Ik vind al deze situaties erg voor alle kinderen.Maar het ging nu ff meer om Liza en Fem,vandaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:04 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Het is dus zielig voor het dochtertje van Liza, maar dat Wesley z'n vrouw en zoon laat zitten is geen probeem? Door die scheiding zit zijn zoon in Nederland en hij in Spanje, dus die ziet zijn kind waarschijnlijk veel minder dan die Wim
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom zou je als ouder je kind niet meenemen op vakantie?![]()
Kom op zeg, als ze het kind thuis hadden gelaten dan had iedereen lopen blaten dat ze een ontaarde moeder was die haar kind dumpt om met haar nieuwe scharrel op liefdesvakantie te gaan.
Dat ook, en daarbij is Wim bij het Gardameer aan het kamperen..... dat moet dus ook al zo geregeld zijn en het lijkt me sterk dat ze ineens onverwacht Fem hebben meegenomen naar Frankrijk terwijl Fem eigenlijk met papa Wim naar Italië zou gaan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zie jij die fanbase dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zal het der vragen als ze weer terug isVind het wel wonderlijk dat ze hier eerst 2 weken uitgemaakt is voor toiletslet en nu opeens een hele fanbase heeft
Thnx dear, je doet iig een poging.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef Eef999 het volgende:
Ik zal het proberen, het is ook allemaal van horen zeggen en volgens bronnen:
En ik weet het ook allemaal niet meer
Waar is Annie als je haar nodig hebt![]()
Jan en Lisa hebben al laten zien dat ze elkaar, voor hoelang het duurt, wel waardig zijn!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Als we zeggen dat ze beter bij Jan past dan Yo, is dat niet persé een compliment hoor.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarbij was jij zelf toch ook even vertrokken uit deze gate toen bleek dat het toch wél waar was dat ze het met Jan deed?
Amenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:31 schreef roosje77 het volgende:
wil toch even reageren..
vind wes en ex een heel ander verhaal, die zijn al vanaf december uit elkaar, alleen ramona rekt de scheiding. NA DIE TIJD krijgt hij wat met yo, dus das heel wat anders.
en hoe je het ok wend of keert, welke getrouwde vrouw met een dochtertje van net een paar maanden (toendertijd) ligt in een kroeg op de plee te vozen?
dan ben en blijf je voor mij een slet, hoe leuk ze ook samen lijken als stel...
Kinderen van die leeftijd zijn gratis.dus hoefde Wim niks te regelen.Ja koffertje extraquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ook, en daarbij is Wim bij het Gardameer aan het kamperen..... dat moet dus ook al zo geregeld zijn en het lijkt me sterk dat ze ineens onverwacht Fem hebben meegenomen naar Frankrijk terwijl Fem eigenlijk met papa Wim naar Italië zou gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |