Scoort goed!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:38 schreef Pakspul het volgende:
Jenna Haze & Naomi: Battle of the Sluts
Ook de eerste die in me opkwam. Gezien in de bios als 12jarig ventje en bijna een trauma aan overgehouden... Ik hou van enge films maar deze gaat me echt te ver.quote:
je bedoelt dat het voor jou niet duidelijk was.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:08 schreef Urquhart het volgende:
The Blair Witch Project...keek ik de eerste keer alleen en 's avonds laat. Toen bovendien nog niet duidelijk was of het nu fictie of non-fictie was. Geen film die dat kan evenaren.
Toen die film net uitkwam waren daar tegenstrijdige verhalen over. Dat gaf de film wel een extra lading.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
je bedoelt dat het voor jou niet duidelijk was.
Toen de film hier uitkwam was het allang bekend dat het nep was.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Toen die film net uitkwam waren daar tegenstrijdige verhalen over. Dat gaf de film wel een extra lading.
En die verhalen werden ook totaaaaal niet door de filmmaatschappij de wereld in geholpen om de film te promoten..quote:Op maandag 20 juli 2009 14:15 schreef Urquhart het volgende:
Toen die film net uitkwam waren daar tegenstrijdige verhalen over. Dat gaf de film wel een extra lading.
En niet zonder succes.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En die verhalen werden ook totaaaaal niet door de filmmaatschappij de wereld in geholpen om de film te promoten..
Duh... daar gaat het effe niet om. Feit is dat die film hier zo'n 4 maanden later uitkwam dan in amerika, en tegen die tijd er geen enkele twijfel meer was over de 'nepheid' van de film. Althans, voor de meeste mensen dusquote:Op maandag 20 juli 2009 14:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En die verhalen werden ook totaaaaal niet door de filmmaatschappij de wereld in geholpen om de film te promoten..
Ik heb het dan ook over het uitkomen van de film in Amerika.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Duh... daar gaat het effe niet om. Feit is dat die film hier zo'n 4 maanden later uitkwam dan in amerika, en tegen die tijd er geen enkele twijfel meer was over de 'nepheid' van de film. Althans, voor de meeste mensen dus
Ga je nu liegen dat je die film toentertijd in Amerika hebt gezien om niet al te achterlijk over te komen?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over het uitkomen van de film in Amerika.
Gastquote:Op maandag 20 juli 2009 14:33 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ga je nu liegen dat je die film toentertijd in Amerika hebt gezien om niet al te achterlijk over te komen?x 1.000.000
Gastquote:Op maandag 20 juli 2009 14:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gast
Toen die in Amerika uitkwam stond het binnen no-time op internet. Dan is het 4 maanden wachten tot die hier uit komt niet nodig.
geef gewoon toe dat jij DACHT dat het misschien echt was en het daarom eng vond...quote:Op maandag 20 juli 2009 14:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gast
Toen die in Amerika uitkwam stond het binnen no-time op internet. Dan is het 4 maanden wachten tot die hier uit komt niet nodig.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
geef gewoon toe dat jij DACHT dat het misschien echt was en het daarom eng vond...
wat is daar zo erg aan?
faalhaas
ik bedoel al die zwetsverhalen die je ophangt omdat iemand anders zegt dat we allang wisten dat dat nepverhalen warenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook?Er waren tegenstrijdige verhalen over, dus ik hield er rekening mee.
En je had vooral die actrice met haar uitgesproken uiterlijk ook nog nooit eerder gezien?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
het boek is wel geweldigquote:Op maandag 20 juli 2009 14:31 schreef rival het volgende:
een paar jaar terug zou ik zeggen.. pet semitary..
maar die heb ik een tijdje terug weer eens gekeken en toen kreeg ik alleen maargevoelens...
tsjah als kind is een hoop eng
Nou, ik had toen een idiote aansluiting op mijn studentenkamer, maar mp3 was toen hot, full size films werd nog weinig mee gedaan, dus hij zwamt inderdaad behoorlijk...quote:Op maandag 20 juli 2009 14:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Gast![]()
Medio 1999 had bijna niemand nog breedbandinternet, dus de kans dat je nu weer aan het liegen bent is redelijk groot. Maar goed, ik 'geloof' je.
Dat is waar, maar als ik oude horrorfilms kijk, dan is het toch dat stukje dat je net niet ziet wat het zo eng maakt. Tegenwoordig zijn de special effects zo realistisch, dat er eigenlijk niets aan de verbeelding wordt overgelaten. En dat maakt het voor mij minder spannend.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:31 schreef rival het volgende:
een paar jaar terug zou ik zeggen.. pet semitary..
maar die heb ik een tijdje terug weer eens gekeken en toen kreeg ik alleen maargevoelens...
tsjah als kind is een hoop eng
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |