Het Vrijthof, maar ik ken de stad verder ook nietquote:
Waaat? is dat het vrijthof..quote:Op zondag 19 juli 2009 16:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het Vrijthof, maar ik ken de stad verder ook niet
Stand 1668:
1 qonmann
1 Tong80
http://www.maastricht.nl/maastricht/show/id=64902/framenoid=39732quote:Op zondag 19 juli 2009 16:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Waaat? is dat het vrijthof..![]()
Kan me niet herinneren dat dat ding zo groot is, de kerk dan..
Hmm, ik kijk ook niet zo heel vaak naar de Sint Servaas kerkquote:Op zondag 19 juli 2009 16:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
http://www.maastricht.nl/maastricht/show/id=64902/framenoid=39732
daar staat het..
ik ook nietquote:Op zondag 19 juli 2009 16:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk ook niet zo heel vaak naar de Sint Servaas kerk
quote:
Juist.quote:
Yep ..:)quote:Op zondag 19 juli 2009 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist.
Schitternde etappe trouwens.
Kijk je ?
Nee, heb even aan ander ras-appeltje gezocht, was niet helemaal zeker van het eerste rasjequote:Op zondag 19 juli 2009 17:19 schreef Neleos het volgende:
Granny Smith?
Stand 1668:quote:Op zondag 19 juli 2009 17:48 schreef Neleos het volgende:
Elstar
I wanna be a hippy was van Technohead.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:28 schreef starla het volgende:
i wanne be a hippy
aquarius
have you ever bene mellow
Yep.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:37 schreef starla het volgende:
ohja have naguila
Ja, ze lieten het allebei wat liggen op de laatste hole eerder, dacht ikquote:Op zondag 19 juli 2009 19:48 schreef tong80 het volgende:
qonmann als sport-liefhebber naar de BBC nu.
Play of met Tom Watson in de play off op zijn 58ste
Misschien had ie gewoon geen zin / niet het geld nodigquote:Op zondag 19 juli 2009 18:43 schreef starla het volgende:
[i]Ik hoop dat jullie goed hebben opgelet gisteren tijdens de geweldige documentaire 'In the shadow of the moon' -waarin ik toch wel Neil Armstrong miste, die niet aan het woord kwam (iemand enig idee waarom eigenlijk).
Volgens mij was 11 überhaupt de eerste die daadwerkelijk op de maan landde. Daarnaast was 13 mislukt. Dan zou het 11 - 12 - 14 - 15 -16 - 17 zijn, als het verder volgens schema gingquote:Welke Apollo-missies hebben mannen op de maan gebracht?
+ 1quote:Op zondag 19 juli 2009 20:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien had ie gewoon geen zin / niet het geld nodig
[..]
Volgens mij was 11 überhaupt de eerste die daadwerkelijk op de maan landde. Daarnaast was 13 mislukt. Dan zou het 11 - 12 - 14 - 15 -16 - 17 zijn, als het verder volgens schema ging
Dat is snelquote:Op zondag 19 juli 2009 21:06 schreef Tanjaa het volgende:
Tom hanks?
Ik had hem vanmiddag nog in mn handenquote:
Tom Hanks? Je houdt echt van oudere kerels zeg.....quote:
Buste houderquote:
Mhm..quote:Op zondag 19 juli 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tom Hanks? Je houdt echt van oudere kerels zeg.....
Oooh zo!!!quote:
quote:
Nee, erger....quote:
dat je helemaal koekoek word door een klap?quote:
Ja dat is uiteindelijk wel de uitkomst.... Dementia Pugilistica ook wel boksers dementie genoemd wordt in het Engels Punch Drunk genoemd... Komt ook bij rugbyers enzo voor... Ik vrees dat dat mijn voorland zal zijn....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:15 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
dat je helemaal koekoek word door een klap?
aha, koekoek is inderdaad veel specifieker geformuleerdquote:Op zondag 19 juli 2009 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is uiteindelijk wel de uitkomst.... Dementia Pugilistica ook wel boksers dementie genoemd wordt in het Engels Punch Drunk genoemd... Komt ook bij rugbyers enzo voor... Ik vrees dat dat mijn voorland zal zijn....
Tanjaa +1
Dat zei starla toch ook?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is uiteindelijk wel de uitkomst.... Dementia Pugilistica ook wel boksers dementie genoemd wordt in het Engels Punch Drunk genoemd... Komt ook bij rugbyers enzo voor... Ik vrees dat dat mijn voorland zal zijn....
Cuckoo is Engels voor getikt. Maar misschien ben ik te coulant.....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:18 schreef starla het volgende:
[..]
aha, koekoek is inderdaad veel specifieker geformuleerd
serieus, maar dat is een antwoord van lik m'n vestje
Ik weet het wel zeker, maar niet met mij iig. Hoe het ook zij, nieuwe vraag.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cuckoo is Engels voor getikt. Maar misschien ben ik te coulant.....
Nee, dronken gedrag na klap insinueert dat het weer kan herstellen. Cuckoo/koekoek/doorgedraaid is vaak definitief.quote:
Ik ben voor jou ook wel eens coulant geweest. En ik heb het ook een keer voor je opgenomen... Niet denken dat ik je benadeel hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:21 schreef starla het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, maar niet met mij iig. Hoe het ook zij, nieuwe vraag.
Okee danquote:Op zondag 19 juli 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dronken gedrag na klap insinueert dat het weer kan herstellen. Cuckoo/koekoek/doorgedraaid is vaak definitief.
Stormtroopersquote:Op zondag 19 juli 2009 21:23 schreef Tanjaa het volgende:, ook wel imperial
, zijn de infanteristen van het Galactische Keizerrijk in het fictieve Star Wars-universum.
Wat?
quote:
Probeer het aub niet recht te praten...ik heb er geen problemen mee dat tanjaa het puntje heeft, maar ten eerste zegt koekoek helemaal niets, behalve wat jij dus zegt 'getikt'. Als ik kijk bij de symptomen van een punck drunk zie ik nergens het woord 'crazy' staan of 'cuckoo', maar eerder klachten die passen bij parkinsonisme en alzheimer. Ten tweede heb je het over 'insinueren' en 'vaak definitief'. Insinueren is per definitie subjectief, om nog maar te zwijgen over het woordje 'vaak' en het achterwege laten van het woord 'definitief' bij 'cuckoo' door de woordenboeken.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, dronken gedrag na klap insinueert dat het weer kan herstellen. Cuckoo/koekoek/doorgedraaid is vaak definitief.
Je krijgt mn punt wel hoor..quote:Op zondag 19 juli 2009 21:27 schreef starla het volgende:
[..]
Probeer het aub niet recht te praten...ik heb er geen problemen mee dat tanjaa het puntje heeft, maar ten eerste zegt koekoek helemaal niets, behalve wat jij dus zegt 'getikt'. Als ik kijk bij de symptomen van een punck drunk zie ik nergens het woord 'crazy' staan 'cuckoo', maar eerder klachten die passen bij parkinsonisme en alzheimer. Ten tweede heb je het over 'insinueren' en 'vaak definitief'. Insinueren is per definitie subjectief, om nog maar te zwijgen over het woordje 'vaak' en het achterwege laten van het woord 'definitief' bij 'cuckoo' door de woordenboeken.
Ik bedoel, het was niet echt een serieus antwoord dat ik gegeven had. Maar met koekoek bedoelde ik wel getikt.quote:
Ik heb hier geen zin in..... sorry nogmaals.... Ik denk dat ik het voor vanavond maar voor gezien houdt......quote:Op zondag 19 juli 2009 21:27 schreef starla het volgende:
[..]
Probeer het aub niet recht te praten...ik heb er geen problemen mee dat tanjaa het puntje heeft, maar ten eerste zegt koekoek helemaal niets, behalve wat jij dus zegt 'getikt'. Als ik kijk bij de symptomen van een punck drunk zie ik nergens het woord 'crazy' staan of 'cuckoo', maar eerder klachten die passen bij parkinsonisme en alzheimer. Ten tweede heb je het over 'insinueren' en 'vaak definitief'. Insinueren is per definitie subjectief, om nog maar te zwijgen over het woordje 'vaak' en het achterwege laten van het woord 'definitief' bij 'cuckoo' door de woordenboeken.
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb hier geen zin in..... sorry nogmaals.... Ik denk dat ik het voor vanavond maar voor gezien houdt......
Ach..quote:Op zondag 19 juli 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb hier geen zin in..... sorry nogmaals.... Ik denk dat ik het voor vanavond maar voor gezien houdt......
Starla +1quote:
quote:
kloon van BasOne?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
halve finale gehaald..... eruit gevlogen door een domme fout van mij....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ach..
Heb je wel gewonnen met voetbal ?
Doe s liefquote:
Ja ok, maar ik houd niet van mensen die meteen in een slachtofferrol duiken. Maar goed, vraag:quote:
+ 1quote:Op zondag 19 juli 2009 21:42 schreef qonmann het volgende:
contador
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:42 schreef starla het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik houd niet van mensen die meteen in een slachtofferrol duiken. Maar goed, vraag:
Echt wel !quote:
Ik kan nu heel onsportief reageren met een bijtende opmerking ofzo maar ik wil gewoon geen ruzie. Ik zeg nogmaals sorry. Ik wil gewoon leuk spelen en geen geruzie ofzo. Ik hoop dat nu de kous af is.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:42 schreef starla het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik houd niet van mensen die meteen in een slachtofferrol duiken. Maar goed, vraag:
anders doe ik zo wel wat andersquote:
Yep ..quote:Op zondag 19 juli 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Susanna Hoffs?
Nee zeer bekende naam maar zonder union ofzo.....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:10 schreef qonmann het volgende:
I am a Union Man ...
iets met Union wsl ..verder weet ik het niet
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan nu heel onsportief reageren met een bijtende opmerking ofzo maar ik wil gewoon geen ruzie. Ik zeg nogmaals sorry. Ik wil gewoon leuk spelen en geen geruzie ofzo. Ik hoop dat nu de kous af is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel kinda Locrian today
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:23 schreef starla het volgende:
[..]
Mensen die mij kennen weten dat ik soms wat kritisch ben tegen vraagstellers.
Is al goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was net thuis en had gewoon niet zo'n trek in gekibbel. Zand er over en weer door!
Grouphug!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Het plaatje is gelijk een hintje.....quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:35 schreef Terpentin07 het volgende:
International Boobie Team?
Bestaat dat?quote:
quote:
ff gegoogled...nog nietquote:
Ook niet....quote:
Immens Blij Team...quote:Op zondag 19 juli 2009 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook niet....
Als je nou goed kijkt naar dat plaatje wat zie je dan?
Ja maar het zijn wel dames dus.....quote:
De Teamsters idd. De International Brotherhood of Teamsters.quote:
toen ik het intikte kwam het me ook bekend voor, toen pasquote:
Meg Ryanquote:Op zondag 19 juli 2009 22:53 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ligt hier bevallig in de armen van Tom Hanks ?
eerst alleen via Mailquote:
Dat was niet de eerste keer dat ze samen speelde.....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
eerst alleen via Mail
[ afbeelding ]
Stand 1668:
5 qonmann
2 Tong80
1 Neleos
1 De_Hertog
1 starla
2 Tanjaa
4 mr_anonimous
Nope!quote:
was nog wel zo'n mooi plaatjequote:
Daar zat mevrouw Penn in....quote:
Ja hoor een romcom zelfs! Die kerel wil zich in een vulkaan storten maar dan komt hij Meg tegen....quote:
Philadelphia?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar zat mevrouw Penn in....
Een film uit 1990..... Gaat over een kerel die gediagnostiseerd wordt met een dodelijke ziekte en hij op reis gaat....
Tja dan bedenk je je natuurlijk wel ...quote:Op zondag 19 juli 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor een romcom zelfs! Die kerel wil zich in een vulkaan storten maar dan komt hij Meg tegen....
Joe versus the volcano!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor een romcom zelfs! Die kerel wil zich in een vulkaan storten maar dan komt hij Meg tegen....
Dat is geen komedie en zeker geen romantische komedie. Meg Ryan zat er ook al niet in. Tom Hanks was zelfs een homo en zijn vriend was Antonio Banderas.......quote:
De_Hertog+1quote:
Dat stuk had ik nog niet gelezen toen ik postte.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is geen komedie en zeker geen romantische komedie. Meg Ryan zat er ook al niet in. Tom Hanks was zelfs een homo en zijn vriend was Antonio Banderas.......![]()
Dat was met Meg en Matthew Broderickquote:Op zondag 19 juli 2009 23:14 schreef qonmann het volgende:
ah ja die film waarin ze elkaars ex-en bekijken is het ook niet
Ik kende Ryan niet, ik kende de filmquote:Op zondag 19 juli 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
Wat weet De_Hertog toch veel..ook nog een Meg Ryan kenner had ik niet gedacht
Nederland?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik kende Ryan niet, ik kende de filmVandaar dat ik het pas wist toen het over de vulkaan ging
Jij hebt zelf ook een aardige dosis Ak aan boord trouwens
Wat is het dichtst bevolkte land in de Europese Unie?
Je denkt de juiste kant op, maar Monaco is geen lid van de EU.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:21 schreef qonmann het volgende:
Monaco ??
Kloptquote:Op zondag 19 juli 2009 23:23 schreef erkel het volgende:
Malta?
New Yorkquote:Op zondag 19 juli 2009 23:31 schreef erkel het volgende:
Wat is de duurste stad ter wereld?
Criteria: De kostprijs van een vierkante meter (Bron: AD.nl mei 2007)
Londen?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:35 schreef erkel het volgende:
Monte Carlo is nummer 2. Zoek het nog dichter bij huis.
Huh?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
2 x Londen 2 x Parijs en 2 x Amsterdam.... en straks 6 x fout
Ik bedacht me ineens dat Erkel straks ineens zou zeggen nee het is een andere stad..... Berlijn ofzo....quote:
2300 pond = 3320 euro klinkt inderdaad wel gedateerd, ja...quote:Op zondag 19 juli 2009 23:40 schreef erkel het volgende:
Londen idd. Misschien is het een beetje een gedateerde bron, maar kon niks recenters vinden.
http://www.ad.nl/buitenland/article1359311.ece
LONDEN - Onroerend goed is nergens zo duur als in Londen. De kostprijs van een vierkante meter is 2300 pond (3380 euro). Monaco is goed voor een tweede plaats met 2190 pond (3320 euro).
Dat blijkt uit onderzoek van de Britse bank Citi Private Bank en Knight Frank, een adviesbureau op het gebied van onroerend goed. De onderzoekers hebben zeventig toplocaties onder de loep genomen, waarvan New York op de derde plaats terechtkwam en Hongkong op de vierde.
De top tien wordt verder gevormd door Tokio, Cannes, St Tropez, Sydney, Parijs en Rome. De prijzen voor dure locaties in Londen stegen vorig jaar met 30 procent. Steden in Rusland, China en India lieten nog forsere stijgingen zien.
(ANP)
qonmann +1
Stand 1668:
6 qonmann
2 Tong80
1 Neleos
2 De_Hertog
1 starla
2 Tanjaa
4 mr_anonimous
1 erkel
Berlijn is juist goedkoop.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik bedacht me ineens dat Erkel straks ineens zou zeggen nee het is een andere stad..... Berlijn ofzo....
Genoeg braakliggende grond of gebouwen die rijp zijn voor de sloop daar.quote:
quote:
De grap ontgaat iedereen geloof ik een beetje.....quote:Op zondag 19 juli 2009 23:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Genoeg braakliggende grond of gebouwen die rijp zijn voor de sloop daar.
Pinoccle?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:45 schreef qonmann het volgende:
# sente: voorhand
# gote: nahand
# komi: voorgift in punten
Bij wat worden deze termen gerbruikt ?
Ik bedoelde, en dat was nog best serieus, dat er nog flink wat stukken tegen de oude oost/west grens nauwelijks aangepakt zijn sinds de Tweede Wereldoorlog, en dat er nog een hoop (met name Oost-Duitse) gebouwen staan die eigenlijk niet echt een functie meer hebben en wellicht niet van al te beste kwaliteit zijn. Alleen al in en op Tempelhof kun je half Utrecht kwijt volgens mijquote:Op zondag 19 juli 2009 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[..]
De grap ontgaat iedereen geloof ik een beetje.....
Okay maar ik noemde gewoon een stad. Het was meer dat er dus users 3 steden riepen en dan zou het toch nog een andere zijn maar dat was niet zo.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik bedoelde, en dat was nog best serieus, dat er nog flink wat stukken tegen de oude oost/west grens nauwelijks aangepakt zijn sinds de Tweede Wereldoorlog, en dat er nog een hoop (met name Oost-Duitse) gebouwen staan die eigenlijk niet echt een functie meer hebben en wellicht niet van al te beste kwaliteit zijn. Alleen al in Tempelhof kun je half Utrecht kwijt volgens mij
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik bedoelde, en dat was nog best serieus, dat er nog flink wat stukken tegen de oude oost/west grens nauwelijks aangepakt zijn sinds de Tweede Wereldoorlog, en dat er nog een hoop (met name Oost-Duitse) gebouwen staan die eigenlijk niet echt een functie meer hebben en wellicht niet van al te beste kwaliteit zijn. Alleen al in en op Tempelhof kun je half Utrecht kwijt volgens mij
Ik ben er vandoor, tot morgen iedereen![]()
Yepquote:Op zondag 19 juli 2009 23:53 schreef Nico_S. het volgende:
Go?
ben de naam kwijt mansoer oid?quote:
Yep! Prachtfilm.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat geldt als de oudste bierbrouwerij van Nederland?
Ben vandaag nog in het diepe zuiden geweest (Valkenburg, Simpelveld e.d.) maar heb geen snars verstand van bier.quote:
Stand 1668:quote:
Heel goed.Ik ga ook pitten.quote:
Onder andere.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:23 schreef steekbal het volgende:
cider en appeljenever
nee, Pieter, maar reken het toch goedquote:Op maandag 20 juli 2009 13:56 schreef qonmann het volgende:
Jacob van voren, maar daar ben ik niet zeker van
Volendam inderdaad, zangeresje is ze ..al wat langer geledenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:28 schreef steekbal het volgende:
Kwakman is een echte Volendamse naam, maar ze is niet de zangeres van BZN... De nieuwe vrouw van jantje Smit ?
Ouiquote:Op maandag 20 juli 2009 14:35 schreef steekbal het volgende:
oh, maribelle ?
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:57 schreef Siniti het volgende:
Modernisme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |