"Get your filthy hands of my sister!"quote:Op maandag 20 juli 2009 10:25 schreef Michellee het volgende:
Geweldig vanochtend Holden met dat geweer...
*werkt eraan*quote:Op maandag 20 juli 2009 10:55 schreef Angelic_Rose het volgende:
Alweer een nieuw topic!![]()
Wat een mooie OP trouwens..
Meg had hem net verteld dat Craig weet dat het niet zijn kind is, en dat hij geprobeerd heeft dat kind te vermoorden met dat chemisch goedje.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:34 schreef Koningin het volgende:
Oh heb wat afleveringen gemist....Hoe zit dat met Holden en dat geweer?
3wekenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:32 schreef padlarf het volgende:
ik heb al bijna 3 weken niet meer gekeken
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:30 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is leuk geworden!
Die foto van Holden..![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef massy het volgende:
Tvp met Luke en Noah, gewoon omdat ze zo leuk zijn samen![]()
[ afbeelding ]
een aantal fotos zijn spoilersquote:Op maandag 20 juli 2009 10:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Laatste post vorig draadje
As the World Turns #30 Gaan Jack en Carly echt trouwen?
We gaan weer verder waar............Carly het niet kan helpen, die snapt niet dat Sam in haar slipje wil. of wil ze dat zelf ook.
[ afbeelding ]Holden heel stoer met een shotgun die creep van een Craig de ballen uit de broek wil schieten.
[ afbeelding ]Dat gedoe met Katy en Brad net zo vervelend wordt, als dat gezeur met Sophie en Aaron.
[ afbeelding ]Paul weer eens een keer de boel verpest omdat hij zichzelf maar niet in bedwang kan houden.
[ afbeelding ]............... en waar ik Dusty nog steeds een lekker hapje vind ![]()
[ afbeelding ]
Ik mis Hal [ afbeelding ]
Is dat zo? Welke?quote:
jahquote:Op maandag 20 juli 2009 23:35 schreef Michellee het volgende:
....en wat the crap is dat met die buikpop???
Oh, ik dacht dat het de trouwerij was van haar en Jack. Hoop niet dat het betekent dat ze met Brad gaat trouwen dan.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:32 schreef Michellee het volgende:
De bruiloft van Katie en Brad?
Paul met een kind?
Trouwens die arts net tegen Meg "Ik begrijp dat je vruchtbaarheidsproblemen heb gehad"
Was haar baarmoeder niet verwijderd???
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:45 schreef timmmmm het volgende:
Die foto van Holden en dan die foto daaronder, met die blik van Jack
Ik heb nog geen antwoord gekregen? Is de foto van Katie echt van een huwelijk met Brad?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:35 schreef Anonymousz het volgende:
Thunderbitch ga je de spoilers fotos niet verwijderen?
jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord gekregen? Is de foto van Katie echt van een huwelijk met Brad?
Ik zal alvast naar een andere foto op zoek gaan.
Welke is nog meer spoilermateriaal?
hij ging eerder wegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:43 schreef Michellee het volgende:
Volgens mij was Brad toch niet aanwezig op de bruiloft van Katie en Jack?
yepquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:34 schreef Michellee het volgende:
Och nee, gaat Lily weer aan de pillen???
Sip mens, laat haar lekker pillen eten....!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:34 schreef Michellee het volgende:
Och nee, gaat Lily weer aan de pillen???
De aanhouder wint! En als Rosanna één ding is dan is het wel een doorzetter.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:19 schreef Anonymousz het volgende:
Rosanna geeft op Paul wil je niet meer terug
Lucinda lost Walsh Enterprises to Connor Jamison, who turned out to be Connor Walsh, the long-lost granddaughter of James Walsh. Connor and her brother Evan orchestrated a takeover of Walsh Enterprises. Lucinda bounced back and created her own company, Worldwide Industries.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:39 schreef Michellee het volgende:
Waarom heeft Lucinda een hekel aan Evan?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:05 schreef Anonymousz het volgende:
Haha iedereen hebben een hekel aan Dusty
o sorry ik mag hem echt nietquote:
Waarom dan?quote:
altijd ermee bemoeien waar hij niks mee te maken heeftquote:
Zo moet je het niet zien hoor, hij is iemand die niet tegen onrechtvaardigheid kan, vandaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
altijd ermee bemoeien waar hij niks mee te maken heeft![]()
maar wie heeft dusty vermoord denk je?
Je kan het hier nog terugkijken!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:40 schreef Michellee het volgende:
Ik kijk 1 keer niet en Dusty is dood??????
Ja altijd grappig iddquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:41 schreef Aventura het volgende:
Die farm he, hoe groot is die precies? Blijkbaar groot genoeg voor Emma en Meg / Holden, Luke, Noah, Faith, Hope en Ethan / Jack, Parker, JJ, en Sage. En ze komen elkaar ook nooit tegen ofzo
ik ook of anders in de lakeviewquote:Op zondag 26 juli 2009 10:00 schreef Michellee het volgende:
Die farm lijkt mij wel gezellig! Ik wil er ook wonen
Vergeet het Memorial niet.quote:
Geef mij het statige Fairwinds maar!quote:Op zondag 26 juli 2009 10:00 schreef Michellee het volgende:
Die farm lijkt mij wel gezellig! Ik wil er ook wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:23 schreef alors het volgende:
[..]
Geef mij het statige Fairwinds maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Dat was te gek. Dat was het keerpunt waarop ze echt helemaal van het pad af is geraakt en psycho is geworden.quote:
Ik vind het nu ook af en toe zo ernstig zoetsappig! Vroeger was er veel meer actie naar mijn ideequote:Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef Aventura het volgende:
Ik kijk al langer dan ik dacht, zo midden jaren 90. Ik herinner me de oude Rosanna nog, Damien en Kingsley-Malta, Margo die verkracht werd en doen PTSS kreeg, Carly die het aanlegde met Hal, Barbara die d'r gezicht verbrandde, Lisa die met John Dixon ging trouwen en toen ter plekke gedumpt werd...Vroegah was het wel smeuiiger
Ik al een paar jaar nie, val er af en toe in met zappen, maar volgens mij is hij al een keer dood geweest... Kan er niks over vinden... maar wat ik wel tegenkom.. en daar heb ik toen wel wat van meegekregen. Em was zwanger van Paul, ze zat in het gekkenhuis en haar ongeboren kind zou bloed gedoneerd hebben (oid) om Johnnie (van Jennifer) te kunnen redden. Wat is er eigenlijk met dat kind van Em gebeurt? Is daar nog iets over bekend?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Nee ik las het hier net pasIk volg het al een paar weken niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de Dusty fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tonio en Janice zeggen mij niets,quote:Op zondag 26 juli 2009 21:22 schreef Ireth het volgende:
Was een grote boot(Jacht) waar Damian en Lily samen op woonden
Zo zit hier ff flink te trippen down memory lane zeg! Ben benieuwd of er mensen zijn die namen herkennenTonio, Janice, Andy, Ned, Hans, Nikki, Mark&Connor, Cal & Connor Eduardo, Paul die James doodschiet, Margo die bij Casey de stekker er uit trekt, Mike en Rosanna in zwaan op het dak, Kirk & Elly, Kirk & Samantha ... dit is dus zo'n beetje uit de tijd dat ik nog actief keek
Jammer genoeg zonder geluid
Belabberde kwaliteit
Zonder geluid én belabberde kwaliteit
Jeetje, heeft ze geen miskraam gehad? Ik kan me dat ook niet meer precies voor de geest halen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik al een paar jaar nie, val er af en toe in met zappen, maar volgens mij is hij al een keer dood geweest... Kan er niks over vinden... maar wat ik wel tegenkom.. en daar heb ik toen wel wat van meegekregen. Em was zwanger van Paul, ze zat in het gekkenhuis en haar ongeboren kind zou bloed gedoneerd hebben (oid) om Johnnie (van Jennifer) te kunnen redden. Wat is er eigenlijk met dat kind van Em gebeurt? Is daar nog iets over bekend?
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het ging toch over plekken waar men vaak scenes filmt?
Ja dat heb ik ook nog gezien! En met psycho Julia die ging samen werken met Stenbeck....quote:Op zondag 26 juli 2009 22:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat was te gek. Dat was het keerpunt waarop ze echt helemaal van het pad af is geraakt en psycho is geworden.
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:17 schreef Rickster1981 het volgende:
Voor de dader:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de Dusty fansHoe krijgt ie dat voor elkaar??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn de genen van zijn vader.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Die Aaron blijft toch een lieve stumperd hè
Als een jong hondje blijft hij paraat om aan te komen rennen als hij geroepen wordt
Aandoenlijk, maar sneu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
hij heeft 9 levens net als een kat en 3 keer dood nu heeft hij 6 levensquote:Op maandag 27 juli 2009 09:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Haha jaPaul is toch ook al 3 keer 'dood' geweest?
![]()
Hij doet alles voor Sofie die pauperquote:Op maandag 27 juli 2009 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Die Aaron blijft toch een lieve stumperd hè
Als een jong hondje blijft hij paraat om aan te komen rennen als hij geroepen wordt
Aandoenlijk, maar sneu.
eind jaren 90 keek ik af en toequote:Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef Aventura het volgende:
Ik kijk al langer dan ik dacht, zo midden jaren 90. Ik herinner me de oude Rosanna nog, Damien en Kingsley-Malta, Margo die verkracht werd en doen PTSS kreeg, Carly die het aanlegde met Hal, Barbara die d'r gezicht verbrandde, Lisa die met John Dixon ging trouwen en toen ter plekke gedumpt werd...Vroegah was het wel smeuiiger
jij ook alquote:Op maandag 27 juli 2009 13:19 schreef Michellee het volgende:
Ik begin mij aardig te irriteren aan "good guy" Aaron. Hij en Alison zijn zo leuk samen...
Hee ja, wat is er eigenlijk met Molly gebeurd?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eind jaren 90 keek ik af en toe
ik begon ATWT echt te volgen ergens in 2005
De bruidloft van Paul en Rose
1 van de spannendste cliffhanger van ATWT![]()
Ik had Paul nooit zo kwaad gezien![]()
ik was een beetje bang van hem![]()
![]()
geen ideequote:Op maandag 27 juli 2009 13:22 schreef Michellee het volgende:
[..]
Hee ja, wat is er eigenlijk met Molly gebeurd?
jammer, ik kijk geen sbs6quote:Op maandag 27 juli 2009 13:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
geen idee
nu speelt ze bij de bold & the beautiful
Was het niet te vroeg geboren?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:16 schreef formerjellybean het volgende:
Baby emily was wel geboren maar dood en dat kon ze niet accepteren en draaide toen door en daar door werd emily opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |