ik zou ook stralen op zon bootje en met een nieuwe creditcard die niet gecontroleerd wordt door skoonmoedersquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:21 schreef Ceehaa het volgende:
Yo en Wes zien er eigenlijk best gelukkig uit samen..
Je weet maar nooit door wie die gecontroleerd wordt.... de scheiding met Ramona is nog niet rond, misschien checkt haar advocaat de boel wel grondigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:03 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zou ook stralen op zon bootje en met een nieuwe creditcard die niet gecontroleerd wordt door skoonmoeders
Ik heb nog bijpassende koffie-suiker-thee-cacao en een busje voor ik-weet-niet-meer-wat. Op een mooi plankje, kun je je keukenhanddoekje en droogdoek onder hangen en je kunt daar weer een gordijntje voorhangen! Maar niet voor niets Gerda, tis tenslotte wel echte brabantiaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog wel een keukenrolhouder voor gerda te koop: een echte retro brabantia.
met bloemen![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:35 schreef Eef999 het volgende:
Zometeen foto's van het verliefde paar bij Boulevard
Shit, gemist.quote:
Hij deed het.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Shit, gemist.![]()
Moet ie zo nog een keer doen voor mij.
Volgens mij zijn die al keurig gescheiden hoor. Jan is hier de slettebak.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:24 schreef roosje77 het volgende:
bah wat een snol. die liza is toch nog getrouwd? goed voorbeeld geeft die met haar dochtertje erbij
Scheiding is nog niet rond, net zoals bij Wesley, die is ook nog niet gescheidenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die al keurig gescheiden hoor. Jan is hier de slettebak.
Donderdag ligt story in de winkel waar die foto''s instaan..Vertelde Edwin Smulders. Die was gauw naar Frankrijk gevlogenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef Ole het volgende:
Morgen eens even bij het tijdschriftenrek kijken hoor. Valt een beetje tegen dit
Ik nog geen twee weken alvorens ene Wim Visscher van beroep stucadoor zijn handjes weer laat pratenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef conleche het volgende:
Ik zal die Liza nooit herkennen. Al struikel ik d'r over. Van haar zijn er nog 100.000 anderen toch??
Zijn handjes weer laat praten? Vertel!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik nog geen twee weken alvorens ene Wim Visscher van beroep stucadoor zijn handjes weer laat praten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tandjes van ene Jan Smit...........................alles is weg![]()
Vechtpartij tussen Jan en ex-man Lizaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zijn handjes weer laat praten? Vertel!![]()
Verdorie, ik haat het als ik te laat achter dit soort rellen kom.
Mwah, ik kan me toch voorstellen dat het een beetje anders over je relatie heenkomen is als je verkering je al meerdere malen bedonderd heeft, en ondanks de belofte (met bijbehorende tattoo) het niet meer te doen toch vrolijk door blijft rotzooien met anderen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:35 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat ik me nou afvraag he: zo'n Yolanthe bijvoorbeeld: die is ook wel heel snel over d'r verdriet heen, en lijkt net zo gelukkig te zijn met Wesley. Dan lijkt het voor mij als buitenstaander dat de liefde tussen haar en Jan niet heel dep gezeten kan hebben, als je de ene partner binnen no-time inruilt voor een ander... Of zeg ik nu iets heel raars?
Het drama is dat er weer een kind bij betrokken is dat nergens om gevraagd heeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef Day het volgende:
Die Liza heeft echt een enorme janksmoel. Echt zo'n meisje die om alles jankt!
Dat wordt een nóg grotere drama als Jan haar de deur uitpleurt.
Ja, en dan moet ie weer nieuwe keukenrollen kopen.....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef Day het volgende:
Die Liza heeft echt een enorme janksmoel. Echt zo'n meisje dat om alles jankt!
Dat wordt een nóg grotere drama als Jan haar de deur uitpleurt.
Weer?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het drama is dat er weer een kind bij betrokken is dat nergens om gevraagd heeft.![]()
neu dit is geloof ik wel een blijvertjequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Jan lijkt op de onderste foto te denken: hoe kom ik hier in godsnaam weer vanaf
Ze gebruikt wel veel mascara, je kan de wimpers tellenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:53 schreef snetje het volgende:
ze lijkt steeds weer anders op de foto's... de ene keer heel lief spontaan maar dan weer bitchy moe en oud ...
[ afbeelding ]
We zullen het zien, maar ik heb mijn twijfels en volgens mij Gerda ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
neu dit is geloof ik wel een blijvertjevolgens een buurman van Liza is jannemans al vanaf zijn 9de vlieft
op haar ...
oja! morgen ...nu dus ... is het weer woensdagquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:04 schreef Eef999 het volgende:
[..]
We zullen het zien, maar ik heb mijn twijfels en volgens mij Gerda ook![]()
Ik zal morgen eens op zoek gaan naar "de bladen"
Ik ben toch wel nieuwsgierig naar de foto's
Eerst maar eens zien wat er in staatquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:27 schreef snetje het volgende:
[..]
oja! morgen ...nu dus ... is het weer woensdagEef dag
love you voor alle scans die je weer gaat plaatsen
![]()
waarom Jan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die al keurig gescheiden hoor. Jan is hier de slettebak.
Ik niet. Ik vind haar dertien in een dozijn.quote:
Mja, dus als je "het" doet met iemand die nog getrouwd is ben je een "snollekop" ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Het zijn gewoon allemaal snollekoppen!
... een acne-aanval heeft?quote:
quote:DE LIEFDESFOTO'S! WIE VERRAADDE VAKATIEADRES JAN SMIT EN LIZA?
(22-7-2009) Story maakte paparazzifoto’s van de met zijn Liza en haar baby vakantievierende Jan Smit in Frankrijk. Voor weekblad Privé poseerde het nieuwe liefdespaar 'gewoon' uitgebreid op hun geheime vakantieplek in midden Frankrijk! Maar wie verraadde de verblijfplaats van de Jan Smit in Frankrijk? Alleen Smits-manager, Jaap Buijs, de ouders van Jan en Liza en de bijna ex van Liza, Wim Visscher, waren op de hoogte van de exacte locatie! Die laatste kreeg het adres vorige week dinsdag pas nadat hij eerst op straat in Volendam een robbertje had gevochten met de man die hem opvolgde in het bed van Liza, Jan Smit...
De papparazzikiekjes die door Story worden gepubliceerd hebben inmiddels op de redactie van het weekblad tot ruzie geleid. De maker van de paparazzikiekjes, fotograaf Edwin Smulders, ligt in eigen gelederen voor de zoveelste keer onder vuur ligt omdat hij alle eer naar zich toetrekt, terwijl anderen het vuile werk deden om Jan Smit en Liza op te sporen en Smulders alleen het vakantieadres van Smit op zijn GPS hoefde in te tikken.
Volgens Smulders, gisterenavond in RTL Boulevard, ging er voordat hij in het geniep de kiekjes kon maken een complete zoektocht aan vooraf die hij uitgebreid beschreef voor de camera's van Boulevard. Dat was dan een leugenachtige monoloog, want volgens Story-hoofdredacteur Matthieu Slee -in zijn hoofdredactionele commentaar in zijn blad (inlas)- was het Story-reporter Rob Vuurens die Smit in Frankrijk opspoorde en hoefde Smulders dus inderdaad alleen maar het adres in zijn GPS in te tikken.
Leidde de reportage in Story tot ruzie op de eigen redactie, ook Jan Smits-manager Jaap Buijs wil graag een hartig woordje wisselen met Smulders, omdat juist hij in het geniep zijn plaatjes schoot. Smulders, die graag mag pochen dat hij een van de beste vrienden is van de Volendamse zanger, durfde de zanger blijkbaar niet om toestemming te vragen toen zijn GPS hem naar het vakantieadres van zijn beste vriend Smits had geleid... Hij besloot daar aangekomen maar in het geniep foto's van Jan Smit, zijn nieuwe liefde Liza en haar anderhalf jaar oude baby Fem, te maken.
Zeker Smulders had, zo zou Buijs zeggen, moeten weten dat Jan gewoon meegewerkt had aan de foto's als hij had geweten dat hij gevonden was. Dat blijkt overigens ook uit de reportage van Jan Smit en Liza, want de fotograaf en reporter van dat weekblad vroegen Jan Smit namelijk om toestemming plaatjes te mogen maken van het nieuwe liefdespaar en kregen die ook op voorwaarde dat Liza's anderhalf jaar oude baby, Fem, niet gefotografeerd zou worden.
In weekblad Privé komen Jan en Liza dan ook aan het woord! „Hier was ik aan toe”, zegt Jan daar in het boerenland van de Limoges. „Eindelijk even niets, na alle toestanden van de laatste maanden. Lekker naar een plek waarvan ik dacht dat niemand me kon vinden.”
Jan en Liza genieten daar samen van de rust, de zon, het privé-zwembad en vooral: elkaar. Een babyfoon waakt over Liza’s dochtertje Fem. Jan en Liza zouden vandaag koers zetten richting Zuid-Spanje.
Jan en Liza lijken overigens doodsbang te zijn dat er foto's van baby Fem in de bladen verschijnen. Dat zou tegen de zin zijn van de vader van Fem, stucadoor Wim Visscher, die publicatie van foto's van zijn Fem zeker zou gebruiken in de komende echtscheidingszaak tussen hem en Liza!
Wim Visscher, de ex van Liza, lijkt overigens niet bereid tot een snelle scheiding. Sterker nog: hij zou alles doen om de zaak op de lange baan te schuiven... Volgens Story hoopt de 37-jarige stukadoor nog steeds dat de verliefdheid van zijn (bijna ex-)vrouw een bevlieging is en dat het tussen haar en de Volendamse zanger niet goed uitpakt en dat zij met haar kind bij hem terugkeert.
Visscher zou vooral opzien tegen de toekomstige ritjes naar de villa van Jan Smit. De kans is immers groot dat hij samen met Liza de gedeelde voogdij over hun anderhalf jaar oude dochtertje krijgt en dat zijn ex bij haar nieuwe partner intrekt. "Daar heeft hij nu al nachtmerries van," verklaart een bron tegenover Story. De Volendamse wandelgangen op De Dijk weten dan ook dat het Wim Visscher is geweest die weekblad Story heeft getipt over de verblijfplaats van Jan en Liza. Maar echt bewijs lijkt daar voor niet te zijn. Of het moet het afgeleide bewijs zijn dat Visscher en zijn medestanders tot nu toe Story als spreekbuis gebruikten.
Ach, hij had waarschijnlijk ook niet zo'n medelijden met zijn ex die hij verliet voor Lizaquote:
Nee, maar toen ' ie net met Lisa ging werd dat niet breed uitgemeten in de pers. Lijkt me erg genoeg om de verlaten partij te zijn maar helemaal wanneer je je ex en nieuw liefje constant in de bladen en op tv tegenkomt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ach, hij had waarschijnlijk ook niet zo'n medelijden met zijn ex die hij verliet voor Liza![]()
Ken de beste man verders niet en het is afschuwelijk dat er een kind bij betrokken is...
Oh, ok. Je bedoelt het in het algemeen. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja ,weer.Als een scheet verkeerd ruikt gaan mensen al scheiden tegenwoordig
Had die kleine lekker bij haar vader gelaten , denk ik dan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:07 schreef Eef999 het volgende:
Uit de (papieren) Telegraaf![]()
[ afbeelding ]
Jan en Liza genieten
Jan Smit en zijn Liza leken, nadat zij met veel tumult uit Volendam vertrokken, van de aardbodem verdwenen. Een wonder is dat niet, achteraf. Het veelbesproken liefdespaar zocht voor de eerste vakantie samen een zeer afgelegen bestemming uit. Jan huurde een huis in een nagenoeg verlaten deel van de Franse Limousin-streek; meer bekend om zijn koeien dan om toerisme. Weekblad Privé trof het stel, heel Frans kuierend met een stokbrood onder de arm, en pakt vandaag uit met een uitgebreide reportage over Jan en Liza. „Hier was ik aan toe”, zegt Jan daar in het boerenland. „Eindelijk even niets, na alle toestanden van de laatste maanden. Lekker naar een plek waarvan ik dacht dat niemand me kon vinden.” Jan en Liza genieten samen van de rust, de zon, het privézwembad en vooral: elkaar. Een babyfoon waakt over Liza’s dochtertje Fem. Jan en Liza zetten vandaag koers richting Zuid-Spanje.
Ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 07:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik vind Liza mooier als Yolanthe
Omdat hij in een relatie zat en vreemdging natuurlijk. Maar blijkbaar geldt voor Lisa hetzelfde.quote:
Ik neem aan dat dit alleen geldt voor tijdens het interview omdat ze niet wilden dat die kleine op de foto kwam.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef Raug het volgende:
[..]
Had die kleine lekker bij haar vader gelaten , denk ik dan.
Dat doen Wes en Yo ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind 't eigenlijk best wel kansloo van Jantje en Liza om ook dit breed uitgemeten in de bladen en de kurkrant te laten zetten. Dit zijn geen stiekeme kiekjes ofzo. Nee, het is allemaal mooi geregisseerd door ome Japie. Wat heeft dit voor zin? Wie is hiermee geholpen? En hoe vaak zou Jantje met die stokbroden op en neer zijn moeten liopen voordat die foto goed was?
Oh!! Is dat een babyfoon onder Jan's arm. Ik zou toch hebben gezwóren..............quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:07 schreef Eef999 het volgende:
Uit de (papieren) Telegraaf![]()
[ afbeelding ]
Jan en Liza genieten
Jan Smit en zijn Liza leken, nadat zij met veel tumult uit Volendam vertrokken, van de aardbodem verdwenen. Een wonder is dat niet, achteraf. Het veelbesproken liefdespaar zocht voor de eerste vakantie samen een zeer afgelegen bestemming uit. Jan huurde een huis in een nagenoeg verlaten deel van de Franse Limousin-streek; meer bekend om zijn koeien dan om toerisme. Weekblad Privé trof het stel, heel Frans kuierend met een stokbrood onder de arm, en pakt vandaag uit met een uitgebreide reportage over Jan en Liza. „Hier was ik aan toe”, zegt Jan daar in het boerenland. „Eindelijk even niets, na alle toestanden van de laatste maanden. Lekker naar een plek waarvan ik dacht dat niemand me kon vinden.” Jan en Liza genieten samen van de rust, de zon, het privézwembad en vooral: elkaar. Een babyfoon waakt over Liza’s dochtertje Fem. Jan en Liza zetten vandaag koers richting Zuid-Spanje.
Ze is in elk geval "echter" dan dat Yolanthe is... Yolanthe vond ik altijd wat nep overkomen, LIza is gewoon een normale hollandse meid!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
We kunnen zeuren wat we willen maar Liza is wel knap
Ja klopt, maar het verschilt nogal per foto.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
We kunnen zeuren wat we willen maar Liza is wel knap
Ik ben na al deze foto's ook wel van gedachten veranderd, ik vind ze ook leuk samenquote:
En geen gouden broekjes, zilveren slippertjes en tasjequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:21 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het wel grappig, misschien is dat het verschil wel. Yo meer nep en glamour, en ligt nu vooral mooi te wezen met Wes. Liza een normale Hollandse (Volendamse zelfs) in een spijkerbroek. Misschien past dat dan toch beter bij Jan. Het is wel een mooie meid.
Lijkt mij dat de bovenste 4 vanuit de bosjes zijn genomen, die stonden in de Storyquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef Starlie het volgende:
Ik neem aan dat ze bij sommige foto's wisten dat ze gefotografeerd werden...
Die van Prive waren afgesproken zolang Fem niet in beeld zou komen. Smulders van Story heeft een paar foto's gesneaked zonder Jan en Liza in te lichten en is weer weg gegaan. Hierdoor heeft Prive ook een heel intervieuw met t stel. Gewon goede afspraken maken tussen het stel en de Prive zodat je zeker weet dat Liza's kind niet op de foto komt en je hebt na die fotoserie geen last meer van ze.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef Starlie het volgende:
Ik neem aan dat ze bij sommige foto's wisten dat ze gefotografeerd werden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |