Je kan het hier nog terugkijken!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:40 schreef Michellee het volgende:
Ik kijk 1 keer niet en Dusty is dood??????
Ja altijd grappig iddquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:41 schreef Aventura het volgende:
Die farm he, hoe groot is die precies? Blijkbaar groot genoeg voor Emma en Meg / Holden, Luke, Noah, Faith, Hope en Ethan / Jack, Parker, JJ, en Sage. En ze komen elkaar ook nooit tegen ofzo
ik ook of anders in de lakeviewquote:Op zondag 26 juli 2009 10:00 schreef Michellee het volgende:
Die farm lijkt mij wel gezellig! Ik wil er ook wonen
Vergeet het Memorial niet.quote:
Geef mij het statige Fairwinds maar!quote:Op zondag 26 juli 2009 10:00 schreef Michellee het volgende:
Die farm lijkt mij wel gezellig! Ik wil er ook wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:23 schreef alors het volgende:
[..]
Geef mij het statige Fairwinds maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Dat was te gek. Dat was het keerpunt waarop ze echt helemaal van het pad af is geraakt en psycho is geworden.quote:
Ik vind het nu ook af en toe zo ernstig zoetsappig! Vroeger was er veel meer actie naar mijn ideequote:Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef Aventura het volgende:
Ik kijk al langer dan ik dacht, zo midden jaren 90. Ik herinner me de oude Rosanna nog, Damien en Kingsley-Malta, Margo die verkracht werd en doen PTSS kreeg, Carly die het aanlegde met Hal, Barbara die d'r gezicht verbrandde, Lisa die met John Dixon ging trouwen en toen ter plekke gedumpt werd...Vroegah was het wel smeuiiger
Ik al een paar jaar nie, val er af en toe in met zappen, maar volgens mij is hij al een keer dood geweest... Kan er niks over vinden... maar wat ik wel tegenkom.. en daar heb ik toen wel wat van meegekregen. Em was zwanger van Paul, ze zat in het gekkenhuis en haar ongeboren kind zou bloed gedoneerd hebben (oid) om Johnnie (van Jennifer) te kunnen redden. Wat is er eigenlijk met dat kind van Em gebeurt? Is daar nog iets over bekend?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Nee ik las het hier net pasIk volg het al een paar weken niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de Dusty fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |