Jezus, dat waren nog eens tijdenquote:
quote:
Wellicht deze:quote:Op zondag 17 januari 2010 19:50 schreef TheFrankey het volgende:
Is er sinds oktober al weer een rel / reeks / kachel geweest?
Dat was sylvana dacht ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:21 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik kwam gisteren terecht op een topic van iemand die meedeed aan een gangbang? Of er nog meer mensen zouden gaan.
De rel op Voetbal was in september toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:50 schreef TheFrankey het volgende:
Is er sinds oktober al weer een rel / reeks / kachel geweest?
ja dat danny raar deedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De rel op Voetbal was in september toch?
is dit eigenlijk al uitgekomen?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:03 schreef Daniel1976 het volgende:
Eentje uit de oude doos: Lotte Lotte: het meisje, de leugens & de zelfmoord
Dat was echt een baas, die Marco, met die bewegende gifjes en zijn RET-pics, en verslagen van niet-bestaande voetbalwedstrijden waarin hij de sterren van de hemel speelde.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat was sylvana dacht ik
En natuurlijk de Marco Club met de HKM: Harde Kern Marco club![]()
De Marco Club
Er waren nog meer topics daarover dacht ik.
En deze
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats [deel2]
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats [deel3]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:18 schreef Arcee het volgende:
Dit is ook wel een legendarisch topic:
Hoog Houd Topic Deel 16
5488 posts in 1 topic.
Tot op heden nog een van de hoogtepunten op Fok!quote:
link?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tot op heden nog een van de hoogtepunten op Fok!
Ik had het niet meer toen hij pics plaatste van 'zijn Hummer'.
een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
De topics van BHFH waren altijd grappig, die vent was zo zuinigHeel af en toe zie ik hem nog wel eens voorbijkomen.
En dat had je die gek die altijd een zooi enters gebruikte in zijn posts, Baukel.
En die vent, weet de naam niet meer, die een stuk van Mars had gekocht en die had ook nog een topic over zijn vriendin, ik weet niet meer precies, maar die was ook erg grappig, was zo'n kamper.
Dat was echt geniaal.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:49 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?.
Vriendin heeft een ander?
vrouw aan haar trekken ja of nee?
Ramona!
FOK bedankt voor ALLES!! en fijne kerstmis
RobbieRicardo, bleek later een kloon te zijn van Croupouque.
Oh ja, Ramona! Dat van die kloon wist ik nog wel, ik wist alleen niet meer wie het was.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:49 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ramona!
Fusionfreak, a.k.a. Spyder op Autoweek.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:56 schreef Dulk het volgende:
een of ander knakker die al een paar jaar bezig is zijn rijbewijs te halen, maar keer op keer wordt afgekeurd
Oh die was van mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:11 schreef marcel-o het volgende:
Dit was ook wel een korte Lemming parelantillians
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Van 0 tot legendarisch in minder dan een dag
Open relatie zonder je partner te vertellen
BHFH topics zijn geweldig en i.i.g van hoger niveau als "kun je onder een eiland door zwemmen". Hij post helaas wat te vaak serieus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:22 schreef Falco het volgende:
BHFH zijn topics zijn ook voor stuk knallers.
Was hij ook degene die dat gedichtentopic voor Ramona opende?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:49 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ramona!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |