ik zou ook stralen op zon bootje en met een nieuwe creditcard die niet gecontroleerd wordt door skoonmoedersquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:21 schreef Ceehaa het volgende:
Yo en Wes zien er eigenlijk best gelukkig uit samen..
Je weet maar nooit door wie die gecontroleerd wordt.... de scheiding met Ramona is nog niet rond, misschien checkt haar advocaat de boel wel grondigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:03 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zou ook stralen op zon bootje en met een nieuwe creditcard die niet gecontroleerd wordt door skoonmoeders
Ik heb nog bijpassende koffie-suiker-thee-cacao en een busje voor ik-weet-niet-meer-wat. Op een mooi plankje, kun je je keukenhanddoekje en droogdoek onder hangen en je kunt daar weer een gordijntje voorhangen! Maar niet voor niets Gerda, tis tenslotte wel echte brabantiaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog wel een keukenrolhouder voor gerda te koop: een echte retro brabantia.
met bloemen![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:35 schreef Eef999 het volgende:
Zometeen foto's van het verliefde paar bij Boulevard
Shit, gemist.quote:
Hij deed het.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Shit, gemist.![]()
Moet ie zo nog een keer doen voor mij.
Volgens mij zijn die al keurig gescheiden hoor. Jan is hier de slettebak.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:24 schreef roosje77 het volgende:
bah wat een snol. die liza is toch nog getrouwd? goed voorbeeld geeft die met haar dochtertje erbij
Scheiding is nog niet rond, net zoals bij Wesley, die is ook nog niet gescheidenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die al keurig gescheiden hoor. Jan is hier de slettebak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |