+ 1quote:Op zondag 19 juli 2009 20:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien had ie gewoon geen zin / niet het geld nodig
[..]
Volgens mij was 11 überhaupt de eerste die daadwerkelijk op de maan landde. Daarnaast was 13 mislukt. Dan zou het 11 - 12 - 14 - 15 -16 - 17 zijn, als het verder volgens schema ging
Dat is snelquote:Op zondag 19 juli 2009 21:06 schreef Tanjaa het volgende:
Tom hanks?
Ik had hem vanmiddag nog in mn handenquote:
Tom Hanks? Je houdt echt van oudere kerels zeg.....quote:
Buste houderquote:
Mhm..quote:Op zondag 19 juli 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tom Hanks? Je houdt echt van oudere kerels zeg.....
Oooh zo!!!quote:
quote:
Nee, erger....quote:
dat je helemaal koekoek word door een klap?quote:
Ja dat is uiteindelijk wel de uitkomst.... Dementia Pugilistica ook wel boksers dementie genoemd wordt in het Engels Punch Drunk genoemd... Komt ook bij rugbyers enzo voor... Ik vrees dat dat mijn voorland zal zijn....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:15 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
dat je helemaal koekoek word door een klap?
aha, koekoek is inderdaad veel specifieker geformuleerdquote:Op zondag 19 juli 2009 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is uiteindelijk wel de uitkomst.... Dementia Pugilistica ook wel boksers dementie genoemd wordt in het Engels Punch Drunk genoemd... Komt ook bij rugbyers enzo voor... Ik vrees dat dat mijn voorland zal zijn....
Tanjaa +1
Dat zei starla toch ook?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is uiteindelijk wel de uitkomst.... Dementia Pugilistica ook wel boksers dementie genoemd wordt in het Engels Punch Drunk genoemd... Komt ook bij rugbyers enzo voor... Ik vrees dat dat mijn voorland zal zijn....
Cuckoo is Engels voor getikt. Maar misschien ben ik te coulant.....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:18 schreef starla het volgende:
[..]
aha, koekoek is inderdaad veel specifieker geformuleerd
serieus, maar dat is een antwoord van lik m'n vestje
Ik weet het wel zeker, maar niet met mij iig. Hoe het ook zij, nieuwe vraag.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cuckoo is Engels voor getikt. Maar misschien ben ik te coulant.....
Nee, dronken gedrag na klap insinueert dat het weer kan herstellen. Cuckoo/koekoek/doorgedraaid is vaak definitief.quote:
Ik ben voor jou ook wel eens coulant geweest. En ik heb het ook een keer voor je opgenomen... Niet denken dat ik je benadeel hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:21 schreef starla het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, maar niet met mij iig. Hoe het ook zij, nieuwe vraag.
Okee danquote:Op zondag 19 juli 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dronken gedrag na klap insinueert dat het weer kan herstellen. Cuckoo/koekoek/doorgedraaid is vaak definitief.
Stormtroopersquote:Op zondag 19 juli 2009 21:23 schreef Tanjaa het volgende:, ook wel imperial
, zijn de infanteristen van het Galactische Keizerrijk in het fictieve Star Wars-universum.
Wat?
quote:
Probeer het aub niet recht te praten...ik heb er geen problemen mee dat tanjaa het puntje heeft, maar ten eerste zegt koekoek helemaal niets, behalve wat jij dus zegt 'getikt'. Als ik kijk bij de symptomen van een punck drunk zie ik nergens het woord 'crazy' staan of 'cuckoo', maar eerder klachten die passen bij parkinsonisme en alzheimer. Ten tweede heb je het over 'insinueren' en 'vaak definitief'. Insinueren is per definitie subjectief, om nog maar te zwijgen over het woordje 'vaak' en het achterwege laten van het woord 'definitief' bij 'cuckoo' door de woordenboeken.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, dronken gedrag na klap insinueert dat het weer kan herstellen. Cuckoo/koekoek/doorgedraaid is vaak definitief.
Je krijgt mn punt wel hoor..quote:Op zondag 19 juli 2009 21:27 schreef starla het volgende:
[..]
Probeer het aub niet recht te praten...ik heb er geen problemen mee dat tanjaa het puntje heeft, maar ten eerste zegt koekoek helemaal niets, behalve wat jij dus zegt 'getikt'. Als ik kijk bij de symptomen van een punck drunk zie ik nergens het woord 'crazy' staan 'cuckoo', maar eerder klachten die passen bij parkinsonisme en alzheimer. Ten tweede heb je het over 'insinueren' en 'vaak definitief'. Insinueren is per definitie subjectief, om nog maar te zwijgen over het woordje 'vaak' en het achterwege laten van het woord 'definitief' bij 'cuckoo' door de woordenboeken.
Ik bedoel, het was niet echt een serieus antwoord dat ik gegeven had. Maar met koekoek bedoelde ik wel getikt.quote:
Ik heb hier geen zin in..... sorry nogmaals.... Ik denk dat ik het voor vanavond maar voor gezien houdt......quote:Op zondag 19 juli 2009 21:27 schreef starla het volgende:
[..]
Probeer het aub niet recht te praten...ik heb er geen problemen mee dat tanjaa het puntje heeft, maar ten eerste zegt koekoek helemaal niets, behalve wat jij dus zegt 'getikt'. Als ik kijk bij de symptomen van een punck drunk zie ik nergens het woord 'crazy' staan of 'cuckoo', maar eerder klachten die passen bij parkinsonisme en alzheimer. Ten tweede heb je het over 'insinueren' en 'vaak definitief'. Insinueren is per definitie subjectief, om nog maar te zwijgen over het woordje 'vaak' en het achterwege laten van het woord 'definitief' bij 'cuckoo' door de woordenboeken.
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb hier geen zin in..... sorry nogmaals.... Ik denk dat ik het voor vanavond maar voor gezien houdt......
Ach..quote:Op zondag 19 juli 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb hier geen zin in..... sorry nogmaals.... Ik denk dat ik het voor vanavond maar voor gezien houdt......
Starla +1quote:
quote:
kloon van BasOne?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
halve finale gehaald..... eruit gevlogen door een domme fout van mij....quote:Op zondag 19 juli 2009 21:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ach..
Heb je wel gewonnen met voetbal ?
Doe s liefquote:
Ja ok, maar ik houd niet van mensen die meteen in een slachtofferrol duiken. Maar goed, vraag:quote:
+ 1quote:Op zondag 19 juli 2009 21:42 schreef qonmann het volgende:
contador
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:42 schreef starla het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik houd niet van mensen die meteen in een slachtofferrol duiken. Maar goed, vraag:
Echt wel !quote:
Ik kan nu heel onsportief reageren met een bijtende opmerking ofzo maar ik wil gewoon geen ruzie. Ik zeg nogmaals sorry. Ik wil gewoon leuk spelen en geen geruzie ofzo. Ik hoop dat nu de kous af is.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:42 schreef starla het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik houd niet van mensen die meteen in een slachtofferrol duiken. Maar goed, vraag:
anders doe ik zo wel wat andersquote:
Yep ..quote:Op zondag 19 juli 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Susanna Hoffs?
Nee zeer bekende naam maar zonder union ofzo.....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:10 schreef qonmann het volgende:
I am a Union Man ...
iets met Union wsl ..verder weet ik het niet
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan nu heel onsportief reageren met een bijtende opmerking ofzo maar ik wil gewoon geen ruzie. Ik zeg nogmaals sorry. Ik wil gewoon leuk spelen en geen geruzie ofzo. Ik hoop dat nu de kous af is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel kinda Locrian today
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:23 schreef starla het volgende:
[..]
Mensen die mij kennen weten dat ik soms wat kritisch ben tegen vraagstellers.
Is al goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was net thuis en had gewoon niet zo'n trek in gekibbel. Zand er over en weer door!
Grouphug!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Het plaatje is gelijk een hintje.....quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:35 schreef Terpentin07 het volgende:
International Boobie Team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |