Inderdaad!! Iets met m'n hond er nog af bonjouren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Jan een enorm duf joch. Daar zit toch geen sexappeal whatsoever aan?
Lijkt me duidelijk idd. Dat maakt 't nog triester.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
Die Privéfoto's zijn toch met medeweten van de tortelpalinkjes gemaakt?
als ze gespot zijn weet je als BNer dat de pers op de stoep staat... door niet mee te werken lopen ze de kans dat Fem ook op een foto zou staan.. Door mee te werken kunnen ze eisen stellen.. en is Fem netjes weggewerkt op foto'squote:Op woensdag 22 juli 2009 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk idd. Dat maakt 't nog triester.
Uhm, die foto's met dat geblurrde dochtertje staan in Story, waar geen afspraken mee gemaakt zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef Nizno het volgende:
Door mee te werken kunnen ze eisen stellen.. en is Fem netjes weggewerkt op foto's
ow dan heeft prive fem dus helemaal niet in beeld... nog netterderder...quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm, die foto's met dat geblurrde dochtertje staan in Story, waar geen afspraken mee gemaakt zijn.
*Mental image van Koekie zijn toverballen swaffelend tegen hoofd Jan Smit*quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Inderdaad!! Iets met m'n hond er nog af bonjouren.
Die houden helemaal nergens rekening mee. Als ze maar genoeg poen kunnen verdienen door zoveel mogelijk crap af te beelden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:59 schreef Ole het volgende:
story schijnt team Wim te zijn, dus die hebben er belang bij om Fem niet af te beelden!
juist niet..... als Fem in de bladen zou komen en moeilijk zou leven met media is de kans m.i. groter dat Wim de voogdij krijgt om zulke toestanden te voorkomenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:59 schreef Ole het volgende:
story schijnt team Wim te zijn, dus die hebben er belang bij om Fem niet af te beelden!
met een koe en een geit en een kont waar je rauw in bijt!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
LIza is gewoon een normale hollandse meid!
Waarom moet dat via de media? Ze kunnen ook lekker fotootjes naar elkaar sturen. Of zijn ze te dom om een mobieltje te bedienenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
En dat ze nu zo leuk verliefderig doen op die foto's kan ik ze ook niet kwalijk nemen. Daarmee wil Jan natuurlijk even aan Yo laten zien 'wat jij kunt, kan ik ook!' en dat moet ie ook zelf weten.
Omdat de media hiervan leeft, en zijzelf ook. Zonder media zijn zowel Yolanthe als Jan niets.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom moet dat via de media? Ze kunnen ook lekker fotootjes naar elkaar sturen. Of zijn ze te dom om een mobieltje te bedienen
dat valt toch wel mee? hij is 23 ofzo en zoveel ouder is die liza nou ook weer niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:16 schreef Morgause het volgende:
Die foto Jan met dat kind, geen gezicht. Hij is zelf nog een kind vind ik.
Bron: Zijonlinequote:JAN SMIT EN LIZA NAAR RECHTER OM FOTO'S BABY FEM IN STORY!
(22-7-2009) De publicatie van foto's van de anderhalf jaar oude baby van Liza, de minnares van Jan Smit, in weekblad Story is Jan Smit, zijn manager Jaap Buijs, zijn vriendin en meoder van Liza en haar ex-man Wim Visscher in het verkeerde keelgat geschoten. Liza en Wim, die in scheiding liggen, zouden in dit geval weer voor even samen optrekken om het weekblad voor de rechter te dagen. Wim Visscher, die op dit moment verblijft op een camping aan het Gardameer in Italie, zou razend zijn over de foto's van zijn oogappel op de voorkant van het weekblad. De foto's van Jan, Liza en de baby werden overigens in het geniep genomen door Story-fotograaf Edwin Smulders. Weekblad Prive, dat vandaag ook uitpakt met de verliefde Jan en Liza in midden Frankrijk vroeg wel toestemming aan het paar om foto's te maken. Het blad kreeg die toestemming ook op voorwaarde dat baby Fem niet zou worden gefotografeerd!
Jan Smit, Liza en ook haar ex Wim Visscher zijn woest op weekblad Story dat op haar cover (klik!) foto's publiceert van baby Fem... Het rode balkje is overigens aangebracht door ZIJonline. Een nieuwe episode in Palingate! Story maakte paparazzifoto’s van de met zijn Liza en haar baby vakantievierende Jan Smit in Frankrijk. Voor weekblad Privé poseerde het nieuwe liefdespaar 'gewoon' uitgebreid op hun geheime vakantieplek in midden Frankrijk! Maar wie verraadde de verblijfplaats van de Jan Smit in Frankrijk? Alleen Smits-manager, Jaap Buijs, de ouders van Jan en Liza en de bijna ex van Liza, Wim Visscher, waren op de hoogte van de exacte locatie! Die laatste kreeg het adres vorige week dinsdag pas nadat hij eerst op straat in Volendam een robbertje had gevochten met de man die hem opvolgde in het bed van Liza, Jan Smit...
De papparazzikiekjes die door Story worden gepubliceerd hebben inmiddels op de redactie van het weekblad tot ruzie geleid. De maker van de paparazzikiekjes, fotograaf Edwin Smulders, ligt in eigen gelederen voor de zoveelste keer onder vuur ligt omdat hij alle eer naar zich toetrekt, terwijl anderen het vuile werk deden om Jan Smit en Liza op te sporen en Smulders alleen het vakantieadres van Smit op zijn GPS hoefde in te tikken.
Volgens Story-hoofdredacteur Matthieu Slee -in zijn hoofdredactionele commentaar in zijn blad ('Reporter Rob Vuurens wist na dagen van intensief speurwerk het vakantieadres van de Volendamse zanger te achterhalen, waarna STORY-fotograaf Edwin Smulders de klus wist te klaren.') was het Story-reporter Rob Vuurens die Smit in Frankrijk opspoorde en hoefde Smulders dus inderdaad alleen maar het adres in zijn GPS in te tikken.
Leidde de reportage in Story tot ruzie op de eigen redactie, ook Jan Smits-manager Jaap Buijs wil graag een hartig woordje wisselen met Smulders, omdat juist hij in het geniep zijn plaatjes schoot. Smulders, die graag mag pochen dat hij een van de beste vrienden is van de Volendamse zanger, durfde de zanger blijkbaar niet om toestemming te vragen toen zijn GPS hem naar het vakantieadres van zijn beste vriend Smits had geleid... Hij besloot daar aangekomen maar in het geniep foto's van Jan Smit, zijn nieuwe liefde Liza en haar anderhalf jaar oude baby Fem, te maken.
Zeker Smulders had, zo zou Buijs zeggen, moeten weten dat Jan gewoon meegewerkt had aan de foto's als hij had geweten dat hij gevonden was. Dat blijkt overigens ook uit de reportage van Jan Smit en Liza, want de fotograaf en reporter van dat weekblad vroegen Jan Smit namelijk om toestemming plaatjes te mogen maken van het nieuwe liefdespaar en kregen die ook op voorwaarde dat Liza's anderhalf jaar oude baby, Fem, niet gefotografeerd zou worden.
In weekblad Privé komen Jan en Liza dan ook aan het woord! „Hier was ik aan toe”, zegt Jan daar in het boerenland van de Limoges. „Eindelijk even niets, na alle toestanden van de laatste maanden. Lekker naar een plek waarvan ik dacht dat niemand me kon vinden.”
Jan en Liza genieten daar samen van de rust, de zon, het privé-zwembad en vooral: elkaar. Een babyfoon waakt over Liza’s dochtertje Fem. Jan en Liza zouden vandaag koers zetten richting Zuid-Spanje.
Jan en Liza leken overigens al doodsbang te zijn dat er foto's van baby Fem in de bladen verschijnen, zoals nu dus -in Story- gebeurd is. Dat zou tegen de zin zijn van de vader van Fem, stucadoor Wim Visscher, die publicatie van foto's van zijn Fem zeker zou gebruiken in de komende echtscheidingszaak tussen hem en Liza!
Wim Visscher, de ex van Liza, lijkt overigens niet bereid tot een snelle scheiding. Sterker nog: hij zou alles doen om de zaak op de lange baan te schuiven... Volgens Story hoopt de 37-jarige stukadoor nog steeds dat de verliefdheid van zijn (bijna ex-)vrouw een bevlieging is en dat het tussen haar en de Volendamse zanger niet goed uitpakt en dat zij met haar kind bij hem terugkeert.
Visscher zou vooral opzien tegen de toekomstige ritjes naar de villa van Jan Smit. De kans is immers groot dat hij samen met Liza de gedeelde voogdij over hun anderhalf jaar oude dochtertje krijgt en dat zijn ex bij haar nieuwe partner intrekt. "Daar heeft hij nu al nachtmerries van," verklaart een bron tegenover Story. De Volendamse wandelgangen op De Dijk weten dan ook dat het Wim Visscher is geweest die weekblad Story heeft getipt over de verblijfplaats van Jan en Liza. Maar echt bewijs lijkt daar voor niet te zijn. Of het moet het afgeleide bewijs zijn dat Visscher en zijn medestanders tot nu toe Story als spreekbuis gebruikten.
Dat Story baby Fem nu 'gewoon' afbeeldt is merkwaardig. Vorige week, bij de publicatie van een foto waarop de baby ook te zien was, werd haar hoofdje nog onzichtbaar gemaakt middels computerblokjes... Dat is nu binnenin het blad ook gebeurt, maar op de voorkant niet! Of Story inderdaad door de ouders van baby Fem, Liza en Wim, gedaagd worden zal later vandaag blijken... (wordt vervolgd dus.)
Eens.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:09 schreef Vivi het volgende:
*Team Yolanthe's mama*
Helemaal gelijk heeft ze, met dat gemekker van gleuflip over d'rspullies
terwijl ze net een kleinkindje kwijt zijn. Dát wordt pas een kale kerst.
.
quote:Medewerker Prive bevestigt: Reportage Jan Smit was een- tweetje!
Dit bericht is geplaatst op 22-07-2009 om 12:15:00
Daar waar de hoofdredacteur van het weekblad Prive een sprookje vertelt in zijn voorwoord, komt de waarheid uit onverwachte hoek.....
In zijn voorwaard vertelt Evert Santegoeds dat een van zijn fotografen en redacteur samen op pad gingen om Jan Smit te zoeken. Men wist niet meer als dat Jan en Liza ergens in Frankrijk op het plattteland waren.
Naarmate de zoektocht vorderde druppelde er ineens meer en meer informatie binnen. De speurneuzen schoven op een zeker moment alle puzzelstukjes ineen en ja hoor: Jan en Liza waren gevonden.
Vervolgens belden zij keurig aan bij Jan om te vragen of hij wilde meewerken aan een fotoreportage. Dit is overigens tegen alle regels in van het werken als paparazzi, maar dit terzijde.
Sportief als Jan is, gaf hij toestemming en de heren konden hun gang gaan. Tot zover het sprookje. De waarheid is echter geheel anders. Een medewerker van het blad liet zich namelijk ontvallen dat de reportage een 1-2 tje was tussen het blad en het management van Jan Smit.
Zij mochten deze reportage maken met als voorwaarde een leuk en lief verhaal te schrijven over Jan en Yolanthe nog eens even flink een trap na te geven. En wie zijn wij om dit verhaal van de medewerker van het blad niet te geloven?
Niet kwa leeftijd bedoel ik, ik was zelf ook al op mijn 20ste moeder. Maar in zijn doen laten. Hij lijkt mij wel heel lief voor kinderen hoor maar ik zie hem nu nog niet als vader omdat hij zo kinds overkomtquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee? hij is 23 ofzo en zoveel ouder is die liza nou ook weer niet.
Ach nou ja, ik kan het me best voorstellen. Een beetje kinderachtig is het wel, maar heel Nederland 'geniet mee' van de vakantie van Yo en Wes en hun liefde en Jan wilde dat waarschijnlijk niet op zich laten zitten en laten zien dat ie niet achter de geraniaplastic Action bloemen zit te janken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom moet dat via de media? Ze kunnen ook lekker fotootjes naar elkaar sturen. Of zijn ze te dom om een mobieltje te bedienen
Maar waren het niet allemaal stiekeme kiekjes van Wes en Yo?? Dat vind ik toch wat anders dan meewerken met zo'n roddelblad. En je bent toch niet opnieuw verliefd om je ex met fotootjes de ogen uit te steken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach nou ja, ik kan het me best voorstellen. Een beetje kinderachtig is het wel, maar heel Nederland 'geniet mee' van de vakantie van Yo en Wes en hun liefde en Jan wilde dat waarschijnlijk niet op zich laten zitten en laten zien dat ie niet achter de geraniaplastic Action bloemen zit te janken.
Die wilde gewoon laten zien 'Kijk, wij zijn óók gelukkig'. Nogmaals: kinderachtig, ja. Begrijpelijk, ook wel een beetje, als je het vanuit hun oogpunt probeert te bekijken.
ga je op vakantie kom je elkaar nog tegenquote:22 juli 2009
Gerda en Ruud, de ouders van Jan Smit, staan op dezelfde camping in Italië bij het Gardameer als Wim, de ex van Jans nieuwe vriendin Liza. Dit vertelde Evert Santegoeds vanochtend bij Radio 538. Een confrontatie kon natuurlijk niet uitblijven...Maar volgens Evert hebben de Smitjes en Wim het netjes met elkaar uitgepraat.
manomanomanquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:26 schreef beequeen het volgende:
Het is echt oorlog in tabloidland en vallen ze allemaal over elkaar heen. Snapt iemand er nog iets van?![]()
[..]
Dit meen je nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:44 schreef snetje het volgende:
[..]
ga je op vakantie kom je elkaar nog tegen![]()
bron:shownieuws
Valt die trap na richting Yolanthe terug te lezen in Privé?quote:Zij mochten deze reportage maken met als voorwaarde een leuk en lief verhaal te schrijven over Jan en Yolanthe nog eens even flink een trap na te geven.
Ik ben het spoor volledig bijster wat Story en Prive betreft. De één zegt dit, de ander dat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
Valt die trap na richting Yolanthe terug te lezen in Privé?
en voor Yolanthe die vooral niet vergetenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat hij in een relatie zat en vreemdging natuurlijk. Maar blijkbaar geldt voor Lisa hetzelfde.
Yo en Wes hebben uitgebreid geposeerd, die hele reportage stond hier pas met een linkjequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar waren het niet allemaal stiekeme kiekjes van Wes en Yo?? Dat vind ik toch wat anders dan meewerken met zo'n roddelblad. En je bent toch niet opnieuw verliefd om je ex met fotootjes de ogen uit te steken?
Trouwens, even wat anders: als ik Liza was, had ik wel een make-upje opgedaan. (en dit uit mijn mond!!) Toont toch net even wat lekkerder.
Ze steekt nu zo witjes af tegen Yo.
Leest ze nog mee?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef Doopy-X- het volgende:
Zoals vanaf het 1e moment dat haar naam rondging
*team Liza hier*
![]()
Zien er gelukkig uit en daar gaat het om
O daar gaat m'n theorie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:55 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Yo en Wes hebben uitgebreid geposeerd, die hele reportage stond hier pas met een linkje
Ja, er staat dat Jan pas wat met Liza kreeg toen het over was met Yo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt die trap na richting Yolanthe terug te lezen in Privé?
quote:
vind ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze is in elk geval "echter" dan dat Yolanthe is... Yolanthe vond ik altijd wat nep overkomen, LIza is gewoon een normale hollandse meid!
Hij heeft met Fleur iets gehad voor Yo. Hij heeft haar dat later nooit verteld, zoals hij voor Yo wel met meer vrouwen iets heeft gehad waarover hij haar nooit heeft verteld.Als ze eerlijk was, zou Fleur dat nu alsnog naar buiten brengen in plaats van aandacht binnen te harken voor haar niet al te succesvolle carrière.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
Maar niets over Jan's perikelen met Fleur dus? Aldus die bron. Beetje cheape actie als ik het zo lees.
Edit: reactie op Eef dus.
Dat met die Fleur was toch tijdens de relatie met Yolanthe?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:18 schreef Eef999 het volgende:
Hij heeft met Fleur iets gehad voor Yo. Hij heeft haar dat later nooit verteld, zoals hij voor Yo wel met meer vrouwen iets heeft gehad waarover hij haar nooit heeft verteld.Als ze eerlijk was, zou Fleur dat nu alsnog naar buiten brengen in plaats van aandacht binnen te harken voor haar niet al te succesvolle carrière.
Volgens "de Volendamse bron' nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat met die Fleur was toch tijdens de relatie met Yolanthe?
Ja, maar die is volgens die loslippige medewerker dus speciaal aan het woord gelaten om Yolanthe nog een trap na te geven. Die geloof ik dus op voorhand al niet.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef Eef999 het volgende:
En als laatste Richarda van Kasbergen aan het woord![]()
[ afbeelding ]
Dat zegt zij niet, dat is de conclusie van de schrijver van dat artikel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:26 schreef JEEtjuuh het volgende:
beetje bot van moeder v kasbergen zeg ........ hij heeft genoeg geld dus dat geeft Yo maar de aanleiding alles mee te nemen bah bah lekker kortzichtig
Ik had begrepen dat Jantje vreemd is gegaan, toen de relatie geklapt is en Yo en Wes pas daarna begonnen te flikflooien?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
en voor Yolanthe die vooral niet vergeten
Ik weet het niet, maar die Fleur lijkt me ook niet echt betrouwbaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar die is volgens die loslippige medewerker dus speciaal aan het woord gelaten om Yolanthe nog een trap na te geven. Die geloof ik dus op voorhand al niet.
Ja, maar dat zou ik ook niet doen als ik met de vriend van mijn beste vriendin in bed zou duiken tijdens hun relatie. Sowieso, als je dat soort streken levert, is je geweten niet echt lekker ontwikkeld, lijkt me.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:29 schreef Eef999 het volgende:
Ik weet het niet, maar die Fleur lijkt me ook niet echt betrouwbaar.
Als je je beste vriendin niet verteld dat je het ook met haar vriend hebt gedaan
Prive is helemaal pro-Janquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou ik ook niet doen als ik met de vriend van mijn beste vriendin in bed zou duiken tijdens hun relatie. Sowieso, als je dat soort streken levert, is je geweten niet echt lekker ontwikkeld, lijkt me.
Ik vind dat Jan is een heilig boontje er nu wel iets te dik bovenop liggen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat toeval isquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:13 schreef Starlie het volgende:
Wat een drama's allemaal! Maar gelukkig zitten Jan zijn ouders Ger en Ruud gezellig met Wim, ja ja de ex van Liza op een camping aan het Gardameer!!
Of wisten jullie dat al...![]()
Ouders Jan Smit op camping met Wim Visscher
AMSTERDAM - Eén en al gezelligheid bij het Gardameer, waar naast Gerda en Ruud Smit ook de ex van Jan Smits nieuwe vriendin verblijft.
Het drietal vertoeft daar op dezelfde camping, zo vertelde Evert Santegoeds woensdagochtend op Radio 538.
Vorige week kwam het in Volendam tot een confrontatie tussen Jan, Liza en Wim. Tegen Liza's ex is toen aangifte wegens mishandeling gedaan.
Gerda en Ruud zijn Wim in Italië inmiddels al tegen het lijf gelopen, maar hebben alles netjes uitgepraat.
Zo dacht en denk ik ook over dat het niet toeval isquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat toeval is.
nope yo plaste ook al buiten de bootquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Jantje vreemd is gegaan, toen de relatie geklapt is en Yo en Wes pas daarna begonnen te flikflooien?
Heb je ff een samenvatting voor mij Eef. Ik zie door de bomen palingen het bos de palingroker niet meer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef Eef999 het volgende:
Volgens Story is Jan begonnen met vreemdgaan en wel met Fleur
Ik heb geen idee, zal het der vragen als ze weer terug isquote:
Ik heb Yo nooit iets gevonden heeft geen uitdrukking in dr ogenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zal het der vragen als ze weer terug isVind het wel wonderlijk dat ze hier eerst 2 weken uitgemaakt is voor toiletslet en nu opeens een hele fanbase heeft
Ik vond haar eerst ook een wc-slet, maar ze is toch wel leukquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zal het der vragen als ze weer terug isVind het wel wonderlijk dat ze hier eerst 2 weken uitgemaakt is voor toiletslet en nu opeens een hele fanbase heeft
Ik ook niet, of heel Volendam moet naar dezelfde camping gaan om vooral elkaar maar niet te hoeven missenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, het is ook allemaal van horen zeggen en volgens bronnen:quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je ff een samenvatting voor mij Eef. Ik zie door de bomen palingen het bos de palingroker niet meer.
Jawel, aan het Gardameer heb je een paar van die afschuwelijke, grote campings, alleen maar bevolkt met Nederlanders en Duitsers van het type dat normaal alleen in Valkenburg komt en die daar al 25 jaar komen. Zoiets zal dat wel zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annie ging toch deze week ook naar de campingquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, het is ook allemaal van horen zeggen en volgens bronnen:
Story: Jan ging vreemd met Fleur en later ook met Liza, maar het wordt niet duidelijk wanneer Yo iets met Wes is begonnen.
Prive: Jan heeft iets met Fleur gehad voor dat ie met Yo ging, heeft niets verteld tegen Yo omdat ie dat rot vond, Fleur was nl. de beste vriendin van Yo. Yo zou als eerste zijn vreemdgegaan met de timmerman in Thailand en afgelopen voorjaar met Wes. Jan zou daarna pas iets met Liza hebben gekregen.
O ja, heel belangrijk; Yo deed ook geen enkele moeite in te burgeren in Volendam![]()
Volgens Gerda moest er niet getreurd worden door actrice Yo, ze hadden allebei een ander
En ik weet het ook allemaal niet meer
Waar is Annie als je haar nodig hebt![]()
Annie zit in Brabant, maar ze zou op zoek gaan naar een internetcafequote:Op woensdag 22 juli 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Annie ging toch deze week ook naar de camping
die staat nu vast met haar tentje tussen Ruud en Gerda en Wim in
volgens mij ligt Brabant niet aan het Gardameerquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Annie ging toch deze week ook naar de camping
die staat nu vast met haar tentje tussen Ruud en Gerda en Wim in
Ikke niet!!! Ik blijf voor Yo!quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:48 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En het gros van de lezers hier trapt er nog in ook. Opzet geslaagd!
Boh, dat lijkt me best een goed idee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij ligt Brabant niet aan het Gardameer
Gelijk heb je. Voor dat kind en de vader van dat kind maakt het niet uit toch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik heb Yo nooit iets gevonden heeft geen uitdrukking in dr ogen
en Liza is een gewone leuke meid om te zien en als ik naar de foto's kijk hebben ze het leuk samen waarom ook niet.
Er zijn 2 kinderen in het spel, de dochter van Liza en de zoon van Wesleyquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze staan er inmiddels allemaal om bekend (d.w.z. Jan, Liza, Yolanthe, Wim en wie nog meer) dat ze hun partner binnen no time bereid zijn in te ruilen voor een ander. En allemaal lijken ze te denken dat het hen niet zal gebeuren. Erg naïef want je kunt op je klompen aanvoelen dat de situatie zich vroeg of laat, opnieuw herhaalt.
Als ze allemaal single zouden zijn is het verder hun keuze. Maar hier is een kleine in het spel waarvan de moeder koud een jaar geleden heeft getekend voor 'in voor- en tegenspoed' of wat het ook moge zijn. Wat was dat waard? En iemand zei al: waarom moest die kleine mee op vakantie?
Aan deze soap komt dus in wezen, nooit een eind. Het is wachten op de volgende inruil.
Volgens mij had ik in 1 van de Volendam-topics gelezen dat heel Volendam tijdens de bouwvak naar het Gardameer gaat, dus zoveel toeval zal het idd niet zijn.....quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind het ook het ergst voor het kind ,iemand "weet niet meer wie"schreef hier dat zo'n kleintje er weinig van meekrijgt.Maar onderschat babies nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ikke niet!!! Ik blijf voor Yo!
Jan is een schijnheilig boontje en niemand maakt mij wijs dat hij pas nadat het uit was met Yo een relatie met Liza begon. Dat is al veel langer aan de gang!
En zo ja, dat vind ik Liza wel heel erg van de snelle. Koud een maand verkering en dan al met je kind op vakantie met je nieuwe lief? Terwijl je weet dat je nieuwe lief door de media achtervolgt zal worden en dat dus betekent dat je kind daar ook aan blootgesteld zal worden?
Nah, geloof het niet!
Waarom zou je als ouder je kind niet meenemen op vakantie?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze staan er inmiddels allemaal om bekend (d.w.z. Jan, Liza, Yolanthe, Wim en wie nog meer) dat ze hun partner binnen no time bereid zijn in te ruilen voor een ander. En allemaal lijken ze te denken dat het hen niet zal gebeuren. Erg naïef want je kunt op je klompen aanvoelen dat de situatie zich vroeg of laat, opnieuw herhaalt.
Als ze allemaal single zouden zijn is het verder hun keuze. Maar hier is een kleine in het spel waarvan de moeder koud een jaar geleden heeft getekend voor 'in voor- en tegenspoed' of wat het ook moge zijn. Wat was dat waard? En iemand zei al: waarom moest die kleine mee op vakantie?
Aan deze soap komt dus in wezen, nooit een eind. Het is wachten op de volgende inruil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Het is dus zielig voor het dochtertje van Liza, maar dat Wesley z'n vrouw en zoon laat zitten is geen probeem? Door die scheiding zit zijn zoon in Nederland en hij in Spanje, dus die ziet zijn kind waarschijnlijk veel minder dan die Wimquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind het ook het ergst voor het kind ,iemand "weet niet meer wie"schreef hier dat zo'n kleintje er weinig van meekrijgt.Maar onderschat babies nietJuist omdat Wim stapelgek is op z'n dochtertje en haar waarschijnlijk heel veel geknuffeld heefd,mist ze dat op 1 of andere manier denk ik wel..
En als Jan en Liza geen stand houden en ze event later weer een ander heeft ,nja..ben geen spieg maar gezond voor zo'n kind is het niet.
Niet toch,weldan
Ik vind al deze situaties erg voor alle kinderen.Maar het ging nu ff meer om Liza en Fem,vandaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:04 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Het is dus zielig voor het dochtertje van Liza, maar dat Wesley z'n vrouw en zoon laat zitten is geen probeem? Door die scheiding zit zijn zoon in Nederland en hij in Spanje, dus die ziet zijn kind waarschijnlijk veel minder dan die Wim
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom zou je als ouder je kind niet meenemen op vakantie?![]()
Kom op zeg, als ze het kind thuis hadden gelaten dan had iedereen lopen blaten dat ze een ontaarde moeder was die haar kind dumpt om met haar nieuwe scharrel op liefdesvakantie te gaan.
Dat ook, en daarbij is Wim bij het Gardameer aan het kamperen..... dat moet dus ook al zo geregeld zijn en het lijkt me sterk dat ze ineens onverwacht Fem hebben meegenomen naar Frankrijk terwijl Fem eigenlijk met papa Wim naar Italië zou gaan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zie jij die fanbase dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Thnx dear, je doet iig een poging.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef Eef999 het volgende:
Ik zal het proberen, het is ook allemaal van horen zeggen en volgens bronnen:
En ik weet het ook allemaal niet meer
Waar is Annie als je haar nodig hebt![]()
Jan en Lisa hebben al laten zien dat ze elkaar, voor hoelang het duurt, wel waardig zijn!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Als we zeggen dat ze beter bij Jan past dan Yo, is dat niet persé een compliment hoor.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarbij was jij zelf toch ook even vertrokken uit deze gate toen bleek dat het toch wél waar was dat ze het met Jan deed?
Amenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:31 schreef roosje77 het volgende:
wil toch even reageren..
vind wes en ex een heel ander verhaal, die zijn al vanaf december uit elkaar, alleen ramona rekt de scheiding. NA DIE TIJD krijgt hij wat met yo, dus das heel wat anders.
en hoe je het ok wend of keert, welke getrouwde vrouw met een dochtertje van net een paar maanden (toendertijd) ligt in een kroeg op de plee te vozen?
dan ben en blijf je voor mij een slet, hoe leuk ze ook samen lijken als stel...
Kinderen van die leeftijd zijn gratis.dus hoefde Wim niks te regelen.Ja koffertje extraquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ook, en daarbij is Wim bij het Gardameer aan het kamperen..... dat moet dus ook al zo geregeld zijn en het lijkt me sterk dat ze ineens onverwacht Fem hebben meegenomen naar Frankrijk terwijl Fem eigenlijk met papa Wim naar Italië zou gaan....
Oh mag ik? Mag ik?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:31 schreef roosje77 het volgende:
wil toch even reageren..
vind wes en ex een heel ander verhaal, die zijn al vanaf december uit elkaar, alleen ramona rekt de scheiding. NA DIE TIJD krijgt hij wat met yo, dus das heel wat anders.
en hoe je het ok wend of keert, welke getrouwde vrouw met een dochtertje van net een paar maanden (toendertijd) ligt in een kroeg op de plee te vozen?
Waar staat vermeld dat Ramona de scheiding rektquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:31 schreef roosje77 het volgende:
wil toch even reageren..
Dat ze rotgeintjes met die exen uithalen om zichzelf schoon te praten vind ik zo misselijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:03 schreef roosje77 het volgende:
klopt waarschijnlijk.maar wes is nu al ruim een half jaar bij zijn vrouw weg en liza pas 6 weken.
dat vind ik wel een verschil hoor!
ze zitten allemaal fout met dat gehoer en gesnoer, maar als je als mama -net goed en wel gehecht na een baby- al op een plee in een kroeg voost, vind ik gewoon net effe wat erger. kan ook gevoelsmatig zijn, maar vind het gewoon bleeeggghhhhh!
Ja want eten en luiers kosten niets....quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kinderen van die leeftijd zijn gratis.dus hoefde Wim niks te regelen.Ja koffertje extra
Mogen gratis in het vliegtuig bedoelt ze denk ik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:14 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Ja want eten en luiers kosten niets....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |