Ik heb altijd een sporttas bij me, nooit geen problemen mee en zou je hem ergens in een vak moeten laten afmeten, dan is ie makkelijk te deformeren. Wel niet poepievol gooien natuurlijk (als in: het kost je 5 minuten om de ritssluiting dicht te krijgen)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:57 schreef kwahgib het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een (goedkope) tas die aan de 55x40x20 richtlijnen voldoet? Hoef niet echt zo'n softcase met wieltjes of zo (die zijn meestal ook al gelijk 3kg).
De Action had laast aardige (wel met wieltjes) voor 10 Equote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik heb altijd een sporttas bij me, nooit geen problemen mee en zou je hem ergens in een vak moeten laten afmeten, dan is ie makkelijk te deformeren. Wel niet poepievol gooien natuurlijk (als in: het kost je 5 minuten om de ritssluiting dicht te krijgen)
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:59 schreef Thetallguy het volgende:
Eindhoven - Bristol en Eindhoven - Alghero worden per 1 oktober gecancelled. Alghero waarschijnlijk omdat dit een zomerroute is, Bristol is gewoonweg niet rendabel.
Haarstyler mag gewoon.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef dRobje het volgende:
mn vriendin komt 9 september naar nederland vanuit zweden en nu heeft ze alleen handbagage.. mag ze een haarstyler meenemen in dr tas of is dat verboden?
en dan nog een vraag: in december (23e) komt ze weer maar dat ticket moeten we nog boeken.. het ticket is nu 431 SEK (41 euro).. gaat dit nog goedkoper worden of is het slim om 'm nu gewoon te boeken omdat ie misschien nog duurder gaat worden vanwege kerst enzo?
ben al aan het zoeken voor weeze - gothenburg maar is alleen 0,01 op woensdags en een week vrij krijgen gaat me niet lukken.. verdomme.. op zondags is er op die route trouwens niet vaak een actieprijsquote:Op woensdag 2 september 2009 02:51 schreef kwahgib het volgende:
Maar nog even niet
Retourtje Weeze<>Dublin en retourtje Eindhoven<>Milaan in de pocket voor in totaal EUR 0,04 ;-)
slottime. Da's een vertraging omdat je vanwege talloze mogelijke redenen van de luchtverkeersleiding niet mag vertrekken. Bijvoorbeeld omdat het te druk is op het vertrek of aankomst veld, of er een tekort is aan personeel bij de luchtverkeersleiding ergens op de route. Om dan de toestroom van vliegtuigen te reguleren, moet je na het instappen wachten tot het jouw beurt is om de motoren te starten en te vertrekken.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:Ze hadden slobtime in Valencia gehad ofzo..
Klopt, alleen ga ik niet mijn rijbewijsgegevens oid opgeven om op creditcardkosten te besparen....quote:
Heb ik nooit hoeven doen bij Entropay. Misschien wat meer geld storten, zijn ze eerder tevredenquote:Op donderdag 3 september 2009 08:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Klopt, alleen ga ik niet mijn rijbewijsgegevens oid opgeven om op creditcardkosten te besparen....
quote:“Ryanair will ensure that the very few Easyjet passengers who were misguided enough to book Easyjet flights to/from East Midlands Airport can travel with Ryanair to Alicante, Barcelona (Girona), Faro and Malaga. Easyjet passengers can book these rescue fares for only £35 including taxes and charges via www.ryanair.com/member/Easyjetrescuefare.html until 15th September for travel from 10th January 2010.”
* This fare must be booked via www.ryanair.com/member/Easyjetrescuefare.html and passengers must quote their Easyjet booking reference and bring the same reference for verification at the airport check-in point. Passengers who arrive to check-in without their Easyjet booking reference cannot be accepted for travel.
Ryanair werkt niet met 'retourtjes' dus ik ben voor 99% zeker dat ze dan niet je terugvlucht annuleren.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:40 schreef kwahgib het volgende:
Annuleert Ryanair eigenlijk automatisch je terugvlucht bij no-show op de heenvlucht?
Dat dacht ik ook. Maar het staat technisch gezien wel onder het zelfde reserveringsnummer he?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Ryanair werkt niet met 'retourtjes' dus ik ben voor 99% zeker dat ze dan niet je terugvlucht annuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |