abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71642722
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:10 schreef NMGN23 het volgende:
Mijn roepnaam is ook compleet verschillend van mijn 1e doopnaam (zelfs de letter komt niet overeen), overigens ook van mijn 2e en 3e doopnaam. Ik geef dit altijd uitdrukkelijk door als iemand anders voor mij een vlucht boekt omdat ik weet hoe snel/vaak dit fouten oplevert, volkomen begrijpelijk overigens.
Ik zou het erop gokken en de evt schade delen door alle medereizigers.
Ja het is idd ook een stomme fout, op de site staat bij boeken Voornaam en Achternaam.
Zonder dat ik het doorhad (heb zelf namelijk helemaal geen doopnamen) heb ik het ingevuld.

Maar mochten we het er op gokken en we worden bij het boarden tegengehouden, is er dan nog wel tijd genoeg voor een alternatief?
Want ik lees overal dat de balies 40minuten voor de vlucht sluiten? En volgens mij begint het boarden dan ook pas?
pi_71643111
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:31 schreef gerre22 het volgende:
Ik heb een vraag over "mijn reisdata zijn flexibel". Betekent dit dat de reisdata nog kunnen veranderen na het inchecken? Of hoe moet ik dit interpreteren?
Nee, dt betekent dat je flexibel naar een goede prijs kunt zoeken. Het werkt alleen niet heel erg goed. Je zou dan een een soort prijskalender te zien moeten krijgen met een overzicht van de prijzen op verschillende dagen.

Je boekt uiteindelijk voor een vaste dag.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:12:16 #103
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_71643139
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:47 schreef zipta het volgende:

[..]

Ja het is idd ook een stomme fout, op de site staat bij boeken Voornaam en Achternaam.
Zonder dat ik het doorhad (heb zelf namelijk helemaal geen doopnamen) heb ik het ingevuld.

Maar mochten we het er op gokken en we worden bij het boarden tegengehouden, is er dan nog wel tijd genoeg voor een alternatief?
Want ik lees overal dat de balies 40minuten voor de vlucht sluiten? En volgens mij begint het boarden dan ook pas?
Ik heb makkelijk praten (want ik sta dadelijk niet in mijn eentje mn vrienden uit te zwaaien) maar Ryanair wil geld verdienen. Door iemand te weigeren voor een vlucht zullen ze niet meer verdienen.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_71643150
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:47 schreef zipta het volgende:
Je boardingcard wordt gecontroleerd door de beveiliging bij de ingang. Als jij niet degene bent die daar op staat, dan mag je de vertrekhal niet in. Bij het boarden wordt inderdaad daar wat minder op gecontroleerd.
Gewoon een nieuw ticket boeken dus, want na inchecken kun je niets meer wijzigen.
pi_71643344
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:12 schreef NMGN23 het volgende:

[..]

Ik heb makkelijk praten (want ik sta dadelijk niet in mijn eentje mn vrienden uit te zwaaien) maar Ryanair wil geld verdienen. Door iemand te weigeren voor een vlucht zullen ze niet meer verdienen.
Nouja misschien wel, want diegene moet dan een nieuw ticket kopen en die zijn een stuk duurder geworden tuurlijk delen we de kosten wel maar we zijn ook maar een groepje studenten
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:12 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Je boardingcard wordt gecontroleerd door de beveiliging bij de ingang. Als jij niet degene bent die daar op staat, dan mag je de vertrekhal niet in. Bij het boarden wordt inderdaad daar wat minder op gecontroleerd.
Gewoon een nieuw ticket boeken dus, want na inchecken kun je niets meer wijzigen.
Dus ik kan zelfs niet naar die ticketservice toelopen om daar de naam te laten wijzigen voor ¤100,- omdat ik al online heb ikgecheckt?
Dit is al de zoveelste tegenslag van deze vakantie en dan ben ik nog niet eens op bestemming...
pi_71643500
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:22 schreef zipta het volgende:
Dus ik kan zelfs niet naar die ticketservice toelopen om daar de naam te laten wijzigen voor ¤100,- omdat ik al online heb ikgecheckt?
Dit is al de zoveelste tegenslag van deze vakantie en dan ben ik nog niet eens op bestemming...
Nee, want je hebt zelf 2x bevestigt dat je die persoon met die naam bent en niet iemand anders.
Iets met billen, blaren en zitten.

Uiteraard kun je het proberen; zoals je ziet in dit topic, zijn ze normaal gesproken zeer coulant bij Ryanair, maar als je zeker wilt weten dat je op vakantie gaat en gewoon de gevolgen inziet van wat je gegaan hebt, dan boek je een nieuw ticket.

en dan bedankt iedereen in dit topic jou, omdat jij er weer aan bijdraagt dat het vliegen goedkoop blijft
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:34:36 #107
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_71643614
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:30 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

en dan bedankt iedereen in dit topic jou, omdat jij er weer aan bijdraagt dat het vliegen goedkoop blijft
En dat is toch ook heel wat waard zou ik zeggen!!
pi_71643747
Ik heb net een ticket teveel geboekt (retour ipv. enkele reis die ik wilde).

Kost me weer 2 pond extra
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_71643776
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:30 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Nee, want je hebt zelf 2x bevestigt dat je die persoon met die naam bent en niet iemand anders.
Iets met billen, blaren en zitten.

Uiteraard kun je het proberen; zoals je ziet in dit topic, zijn ze normaal gesproken zeer coulant bij Ryanair, maar als je zeker wilt weten dat je op vakantie gaat en gewoon de gevolgen inziet van wat je gegaan hebt, dan boek je een nieuw ticket.

Terugreis is nog niet ingecheckt, want dat kan pas over 2 dagen, kan ik die dan nog wel laten wijzigen?
Of hoe werkt dat precies met Ryanair? Want ik heb alleen een boardingpass voor de heenvlucht en wat ik er van begrijp moet ik die van de terugvlucht dan pas inchecken?

Nouja denk dat we het er maar gewoon op gaan gokken. Nog eens ¤300,- erbovenop betalen heb ik geen zin in. Alleen de voornaam klopt niet, achternaam, foto en BSN lijkt me toch veel belangrijker. Maarja desnoods gaan we daar met z'n allen staan huilen

dit gebeurd me dan ook geen 2de keer hoor
pi_71644177
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:40 schreef zipta het volgende:
Terugreis is nog niet ingecheckt, want dat kan pas over 2 dagen, kan ik die dan nog wel laten wijzigen?
Of hoe werkt dat precies met Ryanair?
Ja de terugreis kun je dan nog wel laten veranderen. En dat is natuurlijk wel heel slim, want een Nederlandse beveiliger kun je je roepnaam nog wel wijs maken, maar hoe ga je dat op een Poolse / Spaanse / Italiaanse (of waar je dan ook naar toe gaat) luchthaven doen?

Jij bent gewoon niet die persoon
quote:
Alleen de voornaam klopt niet, achternaam, foto en BSN lijkt me toch veel belangrijker.
Op je boarding card staat geen foto of BSN, hooguit het documentnummer van je paspoort en je geboortedatum. Als er Jan de Vries op staat, dan is dat niet geldig voor Piet de Vries. En krijg je daarmee ook geen toegang. Dat heeft niets met Ryanair te maken, maar alles met veiligheid. Zo simpel is het.
quote:
Maarja desnoods gaan we daar met z'n allen staan huilen
Ik hoop dan dat echt iedereen jullie gaat staan uitlachen en je door de menigte de terminal uitgegooid wordt
Of ben je ook zo iemand die z''n flesje water pas bij de controle op gaat drinken om de beveiligers te pesten
pi_71644271
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:54 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ja de terugreis kun je dan nog wel laten veranderen. En dat is natuurlijk wel heel slim, want een Nederlandse beveiliger kun je je roepnaam nog wel wijs maken, maar hoe ga je dat op een Poolse / Spaanse / Italiaanse (of waar je dan ook naar toe gaat) luchthaven doen?

Jij bent gewoon niet die persoon
[..]

Op je boarding card staat geen foto of BSN, hooguit het documentnummer van je paspoort en je geboortedatum. Als er Jan de Vries op staat, dan is dat niet geldig voor Piet de Vries. En krijg je daarmee ook geen toegang. Dat heeft niets met Ryanair te maken, maar alles met veiligheid. Zo simpel is het.
[..]

Ik hoop dan dat echt iedereen jullie gaat staan uitlachen en je door de menigte de terminal uitgegooid wordt
Of ben je ook zo iemand die z''n flesje water pas bij de controle op gaat drinken om de beveiligers te pesten
Haha ja ik snap het ook wel hoor van de veiligheid enzo.. maar het is gewoon kut

En nee, op me tickets na heb ik de zaken verder goed voor elkaar hoor

Nouja bedankt voor de info, zaterdag vlieg ik naar Spanje dus we gaan het meemaken!
pi_71644315
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:57 schreef zipta het volgende:
Nouja bedankt voor de info, zaterdag vlieg ik naar Spanje dus we gaan het meemaken!
We willen nu natuurlijk wel een live verslag hier op FOK!

Dus camera mee, en filmpjes maken oh nee, je mag de beveiliging niet filmen op een luchthaven
pi_71644495
Ik hoop dat je ze dan pas over 2,5 week ziet, ben ik tenminste wel op vakantie geweest.
Moet er echt niet aan denken als we het proberen en er toch 1 iemand blijft staan op vliegveld.

Maar ik lees ook wel dat mensen worden geweigerd en dan alsnog een nieuw ticket halen, dus dat is wel mogelijk?

En wat als wij onze koffers al wel hebben gedropt en je word geweigerd? Gaat die koffer dan wel mee ofzo?
pi_71645577
Mijn vriendin is er in Charleroi wel eens doorgelaten, terwijl ze haar roepnaam ipv paspoortnaam ingegeven had... Dus mss heb je geluk?
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:07:12 #115
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_71646057
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:49 schreef MB88 het volgende:
Mijn vriendin is er in Charleroi wel eens doorgelaten, terwijl ze haar roepnaam ipv paspoortnaam ingegeven had... Dus mss heb je geluk?
Maar was het wel opgemerkt door het luchthavenpersoneel?
pi_71646358
Ja, zelfs dat. Een beetje smeken en in je beste Frans uitleggen heeft wel geholpen blijkbaar.
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:44:31 #117
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_71648718
Ik werd in Parijs eens bijna geweigerd in een hostel omdat ik m'n roepnaam ipv m'n doopnaam had doorgegeven...
pi_71649346
Vannacht teruggekomen via Weeze vanaf Faro lekker 2 weekjes vakantie gehad.
Ik had dus blijkbaar ook per ongeluk mijn roepnaam ingevuld en er geen problemen mee gehad.
In Faro(waar ze sowieso wat strenger zijn volgens mij) werd er wel naar gevraagd maar toen ik uitgelegd had dat ik per ongeluk m'n derde naam(roepnaam) had ingevuld mocht ik gewoon door.

Dezge vakantie voor het eerst last gehad van domme paupers in het vliegtuig.
Beide vluchten een gezin met 4 kinderen(onder de 12) die vrijwel als laatste het vliegtuig binnenwandelen en dan gelijk hoog van de toren beginnen te blazen tegen de crew als er geen hele rij meer beschikbaar is op een volledig voleboekte vlucht .
Een grote bek met van die teksten als "Mijn kinderen gaan niet alleen zitten, over m'n lijk" en "Dan stijgen we gewoon niet op."
Op de heenweg hebben zijn m'n vriendin en ik toen achter elkaar gaan zitten dan konden er drie bij elkaar zitten, 1 aan de ene kant van het gangpad en 2 aan de andere kant. Puur omdat het gewon zielig voor die kleine kindjes was.
Maar eigenlijk hoop je dan gewoon dat de crew ze van boord laat halen omdat het gewoon irritante lui zijn.
Helaas kost het uitladen van hun bagage natuurlijk veel meer tijd.
Lawa mena hau lala!
pi_71649720
Weet iemand hoe het met die vloeistoffenregel zit? Wordt er in Eindhoven nog echt hard op gecontroleerd, want ik hoor daar verschillende verhalen over.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_71649898
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:19 schreef FrankRicard het volgende:
Weet iemand hoe het met die vloeistoffenregel zit? Wordt er in Eindhoven nog echt hard op gecontroleerd, want ik hoor daar verschillende verhalen over.
Ik gok er niet op. Je zult maar net weer een of andere verzuurde douanier treffen....
pi_71651766
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:05 schreef Rubstah het volgende:
Vannacht teruggekomen via Weeze vanaf Faro lekker 2 weekjes vakantie gehad.
Ik had dus blijkbaar ook per ongeluk mijn roepnaam ingevuld en er geen problemen mee gehad.
In Faro(waar ze sowieso wat strenger zijn volgens mij) werd er wel naar gevraagd maar toen ik uitgelegd had dat ik per ongeluk m'n derde naam(roepnaam) had ingevuld mocht ik gewoon door.
Dat geeft me dan toch wel weer een beetje hoop
Nouja, ik moet me er nu niet meer druk om maken. Lekker genieten van het mooi weer
pi_71654214
ik heb een wizzair-vraagje. mag dat hier ook?

ik vlieg binnenkort namelijk van eindhoven naar boedapest. ik vroeg me af of het op dat vliegveld zinvol is om priority boarding aan te schaffen, of dat je daar toch met de bus wordt vervoerd en het allemaal niets uitmaakt.
pi_71654269
Ligt eraan waar het vliegtuig geparkeerd staat. Is het vlak voor de terminal dan mag je lopen, is het verder weg dan de bus. Is dus eigenlijk niks zinnigs over te zeggen.

Hoewel ik nu ik er over nadenk ook al ruim een halfjaar niet meer op EHV geweest ben en het misschien ook veranderd is
pi_71654423
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:07 schreef Thetallguy het volgende:
Ligt eraan waar het vliegtuig geparkeerd staat. Is het vlak voor de terminal dan mag je lopen, is het verder weg dan de bus. Is dus eigenlijk niks zinnigs over te zeggen.

Hoewel ik nu ik er over nadenk ook al ruim een halfjaar niet meer op EHV geweest ben en het misschien ook veranderd is
okidoki, dank voor je antwoord!
pi_71704904
a.s. Dinsdag vlieg ik naar Londen Stansted vanaf Airport Weeze. Maar mijn vraag is nu, moet ik een X aantal uren van tevoren op het vliegveld zijn, zoals normaal het geval is? Of kan ik bij wijze van 30 min voordat de gate dicht gaat nog aan komen lopen, mn baggage droppen en het vliegtuig instappen?
pi_71705074
Nieuwe bestemmingen voor Weeze! Gdansk (prachtige stad) en Porto!
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_71705130
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:59 schreef secondant het volgende:
Nieuwe bestemmingen voor Weeze! Gdansk (prachtige stad) en Porto!
Gdansk is idd . En het nabijgelegen Sopot ook (een jaar of 5 geleden tenminste).
pi_71707657
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:50 schreef plakkert- het volgende:
a.s. Dinsdag vlieg ik naar Londen Stansted vanaf Airport Weeze. Maar mijn vraag is nu, moet ik een X aantal uren van tevoren op het vliegveld zijn, zoals normaal het geval is? Of kan ik bij wijze van 30 min voordat de gate dicht gaat nog aan komen lopen, mn baggage droppen en het vliegtuig instappen?
Je checked online in, dus daarvoor hoef je al niet meer vroeg te zijn. Boarden begint 40 min voor vertrek vlucht, dus dan ben je ruim op tijd.
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_71708283
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:17 schreef MB88 het volgende:

[..]

Je checked online in, dus daarvoor hoef je al niet meer vroeg te zijn. Boarden begint 40 min voor vertrek vlucht, dus dan ben je ruim op tijd.
Ok top, dan zorg ik wel dat ik er iets meer dan een uurtje van tevoren ben. Het is toch maar 20 mins met de auto vanaf hier. Wel verdomde vroeg op 't vliegtuig a.s dinsdag, ik vlieg al om 6:50
pi_71708632
Vervelend, maar dat betekent meer quality time in London!
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_71709153
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:07 schreef Thetallguy het volgende:

Gewoon lopen these days. Langs de deuren en dan afslaan naar rechts.
pi_71726796
*edit* Ik ben een kuttekop die niet goed kan lezen.

Woensdag vliegen naar Birmingham, spannend
  zondag 9 augustus 2009 @ 11:54:38 #133
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_71726997
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:45 schreef Coraline. het volgende:
*edit* Ik ben een kuttekop die niet goed kan lezen.

Woensdag vliegen naar Birmingham, spannend
Veel plezier dan maar kuttekop!!
pi_71727168
morgen naar Bologna! ff een paar daagjes genieten van de zon
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_71756534
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:40 schreef jmac het volgende:

[..]

Gewoon lopen these days. Langs de deuren en dan afslaan naar rechts.
dat betekent dat je met een pre-boarding pass dus wel als eerste binnen bent.
pi_71832847
Ik heb een vraagje over de bus Public Express die vanuit Groningen naar Bremen Airport rijdt. Weet iemand hier of deze bus een toilet aan boord heeft? Heel graag zou ik een keer vanuit Bremen met Ryanair naar Londen en Stockholm vliegen, maar ik ben niet zeker of ik tijdens de busrit die 2 tot 2,5 uur duurt naar de wc kan.
pi_71833116
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:18 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik heb een vraagje over de bus Public Express die vanuit Groningen naar Bremen Airport rijdt. Weet iemand hier of deze bus een toilet aan boord heeft? Heel graag zou ik een keer vanuit Bremen met Ryanair naar Londen en Stockholm vliegen, maar ik ben niet zeker of ik tijdens de busrit die 2 tot 2,5 uur duurt naar de wc kan.
Voor en na de rit geen optie om naar de WC te gaan?
pi_71833284
Kun je niet beter vanaf Eindhoven of RAF Laarbruch vliegen (al zoveel namen gehad, nu eens een vroege)?
Of kom uit de omgeving van Groningen?
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_71833909
Ik kom inderdaad uit de provincie Groningen. Om in Bremen een vroege ochtendvlucht te kunnen nemen naar bijvoorbeeld Stansted rijdt er rond 2 uur 's nachts een bus vanaf Groningen CS.
Eindhoven is met de trein ruim 3 uur reizen dus Bremen is voor mij dichterbij. Ik heb geen rijbewijs en daardoor afhankelijk van openbaar vervoer.
pi_71835392
Dan is het inderdaad wel logisch ja. Netjes dat ze die bus inzetten!
Hoppa!! Lekker zomertje!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:01:23 #141
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_71836185
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft daar genoeg aan, sukkel.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 13-08-2009 09:55:02 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  donderdag 13 augustus 2009 @ 07:43:29 #142
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_71839926
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:01 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Niet heeft daar genoeg aan, sukkel.
Volgens mij moet hier ergens 'iedereen' tussen...
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:25:01 #143
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_71845151
Eens kijken of we in september nog een mooi reisje kunnen maken
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:03:03 #144
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_71847771
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

In principe hoef ik ook nooit aan boord van een bus, maar juist die keer dat je vast komt te staan in de file waardoor de rit langer duurt kan heel vervelend zijn.
Daarnaast is het ook een soort gemoedsrust, het idee dat het mogelijk is om naar de WC te gaan op zo'n lange rit maakt de reis in mijn ogen comfortabeler, of in ieder geval de wetenschap dat de bus ergens stopt voor een korte pauze.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_71855580
Wordt bij handbagage de maximale afmetingen gehanteerd? Mijn tas is nl 5 cm te groot en ik vroeg me af of deze dan wordt geweigerd, c.q. dat ik moet bijbetalen?
pi_71863261
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef Mogieee het volgende:
Wordt bij handbagage de maximale afmetingen gehanteerd? Mijn tas is nl 5 cm te groot en ik vroeg me af of deze dan wordt geweigerd, c.q. dat ik moet bijbetalen?
Heel misschien, op sommige vliegvelden?

Bij de meeste vliegvelden heb ik in elk geval geen problemen gehad om ook met 2 tassen die allemaal te groot én te zwaar waren het vliegtuig in de komen

Van waar vlieg je?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_71863659
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef Mogieee het volgende:
Dit kan heel erg verschillen.. mijn tas was zelf 3 cm te dik, maar hier werd niet naar gekeken en hij paste ook makkelijk in de bagagedingen. Zag in een andere rij echter wel dat er strenger gecontroleerd werd, en alle tassen moesten in dat handbagageding, waar hij dan in moet passen. Het is dus een beetje geluk hebben, maar je kan het risico wel nemen.
pi_71881248
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef robinmos het volgende:

[..]

Dit kan heel erg verschillen.. mijn tas was zelf 3 cm te dik, maar hier werd niet naar gekeken en hij paste ook makkelijk in de bagagedingen. Zag in een andere rij echter wel dat er strenger gecontroleerd werd, en alle tassen moesten in dat handbagageding, waar hij dan in moet passen. Het is dus een beetje geluk hebben, maar je kan het risico wel nemen.
In bologna controleerden ze wel afgelopen week
pi_71905045
Ik heb een vraagje, ik word nu van Eindhoven weggebracht naar Düsseldorf Weeze, maar is het ook makkelijk te doen met OV, bijvoorbeeld voor de terugreis. Op de site lees ik dat er bussen rijden naar Nijmegen, daar zou ik dan met mijn OV-kaart de trein kunnen pakken. Heeft iemand daar ervaring mee, en wat zou de bus kosten? Of met de trein vanaf Weeze zelf, maar dat duurt volgens de internationale hispeed planner 2:42, ook niet de meest ideale verbinding..

"Airport Weeze is located 5 km from Weeze, approximately 70 km from Düsseldorf and 60 km from Arnhem and Nijmegen. Buses to Weeze, to Düsseldorf, to Essen, to Duisburg and Cologne and to the dutch Cities of Arnhem, Nijmegen, Utrecht and Amsterdam leave from outside the terminal. To Weeze train station the journey takes approximately 10 minutes. To Düsseldorf it takes 1 hour 15 Minutes. From Airport Weeze to Amsterdam it takes 3 ½ hours. There is also a taxi rank in front of the terminal. "
pi_71905751
Een duits taxibedrijf rijd met busjes naar Nijmegen, Venlo en Arnhem. Als je daarmee een busje naar Venlo pakt (15 euro) ben je het snelst in Eindhoven.

http://www.airport-weeze.de/2-3-10_bus_venlo.php?lang=en
http://www.taxi-hottgenroth.de/nl/fahrplan.htm#shuttle
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_71932288
Ik heb even een vraagje. In de herfstvakantie ga ik met een vriendin shoppen in Londen. We gaan dinsdagavond weg en komen donderdagochtend terug, voor een tientje p.p.

Donderdagochtend moeten we om 6.55 weg uit London Stansted. Ik ken Londen verder niet, maar is Londen Stansted ver van Londen af? En is het een groot vliegveld? Moet je ook 2 uur van tevoren aanwezig zijn?
pi_71932498
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:25 schreef French het volgende:
Donderdagochtend moeten we om 6.55 weg uit London Stansted. Ik ken Londen verder niet, maar is Londen Stansted ver van Londen af? En is het een groot vliegveld? Moet je ook 2 uur van tevoren aanwezig zijn?
Ja, het is niet dichtbij. Trein =uur. Bus = 1.20 uur
2 uur vantevoren = NIET nodig . Uur is MEER dan genoeg. Enige wat lang duurt is fouilleren.

Dus opzoeken of er een bus rijdt vlakbij je hotel (rijden de hele nacht door elk half uur ongeveer. www.nationalexpress.co.uk of als je vlakbij Liverpool street zit kijken of je de Stansted Express (18pond) kan pakken om er op tijd te zijn.
pi_71932754
He thnx!

Ik heb nog geen hotel geboekt, heb je toevallig tips? Mag goedkoop zijn, maar ik wil niet in een hostel denk ik...

Edit: ik heb inmiddels een recent topic gevonden over Londen, vast wel iemand die tips heeft. In ieder geval bedankt voor jouw tip.

[ Bericht 27% gewijzigd door French op 16-08-2009 22:13:35 ]
pi_71964583
Nog even een vraagje. Hoe kan het dat ik aan het eind van mijn boeking (en dus na mijn betaling met CC) een bedrag van 20,- er bovenop krijg?

PAYMENT DETAILS

32.00 EUR Total Fare

0.00 EUR Taxes, Fees & Charges

20.00 EUR Passenger Fee: Handling Fee

52.00 EUR Total Paid

Gisteren was het trouwens nog 10,- p.p., nu 16,- p.p.
pi_71964943
Omdat je voor een CC betaling ¤5/enkele reis betaalt. Een retourtje voor 2 personen is dus 4 x 5 = ¤20
pi_71965188
Aha Duur. Wat is het alternatief dan?
pi_71965570
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:29 schreef French het volgende:
Aha Duur. Wat is het alternatief dan?
Staat in de startpost..
pi_71965954
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef robinmos het volgende:

[..]

Staat in de startpost..
Thnx
pi_71984927
Manchester Airport zwicht niet voor druk Ryanair

17-08-2009

MANCHESTER - Manchester Airport is niet gezwicht voor de druk van Ryanair, dat aanbood 28 extra wekelijkse vluchten uit te voeren wanneer de luchthaven zijn tarieven zou verlagen. Nadat de luchthaven dit weigerde, heeft de Ierse low cost carrier aangekondigd negen van de tien bestaande routes vanaf Manchester te schrappen. Het gaat onder meer om lijndiensten van en naar de luchthavens Charleroi en Weeze.

Ook routes naar Girona, Bremen, Cagliari, Hahn, Marseille, Bergamo en Shannon worden met ingang van 1 oktober niet meer uitgevoerd. Manchester Airport noemt het verlies van 44 wekelijkse Ryanair-vluchten “spijtig”, maar noemt de passenger charge van drie pond sterling (3,48 euro) per passagier niet onredelijk.

Passagiers wordt indien mogelijk alternatieve reisopties geboden via de nabijgelegen luchthavens East Midlands, Liverpool en Leeds Bradford. Op laatstgenoemde luchthaven opent Ryanair een nieuwe basis.

Luchthavens die volgens Ryanair hoge tarieven in rekening brengen moeten het steeds meer ontgelden. Zo kondigde de prijsvechter al aan vluchten te schrappen op de luchthavens Dublin en Londen Stansted.

http://www.zakenreisnieuws.nl/news/?ID=31722
pi_71987354
Ik denk ook dat het een mooi excuus is om zich terug te trekken van een bepaalde airport. Nu komen ze in het nieuws dat ze de tarieven te hoog vinden, terwijl het misschien wel gewoon aan de tegenvallende resultaten lag.
Maargoed die resultaten kunnen in Leeds (70km verderop) natuurlijk nog net zo slecht zijn dus uiteindelijk weet je het nooit met de Ryanair persvoorlichting.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:26:42 #161
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_71991636
Een airport als Manchester kan het ook nog wel maken om een vuist te maken tegen Ryanair, er zijn veel luchthavens welke met mooie verhalen door Ryanair worden opgenomen in de dienstregeling, en daarna met de rug tegen de muur worden gezet om maar niet teveel kosten te berekenen.
Een goed voorbeeld is Charleroi Airport, welke lage luchthavenbelastingen heeft, en geld probeert te verdienen met de verkoop van etenswaren achter de beveiliging. (Vooral flesjes drinken voor hoge prijs te verkopen werkt goed, aangezien deze door de security eerder afgenomen zijn).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_72019998
Weer een nieuwe bestemming erbij voor Eindhoven vanaf 5 november, Alicante.

Geen idee wat de vliegfrequentie wordt want ze staan nog niet in het boekingssysteem geladen
pi_72027611
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:26 schreef ozzietukker het volgende:
Een airport als Manchester kan het ook nog wel maken om een vuist te maken tegen Ryanair, er zijn veel luchthavens welke met mooie verhalen door Ryanair worden opgenomen in de dienstregeling, en daarna met de rug tegen de muur worden gezet om maar niet teveel kosten te berekenen.
Een goed voorbeeld is Charleroi Airport, welke lage luchthavenbelastingen heeft, en geld probeert te verdienen met de verkoop van etenswaren achter de beveiliging. (Vooral flesjes drinken voor hoge prijs te verkopen werkt goed, aangezien deze door de security eerder afgenomen zijn).
Het is de vraag welke vluchten er voor Manchester overblijven. Negen van de tien Ryanair-vluchten verliezen is veel. Ryanair kan je maken (door vanaf je vliegveld te vliegen) of kraken (door te vertrekken). Dat laatste kan je veel omzet schelen (taxfree, parkeren, luchthavenbelasting enz. enz.).
pi_72030773
Dublin blijft over. Waarschijnlijk de enige route die voor Ryanair wel geld opleverde

Manchester is groot genoeg, die zullen echt niet zoveel lijden onder dit besluit, en op dezelfde dag heeft Jet2 gelijk een extra vliegtuig daar gestationeerd met 3 nieuwe routes.
pi_72031881
Ryanair vanaf Weeze rechtstreeks naar Agadir en Fez

19-08-2009

WEEZE - Ryanair vliegt met ingang van komend winterseizoen vanaf Airport Weeze rechtstreeks naar de Marokkaanse steden Agadir en Fez. De ticketverkoop voor beide nieuwe routes start donderdag (20 augustus), zo maakte Ryanair bekend. Ryanair vliegt al vanaf Weeze naar het Marokkaanse Marrakech.

Agadir wordt vanaf 4 november twee keer per week aangevlogen. Naar Fez staan vanaf dezelfde datum drie vluchten per week in de planning. Op beide routes worden Boeing 737-800’s met 189 stoelen ingezet.

Ryanair schrapt daarnaast ook enkele routes die nu nog vanaf Weeze worden uitgevoerd. De lijndiensten naar Stockholm Vasteras en Turijn worden vanaf september gestaakt.
pi_72031899
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Het is de vraag welke vluchten er voor Manchester overblijven. Negen van de tien Ryanair-vluchten verliezen is veel. Ryanair kan je maken (door vanaf je vliegveld te vliegen) of kraken (door te vertrekken). Dat laatste kan je veel omzet schelen (taxfree, parkeren, luchthavenbelasting enz. enz.).
De tactiek van ryanair is zich aanbieden aan kleine bijna "vergane" vliegvelden en ze door hun vluchten groot te maken, waarna ze door het dreigen ze weer te verlaten, lagere kosten af te dwingen.
Manchester is te groot voor deze nare werkwijze en heeft dus makkelijk de poot stijf kunnen houden. Er komen genoeg andere maatschappijen om het kleine gaatje dat ryanair achterlaat te vullen.
Manchester had ryanair niet zo hard nodig als ryanair blijkbaar dacht...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_72031901
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:44 schreef Thetallguy het volgende:
Dublin blijft over. Waarschijnlijk de enige route die voor Ryanair wel geld opleverde

Manchester is groot genoeg, die zullen echt niet zoveel lijden onder dit besluit, en op dezelfde dag heeft Jet2 gelijk een extra vliegtuig daar gestationeerd met 3 nieuwe routes.
De route Dublin-Manchaster heeft echter wel een geschiedenis. Was een van de eerste routes van Ryanair buiten Dublin-London. Psygologisch gezien zou ik juist die staken. maar ik denk dat je economisch gezien gelijk hebt.
  maandag 24 augustus 2009 @ 05:05:33 #168
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_72103602
Straks vanaf Weeze naar Rome voor 5 dagen
pi_72107011
Ik vlieg in oktober weer voor 8 euro retour naar Stansted
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_72119191
Als je al hebt ingecheckt en heenvlucht al hebt gemaakt en je klikt op boeking weergeven staat er opeens bij status met grote rode letters: BEVESTIGD NIET.

Lekker slim van ze. Benieuwd hoeveel mensen ervan in paniek raken en opeens gaan bellen met ryanair.
pi_72120216
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:23 schreef jmac het volgende:
Als je al hebt ingecheckt en heenvlucht al hebt gemaakt en je klikt op boeking weergeven staat er opeens bij status met grote rode letters: BEVESTIGD NIET.

Lekker slim van ze. Benieuwd hoeveel mensen ervan in paniek raken en opeens gaan bellen met ryanair.
Ja dat had ik ook net.
Ik heb een verkeerde paspoort geldig tot datum ingevuld.Gaat dit een probleem worden?
Ik had al gelezen dat mensen dit wel vaker hadden, en dit waarschijnlijk niet eens zelf hadden gedaan.
(aangezien ik niet echt het idee heb dat ik dit zelf verkeerd ingevuld heb)
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_72133788
Ik vlieg volgende week maandag vanuit weeze naar Pisa..

(heb ik net allemaal moeilijke vluchten geboekt vanuit Eindhoven, blijft weeze toch doorvliegen op Pisa , of nou ja moeilijke vluchten, heen is Ideaal want dan vlieg je vanuit eindhoven lekker vroeg, terug is een stuk minder want dan vlieg je om half 6 vanuit pisa, en mijn bezoek moet vanuit Florence komen, dus dat redden ze nooit, en met Weeze hadden ze dat wel gered.)

Maar goed, nu las ik net: Each passenger is permitted to check in up to 3 bags with a MAXIMUM combined weight of 15kgs (subject to the payment of the applicable checked baggage fees)

Dus je mag; ook al check je 3 koffers in, nog steeds maar 15 kg hebben??
En ze spreken de hele tijd van bags/tassen maar een koffer mag toch net zo goed?
pi_72135335
Ja het maximum is 15 kilo, of je het nou in 1 of 300 tassen stopt. Of koffers, Albert Heijn-tassen, dozen, diepvrieszakken
pi_72141878
Zojuist paar daagjes Fez geboekt
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:46:03 #175
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_72143002
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:44 schreef Thetallguy het volgende:
Ja het maximum is 15 kilo, of je het nou in 1 of 300 tassen stopt. Of koffers, Albert Heijn-tassen, dozen, diepvrieszakken
Dat gaat niet goed denk ik, je vergeet het gewicht van de tassen, koffers, Albert Heijn-tassen, dozen of diepvrieszakken
  Moderator donderdag 27 augustus 2009 @ 10:26:57 #176
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_72193730
even een ervaring van mijn kant
eerste keer met ryanair. maar een erg goede ervaring geweest.

heen vlucht van weeze naar berlijn geen problemen. hadden alleen handbagage en konden dus gewoon door lopen. zelfde voor de terug vlucht.
hadden ook netjes 1 handbagage per persoon (grote kibbeling rugzak volgestouwd met alles) werd ook niet naar gekeken.

vlucht naar Palma de Mallorca vanaf weeze ook geen problemen, bagage was volgens mij te zwaar maar dat kwam door een grote plastic bak waar mijn tas (geen koffer) in werd gezet. verder wederom geen problemen.
terug vlucht werd streng gecontroleerd op de 15kg en ook op de 1 handbagage. kan ook liggen aan het grond personeel maar zelfs een handtasje van 10bij15bij3cm werd geteld als 2e handbagage dus die mocht even snel de tas in. verder ook geen problemen.

al met al alleen maar goede ervaringen.

wel nog iemand gehad die de vlucht opnieuw moest boeken vanwege een verkeerde naam dus let daar alsjeblieft op.

owja de kosten (het leukste)

voor berlijn ¤ 3,87 incl belastingen etc (voor 2 personen alleen handbagage)
voor mallorca ¤ 237,80 incl. belastingen etc (voor 2 personen 2 ruimbagage)

top vakantie gehad!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_72205410
Eindhoven - Bristol en Eindhoven - Alghero worden per 1 oktober gecancelled. Alghero waarschijnlijk omdat dit een zomerroute is, Bristol is gewoonweg niet rendabel.

Ik had een tijdje terug tickets naar Bristol geboekt, maar uiteindelijk al besloten dat we niet zouden gaan. Vandaag SMSje + e-mail dat de vluchten gecancelled zijn en ik mn geld terug kan krijgen.
Toch weer mooi ¤4
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:00:34 #178
96925 gunk77
pi_72240432
Net terug uit Rome.
Wel wat vertraging heen en terug, maar niet erg lang. ca. 20 min.

Vluchten gingen top, alleen de landingen, zowel heen als terug, waren erg 'bumpy rides'.

Voor de rest
pi_72246425
Iemand nog een suggestie voor een (goedkope) tas die aan de 55x40x20 richtlijnen voldoet? Hoef niet echt zo'n softcase met wieltjes of zo (die zijn meestal ook al gelijk 3kg).
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:19:43 #180
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_72250005
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:57 schreef kwahgib het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een (goedkope) tas die aan de 55x40x20 richtlijnen voldoet? Hoef niet echt zo'n softcase met wieltjes of zo (die zijn meestal ook al gelijk 3kg).
Ik heb altijd een sporttas bij me, nooit geen problemen mee en zou je hem ergens in een vak moeten laten afmeten, dan is ie makkelijk te deformeren. Wel niet poepievol gooien natuurlijk (als in: het kost je 5 minuten om de ritssluiting dicht te krijgen)
The best firms advertise the least...
pi_72253315
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 01:19 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik heb altijd een sporttas bij me, nooit geen problemen mee en zou je hem ergens in een vak moeten laten afmeten, dan is ie makkelijk te deformeren. Wel niet poepievol gooien natuurlijk (als in: het kost je 5 minuten om de ritssluiting dicht te krijgen)
De Action had laast aardige (wel met wieltjes) voor 10 E
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:10:44 #182
96925 gunk77
pi_72253470
Ik heb 2 trolley's à ¤ 15,- p.s. bij Duijfhuizen gekocht. Deze zijn exact de afmetingen die Ryanair hanteert en van een goede kwaliteit...
pi_72320329
mn vriendin komt 9 september naar nederland vanuit zweden en nu heeft ze alleen handbagage.. mag ze een haarstyler meenemen in dr tas of is dat verboden?

en dan nog een vraag: in december (23e) komt ze weer maar dat ticket moeten we nog boeken.. het ticket is nu 431 SEK (41 euro).. gaat dit nog goedkoper worden of is het slim om 'm nu gewoon te boeken omdat ie misschien nog duurder gaat worden vanwege kerst enzo?
pi_72324676
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:59 schreef Thetallguy het volgende:
Eindhoven - Bristol en Eindhoven - Alghero worden per 1 oktober gecancelled. Alghero waarschijnlijk omdat dit een zomerroute is, Bristol is gewoonweg niet rendabel.

Dat zou ik echt jammer vinden, voor 1 oktober gaat me niet meer lukken.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:56:00 #185
96925 gunk77
pi_72326274
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef dRobje het volgende:
mn vriendin komt 9 september naar nederland vanuit zweden en nu heeft ze alleen handbagage.. mag ze een haarstyler meenemen in dr tas of is dat verboden?

en dan nog een vraag: in december (23e) komt ze weer maar dat ticket moeten we nog boeken.. het ticket is nu 431 SEK (41 euro).. gaat dit nog goedkoper worden of is het slim om 'm nu gewoon te boeken omdat ie misschien nog duurder gaat worden vanwege kerst enzo?
Haarstyler mag gewoon.

Ik zou 'm nu boeken. Goedkoper wordt het niet, wel duurder (als je pech hebt)
pi_72360303
Hmm. SkyEurope failliet. Dat betekent dus minder concurrentie voor RyanAir en daarmee dus hogere prijzen (uiteindelijk) voor ons.

Jammer!
pi_72361706
Maar nog even niet

Retourtje Weeze<>Dublin en retourtje Eindhoven<>Milaan in de pocket voor in totaal EUR 0,04 ;-)
pi_72363149
quote:
Op woensdag 2 september 2009 02:51 schreef kwahgib het volgende:
Maar nog even niet

Retourtje Weeze<>Dublin en retourtje Eindhoven<>Milaan in de pocket voor in totaal EUR 0,04 ;-)
ben al aan het zoeken voor weeze - gothenburg maar is alleen 0,01 op woensdags en een week vrij krijgen gaat me niet lukken.. verdomme.. op zondags is er op die route trouwens niet vaak een actieprijs
pi_72364056
Ik kwam maandag op het vliegveld in weeze, en wat me daar overkwam, Ryanair had gewoon vertraging

En ik had thuis nog gedacht van moet ik het checken, en daarna oooow ik ga toch met ryanair dus das niet nodig. Ze hadden slobtime in Valencia gehad ofzo.. Maar goed ik was 20 minuten later.. #Care
pi_72364466
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:Ze hadden slobtime in Valencia gehad ofzo..
slottime. Da's een vertraging omdat je vanwege talloze mogelijke redenen van de luchtverkeersleiding niet mag vertrekken. Bijvoorbeeld omdat het te druk is op het vertrek of aankomst veld, of er een tekort is aan personeel bij de luchtverkeersleiding ergens op de route. Om dan de toestroom van vliegtuigen te reguleren, moet je na het instappen wachten tot het jouw beurt is om de motoren te starten en te vertrekken.

Daar kan ryanair niets aan doen, is iets wat alle maatschappijen treft.

Normaal gesproken zijn de tijden die ryanair aangeeft als vliegtijd dermate ruim dat kleine vertragingen niet opvallen, maar bij lange vertragingen is dat trucje niet meer genoeg.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 2 september 2009 @ 22:04:23 #191
124676 RobertoCarlos
pi_72382119
Bologna voor 10 euri!
pi_72385625
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Bologna voor 10 euri!
Da's nog veel
  donderdag 3 september 2009 @ 08:30:58 #193
124676 RobertoCarlos
pi_72389909
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef kwahgib het volgende:

[..]

Da's nog veel
Klopt, alleen ga ik niet mijn rijbewijsgegevens oid opgeven om op creditcardkosten te besparen....
  donderdag 3 september 2009 @ 09:34:23 #194
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_72390981
quote:
Op donderdag 3 september 2009 08:30 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Klopt, alleen ga ik niet mijn rijbewijsgegevens oid opgeven om op creditcardkosten te besparen....
Heb ik nooit hoeven doen bij Entropay. Misschien wat meer geld storten, zijn ze eerder tevreden
pi_72394792
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Bologna voor 10 euri!
Wanneer ga je? En hoe lang?
pi_72399267
Annuleert Ryanair eigenlijk automatisch je terugvlucht bij no-show op de heenvlucht?
pi_72399473
Gister van LDN -EHV gingen een stuk of 15 mensen Boo'en toen ze dat riedeltje van "on time" afspeelde omdat we 6 minuten later aankwamen dan de geplande tijd Hoe kansloos...
  donderdag 3 september 2009 @ 14:50:52 #198
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_72399514
quote:
“Ryanair will ensure that the very few Easyjet passengers who were misguided enough to book Easyjet flights to/from East Midlands Airport can travel with Ryanair to Alicante, Barcelona (Girona), Faro and Malaga. Easyjet passengers can book these rescue fares for only £35 including taxes and charges via www.ryanair.com/member/Easyjetrescuefare.html until 15th September for travel from 10th January 2010.”

* This fare must be booked via www.ryanair.com/member/Easyjetrescuefare.html and passengers must quote their Easyjet booking reference and bring the same reference for verification at the airport check-in point. Passengers who arrive to check-in without their Easyjet booking reference cannot be accepted for travel.
pi_72400182
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:40 schreef kwahgib het volgende:
Annuleert Ryanair eigenlijk automatisch je terugvlucht bij no-show op de heenvlucht?
Ryanair werkt niet met 'retourtjes' dus ik ben voor 99% zeker dat ze dan niet je terugvlucht annuleren.
pi_72400269
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:14 schreef MCH het volgende:

[..]

Ryanair werkt niet met 'retourtjes' dus ik ben voor 99% zeker dat ze dan niet je terugvlucht annuleren.
Dat dacht ik ook. Maar het staat technisch gezien wel onder het zelfde reserveringsnummer he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')