Ik heb nog geen antwoord gekregen? Is de foto van Katie echt van een huwelijk met Brad?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:35 schreef Anonymousz het volgende:
Thunderbitch ga je de spoilers fotos niet verwijderen?
jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord gekregen? Is de foto van Katie echt van een huwelijk met Brad?
Ik zal alvast naar een andere foto op zoek gaan.
Welke is nog meer spoilermateriaal?
hij ging eerder wegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:43 schreef Michellee het volgende:
Volgens mij was Brad toch niet aanwezig op de bruiloft van Katie en Jack?
yepquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:34 schreef Michellee het volgende:
Och nee, gaat Lily weer aan de pillen???
Sip mens, laat haar lekker pillen eten....!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:34 schreef Michellee het volgende:
Och nee, gaat Lily weer aan de pillen???
De aanhouder wint! En als Rosanna één ding is dan is het wel een doorzetter.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:19 schreef Anonymousz het volgende:
Rosanna geeft op Paul wil je niet meer terug
Lucinda lost Walsh Enterprises to Connor Jamison, who turned out to be Connor Walsh, the long-lost granddaughter of James Walsh. Connor and her brother Evan orchestrated a takeover of Walsh Enterprises. Lucinda bounced back and created her own company, Worldwide Industries.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:39 schreef Michellee het volgende:
Waarom heeft Lucinda een hekel aan Evan?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:05 schreef Anonymousz het volgende:
Haha iedereen hebben een hekel aan Dusty
o sorry ik mag hem echt nietquote:
Waarom dan?quote:
altijd ermee bemoeien waar hij niks mee te maken heeftquote:
Zo moet je het niet zien hoor, hij is iemand die niet tegen onrechtvaardigheid kan, vandaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
altijd ermee bemoeien waar hij niks mee te maken heeft![]()
maar wie heeft dusty vermoord denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |