taxi hebben ze toch geen geld voorquote:Op maandag 20 juli 2009 11:19 schreef TNA het volgende:
Extra treinen zijn prima, maar je kunt geen rekening houden met ieder boerengat. Dan maar een taxi nemen vanaf het dichtstbijzijnde station of zorgen dat iemand je ophaalt.
Ik zou dan bijvoorbeeld om 01.00u nog van Amsterdam naar Groningen moeten en dat lukt niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:19 schreef TNA het volgende:
Extra treinen zijn prima, maar je kunt geen rekening houden met ieder boerengat. Dan maar een taxi nemen vanaf het dichtstbijzijnde station of zorgen dat iemand je ophaalt.
Ja, tering, wat verwacht je dan? Dan moeten er 24/7 treinen rijden naar iedere bestemming in Nederland.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:21 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik zou dan bijvoorbeeld om 01.00u nog van Amsterdam naar Groningen moeten en dat lukt niet.
Ja en anders moeten mensen jonger dan 18 jaar nog overnachten en de volgende dag pas terug met de trein. Dat kost veel meer geld en kan alleen in de vakantie.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, tering, wat verwacht je dan? Dan moeten er 24/7 treinen rijden naar iedere bestemming in Nederland.
Jong zijn is niet alleen maar leuk.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja en anders moeten mensen jonger dan 18 jaar nog overnachten en de volgende dag pas terug met de trein. Dat kost veel meer geld en kan alleen in de vakantie.
25 Euro per nacht in de binnenstad.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja en anders moeten mensen jonger dan 18 jaar nog overnachten en de volgende dag pas terug met de trein. Dat kost veel meer geld en kan alleen in de vakantie.
Jawel hoor.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:21 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik zou dan bijvoorbeeld om 01.00u nog van Amsterdam naar Groningen moeten en dat lukt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |