ik zou ook stralen op zon bootje en met een nieuwe creditcard die niet gecontroleerd wordt door skoonmoedersquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:21 schreef Ceehaa het volgende:
Yo en Wes zien er eigenlijk best gelukkig uit samen..
Je weet maar nooit door wie die gecontroleerd wordt.... de scheiding met Ramona is nog niet rond, misschien checkt haar advocaat de boel wel grondigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:03 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zou ook stralen op zon bootje en met een nieuwe creditcard die niet gecontroleerd wordt door skoonmoeders
Ik heb nog bijpassende koffie-suiker-thee-cacao en een busje voor ik-weet-niet-meer-wat. Op een mooi plankje, kun je je keukenhanddoekje en droogdoek onder hangen en je kunt daar weer een gordijntje voorhangen! Maar niet voor niets Gerda, tis tenslotte wel echte brabantiaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog wel een keukenrolhouder voor gerda te koop: een echte retro brabantia.
met bloemen![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:35 schreef Eef999 het volgende:
Zometeen foto's van het verliefde paar bij Boulevard
Shit, gemist.quote:
Hij deed het.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Shit, gemist.![]()
Moet ie zo nog een keer doen voor mij.
Volgens mij zijn die al keurig gescheiden hoor. Jan is hier de slettebak.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:24 schreef roosje77 het volgende:
bah wat een snol. die liza is toch nog getrouwd? goed voorbeeld geeft die met haar dochtertje erbij
Scheiding is nog niet rond, net zoals bij Wesley, die is ook nog niet gescheidenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die al keurig gescheiden hoor. Jan is hier de slettebak.
Donderdag ligt story in de winkel waar die foto''s instaan..Vertelde Edwin Smulders. Die was gauw naar Frankrijk gevlogenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef Ole het volgende:
Morgen eens even bij het tijdschriftenrek kijken hoor. Valt een beetje tegen dit
Ik nog geen twee weken alvorens ene Wim Visscher van beroep stucadoor zijn handjes weer laat pratenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef conleche het volgende:
Ik zal die Liza nooit herkennen. Al struikel ik d'r over. Van haar zijn er nog 100.000 anderen toch??
Zijn handjes weer laat praten? Vertel!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik nog geen twee weken alvorens ene Wim Visscher van beroep stucadoor zijn handjes weer laat praten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tandjes van ene Jan Smit...........................alles is weg![]()
Vechtpartij tussen Jan en ex-man Lizaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zijn handjes weer laat praten? Vertel!![]()
Verdorie, ik haat het als ik te laat achter dit soort rellen kom.
Mwah, ik kan me toch voorstellen dat het een beetje anders over je relatie heenkomen is als je verkering je al meerdere malen bedonderd heeft, en ondanks de belofte (met bijbehorende tattoo) het niet meer te doen toch vrolijk door blijft rotzooien met anderen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:35 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat ik me nou afvraag he: zo'n Yolanthe bijvoorbeeld: die is ook wel heel snel over d'r verdriet heen, en lijkt net zo gelukkig te zijn met Wesley. Dan lijkt het voor mij als buitenstaander dat de liefde tussen haar en Jan niet heel dep gezeten kan hebben, als je de ene partner binnen no-time inruilt voor een ander... Of zeg ik nu iets heel raars?
Het drama is dat er weer een kind bij betrokken is dat nergens om gevraagd heeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef Day het volgende:
Die Liza heeft echt een enorme janksmoel. Echt zo'n meisje die om alles jankt!
Dat wordt een nóg grotere drama als Jan haar de deur uitpleurt.
Ja, en dan moet ie weer nieuwe keukenrollen kopen.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef Day het volgende:
Die Liza heeft echt een enorme janksmoel. Echt zo'n meisje dat om alles jankt!
Dat wordt een nóg grotere drama als Jan haar de deur uitpleurt.
Weer?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het drama is dat er weer een kind bij betrokken is dat nergens om gevraagd heeft.![]()
neu dit is geloof ik wel een blijvertjequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Jan lijkt op de onderste foto te denken: hoe kom ik hier in godsnaam weer vanaf
Ze gebruikt wel veel mascara, je kan de wimpers tellenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:53 schreef snetje het volgende:
ze lijkt steeds weer anders op de foto's... de ene keer heel lief spontaan maar dan weer bitchy moe en oud ...
[ afbeelding ]
We zullen het zien, maar ik heb mijn twijfels en volgens mij Gerda ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
neu dit is geloof ik wel een blijvertjevolgens een buurman van Liza is jannemans al vanaf zijn 9de vlieft
op haar ...
oja! morgen ...nu dus ... is het weer woensdagquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:04 schreef Eef999 het volgende:
[..]
We zullen het zien, maar ik heb mijn twijfels en volgens mij Gerda ook![]()
Ik zal morgen eens op zoek gaan naar "de bladen"
Ik ben toch wel nieuwsgierig naar de foto's
Eerst maar eens zien wat er in staatquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:27 schreef snetje het volgende:
[..]
oja! morgen ...nu dus ... is het weer woensdagEef dag
love you voor alle scans die je weer gaat plaatsen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |