quote:Op maandag 22 januari 2007 12:10 schreef MikeyMo het volgende:
alle TV's?
Nee Plasma en LCD.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:10 schreef MikeyMo het volgende:
alle TV's?
Alle plasma's en LCD'squote:Op maandag 22 januari 2007 12:10 schreef MikeyMo het volgende:
alle TV's?
Precies, wetende dat de gemiddelde prijs bij Mediamarkt 20% hoger is dan bij concurrerende winkelsquote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef NurKs het volgende:
liever 19% korting dan de btw er af hoor.
Als bijv iets 100 euro kost ex btw, dan is dat dus 119 euro inc btw.
als je daar dan 19% vanaf haalt hou je 96,39 euro over !
Dus wat ik denk dat de MM doet is je geloven dat je dus 19% korting krijgt maar dat je dus 100 euro moet betalen wat dus neerkomt op minder korting.
Heb je het rekenvoorbeeld gezien hierboven? Wat een paupers, alsof je daar in moet trappen.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef NurKs het volgende:
Dus wat ik denk dat de MM doet is je geloven dat je dus 19% korting krijgt maar dat je dus 100 euro moet betalen wat dus neerkomt op minder korting.
Ach, dr staat toch ook netjes bij dat je effectief 15.97 procent korting krijgt? Blijft een behoorlijke stunt...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef NurKs het volgende:
Dus wat ik denk dat de MM doet is je geloven dat je dus 19% korting krijgt maar dat je dus 100 euro moet betalen wat dus neerkomt op 16% korting
Als je gelooft dat het 19% korting is, dan ligt dat aan diegene zelf. Niet aan MMquote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef NurKs het volgende:
Dus wat ik denk dat de MM doet is je geloven dat je dus 19% korting krijgt maar dat je dus 100 euro moet betalen wat dus neerkomt op 16% korting
zou niet moeten kloppen want mediamarkt heeft laagste prijs garantie. (niet van toepassing op prijzen van internet winkels, maar toch)quote:Op maandag 22 januari 2007 12:18 schreef Adik het volgende:
[..]
Precies, wetende dat de gemiddelde prijs bij Mediamarkt 20% hoger is dan bij concurrerende winkels![]()
Welnee, je lult er zo nog 100 euro vanaf hoor. Even je huiswerk goed doen, wat concurrerende zaken opzoeken en daar de prijs van weten en je bent zo klaar.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:18 schreef paitor het volgende:
[..]
Ach, dr staat toch ook netjes bij dat je effectief 15.97 procent korting krijgt? Blijft een behoorlijke stunt...
]quote:
Mag niet bij deze actiesquote:Op maandag 22 januari 2007 12:11 schreef PvP het volgende:
Het wordt pas echt interessant als je er ook nog eens 20% personeelskorting vanaf kunt doen!!
MM heeft dit ook al eerder gedaan hoor.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
naapers, its had dit twee weken geleden en bcc ook al paar dagen geleden
neejoh ze vergoeden alles wat je terug brengt, das het makkelijke juist van mediamarktquote:Op maandag 22 januari 2007 12:36 schreef Syd het volgende:
MediaMarkt
Geldwolven zijn het, en service? nee dat kennen ze niet alleen maar verkopen verkopen verkopen.
Gelukkig heb ik een andere ervaring.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:36 schreef Syd het volgende:
MediaMarkt
Geldwolven zijn het, en service? nee dat kennen ze niet alleen maar verkopen verkopen verkopen.
19% op 100 is meer dan 19% van 90.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:29 schreef Sjibble het volgende:
eerst 19% eraf en dan maar 15% aan de kassa korting?
Volgens mij is er nu belasting op kortingenIk zal het es narekenen binnenkort
Ik heb er zelf een jaartje gewerkt maar me contract werd niet verlengt omdat ik blijkbaar wat hun zeggen te lang met klanten bezig was en dat ik te weinig verkocht :S.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een andere ervaring.
Ik ook, nooit problemen met ze gehad hoor. Wellicht dat het per vestiging en dus regio verschilt.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een andere ervaring.
Ja èn? Dat MM verdient aan hun verkopen is hun goedrecht.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:00 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik heb er zelf een jaartje gewerkt maar me contract werd niet verlengt omdat ik blijkbaar wat hun zeggen te lang met klanten bezig was en dat ik te weinig verkocht :S.
Dat verkopen is omdat ik altijd op de hardware gedeelte stond (routers etc) en daar hoef geen bon op naam uitgeprint worden.
En dat te lang bezig was omdat ik klanten graag een beetje service geef en mensen iets wil uitleggen voordat ze een dure PC kopen, maar nee volgens mijn baas moest ik mensen de doos overhandigen en eventueel de weg naar de kassa te sturen en ze moesten nog even langs anderwe gedeelte van computer afdeling zo konden ze de aanbiedingen zien (bijverkoop) dat laatste begrijp ik bijverkoop hoor er eenmaal erbij.
Maar nog zijn ht vieze geldwolven die op meeste dingen dik goedkoop zijn omdat ze het massal inkopen en omdat die dingen meestal bijna uit assortiment gaan en op andere dikke plusmarge maken.(ja ik heb zelf de inkoop en verkoop prijzen van toen gezien).
En me broer wou een keer een mp3speler kopen, kerel stond erbij maar me broer twijfelde nog maar je merkte dat de "verkoper" dikke druk achter zette door te zeggen dat die creative beter was dan een ipod (ding was alleen duurder) en hij deed vaag.
Dit klopt. Aangezien alle MM's 'los' staan. Ze hebben een eigen inkoop afdeling. vandaar dat het ene filiaal het ene product goedkoper aan kan bieden. De filialen hebben ook andere producten.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
Toch vaag dat de Philips LCD tv nu ook ''maar 799" kost terwijl dat de normale verkoopprijs is, al een maand of 2 geleden. Oplichters
Ik keek in de MM in Enschede naar een All-in-one printer, dat ding was daar al véél duurder dan normaal, kom ik in het filiaal van ze in Hengelo, zit er nóg een keer 50 euro extra winst op dat ding. Smerige oplichters.
En daar heb ik gewerktquote:Op maandag 22 januari 2007 13:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
Toch vaag dat de Philips LCD tv nu ook ''maar 799" kost terwijl dat de normale verkoopprijs is, al een maand of 2 geleden. Oplichters
Ik keek in de MM in Enschede naar een All-in-one printer, dat ding was daar al véél duurder dan normaal, kom ik in het filiaal van ze in Hengelo, zit er nóg een keer 50 euro extra winst op dat ding. Smerige oplichters.
Ieder filiaal mag haar eigen prijs bepalen, dit houdt natuurlijk niet in dat je zóveel prijsverschil met je andere filiaal doet (als je dat uberhaubt al doet!). Dit is gewoon oplichterij, een normale winkel heeft een winstmarge van zo'n 10 tot max. 20 euro op zo'n apparaat (ja ik kan het weten, ik moet ook wel eens iets inkopen bij de leverancier) en dan ga je (mits je enig fatsoen hebt) niet een winstmarge van 70 tot 80 euro maken op hetzelfde product, bij hetzelfde bedrijf die maar 20 km verder staat.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef NurKs het volgende:
[..]
Dit klopt. Aangezien alle MM's 'los' staan. Ze hebben een eigen inkoop afdeling. vandaar dat het ene filiaal het ene product goedkoper aan kan bieden. De filialen hebben ook andere producten.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
Mediamarkt betaalt de BTW voor je, dus hoef je geen BTW te betalen. Wat een kut klacht
Mediamarkt is een klotezaak. Mensen denken dat het goedkoop is door de reclames en doordat MM in het verleden wel goedkoop was.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja èn? Dat MM verdient aan hun verkopen is hun goedrecht.
Ik krijg het nergens zo goedkoop als bij de MM, als ik het ergens anders goedkoper kan krijgen, ga ik terug naar MM en zorg dat ik het daar nog goedkoper krijg.
MM is voor mij een goede en goedkope zaak en natuurlijk zijn er andere ervaringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |