Check!quote:
Dude, ben je zo misselijk jaquote:Op maandag 20 juli 2009 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik FOK! wel vaak op mijn mobiel, dus dat punt kan dan wel kloppen.
Heb jij die foto's dan niet gehad? Oh wacht, dat was voor die solli.quote:
whehehequote:Op maandag 20 juli 2009 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij die foto's dan niet gehad? Oh wacht, dat was voor die solli.
en die tosti dan ?quote:
Die heeft lekker pech. Die maak ik een andere keer welquote:
Ja.quote:
ze moest haar minnaar hebben?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:21 schreef Fha het volgende:
Lijp. Heb ik ineens de vrouw van mijn broer aan de lijnO verkeerde nummer
Ik verstond niet wie ze moest hebbenquote:
het is gelukkig de laatste maandag van de weekquote:
Dat past beter bij mijn avatar en de inrichting van mijn huis!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Trouwens, waarom ben jij nou weer oranje
Misschien moet je gewoon een keer op gaan ruimen?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:23 schreef Ladylike het volgende:
Oh vet.. extra kluisje bij GF
Kan ik eindelijk mn hoge hakken enzo ook daar laten liggen
Ik heb te veel spullen in mn kluisje
kennismaking?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik verstond niet wie ze moest hebbenMaar mij in ieder geval niet haha
Nou leuke kennismaking
Gelukkig wel..quote:Op maandag 20 juli 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is gelukkig de laatste maandag van de week
nee want dan wil ik iets aandoen enquote:Op maandag 20 juli 2009 15:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een keer op gaan ruimen?
quote:
Maar als je nu thuis iets wil aantrekken, ligt het op je werk!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee want dan wil ik iets aandoen endan ligt het thuis
Nee ik ken haar nietquote:Op maandag 20 juli 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
kennismaking?
mis ik iets? kende je haar nog niet?
quote:
True, maar die hoge hakken (en bepaalde setjes) draag ik thuis toch al nietquote:Op maandag 20 juli 2009 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als je nu thuis iets wil aantrekken, ligt het op je werk!
Oh okayquote:Op maandag 20 juli 2009 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik ken haar nietHeb die broer ook alleen nog maar ene keer aan de telefoon gehad haha
Mag je trouwens wel kleren dragen in de club van GF?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe
[..]
True, maar die hoge hakken draag ik thuis toch al niet
Jaquote:Op maandag 20 juli 2009 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag je trouwens wel kleren dragen in de club van GF?
het meeste van die kleding draagt ze toch thuis nietquote:Op maandag 20 juli 2009 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als je nu thuis iets wil aantrekken, ligt het op je werk!
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
geile kleren
en tis verplicht om als barpersoneel een slip te dragen
quote:
En bij je kledingkeuze en ondertitelquote:Op maandag 20 juli 2009 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat past beter bij mijn avatar en de inrichting van mijn huis!
Hallo zak hooi, sterf virtueel?quote:
Whehehe true...quote:Op maandag 20 juli 2009 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
was anders laatst niet het geval
en een slip is alleen verplicht als je een rokje aan hebt![]()
welk strandquote:
Op zich een goeie regelquote:Op maandag 20 juli 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
geile kleren
en tis verplicht om als barpersoneel een slip te dragen
quote:
Turkijequote:
Nou, kom eens lekker stappenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Op zich een goeie regellijkt me ook wel wat, een avondje jezelf in geile kleren steken
(buiten de slaapkamer zeg maar)
[..]
en geen slip onder een rokje is niet goed voor de klantenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe true...
ik had mn zin moeten nuanceren
Dan swaffelt Mich alleen nog de barquote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en geen slip onder een rokje is niet goed voor de klanten![]()
kijken ze zo jouw 7de hemel binnen
Ja maar, ja, maar....quote:Op maandag 20 juli 2009 15:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Turkijehet kon ook pas geleden nog: op Mallorca
Jij hebt de rar toch?quote:
dan hoefde je niet eens te komen werkenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, kom eens lekker stappen
Mensen die denken dat alleen maar geneukt wordt in een parenclub hebben oogkleppen op
(dan had ik trouwens vet weinig te doen achter die bar)
edit: er kwam zelfs een stel (tijdje niet meer gezien) omdat zij het leuk vond om zich zo te kleden, maar dat niet kan in een gewone club omdat die mannen daar dan denken dat ze meteen wil neuken... bij ons wordt dat (gek genoeg) dus helemaal niet gedacht![]()
En tis ook leuk
Ik ben nog niet oud.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alleen maar geneukt wordt in een parenclub hebben oogkleppen op
edit: er kwam zelfs een stel (tijdje niet meer gezien) omdat zij het leuk vond om zich zo te kleden, maar dat niet kan in een gewone club omdat die mannen daar dan denken dat ze meteen wil neuken... bij ons wordt dat (gek genoeg) dus helemaal niet gedacht![]()
En tis ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:40 schreef JortK het volgende:
Ik vind Ph wel een typje voor een parenclub
Jongen ik ging al toen ik 21 was.. niet dom doen hequote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:42 schreef JortK het volgende:
die heeft 2 goede puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(als het er niet meer zijn)
en een leuke bikini
mijn favo kleur
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
jonge lelijke mensen mogen ook binnenquote:
Lijkt me niksquote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jongen ik ging al toen ik 21 was.. niet dom doen he
Wanneer wordt die optie op het Zandvoortse strand geïmplementeerd? Dat scheelt weer vliegenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Turkijehet kon ook pas geleden nog: op Mallorca
Goh.. origineel joh, lang over na moeten denkenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jonge lelijke mensen mogen ook binnen
dus dan mag jij zeker binnen
als 21 tussen 50+ers niet...quote:
Waarom in een spoiler.quote:
Zo klinkt het ookquote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En tis ook leuk
Ja maar wat?quote:
Nu wil ik wel eens het verhaal daarachter weten..!quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:42 schreef JortK het volgende:
Oh, Jort heeft de onnatuurlijke versie van mijn tetten gepost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk alledaagse mensen maar als je er aan denkt (in alle eerlijkheid) denk je aan donker ruimtes met versleten 'fluwelen' banken en vieze, oude, ongewassen mannen die zich aftrekken op de geimporteerde Olga's-met-scheef-gebit-en-hoofd mensen..quote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh?
Omdat ie rijk is?
Omdat ie een goede functie bekleed?
Omdat ie vreemd gaat?
Omdat zn vrouw een nymfo is?
Omdat ie een lekkere dikke lul heeft?
vertel, wat voor soort mensen komen in een parenclub?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Wereldvreemde mensenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
Postkantoor en envelop?
dan ben je een echte jostie
Mee maar jij vindt seks is ook vies he?quote:
Oooeeeh, ik mag ookquote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jonge lelijke mensen mogen ook binnen
dus dan mag jij zeker binnen
Omdat het een hele gezellige jongen is die wel van gezelligheid houdquote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh?
Omdat ie rijk is?
Omdat ie vreemd gaat?
Jij vindt Utrecht al te ver weg om te meetenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer wordt die optie op het Zandvoortse strand geïmplementeerd? Dat scheelt weer vliegen.
Tuuk.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mee maar jij vindt seks is ook vies he?
Ga ik vreemd?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh?
Omdat ie rijk is?
Omdat ie vreemd gaat?
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer wordt die optie op het Zandvoortse strand geïmplementeerd? Dat scheelt weer vliegen.
Wou net zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |