"Get your filthy hands of my sister!"quote:Op maandag 20 juli 2009 10:25 schreef Michellee het volgende:
Geweldig vanochtend Holden met dat geweer...
*werkt eraan*quote:Op maandag 20 juli 2009 10:55 schreef Angelic_Rose het volgende:
Alweer een nieuw topic!![]()
Wat een mooie OP trouwens..
Meg had hem net verteld dat Craig weet dat het niet zijn kind is, en dat hij geprobeerd heeft dat kind te vermoorden met dat chemisch goedje.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:34 schreef Koningin het volgende:
Oh heb wat afleveringen gemist....Hoe zit dat met Holden en dat geweer?
3wekenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:32 schreef padlarf het volgende:
ik heb al bijna 3 weken niet meer gekeken
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:30 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is leuk geworden!
Die foto van Holden..![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef massy het volgende:
Tvp met Luke en Noah, gewoon omdat ze zo leuk zijn samen![]()
[ afbeelding ]
een aantal fotos zijn spoilersquote:Op maandag 20 juli 2009 10:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Laatste post vorig draadje
As the World Turns #30 Gaan Jack en Carly echt trouwen?
We gaan weer verder waar............Carly het niet kan helpen, die snapt niet dat Sam in haar slipje wil. of wil ze dat zelf ook.
[ afbeelding ]Holden heel stoer met een shotgun die creep van een Craig de ballen uit de broek wil schieten.
[ afbeelding ]Dat gedoe met Katy en Brad net zo vervelend wordt, als dat gezeur met Sophie en Aaron.
[ afbeelding ]Paul weer eens een keer de boel verpest omdat hij zichzelf maar niet in bedwang kan houden.
[ afbeelding ]............... en waar ik Dusty nog steeds een lekker hapje vind ![]()
[ afbeelding ]
Ik mis Hal [ afbeelding ]
Is dat zo? Welke?quote:
jahquote:Op maandag 20 juli 2009 23:35 schreef Michellee het volgende:
....en wat the crap is dat met die buikpop???
Oh, ik dacht dat het de trouwerij was van haar en Jack. Hoop niet dat het betekent dat ze met Brad gaat trouwen dan.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:32 schreef Michellee het volgende:
De bruiloft van Katie en Brad?
Paul met een kind?
Trouwens die arts net tegen Meg "Ik begrijp dat je vruchtbaarheidsproblemen heb gehad"
Was haar baarmoeder niet verwijderd???
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:45 schreef timmmmm het volgende:
Die foto van Holden en dan die foto daaronder, met die blik van Jack
Ik heb nog geen antwoord gekregen? Is de foto van Katie echt van een huwelijk met Brad?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:35 schreef Anonymousz het volgende:
Thunderbitch ga je de spoilers fotos niet verwijderen?
jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord gekregen? Is de foto van Katie echt van een huwelijk met Brad?
Ik zal alvast naar een andere foto op zoek gaan.
Welke is nog meer spoilermateriaal?
hij ging eerder wegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:43 schreef Michellee het volgende:
Volgens mij was Brad toch niet aanwezig op de bruiloft van Katie en Jack?
yepquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:34 schreef Michellee het volgende:
Och nee, gaat Lily weer aan de pillen???
Sip mens, laat haar lekker pillen eten....!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:34 schreef Michellee het volgende:
Och nee, gaat Lily weer aan de pillen???
De aanhouder wint! En als Rosanna één ding is dan is het wel een doorzetter.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:19 schreef Anonymousz het volgende:
Rosanna geeft op Paul wil je niet meer terug
Lucinda lost Walsh Enterprises to Connor Jamison, who turned out to be Connor Walsh, the long-lost granddaughter of James Walsh. Connor and her brother Evan orchestrated a takeover of Walsh Enterprises. Lucinda bounced back and created her own company, Worldwide Industries.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:39 schreef Michellee het volgende:
Waarom heeft Lucinda een hekel aan Evan?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:05 schreef Anonymousz het volgende:
Haha iedereen hebben een hekel aan Dusty
o sorry ik mag hem echt nietquote:
Waarom dan?quote:
altijd ermee bemoeien waar hij niks mee te maken heeftquote:
Zo moet je het niet zien hoor, hij is iemand die niet tegen onrechtvaardigheid kan, vandaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
altijd ermee bemoeien waar hij niks mee te maken heeft![]()
maar wie heeft dusty vermoord denk je?
Je kan het hier nog terugkijken!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:40 schreef Michellee het volgende:
Ik kijk 1 keer niet en Dusty is dood??????
Ja altijd grappig iddquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:41 schreef Aventura het volgende:
Die farm he, hoe groot is die precies? Blijkbaar groot genoeg voor Emma en Meg / Holden, Luke, Noah, Faith, Hope en Ethan / Jack, Parker, JJ, en Sage. En ze komen elkaar ook nooit tegen ofzo
ik ook of anders in de lakeviewquote:Op zondag 26 juli 2009 10:00 schreef Michellee het volgende:
Die farm lijkt mij wel gezellig! Ik wil er ook wonen
Vergeet het Memorial niet.quote:
Geef mij het statige Fairwinds maar!quote:Op zondag 26 juli 2009 10:00 schreef Michellee het volgende:
Die farm lijkt mij wel gezellig! Ik wil er ook wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:23 schreef alors het volgende:
[..]
Geef mij het statige Fairwinds maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Dat was te gek. Dat was het keerpunt waarop ze echt helemaal van het pad af is geraakt en psycho is geworden.quote:
Ik vind het nu ook af en toe zo ernstig zoetsappig! Vroeger was er veel meer actie naar mijn ideequote:Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef Aventura het volgende:
Ik kijk al langer dan ik dacht, zo midden jaren 90. Ik herinner me de oude Rosanna nog, Damien en Kingsley-Malta, Margo die verkracht werd en doen PTSS kreeg, Carly die het aanlegde met Hal, Barbara die d'r gezicht verbrandde, Lisa die met John Dixon ging trouwen en toen ter plekke gedumpt werd...Vroegah was het wel smeuiiger
Ik al een paar jaar nie, val er af en toe in met zappen, maar volgens mij is hij al een keer dood geweest... Kan er niks over vinden... maar wat ik wel tegenkom.. en daar heb ik toen wel wat van meegekregen. Em was zwanger van Paul, ze zat in het gekkenhuis en haar ongeboren kind zou bloed gedoneerd hebben (oid) om Johnnie (van Jennifer) te kunnen redden. Wat is er eigenlijk met dat kind van Em gebeurt? Is daar nog iets over bekend?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Nee ik las het hier net pasIk volg het al een paar weken niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de Dusty fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tonio en Janice zeggen mij niets,quote:Op zondag 26 juli 2009 21:22 schreef Ireth het volgende:
Was een grote boot(Jacht) waar Damian en Lily samen op woonden
Zo zit hier ff flink te trippen down memory lane zeg! Ben benieuwd of er mensen zijn die namen herkennenTonio, Janice, Andy, Ned, Hans, Nikki, Mark&Connor, Cal & Connor Eduardo, Paul die James doodschiet, Margo die bij Casey de stekker er uit trekt, Mike en Rosanna in zwaan op het dak, Kirk & Elly, Kirk & Samantha ... dit is dus zo'n beetje uit de tijd dat ik nog actief keek
Jammer genoeg zonder geluid
Belabberde kwaliteit
Zonder geluid én belabberde kwaliteit
Jeetje, heeft ze geen miskraam gehad? Ik kan me dat ook niet meer precies voor de geest halen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik al een paar jaar nie, val er af en toe in met zappen, maar volgens mij is hij al een keer dood geweest... Kan er niks over vinden... maar wat ik wel tegenkom.. en daar heb ik toen wel wat van meegekregen. Em was zwanger van Paul, ze zat in het gekkenhuis en haar ongeboren kind zou bloed gedoneerd hebben (oid) om Johnnie (van Jennifer) te kunnen redden. Wat is er eigenlijk met dat kind van Em gebeurt? Is daar nog iets over bekend?
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het ging toch over plekken waar men vaak scenes filmt?
Ja dat heb ik ook nog gezien! En met psycho Julia die ging samen werken met Stenbeck....quote:Op zondag 26 juli 2009 22:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat was te gek. Dat was het keerpunt waarop ze echt helemaal van het pad af is geraakt en psycho is geworden.
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:17 schreef Rickster1981 het volgende:
Voor de dader:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de Dusty fansHoe krijgt ie dat voor elkaar??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn de genen van zijn vader.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Die Aaron blijft toch een lieve stumperd hè
Als een jong hondje blijft hij paraat om aan te komen rennen als hij geroepen wordt
Aandoenlijk, maar sneu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
hij heeft 9 levens net als een kat en 3 keer dood nu heeft hij 6 levensquote:Op maandag 27 juli 2009 09:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Haha jaPaul is toch ook al 3 keer 'dood' geweest?
![]()
Hij doet alles voor Sofie die pauperquote:Op maandag 27 juli 2009 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Die Aaron blijft toch een lieve stumperd hè
Als een jong hondje blijft hij paraat om aan te komen rennen als hij geroepen wordt
Aandoenlijk, maar sneu.
eind jaren 90 keek ik af en toequote:Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef Aventura het volgende:
Ik kijk al langer dan ik dacht, zo midden jaren 90. Ik herinner me de oude Rosanna nog, Damien en Kingsley-Malta, Margo die verkracht werd en doen PTSS kreeg, Carly die het aanlegde met Hal, Barbara die d'r gezicht verbrandde, Lisa die met John Dixon ging trouwen en toen ter plekke gedumpt werd...Vroegah was het wel smeuiiger
jij ook alquote:Op maandag 27 juli 2009 13:19 schreef Michellee het volgende:
Ik begin mij aardig te irriteren aan "good guy" Aaron. Hij en Alison zijn zo leuk samen...
Hee ja, wat is er eigenlijk met Molly gebeurd?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eind jaren 90 keek ik af en toe
ik begon ATWT echt te volgen ergens in 2005
De bruidloft van Paul en Rose
1 van de spannendste cliffhanger van ATWT![]()
Ik had Paul nooit zo kwaad gezien![]()
ik was een beetje bang van hem![]()
![]()
geen ideequote:Op maandag 27 juli 2009 13:22 schreef Michellee het volgende:
[..]
Hee ja, wat is er eigenlijk met Molly gebeurd?
jammer, ik kijk geen sbs6quote:Op maandag 27 juli 2009 13:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
geen idee
nu speelt ze bij de bold & the beautiful
Was het niet te vroeg geboren?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:16 schreef formerjellybean het volgende:
Baby emily was wel geboren maar dood en dat kon ze niet accepteren en draaide toen door en daar door werd emily opgenomen.
Barbara en Tom broer en zus?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:40 schreef Michellee het volgende:
Ben ik een ei als ik er net pas achter kom dat Barbara en Tom broer en zus zijn?
Ja ze hadden het over Bob als "vader"quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Barbara en Tom broer en zus?
nooit geweten
ik heb het op het opgezocht op atwt.nl er staat dat kim (de moeder van tom en chris )de tante is van barbaraquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja ze hadden het over Bob als "vader"
Nee het is haar stiefvader, maar ze zien elkaar als vader en dochter.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja ze hadden het over Bob als "vader"
dat lijkt er meer op ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb het op het opgezocht op atwt.nl er staat dat kim (de moeder van tom en chris )de tante is van barbara
dat betekent dat tom en barbara nicht en neef zijn van elkaar
en geen broer en zus zijn
Kim is niet de moeder van Tom, dat is zij van het restaurant/hotel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb het op het opgezocht op atwt.nl er staat dat kim (de moeder van tom en chris )de tante is van barbara
Shit ik heb verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht dat kim de moeder was van tomquote:
Goh, dat heb ik nooit geweten dat die twee verloofd waren. Keek toen nog niet. Dat weet ik dan ook weer.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Shit ik heb verkeerd gelezen
Chris en Tom zijn halfbroers van elkaar
Tom en Barbara waren verloofd
Lisa.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kim is niet de moeder van Tom, dat is zij van het restaurant/hotel.
Het is in dat soort series ook niet bij te houden. Alle familieverbanden lopen dwars door elkaar heen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht dat kim de moeder was van tom
damn ik vergeet het steeds
quote:
ja, ik vind het ingewikkeldquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is in dat soort series ook niet bij te houden. Alle familieverbanden lopen dwars door elkaar heen.
Iedereen heeft het op enig moment wel met een ander uit die groep gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het is ook ingewikkeld als je erover denkt. Holden die eigenlijk getrouwd is met zijn nicht. Iva is zijn zus (geen bloedverwant maar goed)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is echt icing on the cake voor de die hard fans.![]()
Ik mis James Stenbeck trouwens. Dat was een leuk karakter.![]()
Ook een vaag idee voor Emma dat haar kleindochter (van geadopteerde dochter Iva) tevens haar schoondochter is (gehuwd met Holden).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:15 schreef Michellee het volgende:
[..]
Het is ook ingewikkeld als je erover denkt. Holden die eigenlijk getrouwd is met zijn nicht. Iva is zijn zus (geen bloedverwant maar goed)
Haha ja, en Hal is de schoonvader van Gwen en tevens de vader van haar zwager, wiens moeder de zus is van Gwen, die getrouwd is met de broer van Wil (Paul), die op haar beurt ook weer het kind van haar broer opvoedtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:11 schreef Anonymousz het volgende:
ook grappig
Will is de broer van Parker en Gwen is de schoonzus/tante van Parker
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:05 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef Ireth het volgende:
Hieronder de verhaallijn van Barb, geeft wat opheldering over de familiebandenKan ook spoilers bevatten helemaal onderaan, weet niet in hoeverre de uitzendingen momenteel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is echt icing on the cake voor de die hard fans.![]()
Ik mis James Stenbeck trouwens. Dat was een leuk karakter.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha ja, en Hal is de schoonvader van Gwen en tevens de vader van haar zwager, wiens moeder de zus is van Gwen, die getrouwd is met de broer van Wil (Paul), die op haar beurt ook weer het kind van haar broer opvoedt
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:58 schreef timmmmm het volgende:Ut verbaast me niet eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef Ireth het volgende:
Hieronder de verhaallijn van Barb, geeft wat opheldering over de familiebandenKan ook spoilers bevatten helemaal onderaan, weet niet in hoeverre de uitzendingen momenteel zijn.
Had ze ook niet ergens nog een affaire met ene Evan, zo'n jong gladjakkertje? Dat ze daarmee vreemd ging enzo? (Ik meen dat ze toen met Hal was)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: deze:
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
van mij mag ze oakdale verlatenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:11 schreef vencodark het volgende:
Wat is die Rosanna toch een VRESELIJK wijf (sowieso om te zien).
Yep!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Had ze ook niet ergens nog een affaire met ene Evan, zo'n jong gladjakkertje? Dat ze daarmee vreemd ging enzo? (Ik meen dat ze toen met Hal was)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger (ten tijde van haar romance met Mikequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:11 schreef vencodark het volgende:
Wat is die Rosanna toch een VRESELIJK wijf (sowieso om te zien).
ik zie een kruisjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vroeger (ten tijde van haar romance met Mike) was ze leuk!
[ afbeelding ]
ik zie het nu welquote:
de eerste Rosannaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vroeger (ten tijde van haar romance met Mike) was ze leuk!
[ link | afbeelding ]
word? word.
Leuk te lezen, getrouwd met Scott DeFreitas (ex-Andy Dixon)quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:02 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Maura West heeft d'r vijfde kind een naam gegeven:![]()
Maura West (Carly) welcomed her fifth child, Birdie West DeFreitas,
born on Tuesday, June 16 at 5:33 PM.
http://www.cbs.com/daytime/as_the_world_turns/about/
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:05 schreef alors het volgende:
Ik vind Rosanna juist leuk, alleen niet nu ze zo obsessief is, maar over het algemeen wel.OMG!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was gisteren op zo'n site de biografieen aan het lezen en toen zag ik ook dat Lucinda iets met Dusty heeft gehad![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:05 schreef alors het volgende:
Ik vind Rosanna juist leuk, alleen niet nu ze zo obsessief is, maar over het algemeen wel.Mijn hemel. Het lijkt dan wel Days of Our Lives. Hij heeft de schrijvers wel op de hand he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn hemel. Het lijkt dan wel Days of Our Lives. Hij heeft de schrijvers wel op de hand he.
word? word.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:09 schreef alors het volgende:
[..]Vanuit die hoek bekeken heb je indd. gelijk. My bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wat ze nu dan van plan zijn is wel heeeeeel erg.![]()
ik vind hem enger dan Chuckiequote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze dat kind nog een keer gaat ontvoeren enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]a fucking hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:
word? word.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik volgde dat ook niet helemaal. Het leek heel erg op een huiskamer maar ik dacht dat Rosanna had gezegd dat ze op dat moment in het vliegtuig zaten. Beetje apart.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:55 schreef Michellee het volgende:
Wat een raar vliegtuig!
Nou Rosanna zei op een moment ook "he het vliegtuig is gekeerd" maar dan komt er opeens een politieagent binnen :Squote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik volgde dat ook niet helemaal. Het leek heel erg op een huiskamer maar ik dacht dat Rosanna had gezegd dat ze op dat moment in het vliegtuig zaten. Beetje apart.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:47 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
PrivateJet, dat be tekent, superdeLux en van alle gemakken voorzien. Ook de binnenkant van een limo is zowat een huiskamer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik volgde dat ook niet helemaal. Het leek heel erg op een huiskamer maar ik dacht dat Rosanna had gezegd dat ze op dat moment in het vliegtuig zaten. Beetje apart.
Er stond een plant in dat vliegtuig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
zet dat even tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn hier mensen die dit niet willen weten.know'm sayin?
word? word.
Zoals ik eerder vandaag al zei, dan moet dat prive jetje wel een halve jumbo jet zijn geweest, gezien het formaat van de romp!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
PrivateJet, dat be tekent, superdeLux en van alle gemakken voorzien. Ook de binnenkant van een limo is zowat een huiskamer.
Ja, het was wel erg veel van het goede.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:34 schreef Relin het volgende:
[..]
Zoals ik eerder vandaag al zei, dan moet dat prive jetje wel een halve jumbo jet zijn geweest, gezien het formaat van de romp!![]()
Volgens mij hing er trouwens ook nog een schilderij daar waar de deur open gaat en waar oom agent plotseling binnen kwam gewandeld.
quote:
Voor iemand die geen flauw idee heeft wie/wat Cowboy Jack is, is dit erg dubieus om achter elkaar te lezenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:26 schreef Michellee het volgende:
....en neem die gast die constant in zijn kont zit ook even mee!!!
nooit zo opgeletquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef Aventura het volgende:
Margo en Tom: het hardst schreeuwende stel van ATWT. En met de deuren slaan kunnen ze ook goed, maar daar heeft iedereen een handje van in Oakdale.
Nu je het zegt, kloptquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef Aventura het volgende:
Margo en Tom: het hardst schreeuwende stel van ATWT. En met de deuren slaan kunnen ze ook goed, maar daar heeft iedereen een handje van in Oakdale.
zo irritant is datquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nu je het zegt, klopt
En Paul en Meg zijn het meest binnenmonds mompelende stel van de serie. Meg altijd met haar semi gestotter 'ah ah I...' Paul is wel duidelijk als hij boos is en schreeuwt
Haha lolquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:09 schreef Aventura het volgende:
Paul kijkt altijd alsof hij een natte scheet heeft gelaten en niet weet wat-ie ermee aan moet.
Ze denken dat dat "acteren" is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nu je het zegt, klopt
En Paul en Meg zijn het meest binnenmonds mompelende stel van de serie. Meg altijd met haar semi gestotter 'ah ah I...' Paul is wel duidelijk als hij boos is en schreeuwt
ik zei je tochquote:
Allemaalquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:05 schreef padlarf het volgende:
korte samenvatting van de afgelopen weken, zeg maar of het klopt
Sofie![]()
Lily![]()
Holden![]()
Jack![]()
Carly![]()
Sam![]()
Die pop![]()
Parker![]()
Meg![]()
Craig![]()
Paul![]()
Rosanna![]()
Brad![]()
Katie![]()
Chris![]()
Emily![]()
Dusty!
Hij is echt eng!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik zei je toch
hij is enger dan chucky en daarom moet Parker hem vermoorden
er kijken ook tieners ook naar ATWTquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:07 schreef Michellee het volgende:
[..]
Hij is echt eng!!En dit zomaar midden op de dag uitzenden!!
ff volhoudenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:31 schreef cyberbab het volgende:
Word helemaal gaar van dat verhaal om de dood van Dusty.....
jij begrijpt hetquote:
Preciesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:57 schreef Michellee het volgende:
[..]
Je hebt je kind weggegeven! Deal with it!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:16 schreef Michellee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:54 schreef Michellee het volgende:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dit is een grapje nietwaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is waarquote:
quote:
Zeg dat.. wat een afgangquote:
Vind ik ook. Mooie ogen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef June. het volgende:
En die Casey is trouwens best te pruimen
Welkom in mijn groepquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef June. het volgende:
Oke, sinds mijn vakantie ben ik weer een trouwe ATWT kijker geworden.. Heel veel irritatietv, maar er toch naar blijven kijken he!
Echt, Cowboy Jack moet dood. Evenals Sam en Sofie. En die Casey is trouwens best te pruimen
quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door static op 08-08-2009 11:05:22 (Spoiler tags gebruiken!) ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:48 schreef RobbieBoy het volgende:
hij wilde zeker meedoen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:25 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Die blik van Paul gisteravond toen hij Chris en Evan in het Lakeview hoorde praten over het laten zwijgen van Emily![]()
Ja en Sofie heeft Hallie ontvoerd die domme doosquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:35 schreef vencodark het volgende:
Die Lily is ook lekker intelligent he. Sodeju.
Dat van Jack en Carly vind ik ook beetje onzin. Nu moet zoontje lief zoveel mogelijk omringt worden met zijn ouders en broertjes/zusjes. Vooral niet apart. Carly die weer de aandacht legt op haar en Jack. En ze geloven hun kind niet. Daarbij, Carly dr hoofd wordt elke dag lelijker.
Ook dat, maar dat stoort me nog niet eens het meest. (hoe ist mogelijk).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ja en Sofie heeft Hallie ontvoerd die domme doos
Ik vind Cowboy Jack enger dan Samquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat stoort me nog niet eens het meest. (hoe ist mogelijk).
Carly is nothing but a ho and a slut.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:44 schreef alors het volgende:
Heeft iedereen trouwens al dat liedje gehoord wat Jack heeft ingezongen en wat onder scenes met Carly is gezet? iig een keer in Montana
hier zit het in een compilatiefilmpje
hier vanaf 1.20 ongeveer
omgdie 2 samen
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Carly is nothing but a ho and a slut.
Ik kijk elke dag op deze sitequote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:03 schreef kv26 het volgende:
Kijken jullie ook wel eens op deze site? http://fansiteatwt.nl/index.html
Staan altijd wel leuke dingen op. En vooral die ene spoiler Ongelofelijk nieuws voor hem. Hoe bedenken ze het toch!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:30 schreef frank_en_helga het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
niet meer of minder dan Jack.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Carly is nothing but a ho and a slut.
Niet mee eens.quote:
Ik weet niet of dit echt waar is of wishful thinking, maar volgens mij is er een apart spoilertopic of niet? Het valt me sowieso op dat er de laatste tijd heel veel spoilers in dit topic staan. Weliswaar niet direct leesbaar, maar toch... Ik lees ze niet en dan wordt dit topic een stuk minder leuk, als het steeds gaat over de dingen die staan te gebeuren... Of ben ik nou heel erg de zeikerd aan het uithangen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:30 schreef frank_en_helga het volgende:
sam word binnen kort ook vermoord net zoals kit
Heb je gelijk in hoor. Het begon mij ook op te vallen. Je bent me in feite voor er iets van te zeggenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:02 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit echt waar is of wishful thinking, maar volgens mij is er een apart spoilertopic of niet? Het valt me sowieso op dat er de laatste tijd heel veel spoilers in dit topic staan. Weliswaar niet direct leesbaar, maar toch... Ik lees ze niet en dan wordt dit topic een stuk minder leuk, als het steeds gaat over de dingen die staan te gebeuren... Of ben ik nou heel erg de zeikerd aan het uithangen?
quote:
word? word.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:21 schreef alors het volgende:
[..]Mij godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Amen waarom doet hij zo domquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:59 schreef Perenijs het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Wát een lamlul, die Aaron.
Iddquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:06 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je onder de gordel denkt
What else is newquote:
Flaporenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:03 schreef kuchan het volgende:
Ahh das mooi fiddlergurl had gisteravond gemist en zojuist ook.
Maar toch vond k t laatste tijd n beetje langdradig worden, met lily en holden en die lelijke chris, de vorige chris was veel knapperkan slecht tegen lelijke acteurs, hun echte innerlijk boeit me toch niet
en over lelijk gesproken Paul, die er normaal wel aardig uitziet heeft zn haar laten knippen, misschien dat iemand dit al gemeld heeft, maar het ziet er dus niet uit met zn flappies
, moest k ff kwijt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:21 schreef alors het volgende:
[..]Carly is een manipulatieve cockteaser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Dat is dan ook een criterium om in ATWT te komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Carly is een manipulatieve cockteaser.
Omdat ze niet nadenktquote:
Rtl 8 de nieuwe alflevering (vanaf half 11)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:48 schreef June. het volgende:
Wanneer komt eigenlijk de nieuwe, op welk tijdstip? Ze zenden de aflevering namelijk 3x per dag uit
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:48 schreef June. het volgende:
Wanneer komt eigenlijk de nieuwe, op welk tijdstip? Ze zenden de aflevering namelijk 3x per dag uit
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:02 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Dat is dan ook een criterium om in ATWT te komen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Rtl 8 de nieuwe alflevering (vanaf half 11)
rtl 4 5 uur de herhaling van half 11
rtl 4 9 uur de herhaling van 5 uur
enz enz enz
Thnx!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De oudste aflevering is 'smorgens rond 9 uur op rtl4
De voorlaatste aflevering rond 5 uur op rtl4
De laatste (nieuwe) is 'svonds rond half elf op rtl8 (tien dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry volgens mij is het een spoiler, ik was gewoon wikipedia pagina's aan het checken... ik dacht het is een van de vele feitjes die ik nog niet weet... maar toen zocht ik wat specifieker en nu zag dat dit pas net bekend is.. Ik heb het ook nog niet gezien wat ik ben nu pas bij de aflevering van 5 aug.
[ Bericht 52% gewijzigd door alors op 15-08-2009 00:09:15 ]know'm sayin?
word? word.
quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door static op 15-08-2009 16:51:26 ]Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:57 schreef alors het volgende:WTF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry volgens mij is het een spoiler, ik was gewoon wikipedia pagina's aan het checken... ik dacht het is een van de vele feitjes die ik nog niet weet... maar toen zocht ik wat specifieker en nu zag dat dit pas net bekend is.. Ik heb het ook nog niet gezien wat ik ben nu pas bij de aflevering van 5 aug.
Ok stelletje hokboeren
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:57 schreef alors het volgende:O mijn god, wat spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry volgens mij is het een spoiler, ik was gewoon wikipedia pagina's aan het checken... ik dacht het is een van de vele feitjes die ik nog niet weet... maar toen zocht ik wat specifieker en nu zag dat dit pas net bekend is.. Ik heb het ook nog niet gezien wat ik ben nu pas bij de aflevering van 5 aug.
Die heb ik niet aan zien komen.
Staat me nog iets te wachten....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ja maar, We moeten wel een een ander half jaar wachtenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O mijn god, wat spannend.Die heb ik niet aan zien komen.
Staat me nog iets te wachten....
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:57 schreef alors het volgende:
WTF!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry volgens mij is het een spoiler, ik was gewoon wikipedia pagina's aan het checken... ik dacht het is een van de vele feitjes die ik nog niet weet... maar toen zocht ik wat specifieker en nu zag dat dit pas net bekend is.. Ik heb het ook nog niet gezien wat ik ben nu pas bij de aflevering van 5 aug.![]()
![]()
![]()
TTquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:12 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hoe Verzinnen Ze Het Steeds Weer......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de fanaten
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:42 schreef Pugg het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de fanaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:42 schreef Pugg het volgende:Hehe, maakt die ook eindelijk eens iets spannends mee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de fanaten
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:42 schreef Pugg het volgende:zo zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de fanaten
Ik niet meer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ja maar, We moeten wel een een ander half jaar wachten
ooooooooohquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:10 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Hehe, maakt die ook eindelijk eens iets spannends mee..
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:57 schreef alors het volgende:Zo t wordt tijd dat ik eens ga bijlezen op amerikaanse sites.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry volgens mij is het een spoiler, ik was gewoon wikipedia pagina's aan het checken... ik dacht het is een van de vele feitjes die ik nog niet weet... maar toen zocht ik wat specifieker en nu zag dat dit pas net bekend is.. Ik heb het ook nog niet gezien wat ik ben nu pas bij de aflevering van 5 aug.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om deze reden van herhaling vallen kijk ik al een half jaar niet meer.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
ik vind de nuke story maar saaiquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ligt het aan mij of hebben anderen dat ook .
Ik word niet goed van dat geneuzel van dat homo-stelletje. Hun discussie over hun eerste keer en orale fixatie![]()
![]()
Wie bedenkt nou in hemelsnaam die teksten voor die twee en kan iemand die 2 please killen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:40 schreef maril het volgende:
[..]
Zo t wordt tijd dat ik eens ga bijlezen op amerikaanse sites.
Ik denk niet dat het aan de spelers ligt, inderdaad zijn de schrijvers helemaal schuld aan dit soort geneuzel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik vind de nuke story maar saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel meer over de relatie tussen Noah en Luke is teveel gevraagd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 07:11 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan de spelers ligt, inderdaad zijn de schrijvers helemaal schuld aan dit soort geneuzel.
Heel Okdale "doet 'het met elkaar (bijna incestueus) en die twee moeten "wachten "
De dubbele moraal , dat moet gekild worden.
Waar staat precies dat ik "het " wil zien?quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Veel meer over de relatie tussen Noah en Luke is teveel gevraagd.
Ze zullen echt geen neukscenes laten zien of iets van dien aard.
Ze zijn al heel ver gegaan voor een dergelijke soap. Meer hoef ik eigenlijk ook niet te zien, eerlijk gezegd.
Mijn reactie was ook maar een eigen reflectie op jouw post.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:46 schreef Pugg het volgende:
[..]
Waar staat precies dat ik "het " wil zien?
nergens dus,![]()
was een reflectie op de moraal daar.
ik zie het nu pas....Omigod...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ligt het aan mij of hebben anderen dat ook .
Ik word niet goed van dat geneuzel van dat homo-stelletje. Hun discussie over hun eerste keer en orale fixatie![]()
![]()
Wie bedenkt nou in hemelsnaam die teksten voor die twee en kan iemand die 2 please killen
![]()
![]()
Gelukkig is het allemaal voorbijquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:36 schreef Michellee het volgende:
Wat een kneuserig gedoe met die spuit zeg
Hij probeerde Gwen te verkrachten en daarna was hij gevlucht ofzoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:38 schreef Michellee het volgende:
Wat is er met Adam gebeurd eigenlijk?
Ja dat hij ernog in traptquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:54 schreef Michellee het volgende:
Thanks!
Lekker geloofwaardig hoe Craig erachter komt waar Lucy is....
Het is een valentijnsdag afleveringquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:15 schreef Barbie het volgende:
Hmmz, zit nu te kijken op rtl8 na het al een maandje ofzo niet meer gezien te hebben. Lily is dood begrijp ik?
Watskebeurt?
waardeloos, zulke afleveringen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:20 schreef Anonymousz het volgende:
Het is een valentijnsdag aflevering
Alsof ie te vaak te hard in zijn kontje is genomen in de gevangenis. Ik wilde er net over komen klagen. Lily het vriendelijke spookje is ook tragischquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb heeel even gezien van de week en nieuwe Casey ziet er emo uit vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |