Fuck, it isquote:
Thanx dude, ga ik er zo effies heenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij het postkantoor kun je verschillende formaten enveloppen kopen. Dus loop gewoon naar binnen, koop zo'n envelop, schrijf daar het adres op de envelop, zooi erin en weg ermee
Dat dus.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Een postkantoor met enveloppen.. het moet niet gekker worden!
Ik dacht ongeveer hetzelfde, echt, het lijkt wel of mensen niet meer kunnen nadenken.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
Godverdomme wat lopen er toch mongolen rond op fok
Straks gaan ze ook nog postzegels verkopenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Een postkantoor met enveloppen.. het moet niet gekker worden!
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:23 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Straks gaan ze ook nog postzegels verkopen
Pleinvrees enzoquote:Op maandag 20 juli 2009 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht ongeveer hetzelfde, echt, het lijkt wel of mensen niet meer kunnen nadenken.
TS krijgt van mij ook de nominatie achterlijke-vraag-van-het-jaar...quote:Op maandag 20 juli 2009 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
Godverdomme wat lopen er toch mongolen rond op fok
En dan uitprinten. Verrek.. gat in de markt!quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan uitprinten. Verrek.. gat in de markt!
Oh doe maar hoor, als jij je daardoor beter gaat voelenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja ik had TS graag helemaal af willen branden, maar t is GC
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan uitprinten. Verrek.. gat in de markt!
Klopt helemaal..quote:Op maandag 20 juli 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pleinvrees enzo
Bang om in de zon te komen
Mooi, heb ik mijn goede daad van vandaag weer gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |