Wanneer wordt die optie op het Zandvoortse strand geïmplementeerd? Dat scheelt weer vliegenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Turkijehet kon ook pas geleden nog: op Mallorca
Goh.. origineel joh, lang over na moeten denkenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jonge lelijke mensen mogen ook binnen
dus dan mag jij zeker binnen
als 21 tussen 50+ers niet...quote:
Waarom in een spoiler.quote:
Zo klinkt het ookquote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, kom eens lekker stappen
Mensen die denken dat alleen maar geneukt wordt in een parenclub hebben oogkleppen op
(dan had ik trouwens vet weinig te doen achter die bar)
edit: er kwam zelfs een stel (tijdje niet meer gezien) omdat zij het leuk vond om zich zo te kleden, maar dat niet kan in een gewone club omdat die mannen daar dan denken dat ze meteen wil neuken... bij ons wordt dat (gek genoeg) dus helemaal niet gedacht![]()
En tis ook leuk
Ja maar wat?quote:
Nu wil ik wel eens het verhaal daarachter weten..!quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:42 schreef JortK het volgende:
Oh, Jort heeft de onnatuurlijke versie van mijn tetten gepost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk alledaagse mensen maar als je er aan denkt (in alle eerlijkheid) denk je aan donker ruimtes met versleten 'fluwelen' banken en vieze, oude, ongewassen mannen die zich aftrekken op de geimporteerde Olga's-met-scheef-gebit-en-hoofd mensen..quote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh?
Omdat ie rijk is?
Omdat ie een goede functie bekleed?
Omdat ie vreemd gaat?
Omdat zn vrouw een nymfo is?
Omdat ie een lekkere dikke lul heeft?
vertel, wat voor soort mensen komen in een parenclub?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Wereldvreemde mensenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
Postkantoor en envelop?
dan ben je een echte jostie
Mee maar jij vindt seks is ook vies he?quote:
Oooeeeh, ik mag ookquote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jonge lelijke mensen mogen ook binnen
dus dan mag jij zeker binnen
Omdat het een hele gezellige jongen is die wel van gezelligheid houdquote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh?
Omdat ie rijk is?
Omdat ie vreemd gaat?
Jij vindt Utrecht al te ver weg om te meetenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer wordt die optie op het Zandvoortse strand geïmplementeerd? Dat scheelt weer vliegen.
Tuuk.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mee maar jij vindt seks is ook vies he?
Ga ik vreemd?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh?
Omdat ie rijk is?
Omdat ie vreemd gaat?
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer wordt die optie op het Zandvoortse strand geïmplementeerd? Dat scheelt weer vliegen.
Wou net zeggenquote:
In de panoramastand van 2 foto's aan elkaar geplakt, of 10 foto's, een soort 360-gradeneffect?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
ik heb er wel een foto van... (gemaakt in de 'panorama'-stand
)
Naief maar wel zielig..quote:Op maandag 20 juli 2009 15:49 schreef Pheno het volgende:
Het verhaal achter ijsmeis.rar? Een naieve fokster die dacht dat naaktfotos gemaakt door een vriendje niet zouden uitlekken. Dus een rar was opeens te vinden over heel internet, dus ook en vooral fok.
*proest*quote:Op maandag 20 juli 2009 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij vindt Utrecht al te ver weg om te meeten
Ligt er aan, hoe oud ben je?quote:
Jaquote:
Nee, meer met een 'uitklap' naar achteren, voor het 3D effect.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de panoramastand van 2 foto's aan elkaar geplakt, of 10 foto's, een soort 360-gradeneffect?
Ik zou het van te voren al opgevenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zou maar seks (proberen te) hebben met iemand die smetvrees heeft.
Top antwoordquote:Op maandag 20 juli 2009 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat het een hele gezellige jongen is die wel van gezelligheid houd
Waar ligt dat dan aan? Of ben jij van de klinisch steriele seksquote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naief maar wel zielig..
[..]
*proest*
[..]
Ligt er aan, hoe oud ben je?
[..]
Ja
quote:
Naja, meestal vinden mensen die wat jonger zijn seks 'vies' dus vandaar. En ik ben zeker niet van de klinische steriele seks neequote:Op maandag 20 juli 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar ligt dat dan aan? Of ben jij van de klinisch steriele seks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |