Huh?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
2 x Londen 2 x Parijs en 2 x Amsterdam.... en straks 6 x fout
Ik bedacht me ineens dat Erkel straks ineens zou zeggen nee het is een andere stad..... Berlijn ofzo....quote:
2300 pond = 3320 euro klinkt inderdaad wel gedateerd, ja...quote:Op zondag 19 juli 2009 23:40 schreef erkel het volgende:
Londen idd. Misschien is het een beetje een gedateerde bron, maar kon niks recenters vinden.
http://www.ad.nl/buitenland/article1359311.ece
LONDEN - Onroerend goed is nergens zo duur als in Londen. De kostprijs van een vierkante meter is 2300 pond (3380 euro). Monaco is goed voor een tweede plaats met 2190 pond (3320 euro).
Dat blijkt uit onderzoek van de Britse bank Citi Private Bank en Knight Frank, een adviesbureau op het gebied van onroerend goed. De onderzoekers hebben zeventig toplocaties onder de loep genomen, waarvan New York op de derde plaats terechtkwam en Hongkong op de vierde.
De top tien wordt verder gevormd door Tokio, Cannes, St Tropez, Sydney, Parijs en Rome. De prijzen voor dure locaties in Londen stegen vorig jaar met 30 procent. Steden in Rusland, China en India lieten nog forsere stijgingen zien.
(ANP)
qonmann +1
Stand 1668:
6 qonmann
2 Tong80
1 Neleos
2 De_Hertog
1 starla
2 Tanjaa
4 mr_anonimous
1 erkel
Berlijn is juist goedkoop.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik bedacht me ineens dat Erkel straks ineens zou zeggen nee het is een andere stad..... Berlijn ofzo....
Genoeg braakliggende grond of gebouwen die rijp zijn voor de sloop daar.quote:
quote:
De grap ontgaat iedereen geloof ik een beetje.....quote:Op zondag 19 juli 2009 23:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Genoeg braakliggende grond of gebouwen die rijp zijn voor de sloop daar.
Pinoccle?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:45 schreef qonmann het volgende:
# sente: voorhand
# gote: nahand
# komi: voorgift in punten
Bij wat worden deze termen gerbruikt ?
Ik bedoelde, en dat was nog best serieus, dat er nog flink wat stukken tegen de oude oost/west grens nauwelijks aangepakt zijn sinds de Tweede Wereldoorlog, en dat er nog een hoop (met name Oost-Duitse) gebouwen staan die eigenlijk niet echt een functie meer hebben en wellicht niet van al te beste kwaliteit zijn. Alleen al in en op Tempelhof kun je half Utrecht kwijt volgens mijquote:Op zondag 19 juli 2009 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[..]
De grap ontgaat iedereen geloof ik een beetje.....
Okay maar ik noemde gewoon een stad. Het was meer dat er dus users 3 steden riepen en dan zou het toch nog een andere zijn maar dat was niet zo.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik bedoelde, en dat was nog best serieus, dat er nog flink wat stukken tegen de oude oost/west grens nauwelijks aangepakt zijn sinds de Tweede Wereldoorlog, en dat er nog een hoop (met name Oost-Duitse) gebouwen staan die eigenlijk niet echt een functie meer hebben en wellicht niet van al te beste kwaliteit zijn. Alleen al in Tempelhof kun je half Utrecht kwijt volgens mij
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik bedoelde, en dat was nog best serieus, dat er nog flink wat stukken tegen de oude oost/west grens nauwelijks aangepakt zijn sinds de Tweede Wereldoorlog, en dat er nog een hoop (met name Oost-Duitse) gebouwen staan die eigenlijk niet echt een functie meer hebben en wellicht niet van al te beste kwaliteit zijn. Alleen al in en op Tempelhof kun je half Utrecht kwijt volgens mij
Ik ben er vandoor, tot morgen iedereen![]()
Yepquote:Op zondag 19 juli 2009 23:53 schreef Nico_S. het volgende:
Go?
ben de naam kwijt mansoer oid?quote:
Yep! Prachtfilm.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat geldt als de oudste bierbrouwerij van Nederland?
Ben vandaag nog in het diepe zuiden geweest (Valkenburg, Simpelveld e.d.) maar heb geen snars verstand van bier.quote:
Stand 1668:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |