben meubels van iemand die het al gekocht had en achteraf helemaal geen kinderen kon krijgen.
En haar is er vandoor gegaan. Wij vonden dit z'n mooie kamer, dat we het voor weinig mochten overnemen. Geluk bij een ongeluk dus.
pi_71180067
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 07:06 schreef Poppedein het volgende:

Guus en Poppejans een klein menneke in hun buukskes, wow!! Heerlijk dat alles goed leek op de echo, en wat 'echt" hè, dat je nu gewoon weet dat je kleine frummel EEN ZOON!! is! (Bij Guus was ik overtuigd van een jongen, wat had ik bij jou ook alweer gezegd poppejans??)

Jij dacht een meisje bij mij!
Je hebt vast heeeel veel bij gelezen dan haha
Veel plezier in Nijmegen, leuk!

Ik ga nu ook even dit nieuwe topic verder bijlezen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71180089
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
meiden....

.....

Ja, zeker weten hoor! Echt gaaf he
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71180174
Oh BJ dat klinkt als een BeebJe! Gaaf joh! Ik zit nu op ongeveer anderhalve week sinds de "eerste keer" en begin het steeds vaker op te merken... Echt te gek dit!!

BE, je mag best wat feller/ aangebrand zijn hoor! Ook dat hoort erbij!!!

Wat zijn jullie al ver met kamertjes! Wij moeten wachten tot de dakkapel op zolder erop zit wat volgens de laatste schatting nog 16 weken kan duren. Dan pas kunnen de meubels en zooi uit onze werkkamer naar zolder en kunnen we behangen, verven, inrichten, knutselen, wegdromen daaro... Best frusto dat het nog zo lang gaat duren, maar heb me er een beetje bij neergelegd. En tgen de tijd heb ik waarschijnlijk geen puf meer om ook
maar iets te doen, dus mag lief zich met opa's en oma's vermaken!
pi_71180463
Senna is er!! Gefeliciteerd miss_sly en schaap!

Ik heb heel wat gemist zie ik! We hebben hier 3 weken vakantie, dus echt veel Fok!ken zal ik niet meer doen, veels te druk met dagjes weg enzo

Met mij is alles goed. Vanochtend bij de vlos geweest en het was prima. Over 4 weken weer een afspraak.

BJ! Je voelt de kleine al!!! Tof!!

Over de kamer. We hebben nog helemaal niks gekocht of gedaan. We krijgen over 3/4 weken een dakkapel over de breedte van het huis (badkamer en slaapkamer) en pas daarna gaan we kijken waar onze kleine komt te slapen. We zijn wel wezen kijken, maar na de 20wk echo gaan we ons pas echt druk maken.

Allemaal een dikke knuffel en succes enzo
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:50:16 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71180551
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:30 schreef _Bar_ het volgende:
kun je geen mooi zomerse kleur aan je haar toevoegen Be?
Blonde lokken ofzoiets,noem ook maar wat hoor.

Hier heb ik m'n haar laten knippen het laatste weekend van juni, en eigenlijk zou ik het nu weer moeten laten knippen.
Heb echt het gevoel dat m'n haar nu veel sneller groeid, en ook is het dikker dan normaal.
ga dat nog missen straks
Daar ben ik te gierig voor.
Ik heb het echt nog nooit bij de kapper laten verven omdat ik dat zo duur vind. Zou wel een idee zijn idd, maar eerst maar even zien of er nog wat centjes overblijven deze maand.
pi_71180716
BJ, je voelt de baby, lees ik. Wat leuk! (dat vind ik echt het leukste aan de zwangerschap).

Hier ook nog geen kamertje (of iets anders).
Net als bij Vlindur ook na de 20 weken echo maar eens denken enzo; wat we willen...
pi_71181033
Naja ik het gewoon liever 'af'.
Vriendlief werkt 6 dagen per week. En om nu op zondag te gaan klussen.
Vanaf zaterdag heeft hij 2 weken vakantie. Dus alles wat gedaan is, hoeft niet meer gedaan te worden.
En er komt ook nog z'n drukke periode aan tot dec. Dus ben blij dat we al begonnen zijn
pi_71181144
Dankjulliewel voor alle lieve reacties
Even slapen heeft in elk geval geholpen en nu gewoon afwachten tot morgen...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:06:51 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71181215
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Daar ben ik te gierig voor.
Ik heb het echt nog nooit bij de kapper laten verven omdat ik dat zo duur vind. Zou wel een idee zijn idd, maar eerst maar even zien of er nog wat centjes overblijven deze maand.
Proest zelfs dat hoef je toch niet bij een kapper te laten doen
Er zijn tegenwoordig toch zat spullen op de markt waarbij je zelf je lokken in je haar smeert.
desnoods met hulp van een vriendin ofzo.

Ik laat het dan wel kleuren bij een kapper, maar dat is omdat ik er zelf weinig van bak en nooit geen idee heb wat nou eens goed pakt op m'n donkere haren.
pi_71181248
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:04 schreef Chan het volgende:
Dankjulliewel voor alle lieve reacties
Even slapen heeft in elk geval geholpen en nu gewoon afwachten tot morgen...
Meer dan afwachten kun je helaas niet.
Morgen krijg je hopelijk te horen dat het allemaal wel mee valt
pi_71181292
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Proest zelfs dat hoef je toch niet bij een kapper te laten doen
Er zijn tegenwoordig toch zat spullen op de markt waarbij je zelf je lokken in je haar smeert.
desnoods met hulp van een vriendin ofzo.

Ik laat het dan wel kleuren bij een kapper, maar dat is omdat ik er zelf weinig van bak en nooit geen idee heb wat nou eens goed pakt op m'n donkere haren.
Ik verf mijn haar altijd zelf.
Blond/donker. met accenten, zonder accenten.

(maar ja, ik heb dan ook de kappers-school gedaan )
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:13:17 #158
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71181467
Ik heb geen kapperschool gedaan maar mn haar zelf verven lukt prima

voor BJ-beebje wat superleuk voor je dat was echt je kindje hoor! Ik herken dat "aan 1 kant" wel, ik voelde het heel lang alleen links onder en daardoor dacht ik eerst dat het misschien gewoon mn darm was ofzo. Geniet ervan meid!

Vlindur goedgekeurd bij de vk

Wij hebben ook gewacht met bepaalde dingen tot we wisten wat we kregen. Wel zo makkelijk vonden we zelf inderdaad. Hoewel mijn kamertje niet echt per se voor een meisje is had ik de meubeltjes niet zo leuk gevonden voor een jongetje, dan had ik wat stoerders gekozen zeg maar. De kinderwagen hadden we wel al heel snel gekocht maar das omdat we daar tegen een goeie aanbieding aanliepen van 350,- afgeprijsd naar 75,- laatste exemplaar in doos
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71181484
Oeh Ymme dan weet jij vast wat het risico is van je haar verven tijdens de zwangerschap? Ik hoor nogal eens van die verhalen dat het heel anders uitpakt dan normaal.. Klopt dat? Ik wil zooo graag verven maar ik durf niet zo goed..
pi_71181745
ik verfde voorheen mn haar altijd zelf tot zo'n 1,5 jaar terug... maar mijn haar wordt er zo droog van. Dus nu laat ik me gewoon eens in de zoveel tijd vertroetelen bij de kapper. Heerlijk gewoon zitten en dom kijken... en na een tijdje weer als een hernieuwde martine naar buiten lopen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:22:28 #161
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71181797
Chan, het er gewoon op wagen joh!
Ook al "mislukt" het, er is toch niemand die naar jou gaat kijken als je straks met je baby rondhuppelt
pi_71181916
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef huuphuup het volgende:
De kinderwagen hadden we wel al heel snel gekocht maar das omdat we daar tegen een goeie aanbieding aanliepen van 350,- afgeprijsd naar 75,- laatste exemplaar in doos
oeh, zo'n aanbieding wil ik ook
pi_71181979
Haha nou toevallig viel het me vorige week op dat ik zoveel bekijks van mannen had dat ik ging denken dat ze mn dikke buik allemaal niet zagen of zo
Nou ja ik heb het nog maar een keer eerder zelf geverfd en toen werd het oranje (inclusief mn hoofdhuid..) dus dat was niet zo'n succes Sindsdien altijd bij de kapper laten doen, maar ik heb een tijd geleden weer verf gekocht en misschien moet ik het maar gewoon doen ja Al was het maar alleen voor de afleiding

Vandaag nog misselijk geweest kers? Hopelijk niet en ik hoop vooral ook voor je dat het nu eens echt wegblijft!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:28:12 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71182010
Bar, idd is dat spul er wel tegenwoordig, maar ik ben bang dat ik er dan te veel lokjes in doe, of te weinig of weetikveel...

Chan, zowel bij Sasha als deze keer geen gekke verf-effecten gehad.
pi_71182181
Even een want BJ voelt Beeb

Oh en over de kinderkamer: wij zijn heel vroeg begonnen omdat mijn hormonen mij dat commandeerden En daar ben ik achteraf erg blij om, want ik moest en zou zo nodig een muurschildering zelf maken, en dat had ik later in de zwangerschap nooit meer zo gekund.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:34:16 #166
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71182232
Chan, toen ik inmiddels alweer 13 jaar geleden mijn allereerste e-mailadres ooit aanmaakte had ik net een paar dagen ervoor mijn haar ontkleurd. Mijn mailadres wortelkop@hotmail.com is helaas al jaaaaaren niet meer in gebruik, maar beschtijft wel heel goed hoe ik er toen bijliep
Een beetje zoals BE's plaatje zeg maar

Misselijkheid is na vannacht gelukkig weer over, heb niet meer hoeven overgeven thank god!
Ik krijg wel steeds vaker een mond vol maagzuur dat ik dan met pijn en moeite weet terug te dringen, yuk
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:34:53 #167
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71182260
over teveel of te weinig gesproken

tas ziekenhuis;

Je neemt mee:
kleding voor jezelf
kleding voor de baby
kleding voor/tijdens het bevallen (al weet ik nog dat ik al vrij snel het shirt weer uitdeed ivm de warmte)
tijdschriften/boek (kan me alleen niet herrinneren of ik dat nu ook toen meegenomen had, volgens mij niet)
camera, en volle batterij en lege kaart
de maxi cosi anders krijg je je kind niet eens mee.
toilettas

eetwaar doe ik niet aan, kan me nog herrinneren dat ik alles weer uitspuugde.
drinken heb ik toen wel gemist, dus nu maar genoeg meenemen. (appelsap)

zie ik nu iets over het hoofd of zal ik dit in de tas proppen
pi_71182337
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef Chan het volgende:
Oeh Ymme dan weet jij vast wat het risico is van je haar verven tijdens de zwangerschap? Ik hoor nogal eens van die verhalen dat het heel anders uitpakt dan normaal.. Klopt dat? Ik wil zooo graag verven maar ik durf niet zo goed..
Je haar kan inderdaad anders reageren op chemische haar producten.
Normaal is mijn haar heel snel blond, maar ditmaal ging het wat moeizamer.

Ik zou het sowiezo eerst proberen op een klein plukje haar dat niet zo in het zicht zit.

Ook is het zo, dat van licht naar donker (als is dit maar 2 tinten) meestal wel goed uitpakt met verven. Of als je je haar in ongeveer de zelfde tint wilt verven.

Maar van donkerblond naar lichtblond bijvoorbeeld, altijd eerst uitproberen op een klein plukje haar.
pi_71182377
Ben weer thuis met kind in buik hoor. Ik ben nog nooit zo emotioneel geweest op een crematie/begrafenis. Terwijl de overledene nou niet echt iemand was met wie ik veel had zeg maar. Ik was er voor mn vriendinnetje. Maar wel goed dat ik ben geweest.
Heb de koffie op het eind maar overgeslagen, had even genoeg tranen gelaten enzo.

Huup, badhanddoek zit wel lekker, voor kleine stukjes doe ik het niet hoor, dan maar een plens in mn bekleding. Overigens had ik zelfs nog een vuilniszak in mn portier gestopt...
Zelf hartje horen door op je buik te luisteren lijkt me een hele kunst...

Bar, je kan het maar klaar hebben...

Duch

Innepin, zie je haar al komen met haar laarzen... . Lekker dat beeb wat gezakt is!

Chan, lastig dat je dan een dag moet wachten hopelijk valt het mee...

BJ

Bar dat lijkt aardig volledig! Misschien iets van sultana/liga voor je lief?

Ik heb even mn relax momentje, mn moeder houdt zich bezig met de kleine dame en ik lig/hang even op bed.
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:38:53 #170
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71182405
Bar, drinken krijg je heus wel in het ziekenhuis hoor! En je vriend ook. M. werd iig regelmatig voorzien van een drankje en hij heeft mijn lunch ook onder mijn neus zitten oppeuzelen. Had ik op het moment zelf trouwens niet eens door, ik had het druk enzo

Verder iets van slippers, pantoffels ofzo?
Labello voor de gebarsten lippen door al het puffen.
Grote mega-onderbroek voor na de bevalling.
Deken/doek voor de baby.
pi_71182410
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
Bar, idd is dat spul er wel tegenwoordig, maar ik ben bang dat ik er dan te veel lokjes in doe, of te weinig of weetikveel...

Chan, zowel bij Sasha als deze keer geen gekke verf-effecten gehad.

Eerst een paar plukjes doen.
Substantie bewaren, als je er meer wilt, kun je dit altijd nog doen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:40:53 #172
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71182480
Nijna, klinkt als een zware dag. Heeft al het huilen je wel een beetje opgelucht nu?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:41:06 #173
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71182488
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:37 schreef Nijna het volgende:
Ben weer thuis met kind in buik hoor. Ik ben nog nooit zo emotioneel geweest op een crematie/begrafenis. Terwijl de overledene nou niet echt iemand was met wie ik veel had zeg maar. Ik was er voor mn vriendinnetje. Maar wel goed dat ik ben geweest.
Heb de koffie op het eind maar overgeslagen, had even genoeg tranen gelaten enzo.

Huup, badhanddoek zit wel lekker, voor kleine stukjes doe ik het niet hoor, dan maar een plens in mn bekleding. Overigens had ik zelfs nog een vuilniszak in mn portier gestopt...
Zelf hartje horen door op je buik te luisteren lijkt me een hele kunst...

Bar, je kan het maar klaar hebben...

Duch

Innepin, zie je haar al komen met haar laarzen... . Lekker dat beeb wat gezakt is!

Chan, lastig dat je dan een dag moet wachten hopelijk valt het mee...

BJ

Bar dat lijkt aardig volledig! Misschien iets van sultana/liga voor je lief?

Ik heb even mn relax momentje, mn moeder houdt zich bezig met de kleine dame en ik lig/hang even op bed.
Nijna
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:45:45 #174
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71182651
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef huuphuup het volgende:

voor BJ-beebje wat superleuk voor je dat was echt je kindje hoor! Ik herken dat "aan 1 kant" wel, ik voelde het heel lang alleen links onder en daardoor dacht ik eerst dat het misschien gewoon mn darm was ofzo. Geniet ervan meid!

Bij mij is het ook links-onder en ik ben dr ook zo blij mee....

allemaal bedankt voor de lieve reacties en jompels...

word er helemaal een beetje emotioneel van...(en das dan ook direct de 1e keer)...

ben ff helemaal ego en alleen maar met mezelf en mijn buik bezig merk ik....

@vlindur; wat fijn dat je ook weer goedgekeurd bent!!
@chan, sterkte met afwachten....
@Nijna een dikke knuffel... moeilijk he?

en over haar kleuren, ik doe dat al jaren zelf, in alle mogelijke kleuren....
belangrijke tip: zorg dat je je voorhoofd enzo, invet, zodat je daar niet van die rare vlekken krijgt! (en dan niet tot IN je haar, want dan krijg je weer dat de verf daar niet 'pakt')
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:54:08 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71182919
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:25 schreef lily het volgende:

[..]

oeh, zo'n aanbieding wil ik ook
was toen bij de Blokker, liepen er per toeval tegenaan

Nijna klinkt als een pittige dag.

Chan natuurlijk kijken ze naar je! doe es goed naar je foto's enzo kijken gekske, keiknap jij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:56:40 #176
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71183017
vlindur, fijn dat je bent goedgekeurd! Je hebt verder wel een prima zw-schap toch? fijn!!

nijna, voor je emoties en je hormonen

bj, je voelt je beebje!! mss dat je vriend het kan horen? bij eli, als hij bewoog, kon PR het vruchtwater horen "klotsen". was hij er ook en beetje bij, zeg maar. nu nog nie geprobeerd. dit exemplaar lijkt wat rustiger van aard te zijn
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71183123
BJ, wat leuk!!

Bar, rolletje Dextro zou je in je tas kunnen doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:02:14 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71183228
dextro heb ik al standaard in m'n gewone tas zitten, tegen het flauwvallen
maar ik geloof dat ik alles wel heb.
alleen m'n slaapshirt nog even wassen, toilettas word pas op het laatst.
pi_71183330
BJ en terecht dat je zo met jezelf en je buik bezig bent Is toch super, zo je beebje voor het eerst voelen

Nijna

Huups met een dikke laag make up en mn haar in model en mooie trouwjurk aan misschien ja maar niet als ik zonder make up en met haar in de war in lompe kleren wijdbeens met dikke buik moeilijk zit te doen op mn fiets om een klein beetje vooruit te komen hoor!

Maarehm nog 1 klein vraagje over dat haarverven dan. Doen jullie ook altijd een allergietest 48 uur voor het verven?? Ik word een beetje bang van die gebruiksaanwijzing waarop groot staat hoe verplicht en belangrijk dat wel niet is Ik wil NU mn haar verven
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:06:05 #180
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71183369
de enkele keren dat ik zelf m'n haren geverfd heb, heb ik nooit een allergie test gedaan.

Au... moest net naar het toilet en plassen ging wel tot het laatste beetje zeg maar, toen kreeg ik me toch een snijdende pijn daar beneden....

En wat dat nu weer is geen idee
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:09:35 #181
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71183480
ik heb ook nog nooit die test gedaan....
(en nooit problemen mee gehad....)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:12:26 #182
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71183577
nou dan zijn er vast een hoop mannen die dr wel van houden als een vrouw wijdbeens moeilijk aan t doen is op de fiets met dikke buik

En ik heb ook nog nooit zo'n allergietest gedaan. Als je zelf weinig tot geen problemen hebt met je huid, en je bent voorzichtig met royaal op je voorhoofd smeren van de verf (altijd feest hier ) dan loopt het over het algemeen wel los.
Alleen bij verfjes gebaseerd op waterstofperoxide kun je gevoeligheid verwachten, dus als je blond of blondachtig gaat. Maar anders zou k et gewoon doen denk k.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71183685
Zeg Huup, even wat anders hè. Waar blijft je überenthousiaste "OMG IK BEN VANDAAG 36 WEKEN" post? Ik mis de hysterie
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:21:28 #184
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71183971
Wahoe, weer goedgekeurd bij de verloskundige vandaag. Moet over 2 weken al terug. Dat voelt ineens zo 'eind van de zwangerschap'-achtig... ieks.
Maar bloeddruk gelukkig nog steeds netjes (hoge bloeddruk in de familie) en beeb weer goed gegroeid. Ja dat had ik ook gemerkt ja. Gewicht nu +6, dus dat is ook nog mooi. Ik vind het toch altijd zo bijzonder om het hartje te horen . Meneertje lag duidelijk eerst te slapen en werd wakker van het gepor. Dan word ik soms ineens emotioneel, als ik ineens even besef dat daar al echt een klein wezentje inzit met een eigen ritme en eigen gewoontes en een eigen karaktertje.

Chan, ook van mijn kant even een voor jou, en hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:23:15 #185
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71184034
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:15 schreef innepin het volgende:
Zeg Huup, even wat anders hè. Waar blijft je überenthousiaste "OMG IK BEN VANDAAG 36 WEKEN" post? Ik mis de hysterie

goed dat je t zegt!!

*ahum*tromgeroffel*

Yay vandaag 36 weken!!!

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:36:19 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71184597
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:34 schreef _Bar_ het volgende:
zie ik nu iets over het hoofd of zal ik dit in de tas proppen
Red Bull voor de a.s. papa? .
KuikenGuppy
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:41:41 #187
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71184847
Bar ik neem ook een schoon tshirt voor mn lief mee. Ik zie mezelf hem wel onder de douche meesleuren enzo namelijk

Ca.ra goedgekeurd fijn!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:43:44 #188
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71184935
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Red Bull voor de a.s. papa? .
dat drinkt de a.s. papa niet

Zal wel een koffiezetapparaat meenemen, dat zal hij fijner vinden
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:44:58 #189
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71184983
Ha, er schiet me nog wat te binnen: anti-klit spul voor je haar!
Door al het gewoel en gedoe was mijn haar veranderd in een enorm grote klit, leek wel alsof ik het getoupeerd had
pi_71185165
Hey Huup! Hoera hoera hoera!
Mooie mijlpaal!

Zo, even douchen en slapen en last but certainly not least wat make-up op je kop doet me wel wat opknappen. Tel daar een volkoren cracker bij op (waar ik zo nog eentje van neem namnam)
en het gaat een stukje beter.

Even gekopieerd vanaf mijn harde schijf: de inhoud van de vluchttas
• 2 stel schoon ondergoed, inclusief voedingsbeha’s of stevige beha’s zonder beugels
• 2 pyama’s
• makkelijk shirt + warme sokken voor tijdens de bevalling
• schone kleding voor als je naar huis gaat
• 2 pakjes voor de baby
• 2 rompertjes voor de baby
• mutsje
• sokken voor de baby
• warm jasje of omslagdoek voor de baby voor als jullie weer naar huis mogen
• telefoonlijst (om familie en vrienden te bellen na de bevalling)
• mobiele telefoon
• fototoestel en/of filmcamera
• iets te lezen
• labello
• druivensuiker
• iets te eten (crackers) en drinken (sportdrank + water)
• toiletartikelen voor jezelf, incl. bril en lenzenspullen
• ponsplaatje van het ziekenhuis of, indien niet in bezit, verzekeringspapieren
• indien in je bezit, kopie van de zwangerschapskaart van de verloskundige
• iets om de baby in te vervoeren voor als jullie weer naar huis gaan
Extra batterijen voor de camera
Extra ondergoed
Sloffen/pantoffels/slippers en een badjas
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71185755
quote:

[..]

Ghehehe
#geen
pi_71185807
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
zou het???

*durf het nog niet echt te geloven....*
Geweldig hé BJ!
#geen
pi_71185858
Bar, misschien nog iets van dextro? Oh die zit al in je tas . Zo te horen ben je er klaar voor . Auw, dat voelt niet fijn die pijn.

Kers, tranen zitten nog steeds hoog, maar eigenlijk om alles... zullen ook wel deels hormonen zijn...

BJ, moeilijk ja... het zijn van die dingen die bij het leven horen, maar best heftig...
pi_71186154
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:05 schreef Nijna het volgende:
Bar, misschien nog iets van dextro? Oh die zit al in je tas . Zo te horen ben je er klaar voor . Auw, dat voelt niet fijn die pijn.

Kers, tranen zitten nog steeds hoog, maar eigenlijk om alles... zullen ook wel deels hormonen zijn...

BJ, moeilijk ja... het zijn van die dingen die bij het leven horen, maar best heftig...
Nijna Toch best een heftig dagje dan...

_Bar_, je bent er straks gewoon klaar voor!

Hupie, je maakt me altijd weer aan het lachen met je grappige posts! Feli met 36 weken!!!

Hebben jullie ook zoveel weerstand tegen het inpakken van zo'n vluchttasje? Ik ben er al 2 weken mee bezig en het is nog steeds niet klaar
#geen
pi_71186468
Duch, geen weerstand hier. Al moet ik zeggen dat ik het wel even heb uitgesteld, dat wel...
pi_71186705
Zo, mn haar is geverfd, ben heel benieuwd hoe het er straks uitziet

Duch ik heb het gedelegeerd aan manlief, om een of andere reden lukte het me niet om ook maar iets in het koffertje te stoppen zelfs niet met lijst bij de hand waarop staat wat er allemaal in moet..

Huup 36 weken alweer over één week mag het gewoon komen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:30:01 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71186708
Hier ook geen weerstand.
Eerlijk gezegd sta ik te popelen tot ik alles op orde heb en dan idd het vluchttasje klaar kan maken en klaar kan zetten. Ik vind het wel een prettig idee dat alles dan bij elkaar ligt.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:33:19 #198
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71186829
Chan, je hebt hoop ik toch wel zelf de babykleertjes uitgekozen die meemoeten?
Dat is zo belangrijk, niet uit te besteden, zelfs niet aan de papa vind ik!

En doe es een foto van je nieuwe haar??
Met buik en in het daarvoor bestemde topic, waar het immers hoort
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:34:15 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71186858
Hier geen vluchtkoffer weerstand ofzo hoor. Wel steeds zo'n "ohja, dat moet ook nog" idee erbij. Tot mn lief ineens de stress te pakken kreeg en ik het ding in moest pakken van hem Hij staat nu beneden hier in de box te wachten

huh Kers? mijn lief heeft anders het eerste pakje persoonlijk uitgezocht en gekocht en ik vind het een erg leuk pakje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:42:44 #200
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71187192
huup, ik dacht heel even dat je vriend in de box beneden stond te wachten!
ik ben duf, valt het op?

oh, vluchtkoffertjes inpakken. het lijkt nog zo ver weg! wassetmaaralzover....
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:43:07 #201
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71187205
Ik vind Huup wel een beetje gelijk hebben Kers... mannen kunnen dat ook best wel.

Ik had hier laatst ook zo'n blaadje... weet niet meer zeker welke... daar stond in dat je aan de papa moest uitleggen wat een rompertje is voordat je m naar de winkel stuurt omdat ze anders niet weten wat ze moeten kopen. Vond ik zo denigerend!!

Er zullen heus wel mannen rondlopen die van niks weten enzo, maar om ze dan allemaal over een kam te scheren vind ik ook weer wat te veel van het goede.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:45:13 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71187272
Karin, je lijstje!
Vooral die schone kleren voor het naar huis gaan. Daar had ik dus nooit gaan gedacht en de legging die ik aan had onder mijn big shirt was doorweekt van het vruchtwater.
Gelukkig moesten we de hele dag wachten op de suikeruitslagen van Sasha dus F. kon mooi even schone kleren voor mij halen.

Chan? En? Is het er al uit?

Huupje... jahaa... 36 weken! Nog een weekje en dan mag het gewoon meid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')