taxi hebben ze toch geen geld voorquote:Op maandag 20 juli 2009 11:19 schreef TNA het volgende:
Extra treinen zijn prima, maar je kunt geen rekening houden met ieder boerengat. Dan maar een taxi nemen vanaf het dichtstbijzijnde station of zorgen dat iemand je ophaalt.
Ik zou dan bijvoorbeeld om 01.00u nog van Amsterdam naar Groningen moeten en dat lukt niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:19 schreef TNA het volgende:
Extra treinen zijn prima, maar je kunt geen rekening houden met ieder boerengat. Dan maar een taxi nemen vanaf het dichtstbijzijnde station of zorgen dat iemand je ophaalt.
Ja, tering, wat verwacht je dan? Dan moeten er 24/7 treinen rijden naar iedere bestemming in Nederland.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:21 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik zou dan bijvoorbeeld om 01.00u nog van Amsterdam naar Groningen moeten en dat lukt niet.
Ja en anders moeten mensen jonger dan 18 jaar nog overnachten en de volgende dag pas terug met de trein. Dat kost veel meer geld en kan alleen in de vakantie.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, tering, wat verwacht je dan? Dan moeten er 24/7 treinen rijden naar iedere bestemming in Nederland.
Jong zijn is niet alleen maar leuk.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja en anders moeten mensen jonger dan 18 jaar nog overnachten en de volgende dag pas terug met de trein. Dat kost veel meer geld en kan alleen in de vakantie.
25 Euro per nacht in de binnenstad.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja en anders moeten mensen jonger dan 18 jaar nog overnachten en de volgende dag pas terug met de trein. Dat kost veel meer geld en kan alleen in de vakantie.
Jawel hoor.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:21 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik zou dan bijvoorbeeld om 01.00u nog van Amsterdam naar Groningen moeten en dat lukt niet.
jezusquote:Op maandag 20 juli 2009 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
mis je niks aanquote:
Hmm, is een optie. Dan betaal je wel weer een hoop meer voor de trein want je moet dan twee dagkaarten kopen. Maar is een optie.quote:
Kost een tientje extra. Kortom, voor 35 euro + wat kosten voor eten heb je een extra dag Amsterdam en geen problemen met het ov.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hmm, is een optie. Dan betaal je wel weer een hoop meer voor de trein want je moet dan twee dagkaarten kopen. Maar is een optie.
Doe ik ook meestal. Gewoon ergens uitgaan en daarna nog een uurtje op het station hangen ofzo en dan de eerste trein.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:28 schreef Bafnek het volgende:
Ik heb gewoon gewacht tot de vroegste trein weer vertrekt.
Dan vraag je je grote broer/neef/buurjongen met rijbewijs toch mee?quote:
Goedkoper dan het parkeren.quote:
Nachtje op Utrecht Centraal doorbrengen is ook zo erg nog niet, tenzij je alleen bentquote:Op maandag 20 juli 2009 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Met aan de andere kant dus Den Helder, Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:23 schreef stbabylon het volgende:
De grote lijnen zouden de hele nacht door minstens 1x in de 2 uur een verbinding moeten hebben. Dus Leeuwarden, Groningen, Enschede en Maastricht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |