abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71224238
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:04 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Het is dus zielig voor het dochtertje van Liza, maar dat Wesley z'n vrouw en zoon laat zitten is geen probeem? Door die scheiding zit zijn zoon in Nederland en hij in Spanje, dus die ziet zijn kind waarschijnlijk veel minder dan die Wim
Ik vind al deze situaties erg voor alle kinderen.Maar het ging nu ff meer om Liza en Fem,vandaar.
Love music!
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:12:31 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71224399
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom zou je als ouder je kind niet meenemen op vakantie?
Kom op zeg, als ze het kind thuis hadden gelaten dan had iedereen lopen blaten dat ze een ontaarde moeder was die haar kind dumpt om met haar nieuwe scharrel op liefdesvakantie te gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook, en daarbij is Wim bij het Gardameer aan het kamperen..... dat moet dus ook al zo geregeld zijn en het lijkt me sterk dat ze ineens onverwacht Fem hebben meegenomen naar Frankrijk terwijl Fem eigenlijk met papa Wim naar Italië zou gaan....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_71224725
Maar is Liza wel van Wim gescheiden vanwege Jan of speelt er misschien nog iets anders? Wie weet wat voor rothuwelijk die twee hadden? Of misschien zijn ze getrouwd vanwege het feit dat ze een kindje wilde/kregen. Trouwen kan nog altijd goedkoper zijn als een samenlevingscontract.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2009 @ 19:33:02 #284
163650 Greys
pi_71225078
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:07 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, zal het der vragen als ze weer terug is Vind het wel wonderlijk dat ze hier eerst 2 weken uitgemaakt is voor toiletslet en nu opeens een hele fanbase heeft
Waar zie jij die fanbase dan?
Als we zeggen dat ze beter bij Jan past dan Yo, is dat niet persé een compliment hoor

En daarbij was jij zelf toch ook even vertrokken uit deze gate toen bleek dat het toch wél waar was dat ze het met Jan deed?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2009 @ 19:46:26 #285
135305 beequeen
Lost.
pi_71225501
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef Eef999 het volgende:

Ik zal het proberen, het is ook allemaal van horen zeggen en volgens bronnen:

En ik weet het ook allemaal niet meer

Waar is Annie als je haar nodig hebt
Thnx dear, je doet iig een poging.
Annie denkt wrs; Laat de palingen maar roken, mijn tijd komt nog wel.
En gelijk heeft ze, veekeesjun is veekeesjun.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_71225928
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:33 schreef Greys het volgende:

Als we zeggen dat ze beter bij Jan past dan Yo, is dat niet persé een compliment hoor.

Jan en Lisa hebben al laten zien dat ze elkaar, voor hoelang het duurt, wel waardig zijn!

En laten we de moraalriddermanager niet vergeten die nu weer boos op een fotograaf is.

Jan neemt gewoon (in overleg met Lisa) dat kind mee en wil aanvankelijk de vader niets vertellen. Er moet eerst een rel komen en dan springt Jans manager de tokkieman er even fijntjes tussen om de vader van het kind zwart te maken.

Nu komt de tokkieman weer in het nieuws omdat ie boos is over foto's.

Ik vind dat zootje Smit, Lisa en die manager naast asociaal nog dom ook en schat zo in dat Yolanthe en Wesley (en ook de ex van Wesley) op veel een hoger level zitten.
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:13:34 #287
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71226553
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:33 schreef Greys het volgende:

[..]

En daarbij was jij zelf toch ook even vertrokken uit deze gate toen bleek dat het toch wél waar was dat ze het met Jan deed?
pi_71227238
wil toch even reageren..
vind wes en ex een heel ander verhaal, die zijn al vanaf december uit elkaar, alleen ramona rekt de scheiding. NA DIE TIJD krijgt hij wat met yo, dus das heel wat anders.
en hoe je het ok wend of keert, welke getrouwde vrouw met een dochtertje van net een paar maanden (toendertijd) ligt in een kroeg op de plee te vozen?
dan ben en blijf je voor mij een slet, hoe leuk ze ook samen lijken als stel...
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:42:19 #289
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_71227646
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:31 schreef roosje77 het volgende:
wil toch even reageren..
vind wes en ex een heel ander verhaal, die zijn al vanaf december uit elkaar, alleen ramona rekt de scheiding. NA DIE TIJD krijgt hij wat met yo, dus das heel wat anders.
en hoe je het ok wend of keert, welke getrouwde vrouw met een dochtertje van net een paar maanden (toendertijd) ligt in een kroeg op de plee te vozen?
dan ben en blijf je voor mij een slet, hoe leuk ze ook samen lijken als stel...
Amen
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_71227774
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ook, en daarbij is Wim bij het Gardameer aan het kamperen..... dat moet dus ook al zo geregeld zijn en het lijkt me sterk dat ze ineens onverwacht Fem hebben meegenomen naar Frankrijk terwijl Fem eigenlijk met papa Wim naar Italië zou gaan....
Kinderen van die leeftijd zijn gratis.dus hoefde Wim niks te regelen.Ja koffertje extra
Love music!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')