Maar waren het niet allemaal stiekeme kiekjes van Wes en Yo?? Dat vind ik toch wat anders dan meewerken met zo'n roddelblad. En je bent toch niet opnieuw verliefd om je ex met fotootjes de ogen uit te steken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach nou ja, ik kan het me best voorstellen. Een beetje kinderachtig is het wel, maar heel Nederland 'geniet mee' van de vakantie van Yo en Wes en hun liefde en Jan wilde dat waarschijnlijk niet op zich laten zitten en laten zien dat ie niet achter de geraniaplastic Action bloemen zit te janken.
Die wilde gewoon laten zien 'Kijk, wij zijn óók gelukkig'. Nogmaals: kinderachtig, ja. Begrijpelijk, ook wel een beetje, als je het vanuit hun oogpunt probeert te bekijken.
ga je op vakantie kom je elkaar nog tegenquote:22 juli 2009
Gerda en Ruud, de ouders van Jan Smit, staan op dezelfde camping in Italië bij het Gardameer als Wim, de ex van Jans nieuwe vriendin Liza. Dit vertelde Evert Santegoeds vanochtend bij Radio 538. Een confrontatie kon natuurlijk niet uitblijven...Maar volgens Evert hebben de Smitjes en Wim het netjes met elkaar uitgepraat.
manomanomanquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:26 schreef beequeen het volgende:
Het is echt oorlog in tabloidland en vallen ze allemaal over elkaar heen. Snapt iemand er nog iets van?![]()
[..]
Dit meen je nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:44 schreef snetje het volgende:
[..]
ga je op vakantie kom je elkaar nog tegen![]()
bron:shownieuws
Valt die trap na richting Yolanthe terug te lezen in Privé?quote:Zij mochten deze reportage maken met als voorwaarde een leuk en lief verhaal te schrijven over Jan en Yolanthe nog eens even flink een trap na te geven.
Ik ben het spoor volledig bijster wat Story en Prive betreft. De één zegt dit, de ander dat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
Valt die trap na richting Yolanthe terug te lezen in Privé?
en voor Yolanthe die vooral niet vergetenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat hij in een relatie zat en vreemdging natuurlijk. Maar blijkbaar geldt voor Lisa hetzelfde.
Yo en Wes hebben uitgebreid geposeerd, die hele reportage stond hier pas met een linkjequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar waren het niet allemaal stiekeme kiekjes van Wes en Yo?? Dat vind ik toch wat anders dan meewerken met zo'n roddelblad. En je bent toch niet opnieuw verliefd om je ex met fotootjes de ogen uit te steken?
Trouwens, even wat anders: als ik Liza was, had ik wel een make-upje opgedaan. (en dit uit mijn mond!!) Toont toch net even wat lekkerder.
Ze steekt nu zo witjes af tegen Yo.
Leest ze nog mee?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef Doopy-X- het volgende:
Zoals vanaf het 1e moment dat haar naam rondging
*team Liza hier*
![]()
Zien er gelukkig uit en daar gaat het om
O daar gaat m'n theorie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:55 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Yo en Wes hebben uitgebreid geposeerd, die hele reportage stond hier pas met een linkje
Ja, er staat dat Jan pas wat met Liza kreeg toen het over was met Yo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt die trap na richting Yolanthe terug te lezen in Privé?
quote:
vind ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze is in elk geval "echter" dan dat Yolanthe is... Yolanthe vond ik altijd wat nep overkomen, LIza is gewoon een normale hollandse meid!
Hij heeft met Fleur iets gehad voor Yo. Hij heeft haar dat later nooit verteld, zoals hij voor Yo wel met meer vrouwen iets heeft gehad waarover hij haar nooit heeft verteld.Als ze eerlijk was, zou Fleur dat nu alsnog naar buiten brengen in plaats van aandacht binnen te harken voor haar niet al te succesvolle carrière.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
Maar niets over Jan's perikelen met Fleur dus? Aldus die bron. Beetje cheape actie als ik het zo lees.
Edit: reactie op Eef dus.
Dat met die Fleur was toch tijdens de relatie met Yolanthe?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:18 schreef Eef999 het volgende:
Hij heeft met Fleur iets gehad voor Yo. Hij heeft haar dat later nooit verteld, zoals hij voor Yo wel met meer vrouwen iets heeft gehad waarover hij haar nooit heeft verteld.Als ze eerlijk was, zou Fleur dat nu alsnog naar buiten brengen in plaats van aandacht binnen te harken voor haar niet al te succesvolle carrière.
Volgens "de Volendamse bron' nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat met die Fleur was toch tijdens de relatie met Yolanthe?
Ja, maar die is volgens die loslippige medewerker dus speciaal aan het woord gelaten om Yolanthe nog een trap na te geven. Die geloof ik dus op voorhand al niet.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef Eef999 het volgende:
En als laatste Richarda van Kasbergen aan het woord![]()
[ afbeelding ]
Dat zegt zij niet, dat is de conclusie van de schrijver van dat artikel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:26 schreef JEEtjuuh het volgende:
beetje bot van moeder v kasbergen zeg ........ hij heeft genoeg geld dus dat geeft Yo maar de aanleiding alles mee te nemen bah bah lekker kortzichtig
Ik had begrepen dat Jantje vreemd is gegaan, toen de relatie geklapt is en Yo en Wes pas daarna begonnen te flikflooien?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
en voor Yolanthe die vooral niet vergeten
Ik weet het niet, maar die Fleur lijkt me ook niet echt betrouwbaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar die is volgens die loslippige medewerker dus speciaal aan het woord gelaten om Yolanthe nog een trap na te geven. Die geloof ik dus op voorhand al niet.
Ja, maar dat zou ik ook niet doen als ik met de vriend van mijn beste vriendin in bed zou duiken tijdens hun relatie. Sowieso, als je dat soort streken levert, is je geweten niet echt lekker ontwikkeld, lijkt me.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:29 schreef Eef999 het volgende:
Ik weet het niet, maar die Fleur lijkt me ook niet echt betrouwbaar.
Als je je beste vriendin niet verteld dat je het ook met haar vriend hebt gedaan
Prive is helemaal pro-Janquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou ik ook niet doen als ik met de vriend van mijn beste vriendin in bed zou duiken tijdens hun relatie. Sowieso, als je dat soort streken levert, is je geweten niet echt lekker ontwikkeld, lijkt me.
Ik vind dat Jan is een heilig boontje er nu wel iets te dik bovenop liggen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat toeval isquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:13 schreef Starlie het volgende:
Wat een drama's allemaal! Maar gelukkig zitten Jan zijn ouders Ger en Ruud gezellig met Wim, ja ja de ex van Liza op een camping aan het Gardameer!!
Of wisten jullie dat al...![]()
Ouders Jan Smit op camping met Wim Visscher
AMSTERDAM - Eén en al gezelligheid bij het Gardameer, waar naast Gerda en Ruud Smit ook de ex van Jan Smits nieuwe vriendin verblijft.
Het drietal vertoeft daar op dezelfde camping, zo vertelde Evert Santegoeds woensdagochtend op Radio 538.
Vorige week kwam het in Volendam tot een confrontatie tussen Jan, Liza en Wim. Tegen Liza's ex is toen aangifte wegens mishandeling gedaan.
Gerda en Ruud zijn Wim in Italië inmiddels al tegen het lijf gelopen, maar hebben alles netjes uitgepraat.
Zo dacht en denk ik ook over dat het niet toeval isquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat toeval is.
nope yo plaste ook al buiten de bootquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Jantje vreemd is gegaan, toen de relatie geklapt is en Yo en Wes pas daarna begonnen te flikflooien?
Heb je ff een samenvatting voor mij Eef. Ik zie door de bomen palingen het bos de palingroker niet meer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef Eef999 het volgende:
Volgens Story is Jan begonnen met vreemdgaan en wel met Fleur
Ik heb geen idee, zal het der vragen als ze weer terug isquote:
Ik heb Yo nooit iets gevonden heeft geen uitdrukking in dr ogenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zal het der vragen als ze weer terug isVind het wel wonderlijk dat ze hier eerst 2 weken uitgemaakt is voor toiletslet en nu opeens een hele fanbase heeft
Ik vond haar eerst ook een wc-slet, maar ze is toch wel leukquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zal het der vragen als ze weer terug isVind het wel wonderlijk dat ze hier eerst 2 weken uitgemaakt is voor toiletslet en nu opeens een hele fanbase heeft
Ik ook niet, of heel Volendam moet naar dezelfde camping gaan om vooral elkaar maar niet te hoeven missenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, het is ook allemaal van horen zeggen en volgens bronnen:quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je ff een samenvatting voor mij Eef. Ik zie door de bomen palingen het bos de palingroker niet meer.
Jawel, aan het Gardameer heb je een paar van die afschuwelijke, grote campings, alleen maar bevolkt met Nederlanders en Duitsers van het type dat normaal alleen in Valkenburg komt en die daar al 25 jaar komen. Zoiets zal dat wel zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annie ging toch deze week ook naar de campingquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, het is ook allemaal van horen zeggen en volgens bronnen:
Story: Jan ging vreemd met Fleur en later ook met Liza, maar het wordt niet duidelijk wanneer Yo iets met Wes is begonnen.
Prive: Jan heeft iets met Fleur gehad voor dat ie met Yo ging, heeft niets verteld tegen Yo omdat ie dat rot vond, Fleur was nl. de beste vriendin van Yo. Yo zou als eerste zijn vreemdgegaan met de timmerman in Thailand en afgelopen voorjaar met Wes. Jan zou daarna pas iets met Liza hebben gekregen.
O ja, heel belangrijk; Yo deed ook geen enkele moeite in te burgeren in Volendam![]()
Volgens Gerda moest er niet getreurd worden door actrice Yo, ze hadden allebei een ander
En ik weet het ook allemaal niet meer
Waar is Annie als je haar nodig hebt![]()
Annie zit in Brabant, maar ze zou op zoek gaan naar een internetcafequote:Op woensdag 22 juli 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Annie ging toch deze week ook naar de camping
die staat nu vast met haar tentje tussen Ruud en Gerda en Wim in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |