quote:
Tonio en Janice zeggen mij niets,quote:Op zondag 26 juli 2009 21:22 schreef Ireth het volgende:
Was een grote boot(Jacht) waar Damian en Lily samen op woonden
Zo zit hier ff flink te trippen down memory lane zeg! Ben benieuwd of er mensen zijn die namen herkennenTonio, Janice, Andy, Ned, Hans, Nikki, Mark&Connor, Cal & Connor Eduardo, Paul die James doodschiet, Margo die bij Casey de stekker er uit trekt, Mike en Rosanna in zwaan op het dak, Kirk & Elly, Kirk & Samantha ... dit is dus zo'n beetje uit de tijd dat ik nog actief keek
Jammer genoeg zonder geluid
Belabberde kwaliteit
Zonder geluid én belabberde kwaliteit
Jeetje, heeft ze geen miskraam gehad? Ik kan me dat ook niet meer precies voor de geest halen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik al een paar jaar nie, val er af en toe in met zappen, maar volgens mij is hij al een keer dood geweest... Kan er niks over vinden... maar wat ik wel tegenkom.. en daar heb ik toen wel wat van meegekregen. Em was zwanger van Paul, ze zat in het gekkenhuis en haar ongeboren kind zou bloed gedoneerd hebben (oid) om Johnnie (van Jennifer) te kunnen redden. Wat is er eigenlijk met dat kind van Em gebeurt? Is daar nog iets over bekend?
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het ging toch over plekken waar men vaak scenes filmt?
Ja dat heb ik ook nog gezien! En met psycho Julia die ging samen werken met Stenbeck....quote:Op zondag 26 juli 2009 22:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat was te gek. Dat was het keerpunt waarop ze echt helemaal van het pad af is geraakt en psycho is geworden.
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:17 schreef Rickster1981 het volgende:
Voor de dader:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de Dusty fansHoe krijgt ie dat voor elkaar??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn de genen van zijn vader.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Die Aaron blijft toch een lieve stumperd hè
Als een jong hondje blijft hij paraat om aan te komen rennen als hij geroepen wordt
Aandoenlijk, maar sneu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
hij heeft 9 levens net als een kat en 3 keer dood nu heeft hij 6 levensquote:Op maandag 27 juli 2009 09:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Haha jaPaul is toch ook al 3 keer 'dood' geweest?
![]()
Hij doet alles voor Sofie die pauperquote:Op maandag 27 juli 2009 10:21 schreef timmmmm het volgende:
Die Aaron blijft toch een lieve stumperd hè
Als een jong hondje blijft hij paraat om aan te komen rennen als hij geroepen wordt
Aandoenlijk, maar sneu.
eind jaren 90 keek ik af en toequote:Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef Aventura het volgende:
Ik kijk al langer dan ik dacht, zo midden jaren 90. Ik herinner me de oude Rosanna nog, Damien en Kingsley-Malta, Margo die verkracht werd en doen PTSS kreeg, Carly die het aanlegde met Hal, Barbara die d'r gezicht verbrandde, Lisa die met John Dixon ging trouwen en toen ter plekke gedumpt werd...Vroegah was het wel smeuiiger
jij ook alquote:Op maandag 27 juli 2009 13:19 schreef Michellee het volgende:
Ik begin mij aardig te irriteren aan "good guy" Aaron. Hij en Alison zijn zo leuk samen...
Hee ja, wat is er eigenlijk met Molly gebeurd?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eind jaren 90 keek ik af en toe
ik begon ATWT echt te volgen ergens in 2005
De bruidloft van Paul en Rose
1 van de spannendste cliffhanger van ATWT![]()
Ik had Paul nooit zo kwaad gezien![]()
ik was een beetje bang van hem![]()
![]()
geen ideequote:Op maandag 27 juli 2009 13:22 schreef Michellee het volgende:
[..]
Hee ja, wat is er eigenlijk met Molly gebeurd?
jammer, ik kijk geen sbs6quote:Op maandag 27 juli 2009 13:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
geen idee
nu speelt ze bij de bold & the beautiful
Was het niet te vroeg geboren?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:16 schreef formerjellybean het volgende:
Baby emily was wel geboren maar dood en dat kon ze niet accepteren en draaide toen door en daar door werd emily opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |