abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71223776
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze staan er inmiddels allemaal om bekend (d.w.z. Jan, Liza, Yolanthe, Wim en wie nog meer) dat ze hun partner binnen no time bereid zijn in te ruilen voor een ander. En allemaal lijken ze te denken dat het hen niet zal gebeuren. Erg naïef want je kunt op je klompen aanvoelen dat de situatie zich vroeg of laat, opnieuw herhaalt.

Als ze allemaal single zouden zijn is het verder hun keuze. Maar hier is een kleine in het spel waarvan de moeder koud een jaar geleden heeft getekend voor 'in voor- en tegenspoed' of wat het ook moge zijn. Wat was dat waard? En iemand zei al: waarom moest die kleine mee op vakantie?

Aan deze soap komt dus in wezen, nooit een eind. Het is wachten op de volgende inruil.
Er zijn 2 kinderen in het spel, de dochter van Liza en de zoon van Wesley
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:56:48 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71223895
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat toeval is .
Volgens mij had ik in 1 van de Volendam-topics gelezen dat heel Volendam tijdens de bouwvak naar het Gardameer gaat, dus zoveel toeval zal het idd niet zijn.....

Maar die Gerda en Ruud toch, heb je de luxe om niet in het hoogseizoen op vakantie te hoeven (en ben je in mei nog weggeweest) ga je gewoon met de rest van je dorp 1500 km verderop kamperen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_71223915
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:05 schreef Day het volgende:

[..]

Ikke niet!!! Ik blijf voor Yo!
Jan is een schijnheilig boontje en niemand maakt mij wijs dat hij pas nadat het uit was met Yo een relatie met Liza begon. Dat is al veel langer aan de gang!
En zo ja, dat vind ik Liza wel heel erg van de snelle. Koud een maand verkering en dan al met je kind op vakantie met je nieuwe lief? Terwijl je weet dat je nieuwe lief door de media achtervolgt zal worden en dat dus betekent dat je kind daar ook aan blootgesteld zal worden?
Nah, geloof het niet!
Ik vind het ook het ergst voor het kind ,iemand "weet niet meer wie"schreef hier dat zo'n kleintje er weinig van meekrijgt.Maar onderschat babies niet Juist omdat Wim stapelgek is op z'n dochtertje en haar waarschijnlijk heel veel geknuffeld heefd,mist ze dat op 1 of andere manier denk ik wel.. En als Jan en Liza geen stand houden en ze event later weer een ander heeft ,nja..ben geen spieg maar gezond voor zo'n kind is het niet.
Niet toch,wel dan

Edit: Als je ziet dat je man zo gek op je kind is ,dan wil je je kind dat toch niet ontnemen?Geef dat huwelijk in ieder geval een kans.Of Wim zou indd losse handjes moeten hebben ,dan is het wat anders..

[ Bericht 6% gewijzigd door Mooiiiiiii op 22-07-2009 19:04:33 ]
Love music!
pi_71224039
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze staan er inmiddels allemaal om bekend (d.w.z. Jan, Liza, Yolanthe, Wim en wie nog meer) dat ze hun partner binnen no time bereid zijn in te ruilen voor een ander. En allemaal lijken ze te denken dat het hen niet zal gebeuren. Erg naïef want je kunt op je klompen aanvoelen dat de situatie zich vroeg of laat, opnieuw herhaalt.

Als ze allemaal single zouden zijn is het verder hun keuze. Maar hier is een kleine in het spel waarvan de moeder koud een jaar geleden heeft getekend voor 'in voor- en tegenspoed' of wat het ook moge zijn. Wat was dat waard? En iemand zei al: waarom moest die kleine mee op vakantie?

Aan deze soap komt dus in wezen, nooit een eind. Het is wachten op de volgende inruil.
Waarom zou je als ouder je kind niet meenemen op vakantie?
Kom op zeg, als ze het kind thuis hadden gelaten dan had iedereen lopen blaten dat ze een ontaarde moeder was die haar kind dumpt om met haar nieuwe scharrel op liefdesvakantie te gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71224166
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik vind het ook het ergst voor het kind ,iemand "weet niet meer wie"schreef hier dat zo'n kleintje er weinig van meekrijgt.Maar onderschat babies niet Juist omdat Wim stapelgek is op z'n dochtertje en haar waarschijnlijk heel veel geknuffeld heefd,mist ze dat op 1 of andere manier denk ik wel.. En als Jan en Liza geen stand houden en ze event later weer een ander heeft ,nja..ben geen spieg maar gezond voor zo'n kind is het niet.
Niet toch,wel dan
Het is dus zielig voor het dochtertje van Liza, maar dat Wesley z'n vrouw en zoon laat zitten is geen probeem? Door die scheiding zit zijn zoon in Nederland en hij in Spanje, dus die ziet zijn kind waarschijnlijk veel minder dan die Wim
pi_71224238
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:04 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Het is dus zielig voor het dochtertje van Liza, maar dat Wesley z'n vrouw en zoon laat zitten is geen probeem? Door die scheiding zit zijn zoon in Nederland en hij in Spanje, dus die ziet zijn kind waarschijnlijk veel minder dan die Wim
Ik vind al deze situaties erg voor alle kinderen.Maar het ging nu ff meer om Liza en Fem,vandaar.
Love music!
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:12:31 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71224399
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom zou je als ouder je kind niet meenemen op vakantie?
Kom op zeg, als ze het kind thuis hadden gelaten dan had iedereen lopen blaten dat ze een ontaarde moeder was die haar kind dumpt om met haar nieuwe scharrel op liefdesvakantie te gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook, en daarbij is Wim bij het Gardameer aan het kamperen..... dat moet dus ook al zo geregeld zijn en het lijkt me sterk dat ze ineens onverwacht Fem hebben meegenomen naar Frankrijk terwijl Fem eigenlijk met papa Wim naar Italië zou gaan....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_71224725
Maar is Liza wel van Wim gescheiden vanwege Jan of speelt er misschien nog iets anders? Wie weet wat voor rothuwelijk die twee hadden? Of misschien zijn ze getrouwd vanwege het feit dat ze een kindje wilde/kregen. Trouwen kan nog altijd goedkoper zijn als een samenlevingscontract.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2009 @ 19:33:02 #284
163650 Greys
pi_71225078
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:07 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, zal het der vragen als ze weer terug is Vind het wel wonderlijk dat ze hier eerst 2 weken uitgemaakt is voor toiletslet en nu opeens een hele fanbase heeft
Waar zie jij die fanbase dan?
Als we zeggen dat ze beter bij Jan past dan Yo, is dat niet persé een compliment hoor

En daarbij was jij zelf toch ook even vertrokken uit deze gate toen bleek dat het toch wél waar was dat ze het met Jan deed?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2009 @ 19:46:26 #285
135305 beequeen
Lost.
pi_71225501
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef Eef999 het volgende:

Ik zal het proberen, het is ook allemaal van horen zeggen en volgens bronnen:

En ik weet het ook allemaal niet meer

Waar is Annie als je haar nodig hebt
Thnx dear, je doet iig een poging.
Annie denkt wrs; Laat de palingen maar roken, mijn tijd komt nog wel.
En gelijk heeft ze, veekeesjun is veekeesjun.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_71225928
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:33 schreef Greys het volgende:

Als we zeggen dat ze beter bij Jan past dan Yo, is dat niet persé een compliment hoor.

Jan en Lisa hebben al laten zien dat ze elkaar, voor hoelang het duurt, wel waardig zijn!

En laten we de moraalriddermanager niet vergeten die nu weer boos op een fotograaf is.

Jan neemt gewoon (in overleg met Lisa) dat kind mee en wil aanvankelijk de vader niets vertellen. Er moet eerst een rel komen en dan springt Jans manager de tokkieman er even fijntjes tussen om de vader van het kind zwart te maken.

Nu komt de tokkieman weer in het nieuws omdat ie boos is over foto's.

Ik vind dat zootje Smit, Lisa en die manager naast asociaal nog dom ook en schat zo in dat Yolanthe en Wesley (en ook de ex van Wesley) op veel een hoger level zitten.
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:13:34 #287
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71226553
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:33 schreef Greys het volgende:

[..]

En daarbij was jij zelf toch ook even vertrokken uit deze gate toen bleek dat het toch wél waar was dat ze het met Jan deed?
pi_71227238
wil toch even reageren..
vind wes en ex een heel ander verhaal, die zijn al vanaf december uit elkaar, alleen ramona rekt de scheiding. NA DIE TIJD krijgt hij wat met yo, dus das heel wat anders.
en hoe je het ok wend of keert, welke getrouwde vrouw met een dochtertje van net een paar maanden (toendertijd) ligt in een kroeg op de plee te vozen?
dan ben en blijf je voor mij een slet, hoe leuk ze ook samen lijken als stel...
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:42:19 #289
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_71227646
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:31 schreef roosje77 het volgende:
wil toch even reageren..
vind wes en ex een heel ander verhaal, die zijn al vanaf december uit elkaar, alleen ramona rekt de scheiding. NA DIE TIJD krijgt hij wat met yo, dus das heel wat anders.
en hoe je het ok wend of keert, welke getrouwde vrouw met een dochtertje van net een paar maanden (toendertijd) ligt in een kroeg op de plee te vozen?
Amen
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_71227774
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ook, en daarbij is Wim bij het Gardameer aan het kamperen..... dat moet dus ook al zo geregeld zijn en het lijkt me sterk dat ze ineens onverwacht Fem hebben meegenomen naar Frankrijk terwijl Fem eigenlijk met papa Wim naar Italië zou gaan....
Kinderen van die leeftijd zijn gratis.dus hoefde Wim niks te regelen.Ja koffertje extra
Love music!
pi_71227840
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:42 schreef Sanne het volgende:

[..]

Amen
Zeker Amen Lekkere "NET moeder"
Love music!
pi_71228069
quote:
wil toch even reageren..
Oh mag ik? Mag ik?

Een kennis van me heeft -edit- had een partner die na de zwangerschap maar bleef herhalen hoe walgelijk haar lichaam was geworden, dat ze dik was (ze had alleen wat losser vel ) en dat ze nu absoluut in de categorie viel die hij 'uit zijn bed zou schoppen'.
Dus zij ging er vandoor met een ander.
Wat een slet! Hoe je het ook wendt of keert.

Het punt: je hebt geen idee wat er binnen die relatie gespeeld heeft en je kan dat dan ook niet alleen op haar afwentelen.
Bovendien liep de scheiding toen toch al?
pi_71228109
quote:
wil toch even reageren..
Waar staat vermeld dat Ramona de scheiding rekt
En wie zegt dat Yo zijn eerste scharrel is buiten Ramona??
Ze zouden gaan scheiden, omdat Wes niet meer voor zijn gezin koos, maar het uitgaansleven van Madrid had ontdekt
Maakt hem net zoveel slet als Liza
pi_71228423
klopt waarschijnlijk.maar wes is nu al ruim een half jaar bij zijn vrouw weg en liza pas 6 weken.
dat vind ik wel een verschil hoor!
ze zitten allemaal fout met dat gehoer en gesnoer, maar als je als mama -net goed en wel gehecht na een baby- al op een plee in een kroeg voost, vind ik gewoon net effe wat erger. kan ook gevoelsmatig zijn, maar vind het gewoon bleeeggghhhhh!
pi_71228712
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:03 schreef roosje77 het volgende:
klopt waarschijnlijk.maar wes is nu al ruim een half jaar bij zijn vrouw weg en liza pas 6 weken.
dat vind ik wel een verschil hoor!
ze zitten allemaal fout met dat gehoer en gesnoer, maar als je als mama -net goed en wel gehecht na een baby- al op een plee in een kroeg voost, vind ik gewoon net effe wat erger. kan ook gevoelsmatig zijn, maar vind het gewoon bleeeggghhhhh!

Dat ze rotgeintjes met die exen uithalen om zichzelf schoon te praten vind ik zo misselijk.

Aso's.
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:14:17 #296
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_71228833
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Kinderen van die leeftijd zijn gratis.dus hoefde Wim niks te regelen.Ja koffertje extra
Ja want eten en luiers kosten niets....
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_71229191
maar vind het voor wim wel zielig..
stel je je in op een vakantie met de kleine meid, zit je alleen op een familiecamping te koekeloeren voor je tentje.
gezellig he? vakantieman?
not dus
pi_71230711
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:14 schreef The.Apple het volgende:

[..]

Ja want eten en luiers kosten niets....
Mogen gratis in het vliegtuig bedoelt ze denk ik.
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:27:33 #299
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71231696
Eens met Roosje77.

De kleine mag nu in een ijltempo gaan wennen aan nieuwe vriend van moeder. Heeft dat meiske daarom gevraagd? Néé. Dus moet je voor háár denken. En dan had ik gekozen voor de rustige aanpak: mijn kleine laten wennen dat ze haar vertrouwde en eigen vader minder zal zien en dat er een nieuwe man is die haar op schoot neemt en weet ik niet wat allemaal.

Het is al gezegd en daar ben ik het volmondig mee eens: kinderen voelen alles HAARFIJN aan. En deze idiote ontwikkeling dus óók.

Volwassenen kunnen nog keuzes maken, kinderen van 1 jaar niet!

Ik sluit me aan bij Team Fem! De rest kan de boom in.
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:31:44 #300
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71231880
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')