Ze is er * gestoord * genoeg voor.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik vind deze actie wel passen bij een gebande fokker!! Toch niks anders te doen hahahaha
ik heb mn startpagina van t forum standaard op MyAT staan... Dus als ik ingelogd ben schiet hij ook meteen daar heen............ Maar ja als je niet kan inloggen is t idd lastigquote:Op maandag 20 juli 2009 11:31 schreef berney het volgende:
[..]
Echt wel een ramp, om te fokken alleen al, pfff krijg je eerst die lange index, moet je naar beneden scrollen dan naar showbizz forum en palinggate opzoeken.
Dan zie je van alles en nog wat op zo'n pagina, t wordt niet onderscheiden.Maar ja, beter iets dan niets. zo blijf ik toch nog een beetje op de hoogte.
Sorry,quote:Op maandag 20 juli 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
Niet om het een of ander, maar kan dat geslowchat over zaken die geen zak met Palinggate te maken hebben niet elders plaatsvinden?
Begint een beetje te overheersen.
Ja, natuurlijk Christiano Ronaldo de duurste voetballer aller tijdenquote:Op maandag 20 juli 2009 01:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Wesje mag nu ff voor kruiwagen spelen...
maar die zal toch wel een wat modernere inboedel in huis hebben dan Jantje ?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:33 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk Christiano Ronaldo de duurste voetballer aller tijden![]()
![]()
Draagt ook enge broekjes, tasjes en bloem in z'n haar![]()
Z'n moeder doet nog steeds de financiën en is zijn zaakwaarnemer![]()
De droomman voor Yo![]()
[ afbeelding ]
Denk het wel met een salaris van 13 miljoen euro per jaar op z'n 24stequote:Op maandag 20 juli 2009 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die zal toch wel een wat modernere inboedel in huis hebben dan Jantje ?
Geld koopt helaas geen goede smaak.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef Eef999 het volgende:
Denk het wel met een salaris van 13 miljoen euro per jaar op z'n 24ste![]()
De kans dat hij zichzelf met de inrichting bemoeit is vrij klein, dus dat zal overgelaten worden aan een interior decorator eventueel in combinatie met het neukertje van dienst.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:47 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar ik verwacht geen inrichting a la Jantje
Denk niet dat Christiano bij Leenbakker gaat shoppenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:47 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar ik verwacht geen inrichting a la Jantje
Foto's huis Ronaldoquote:Op maandag 20 juli 2009 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Denk niet dat Christiano bij Leenbakker gaat shoppen
Ze weet niet wat ze zelf mooi vind? Dat klinkt wel erg kansloos.quote:
Auto's Ronaldoquote:
Wat moet je in godsnaam met zoveel auto's.quote:
Iedere dag een anderequote:Op maandag 20 juli 2009 14:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met zoveel auto's.![]()
meen je dat? zover was ik nog nietquote:Op maandag 20 juli 2009 13:33 schreef Eef999 het volgende:
[..]
![]()
De droomman voor Yo![]()
[ afbeelding ]
In de parkeergarage van Real Madridquote:Op maandag 20 juli 2009 15:00 schreef snetje het volgende:
[..]
meen je dat? zover was ik nog niet![]()
het wachten wordt dus op wederom sneaky beelden met daarop een zoenende Yo met Ro
Yolanthe dei Ronaldo op excursie meeneemt naar de Eksjunquote:Op maandag 20 juli 2009 15:22 schreef Ceehaa het volgende:
Hé, ik voorspelde topics geleden al dat Yo er met Ronaldo vandoor gaat over een tijdje!![]()
![]()
Ronaldo heeft zo te zien wel een betere smaak dan Yo. Wat zou hij vinden van zijden rozen in zijn strakke design keuken?
Prima.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:11 schreef Greys het volgende:
MM, ik voeg het filmpje ook even aan de wiki toe!
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Yolanthe dei Ronaldo op excursie meeneemt naar de Eksjun
he bahquote:Op maandag 20 juli 2009 13:33 schreef Eef999 het volgende:
[..]
![]()
De droomman voor Yo![]()
[ afbeelding ]
quote:ZwitserseFrank: Jan Smit zingt over Lisa http://tinyurl.com/q7pj57 (expand) In het Duits maar het gaat toch echt over Lisa @rtl_boulevard en @Show__Nieuws
about 2 hours ago from web
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:49 schreef snetje het volgende:
op de neptwitter van Jan
[..]
tja ... je eerste liefde he..die vergeet je niet
da's liefdequote:Op maandag 20 juli 2009 19:49 schreef snetje het volgende:
op de neptwitter van Jan
[..]
tja ... je eerste liefde he..die vergeet je niet
Wie is dat andere meisje op de boot (eerste link) die de hele tijd zo maar een beetje naar een verliefde Yo en Wes zit te kijken...?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:11 schreef snetje het volgende:
de vakantiekiekjes van Yo en Wes op Ibiza !!![]()
http://www.reni.nl/categories.php?cat_id=1660&sessionid=01723f14427e4be3e201d4410f241971
http://www.reni.nl/categories.php?cat_id=1661
ik geloof 1 van haar zusjes..quote:Op maandag 20 juli 2009 22:49 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Wie is dat andere meisje op de boot (eerste link) die de hele tijd zo maar een beetje naar een verliefde Yo en Wes zit te kijken...?
Dat is wel even iets heel anders dan een stinkende palingschuit!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:11 schreef snetje het volgende:
http://www.reni.nl/categories.php?cat_id=1660&sessionid=01723f14427e4be3e201d4410f241971
hij is leukkkkquote:Op maandag 20 juli 2009 21:39 schreef Cyan het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik Yolanthe was zou ik dit shirt gaan dragen.
no idea ...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:19 schreef Nizno het volgende:
Welk kleine meisje heeft yo vast eigenlijk op 1661 pagina
Yolanthe met Wesley Sneijder 09070925
Samen met zus op t strand... tussen de foto's van wes en yo op de rotsjes en de terugreis in de boot?
dat komt van de blehr bla bla primeurjagers sitequote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:26 schreef Morgause het volgende:
Ik snap ook niet waar Jan uithangt. Hij en Lisa zijn voor het laatst gezien in Barcelona. Ik vermoed dat ze daar ergens een eigen huisje hebben met een privé strand.
Ik kan maar niet wennen aan dat gouden broekje met dat tasje....quote:Op maandag 20 juli 2009 18:11 schreef snetje het volgende:
Anniebab vertelde dat de auto van Jan is gespot in de buurt van Nice.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:26 schreef Morgause het volgende:
Ik snap ook niet waar Jan uithangt. Hij en Lisa zijn voor het laatst gezien in Barcelona. Ik vermoed dat ze daar ergens een eigen huisje hebben met een privé strand.
Pas goed bij haarquote:Op maandag 20 juli 2009 21:39 schreef Cyan het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik Yolanthe was zou ik dit shirt gaan dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |