Scoort goed!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:38 schreef Pakspul het volgende:
Jenna Haze & Naomi: Battle of the Sluts
Ook de eerste die in me opkwam. Gezien in de bios als 12jarig ventje en bijna een trauma aan overgehouden... Ik hou van enge films maar deze gaat me echt te ver.quote:
je bedoelt dat het voor jou niet duidelijk was.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:08 schreef Urquhart het volgende:
The Blair Witch Project...keek ik de eerste keer alleen en 's avonds laat. Toen bovendien nog niet duidelijk was of het nu fictie of non-fictie was. Geen film die dat kan evenaren.
Toen die film net uitkwam waren daar tegenstrijdige verhalen over. Dat gaf de film wel een extra lading.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
je bedoelt dat het voor jou niet duidelijk was.
Toen de film hier uitkwam was het allang bekend dat het nep was.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Toen die film net uitkwam waren daar tegenstrijdige verhalen over. Dat gaf de film wel een extra lading.
En die verhalen werden ook totaaaaal niet door de filmmaatschappij de wereld in geholpen om de film te promoten..quote:Op maandag 20 juli 2009 14:15 schreef Urquhart het volgende:
Toen die film net uitkwam waren daar tegenstrijdige verhalen over. Dat gaf de film wel een extra lading.
En niet zonder succes.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En die verhalen werden ook totaaaaal niet door de filmmaatschappij de wereld in geholpen om de film te promoten..
Duh... daar gaat het effe niet om. Feit is dat die film hier zo'n 4 maanden later uitkwam dan in amerika, en tegen die tijd er geen enkele twijfel meer was over de 'nepheid' van de film. Althans, voor de meeste mensen dusquote:Op maandag 20 juli 2009 14:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En die verhalen werden ook totaaaaal niet door de filmmaatschappij de wereld in geholpen om de film te promoten..
Ik heb het dan ook over het uitkomen van de film in Amerika.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Duh... daar gaat het effe niet om. Feit is dat die film hier zo'n 4 maanden later uitkwam dan in amerika, en tegen die tijd er geen enkele twijfel meer was over de 'nepheid' van de film. Althans, voor de meeste mensen dus
Ga je nu liegen dat je die film toentertijd in Amerika hebt gezien om niet al te achterlijk over te komen?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over het uitkomen van de film in Amerika.
Gastquote:Op maandag 20 juli 2009 14:33 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ga je nu liegen dat je die film toentertijd in Amerika hebt gezien om niet al te achterlijk over te komen?x 1.000.000
Gastquote:Op maandag 20 juli 2009 14:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gast
Toen die in Amerika uitkwam stond het binnen no-time op internet. Dan is het 4 maanden wachten tot die hier uit komt niet nodig.
geef gewoon toe dat jij DACHT dat het misschien echt was en het daarom eng vond...quote:Op maandag 20 juli 2009 14:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gast
Toen die in Amerika uitkwam stond het binnen no-time op internet. Dan is het 4 maanden wachten tot die hier uit komt niet nodig.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
geef gewoon toe dat jij DACHT dat het misschien echt was en het daarom eng vond...
wat is daar zo erg aan?
faalhaas
ik bedoel al die zwetsverhalen die je ophangt omdat iemand anders zegt dat we allang wisten dat dat nepverhalen warenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook?Er waren tegenstrijdige verhalen over, dus ik hield er rekening mee.
En je had vooral die actrice met haar uitgesproken uiterlijk ook nog nooit eerder gezien?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
het boek is wel geweldigquote:Op maandag 20 juli 2009 14:31 schreef rival het volgende:
een paar jaar terug zou ik zeggen.. pet semitary..
maar die heb ik een tijdje terug weer eens gekeken en toen kreeg ik alleen maargevoelens...
tsjah als kind is een hoop eng
Nou, ik had toen een idiote aansluiting op mijn studentenkamer, maar mp3 was toen hot, full size films werd nog weinig mee gedaan, dus hij zwamt inderdaad behoorlijk...quote:Op maandag 20 juli 2009 14:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Gast![]()
Medio 1999 had bijna niemand nog breedbandinternet, dus de kans dat je nu weer aan het liegen bent is redelijk groot. Maar goed, ik 'geloof' je.
Dat is waar, maar als ik oude horrorfilms kijk, dan is het toch dat stukje dat je net niet ziet wat het zo eng maakt. Tegenwoordig zijn de special effects zo realistisch, dat er eigenlijk niets aan de verbeelding wordt overgelaten. En dat maakt het voor mij minder spannend.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:31 schreef rival het volgende:
maar die heb ik een tijdje terug weer eens gekeken en toen kreeg ik alleen maargevoelens...
[offtopic]quote:Op maandag 20 juli 2009 14:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Gast![]()
Medio 1999 had bijna niemand nog breedbandinternet, dus de kans dat je nu weer aan het liegen bent is redelijk groot. Maar goed, ik 'geloof' je.
Is dat niet een van de 100 films die je gezien moet hebben?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:05 schreef Public Enemy het volgende:
Eigenlijk meer een docu, maar toch vrij angstaanjagend:
[ afbeelding ]
Heb je hopelijk wel de Japanse versie gezien. Die vond ik namelijk echt eng worden toen ik alleen thuis zat.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:43 schreef EKTE-EKTE het volgende:
Dat vind ik "The Grudge". Ik vond dat jochie zo angstaanjagend, dat ik echt weken daarna nog onder mijn bed heb gekeken voor het slapen gaan. Ik vind Aziaten sowieso enger overkomen dan bijvoorbeeld een kaukasisch persoon.
JA WTF is dat toch? Wat maakt ze zo, dat ze "eng" zijn?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:53 schreef Florian_ het volgende:
Films met Aziaten en kleine kinderen zijn altijd eng.
Ik heb beide versies gezien, vond de Japanse net iets enger idd. Maar de Amerikaanse vond ik ook nog steeds vrij heftig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:56 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Heb je hopelijk wel de Japanse versie gezien. Die vond ik namelijk echt eng worden toen ik alleen thuis zat.
De Amerikaanse verfilming was ik daarna niet zo van onder de indruk.
Die ogen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:02 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
JA WTF is dat toch? Wat maakt ze zo, dat ze "eng" zijn?
quote:
Altijd hetzelfde met die gasten...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef jordyK het volgende:
Audition was ook best eng (die aziaten weer he..)
Precies! Dat is bijvoorbeeld waarom Alien nog steeds ontzettend goed is maar de laatste 2 delen minder: je ziet gewoon teveel.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als ik oude horrorfilms kijk, dan is het toch dat stukje dat je net niet ziet wat het zo eng maakt. Tegenwoordig zijn de special effects zo realistisch, dat er eigenlijk niets aan de verbeelding wordt overgelaten. En dat maakt het voor mij minder spannend.
Liegt niet 6 maanden voor de bioscoop release kon je hem al downloaden via irc kanalen.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Gast![]()
Nu kijk je toch anders tegen zo'n film aan, vooral bij deel 2... 't is net of er een vieze oude pedo achter dat meisje aan zit:quote:Op maandag 20 juli 2009 14:33 schreef Plofkip het volgende:
Poltergeist (1982)
God wat vond ik die griezelig...
Duidelijk. Als jong menneke weken nachtmerries van gehad. Ik bedoel, een hoofdrol voor Sam Neill. Dat is toch funest voor koterquote:
Miseryquote:Op maandag 20 juli 2009 14:43 schreef EKTE-EKTE het volgende:
Een goede tweede is die film van Stephan King, waarin een beroemde schrijver in een gehucht een ongeluk krijgt en vervolgens wordt vastgehouden door een gestoorde fan, die hem vraagt een laatste verhaal te schrijven voordat ze hem wil vermoorden. Die vrouw vond ik destijds zo gruwelijk eng dat ik meer dan eens zwetend wakker ben geworden.
Miseryquote:Op maandag 20 juli 2009 14:43 schreef EKTE-EKTE het volgende:
Een goede tweede is die film van Stephan King, waarin een beroemde schrijver in een gehucht een ongeluk krijgt en vervolgens wordt vastgehouden door een gestoorde fan, die hem vraagt een laatste verhaal te schrijven voordat ze hem wil vermoorden. Die vrouw vond ik destijds zo gruwelijk eng dat ik meer dan eens zwetend wakker ben geworden.
Ik zou nog steeds Pet Sematary als engste film willen bestempelenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:31 schreef rival het volgende:
Geweldige film!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:27 schreef Slayage het volgende:
recent eden lake gezien
hoe KUT kinderen echt eng kunnen zijn
?? in 1980 downloade jij al films die net in amerika uit waren?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:23 schreef Orbeatle het volgende:
Ik vond overigens de eerste Friday the 13th ook ontzettend eng.
Je wist toen nog niet goed of het nu echt of nep was (wat natuurlijk wel bekend was toen de film in Nederland uitkwam). Ik heb 'm toen al kunnen downloaden toen de film NET draaide in Amerika.
Ja jonge!quote:Op maandag 27 juli 2009 01:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
?? in 1980 downloade jij al films die net in amerika uit waren?
nou, ik streamde nosferatu in 1926 al naar mijn iphonequote:Op maandag 27 juli 2009 08:56 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja jonge!
Ik had ze zelfs al op m'n iPhone staan toen.
Ichi the Killer (Killer No. 1) was een gitzwarte comedy, volgens mij. Tenminste, dat hoop ik, want ik heb me bij sommige scènes echt bescheurd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef jordyK het volgende:
Calvaire, Martyrs... oh en Ichi the Killers, maar die was gewoon smerig. Audition was ook best eng (die aziaten weer he..)
Toen ik deze film voor het eerst zag (op VHSquote:Op maandag 27 juli 2009 09:50 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.
Ziet er wel uit als 'n goeie film!
Hider in the House, wat een ongelooflijke matige filmtitelquote:Op maandag 27 juli 2009 10:51 schreef Batmobiel het volgende:
Voor mij "Hider in the house" en Arachnophobia.
Hider in the house is van een man die zich bij een familie verstopt op zolder, achter een houten wand. laten wij nu thuis net zo een zolder en wand hebben ...
En arachnophobia 'spreekt voor zich'
Verder wel grellige films gehad, maar nooit danig een indruk op me gemaakt als deze twee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |