quote:
En bij je kledingkeuze en ondertitelquote:Op maandag 20 juli 2009 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat past beter bij mijn avatar en de inrichting van mijn huis!
Hallo zak hooi, sterf virtueel?quote:
Whehehe true...quote:Op maandag 20 juli 2009 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
was anders laatst niet het geval
en een slip is alleen verplicht als je een rokje aan hebt![]()
welk strandquote:
Op zich een goeie regelquote:Op maandag 20 juli 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
geile kleren
en tis verplicht om als barpersoneel een slip te dragen
quote:
Turkijequote:
Nou, kom eens lekker stappenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Op zich een goeie regellijkt me ook wel wat, een avondje jezelf in geile kleren steken
(buiten de slaapkamer zeg maar)
[..]
en geen slip onder een rokje is niet goed voor de klantenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe true...
ik had mn zin moeten nuanceren
Dan swaffelt Mich alleen nog de barquote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en geen slip onder een rokje is niet goed voor de klanten![]()
kijken ze zo jouw 7de hemel binnen
Ja maar, ja, maar....quote:Op maandag 20 juli 2009 15:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Turkijehet kon ook pas geleden nog: op Mallorca
Jij hebt de rar toch?quote:
dan hoefde je niet eens te komen werkenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, kom eens lekker stappen
Mensen die denken dat alleen maar geneukt wordt in een parenclub hebben oogkleppen op
(dan had ik trouwens vet weinig te doen achter die bar)
edit: er kwam zelfs een stel (tijdje niet meer gezien) omdat zij het leuk vond om zich zo te kleden, maar dat niet kan in een gewone club omdat die mannen daar dan denken dat ze meteen wil neuken... bij ons wordt dat (gek genoeg) dus helemaal niet gedacht![]()
En tis ook leuk
Ik ben nog niet oud.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alleen maar geneukt wordt in een parenclub hebben oogkleppen op
edit: er kwam zelfs een stel (tijdje niet meer gezien) omdat zij het leuk vond om zich zo te kleden, maar dat niet kan in een gewone club omdat die mannen daar dan denken dat ze meteen wil neuken... bij ons wordt dat (gek genoeg) dus helemaal niet gedacht![]()
En tis ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:40 schreef JortK het volgende:
Ik vind Ph wel een typje voor een parenclub
Jongen ik ging al toen ik 21 was.. niet dom doen hequote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:42 schreef JortK het volgende:
die heeft 2 goede puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(als het er niet meer zijn)
en een leuke bikini
mijn favo kleur
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
jonge lelijke mensen mogen ook binnenquote:
Lijkt me niksquote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jongen ik ging al toen ik 21 was.. niet dom doen he
Wanneer wordt die optie op het Zandvoortse strand geïmplementeerd? Dat scheelt weer vliegenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Turkijehet kon ook pas geleden nog: op Mallorca
Goh.. origineel joh, lang over na moeten denkenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jonge lelijke mensen mogen ook binnen
dus dan mag jij zeker binnen
als 21 tussen 50+ers niet...quote:
Waarom in een spoiler.quote:
Zo klinkt het ookquote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En tis ook leuk
Ja maar wat?quote:
Nu wil ik wel eens het verhaal daarachter weten..!quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:42 schreef JortK het volgende:
Oh, Jort heeft de onnatuurlijke versie van mijn tetten gepost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk alledaagse mensen maar als je er aan denkt (in alle eerlijkheid) denk je aan donker ruimtes met versleten 'fluwelen' banken en vieze, oude, ongewassen mannen die zich aftrekken op de geimporteerde Olga's-met-scheef-gebit-en-hoofd mensen..quote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh?
Omdat ie rijk is?
Omdat ie een goede functie bekleed?
Omdat ie vreemd gaat?
Omdat zn vrouw een nymfo is?
Omdat ie een lekkere dikke lul heeft?
vertel, wat voor soort mensen komen in een parenclub?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Wereldvreemde mensenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
Postkantoor en envelop?
dan ben je een echte jostie
Mee maar jij vindt seks is ook vies he?quote:
Oooeeeh, ik mag ookquote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jonge lelijke mensen mogen ook binnen
dus dan mag jij zeker binnen
Omdat het een hele gezellige jongen is die wel van gezelligheid houdquote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh?
Omdat ie rijk is?
Omdat ie vreemd gaat?
Jij vindt Utrecht al te ver weg om te meetenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer wordt die optie op het Zandvoortse strand geïmplementeerd? Dat scheelt weer vliegen.
Tuuk.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mee maar jij vindt seks is ook vies he?
Ga ik vreemd?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh?
Omdat ie rijk is?
Omdat ie vreemd gaat?
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer wordt die optie op het Zandvoortse strand geïmplementeerd? Dat scheelt weer vliegen.
Wou net zeggenquote:
In de panoramastand van 2 foto's aan elkaar geplakt, of 10 foto's, een soort 360-gradeneffect?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
ik heb er wel een foto van... (gemaakt in de 'panorama'-stand
)
Naief maar wel zielig..quote:Op maandag 20 juli 2009 15:49 schreef Pheno het volgende:
Het verhaal achter ijsmeis.rar? Een naieve fokster die dacht dat naaktfotos gemaakt door een vriendje niet zouden uitlekken. Dus een rar was opeens te vinden over heel internet, dus ook en vooral fok.
*proest*quote:Op maandag 20 juli 2009 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij vindt Utrecht al te ver weg om te meeten
Ligt er aan, hoe oud ben je?quote:
Jaquote:
Nee, meer met een 'uitklap' naar achteren, voor het 3D effect.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de panoramastand van 2 foto's aan elkaar geplakt, of 10 foto's, een soort 360-gradeneffect?
Ik zou het van te voren al opgevenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zou maar seks (proberen te) hebben met iemand die smetvrees heeft.
Top antwoordquote:Op maandag 20 juli 2009 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat het een hele gezellige jongen is die wel van gezelligheid houd
Waar ligt dat dan aan? Of ben jij van de klinisch steriele seksquote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naief maar wel zielig..
[..]
*proest*
[..]
Ligt er aan, hoe oud ben je?
[..]
Ja
quote:
Naja, meestal vinden mensen die wat jonger zijn seks 'vies' dus vandaar. En ik ben zeker niet van de klinische steriele seks neequote:Op maandag 20 juli 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar ligt dat dan aan? Of ben jij van de klinisch steriele seks?
neukt ie daar dan mee?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar misschien heeft hij wel een heel mooi karakter!
Moet ik dan ook zo'n brilletje op met een blauw en een rood 'glas'?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, meer met een 'uitklap' naar achteren, voor het 3D effect.
LIKKEN ZAL HIJ!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar maar.. Nou pech voor zijn karakter danquote:Op maandag 20 juli 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sorryquote:Op maandag 20 juli 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme jullie zijn droog vandaag
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, meestal vinden mensen die wat jonger zijn seks 'vies' dus vandaar. En ik ben zeker niet van de klinische steriele seks nee
Geeft niet, tis alleen moeilijk om mn gezicht in de plooi te houdenquote:
Rationeel gezien ís seks toch viesquote:Op maandag 20 juli 2009 15:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, meestal vinden mensen die wat jonger zijn seks 'vies' dus vandaar. En ik ben zeker niet van de klinische steriele seks nee
Als er een pinguin in de hoek staat: niet op letten.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Go nijns
Ik zie je zaterdag wel met je ventje
Die heb jij toch, als het goed is?quote:
heh gatver.. iemand die rationeel denktquote:Op maandag 20 juli 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Rationeel gezien ís seks toch vies?
Niet dat ik me daar door laat weerhouden oid natuurlijk.
Dan wordt die mop alleen wat anders, toch?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een pinguin in de hoek staat: niet op letten.
Nouquote:Op maandag 20 juli 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heh gatver.. iemand die rationeel denkt
Scheer je weg! Belhamel!
Sorriequote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt die mop alleen wat anders, toch?
Het is nóóit te vroeg voor pizza. Gister mee ontbetenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
Waarom schiet de tijd niet op?!Ik heb nu al bijna drie uur zin in pizza maar ik vind het nog steeds te vroeg
Oeh, ben benieuwd!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik dan ook zo'n brilletje op met een blauw en een rood 'glas'?
Ik heb laatst in de duinen wel een 360-gradenpanorama gemaakt, trouwens. Zal ik na 17:00 uur wel even online zetten.
Dat denk ik niet..quote:Op maandag 20 juli 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Go nijns
Ik zie je zaterdag wel met je ventje
dat heb ik dus ook, ik probeer steeds niet te lachen..quote:Op maandag 20 juli 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geeft niet, tis alleen moeilijk om mn gezicht in de plooi te houden
werk met cijfers en die zijn niet zo lachwekkend
Ligt aan je perceptiequote:Op maandag 20 juli 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Rationeel gezien ís seks toch vies?
Niet dat ik me daar door laat weerhouden oid natuurlijk.
Je squirt er van?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh fuck.. nou kan ik rennen naar de WC ..
Jawelquote:Op maandag 20 juli 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is nóóit te vroeg voor pizza. Gister mee ontbeten.
whehehequote:Op maandag 20 juli 2009 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een pinguin in de hoek staat: niet op letten.
Zonder brood vind jij seks vies?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
Gebrek aan brood kan daar ook oorzaak aan zijn.
Waarom verbaasd me dat niks van jou, al heb ik misschien maar 10 regels van je gelezen?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is nóóit te vroeg voor pizza. Gister mee ontbeten.
Neuken we toch in de douche...quote:
16.00u is niet te vroegquote:Op maandag 20 juli 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
Waarom schiet de tijd niet op?!Ik heb nu al bijna drie uur zin in pizza maar ik vind het nog steeds te vroeg
Nja is wel een teken dat ie je niet kwijt wiltquote:Op maandag 20 juli 2009 16:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat denk ik niet..Sommige mensen noemen hem erg jaloers, ik noem het liever 'beschermend' (de lieverd..)
[..]
dat heb ik dus ook, ik probeer steeds niet te lachen..
Nou, vertel.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dat niks van jou, al heb ik misschien maar 10 regels van je gelezen?
Nouja hij heeft ook wel gelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dat niks van jou, al heb ik misschien maar 10 regels van je gelezen?
Slagroom, kersen, aardbeien, de hele fruitstal erbij!quote:
Zolang hij het niet met vlokken eet.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geil als boter krijgt ineens een heel andere (letterlijke) betekenis zo.
Da's zo makkelijk, ontbijten met pastaquote:Op maandag 20 juli 2009 16:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja hij heeft ook wel gelijknet als ontbijten met pasta
![]()
Gelukkig gaat dat niet ZO makkelijkquote:
Dus jij loopt rond met een t-shirt met daarop: "Ik gleed uit in de douche tijdens het neuken."?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet uitglijdt. Been there, done that, got the t-shirt.
Nee, die ligt onder op de stapel in de kastquote:Op maandag 20 juli 2009 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus jij loopt rond met een t-shirt met daarop: "Ik gleed uit in de douche tijdens het neuken."?
Moet ik nou weer dat Buck Dich clipje plaatsen?quote:
Weet ik en ik ben blij toequote:Op maandag 20 juli 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
Nja is wel een teken dat ie je niet kwijt wilt
Echt.. ik heb nog nooit zo veel met mn hand voor mn gezicht gezeten
Eeuh, kort gezegd: een beetje een internetheld met wat vage eigenschappen (zoals pizza voor ontbijt) maar in het echt waarschijnlijk best een aardige kerel die IRL vaast wel eens wat nuttigs zegt..quote:Op maandag 20 juli 2009 16:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, vertel.
Ben wel benieuwd naar jouw analyse.
Die mental images moet ik niet op het werk vormenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet uitglijdt. Been there, done that, got the t-shirt.
bij sommige anders welquote:
Ik moet de eerste student nog tegenkomen die nooit pizza als ontbijt eet.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eeuh, kort gezegd: een beetje een internetheld met wat vage eigenschappen (zoals pizza voor ontbijt) maar in het echt waarschijnlijk best een aardige kerel die IRL vaast wel eens wat nuttigs zegt..
@ Fha: EET die pizza, dat kan best!
Om maar niet te spreken over glazen, komkommers en dat soort stuff in holtes waar het niet voor bedoeld is.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
O
[..]
Die mental images moet ik niet op het werk vormen
och het is nog altijd beter dan vacuum zuigen in het bad of dat je vriendin ineens kutkramp krijgt en daarom dus naar het ziekenhuis moet gaan terwijl je nog in haar zit...
Whutquote:Op maandag 20 juli 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
O
[..]
Die mental images moet ik niet op het werk vormen
och het is nog altijd beter dan vacuum zuigen in het bad of dat je vriendin ineens kutkramp krijgt en daarom dus naar het ziekenhuis moet gaan terwijl je nog in haar zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |