Bestaat dat?quote:
quote:
ff gegoogled...nog nietquote:
Ook niet....quote:
Immens Blij Team...quote:Op zondag 19 juli 2009 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook niet....
Als je nou goed kijkt naar dat plaatje wat zie je dan?
Ja maar het zijn wel dames dus.....quote:
De Teamsters idd. De International Brotherhood of Teamsters.quote:
toen ik het intikte kwam het me ook bekend voor, toen pasquote:
Meg Ryanquote:Op zondag 19 juli 2009 22:53 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ligt hier bevallig in de armen van Tom Hanks ?
eerst alleen via Mailquote:
Dat was niet de eerste keer dat ze samen speelde.....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
eerst alleen via Mail
[ afbeelding ]
Stand 1668:
5 qonmann
2 Tong80
1 Neleos
1 De_Hertog
1 starla
2 Tanjaa
4 mr_anonimous
Nope!quote:
was nog wel zo'n mooi plaatjequote:
Daar zat mevrouw Penn in....quote:
Ja hoor een romcom zelfs! Die kerel wil zich in een vulkaan storten maar dan komt hij Meg tegen....quote:
Philadelphia?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar zat mevrouw Penn in....
Een film uit 1990..... Gaat over een kerel die gediagnostiseerd wordt met een dodelijke ziekte en hij op reis gaat....
Tja dan bedenk je je natuurlijk wel ...quote:Op zondag 19 juli 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor een romcom zelfs! Die kerel wil zich in een vulkaan storten maar dan komt hij Meg tegen....
Joe versus the volcano!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor een romcom zelfs! Die kerel wil zich in een vulkaan storten maar dan komt hij Meg tegen....
Dat is geen komedie en zeker geen romantische komedie. Meg Ryan zat er ook al niet in. Tom Hanks was zelfs een homo en zijn vriend was Antonio Banderas.......quote:
De_Hertog+1quote:
Dat stuk had ik nog niet gelezen toen ik postte.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is geen komedie en zeker geen romantische komedie. Meg Ryan zat er ook al niet in. Tom Hanks was zelfs een homo en zijn vriend was Antonio Banderas.......![]()
Dat was met Meg en Matthew Broderickquote:Op zondag 19 juli 2009 23:14 schreef qonmann het volgende:
ah ja die film waarin ze elkaars ex-en bekijken is het ook niet
Ik kende Ryan niet, ik kende de filmquote:Op zondag 19 juli 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
Wat weet De_Hertog toch veel..ook nog een Meg Ryan kenner had ik niet gedacht
Nederland?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik kende Ryan niet, ik kende de filmVandaar dat ik het pas wist toen het over de vulkaan ging
Jij hebt zelf ook een aardige dosis Ak aan boord trouwens
Wat is het dichtst bevolkte land in de Europese Unie?
Je denkt de juiste kant op, maar Monaco is geen lid van de EU.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:21 schreef qonmann het volgende:
Monaco ??
Kloptquote:Op zondag 19 juli 2009 23:23 schreef erkel het volgende:
Malta?
New Yorkquote:Op zondag 19 juli 2009 23:31 schreef erkel het volgende:
Wat is de duurste stad ter wereld?
Criteria: De kostprijs van een vierkante meter (Bron: AD.nl mei 2007)
Londen?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:35 schreef erkel het volgende:
Monte Carlo is nummer 2. Zoek het nog dichter bij huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |